eitaa logo
حوادث آخرالزمان و علائم ظهور⏰🌍
44.1هزار دنبال‌کننده
7.9هزار عکس
7.1هزار ویدیو
356 فایل
ثابت قدمان ماندگارند. ✔حضورشماباعث دلگرمی ماست . @alamatha https://eitaa.com/joinchat/1218773065C471a635805 👆👆 تعرفه تبلیغات لینک کانال حوادث آخرالزمان و علائم ظهور در تلگرام https://t.me/+x48EYwR6jN5jM2M8 مطالب را فوروارد کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خطرناک‌ترین زنان داعش یکی پس از دیگری کشف حجاب می‌‌کنند | 🔹شماری از خطرناک‌ترین زنان گروه تروریستی داعش که در بازداشت جریان‌های مخالف خود در اردوگاهی در شمال شرق سوریه نگهداری می‌‌شوند، در اقدامی هماهنگ با پوشیدن لباس‌های متفاوت و کشف حجاب ادعا می‌‌کنند از فرهنگ داعشی منفک شده و در صدد بازگشت به فرهنگ غربی هستند. 🔹این زنان که تباری اروپایی و غربی دارند در گفت‌وگویی که اخیراً با روزنامه اسپانیایی «ال‌پاییس» انجام دادند نه تنها نقاب به چهره نداشتند بلکه بدون روسری و با لباس‌های غربی در مقابل دوربین این روزنامه ظاهر شدند. 🔹به نوشته این روزنامه، زنان مزبور با آرایش‌های غربی در مقابل خبرنگار حاضر شده و اعلام کردند که به موسیقی گوش می‌دهند و آنچه را که دولت داعش ممنوع کرده بود مجدداً از سر گرفته‌اند / اعتمادآنلاین ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
‍ 🌪‍ حوادث «»، مختلف «» 🔴 قسمت سوم🔴 👌در ، باید به نکته بسیار مهمی توجه کرد و آن اینکه: 👈حوادث منتهی به در مثلث «، ، »، قطعه‌های مختلف یک «پازل واحد»، محسوب می شوند و جدا از هم، نباید بررسی شوند و اگر مستقل از یکدیگر بررسی شوند، نتایج واقعی و مطلوب حاصل نخواهد شد؛ 📌همان مشکلی که برخی از نویسندگان با تحلیل صرفا «» در بررسی مباحث مهدوی بدان گرفتار شده‌اند. زیرا اگر به بررسی تنها یک نشانه ظهور بسنده کنیم، ممکن است به این نتیجه دست یابیم که این نشانه در گذشته و تاریخ، واقع شده و یا ممکن است شبیه آن در آینده به طور متعدد، تکرار شود. ⭕️اما اگر مجموعه و را به عنوان قطعه‌های مختلف پازل واحد توجه کنیم، به نتیجه‌ای واقعی‏تر دست خواهیم یافت.   ✔️فتنه شام (سوریه) قبل ظهور   👈و از جمله آن «» و آن بر می‏باشد. ⭕️ تبیین احتمالات مختلف در از آن جهت ضرورت دارد که به عنوان حادثه منحصربفرد، خود نشان از حوادثی بسیار مهم در ابعاد منطقه‌ای و جهانی دارد که موجب به [9]  و حاکی از به و در آستانه ظهور دارد و تاثیر منفی بر امنیت مناطق شیعی در خاورمیانه از جمله دارد.   🔴اما نکته مهم اینکه: هرگاه «»[10] به تنهایی و منفصل از سایر وقایع مرتبط با ظهور بررسی شود، ممکن است فورا استنباط شود که این حوادث در گذشته نیز واقع شده است؛ اما اگر با مجموع رخدادهای دیگر -که در تراث مهدوی ذکر شده است- در قالب قطعه‌های مختلف «پازل واحد» بررسی شود، آنگاه نتیجه فرق خواهد کرد.   ✔️توضیح بیشتر اینکه: در شطرنج پیچیده «طولانی» [11] ، قدرت های منطقه‌ای و بین‌المللی اعم از و [12]، [13]، ‏ها[14] و [15] در آن دخیل هستند و حاکی از تضاد منافع و تنازع بلوک شرق و غرب در حوادث فتنه «طولانی» شام دارد.   🎭بازیگران داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی   🔴قسمت سوم🔴 👈در فتنه شام ، سلسله حوادثی[16] طبق احادیث معتبر[17] رخ می‌دهد . 📌از جمله: (اختلاف دو جبهه )، و سرانجام (جنگ و قتل) در منطقه شام رخ خواهد داد[18] و در ادامه (دخالت نظامی پرچم‌های زرد رنگ) در صحنه تحولات میدانی فتنه ، و سپس (فرو رفتن زمین) در - در کشور سوریه[19]، 🔴 سپس اعلام «» و متعاقب آن حمله «» به -در غیاب قدرت‌های غربی که قبل از آن دچار «هرج و مرج» شدند- و بعد تسلط -- بر دمشق و سایر مناطق الکورالخمس.[20]   ⭕️محدوده اختلاف و جنگ بین حکومت و معارضین در فتنه شام با تعیین کلیدواژه‌هایی همچون: «»[21] پایتخت سوریه، «» در و «» در [22]، «، »[23] در جنوب سوریه، 📌 «»[24] (دیرالزور) در شرق سوریه، به روشنی نشان می‏دهد که فتنه شام قبل ظهور بیشتر بر کشور ، متمرکز شده است. 📓منابع: 9] . سفیانی در بازۀ زمانی کمتر از دو سال بر دمشق و سایر مناطق مورد منازعه در فتنه شام، مسلط خواهد شد و حکمرانی وی تا ظهور، ادامه خواهد داشت: «السُّفْیانِی مِنَ الْمَحْتُومِ... وَ مِنْ أَوَّلِ خُرُوجِهِ إِلَى آخِرِهِ خَمْسَةَ عَشَرَ شَهْراً» (نعمانی، الغیبة، ص300). [10] . در احادیث متعددی با سندهای مختلف از حوادث «فتنه شام» قبل ظهور، سخن به میان آمده است: نعمانی، الغیبة، ص305. طوسی، الغیبة، ص461. مجلسی، بحارالأنوار، ج52، ص216 و 253. نعمانی، الغیبة، ص279. مفید، الإختصاص، ص255. طوسی، الغیبة، ص442. عیاشی، التفسیر، ج1، ص64. مجلسی، بحارالأنوار، ج52، ص237.و..... ادامه بقیه منابع در پایین مطلب👇 ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
ذکر منابع مطلب بالا: [11] . قبل از ظهور قائم، فتنه در منطقه شام آنچنان طولانی می‌شود و هرگاه به دنبال راه حلی برای آن هستند، پیدا نخواهد شد: لَا یظْهَرُ الْقَائِمُ حَتَّى یشْمَلَ النَّاسَ بِالشَّامِ فِتْنَةٌ یطْلُبُونَ الْمَخْرَجَ مِنْهَا فَلَا یجِدُونَهُ (نعمانی، الغیبة، ص279؛ حر عاملی، إثبات‏ الهداة، ج5، ص368)؛ و هرگاه تصور این می‏رود که بحران شام و جنگ سوریه در حال حل و فصل است، ناگهان شعله‌های فتنه هم‌چون آتش زیر خاکستر از جایی دیگر، خود را آشکار می‏سازد: تَكُونُ بِالشَّامِ فِتْنَةٌ كُلَّمَا سَكَنَتْ مِنْ جَانِبٍ طَمَّتْ مِنْ جَانِبٍ، فَلَا تَتَنَاهَى حَتَّى ینَادِی مُنَادٍ مِنَ السَّمَاءِ (مقدسی شافعی، عقد الدرر فی أخبار المنتظر، ص75) [12] . در فتنه شام، به اختلاف بین محور عربی با عجم اشاره شده است: الإختلاف بين أمراء العرب و العجم، فلا يزالون يختلفون الى أنّ يصير الأمر إلى رجل من ولد أبي سفيان (محدث نوری، كشف الأستار عن وجه الغائب، ص‏221. صافی گلپایگانی، منتخب الأثر فی الإمام الثاني عشر، ج2، ص167) [13] . در حوادث فتنه شام، به نقش‌آفرینی ترک‌ها نیز اشاره شده است: يَجِيئُكُمُ الصَّوْتُ مِنْ نَاحِيَةِ دِمَشْقَ بِالْفَتْح‏ ... و سَيُقْبِلُ إِخْوَانُ التُّرْكِ (نعمانی، الغیبة، ص280. راوندی، الخرائج و الجرائح، ج3، ص1157. مفید، الإختصاص، ص256. طوسی، الغیبة، ص442) [14] . در حوادث فتنه شام، به حضور نظامیان غربی نیز اشاره شده است: وَ يَجِيئُكُمُ الصَّوْتُ مِنْ نَاحِيَةِ دِمَشْقَ بِالْفَتْح ‏... و سَتُقْبِلُ مَارِقَةُ الرُّومِ (نعمانی، الغیبة، ص280. راوندی، الخرائج و الجرائح، ج3، ص1157. مفید، الإختصاص، ص256. طوسی، الغیبة، ص442) [15] . خدواند در قرآن خطاب به یهود می‌فرماید: إِنْ عُدْتُمْ عُدْنا (سوره اسراء، آیه8) که در کتب تفاسیر، به تسلط سفیانی بر منطقه شام و آخرین حربه و فتنه یهود در خاورمیانه اشاره دارد: إِنْ عُدْتُمْ بِالسُّفْيَانِيِّ عُدْنَا بِالْقَائِمِ مِنْ آلِ مُحَمَّد (قمی، تفسیر القمی، ج2، ص14) [16] . ترتیب سلسله حوادث فتنه شام قبل از ظهور: اختلاف رمحان، رجفة الشام، ورود نظامیان رایات الصفر، خسف دمشق، مارقة الشام، هرج الروم، حمله اخوان الترک به شرق سوریه، حضور نظامی مارقة الروم در فلسطین (نعمانی، الغیبة، ص305. طوسی، الغیبة، ص461. مجلسی، بحارالأنوار، ج52، ص216 و 253. نعمانی، الغیبة، ص279. مفید، الإختصاص، ص255. طوسی، الغیبة، ص442. عیاشی، التفسیر، ج1، ص64. مجلسی، بحارالأنوار، ج52، ص237). [17] . سند احادیث حوادث فتنه شام قبل از ظهور، معتبر و صحیحه است (رستمی، بررسی توصیفی و تحلیلی کتاب الغیبة شیخ طوسی، ص61-65. آیتی، تاملی در نشانه‌های حتمی ظهور، ص81 و 84. علی الصغیر، علامات الظهور بحث فی فقة الدلالة و السلوک، ج2، ص161-164. ری‌شهری، دانشنامه امام مهدی، ج7، ص100و 125) و به سندهای مختلف ذکر شده است از جمله آن، سند حدیث در کتاب الغیبه شیخ طوسی: أخبرنا أبو عبدالله: شیخ مفید ثقه (نجاشی، الرجال، ص399) عن محمد بن علي بن الحسين: شیخ صدوق ثقه (نجاشی، الرجال، ص390) عن محمد بن الحسن:ابن ولید ثقه (نجاشی، الرجال، ص383) عن أحمد بن إدريس: ثقه (نجاشی، الرجال، ص92) عن علی بن محمد بن قتيبة: ممدوح (نجاشی، الرجال، ص259) عن الفضل بن شاذان: ثقه (نجاشی، الرجال، ص307) عن الحسن بن محبوب: اصحاب اجماع ثقه (کشیّ، الرجال، ص556) عن عمرو بن أبی المقدام: ممدوح ثقه (کشیّ، الرجال، ص392. ابن داود، الرجال، ص488) عن جابر الجعفی: ثقه (کشیّ، الرجال، ص196) عن أبی جعفر: (امام معصوم) [18] . نقد دیدگاه مشهور «رجفه» در فتنه شام قبل ظهور، فصلنامه علوم حدیث، ش98، ص79-111. (لینک). [19] . خسف «جابیه- حرستا» قبل ظهور، فصلنامه پژوهش ‌ای مهدوی، ش31، ص75-96. (لینک). [20] . برای آگاهی بیشتر: فتنه شام سوریه قبل ظهور (لینک). [21]. یسْتَوِی عَلَى مِنْبَرِ دِمَشْق (نعمانی، الغیبة، ص306؛ حنبلی، فرائد فوائد الفكر فی الإمام المهدی المنتظر، ص299) [22]. الْكُوَر الْخَمْس... حِمْصٌ وَ حَلَب (نعمانی، الغیبة، ص304) [23]. یخْرُجُ ابْنُ آكِلَةِ الْأَكْبَادِ مِنَ الْوَادِی الْیابِس‏ (صدوق، کمال‌الدین و تمام‌النعمة، ج2، ص651) [24]. یمُرُّ جَیشُهُ بِقِرْقِیسِیاء (نعمانی، الغیبة، ص280)
33.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹 👈در هر چیزی آفتی وجود دارد، در موضوع نیز آسیب های متعددی وجود دارد: ✔️ یکی از این آسیب ها در ایام غیبت حضرت علیه السلام، است، به این معنی که باید در مقابل ظلم نشست و سکوت کرد تا حضرت علیه السلام ظهور کنند و با ظلم و جور مقابله کنند! 👈امری که باعث ضعیف شرایط ظهور و وظیفه ی اصلی ما منتظران خواهد شد. ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
امام باقر (علیه السلام) : [ صبر جمیل در آیه فَاصْبِرْ صَبْرًا جَمِيلًا ] صبر و تحمّلى است كه شخص صبور ضمن آن به هيچ كسى شكوه و گلايه ننماید. 📚 اصول کافی ج۲ ص۹۳ ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
🔴 قَالَ اَلله تَبَارَكَ وَ تَعَالَى : اسْتَحْوَذَ عَلَيْهِمُ الشَّيْطانُ فَأَنْساهُمْ ذِکْرَ اللهِ أُولئِکَ حِزْبُ الشَّيْطانِ أَلا إِنَّ حِزْبَ الشَّيْطانِ هُمُ الْخاسِرُونَ ؛ شیطان بر آنان مسلّط شده و یاد خدا را از خاطر آنها برده آنان حزب شیطانند! بدانید حزب شیطان زیانکارانند! 📖 مجادله آیه ۱۹ ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 امکان ندارد وحدت بر روی کره زمین بدون امام شکل بگیرد ... ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
کروناهراسی ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
4_6003400403247440750.mp3
2.68M
♨️سه حرف مجرمین در قیامت!! بسیار شنیدنی👌 🎙حجت الاسلام ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
31.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قسمت 3⃣ 📌پروژه ای برای تغییر ارکان قدرت 📌با جنگ جهانی بیولوژیک ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جملات کودک یمنی در برابر استکبار جهانی 📌 فکرش را بکنید که این کودک در این سن چقدر بزرگ شده و آرمان او را در مقابله با همسالانش قیاس کنید 🔴 آیا تربیت رسانه های امروز، تربیتی آرمانگرا است یا هویت زدا؟؟! ❌ اینجا متوجه خواهید شد که چرا آیت الله بهجت(ره) فرمودند در داستان ظهور پیگیر باشید... ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
🔴آخرین حکومت ایران قبل ظهور 🔸آیا، ظهور نیاز به زمینه‌سازی دارد؟ یا ظهور حضرت قرار است فقط در بستر اعجاز و معجزه رخ بدهد و مردم هیچ نقشی ندارند؟ 🔹آیا با زمینه‌سازی، ظهور حضرت به تاخیر می‌افتد؟ 🔸آیا قیام و انقلاب در عصر غیبت به «نیت زمینه‌سازی»، مشروعیت دارد؟ 🔹آیا آخرین حکومت در ایران قبل ظهور، به بنی‌عباس تعلق دارد؟ 🔴یک‌بار برای همیشه پاسخ به شبهات کانال امام مهدی 🔸اگر این مقاله را بخوانید، شبهات این کانال ، پودر خواهد شد. 🔹البته این کانال، پایان انقلاب ایران در ۴۰ سالگی را به مخاطبین‌اش وعده داده بود اما زمان گذشت و هیچ خبری نشد (آب را بریز همان جا که می‌سوزد). 🔸فوروارد کنید تا برسد به دست «» کانال دجال‌صفت که نام مقدس امام مهدی را به سرقت برده است. 🔹برای پاسخ به این سوالات، فایل Pdf و نیز متن کامل مقاله به همراه «مستندات» را کلیک کنید: ✅فایل Pdf «ایران قبل از ظهور»، برای عموم (دانلود) ✅فایل Pdf «ایران قبل از ظهور»، علمی پژوهشی (دانلود) ✅تیتر یک مشرق نیوز: (لینک مطالعه) و تیتر یک رجانیوز: (لینک مطالعه) 🔴مباهله علمی: 1. با تدوین و انتشار این مقاله، هرشخصی با اصل «انقلاب زمینه‌ساز» مخالف است به نوعی « علمی» صورت گرفته است. بسم الله مطالعه کنند و جواب بدهند. 2. این مقاله، آغاز و پایان انقلاب زمینه‌سازان ظهور را ترسیم کرده است (مستند، علمی و اجتهادی). 3. حتی سرسخت‌ترین مخالفین در زمینه‌سازی ظهور هم اگر بخوانند، اگر اشکال مبنایی و قوی وارد کنند، هدیه محفوظ است. 4. بحث سیاسی نیست بلکه بحث علمی و اجتهادی است. 5. تاکنون کسی مقاله ایران قبل ظهور را پاسخ علمی و قوی نداده است. قبل ظهور
44.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قسمت 4⃣ پروژه ای برای تغییر ارکان قدرت با جنگ جهانی بیولوژیک ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺این فیلم ساخته ی سازمان حمایت از کودکان سازمان ملل یعنی «یونیسف» است. ❌ حمایت از دو رگه‌های جن و انس، خدا می‌داند که چه خوابی برای بشریت دیده‌اند!! ✅ ایمان‌تان را قوی کنید... ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کبیره را چه جوری در این دنیا جبران کنیم⁉️ ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
‍ 🎯تمرکز بر   🔴قسمت چهارم🔴 ⭕️آنگاه با ورود از منطقه «» در جنوب غربی سوریه (منطقه واقع در در مرز اردن و سوریه)[25] و بعد از غلبه بر (حاکمیت)[26] و جریان (معارضین)[27] در فتنه طولانی شام که پیش از او بر سر قدرت و حکومت، منازعه و جنگ داشته‌اند[28] و تسلط بر سوریه[29] به عنوان [30] و همپیمان [31]، در واقع تنفس مصنوعی به منظور جلوگیری از فروپاشی و خواهد بود.   🔴، مورد حمایت   ✔️و البته [32] -به عنوان [33] -نیز بیش از 15 ماه بر (کمتر از دو سال) حکومت نخواهد کرد[34] و بعد از حمله به عراق[35]، در آخرین روزهای منتهی به ظهور و قیام امام عصر و در جهت حمایت از همپیمانان خویش (حکومت آل فلان) به عربستان نیز لشکرکشی نظامی خواهد داشت.[36]   📓منابع: 📌ذکرمنابع مطلب بالا: [25]. یخْرُجُ ابْنُ آكِلَةِ الْأَكْبَادِ مِنَ الْوَادِی الْیابِس‏ (صدوق، کمال‌الدین و تمام‌النعمة‏، ج2، ص651) وادی یابس، منطقه حوران واقع در درعا در جنوب غربی سوریه در مرز بین اردن و سوریه است (حموی، معجم البلدان، ج5، ص424؛ کورانی، معجم أحادیث الإمام المهدی‏، ج2، ص258) [26] . الاصهب، معانی گوناگونی دارد از جمله صهب: و هو لونٌ من الألوان من ذلك الصُّهْبَة: حُمرةٌ فى الشَّعر (ابن فارس، معجم مقاییس اللغة، ج3، ص316) أَصْهَب: یقال للابل إن خالطت بياضَه حُمْرَةٌ فهو أَصْهَب‏ (ثعالبی، فقة اللغة، ص117) و رجلٌ‏ صَيْهَبٌ‏: رجل طويلٌ (فیروزآبادی، قاموس المحیط، ج1، ص125. ابن منظور، لسان العرب، ج1، ص533) الأصْهَب‏: الأسد (زبیدی، تاج العروس، ج2، ص157. ازدی، الماء، ج2، ص788) الأَصْهَب‏: الذي يعلو لونه‏ صُهْبَة و هي كالشُّقرة و الحمرة (ابن اثیر، النهاية فی غريب الحديث و الأثر، ج3، ص62) صُهْبُ‏ السِبَال:‏ و هم أعداء العرب‏ (جوهری، الصحاح، ج1، ص166) و الأصهَب‏ من الإبل‏: الذى ليس بشديد البياض (ابن منظور، لسان العرب، ج1، ص532) و تشريفها على سائرِ الإبلِ و فجعلوها خيرَ الإبل‏ (ابن سیده، المحکم و المحیط الأعظم‏، ج4، ص209) .ابن منظور، لسان العرب، ج1، ص532)؛ (الهی‌نژاد، نمادگرایی در نشانه‌های ظهور، فصلنامه مشرق موعود، ش38، ص25) [27] .(ابن اثیر، النهایة فی غریب الحدیث و الأثر، ج1، ص146). (جوهری، الصحاح، ج3، ص1188. فیروزآبادی، القاموس المحیط، ج3، ص9) [28]. ثَلَاثَةُ بِالشَّامِ كُلُّهُمْ یطْلُبُ الْمُلْك‏ (طوسی، الغیبة، ص463) [29] . (نعمانی، الغیبة، ص304)؛  (صدوق، کمال الدین و تمام النعمة، ج2، ص651.(نعمانی، الغیبة، ص280) [30] . سفیانی، مورد حمایت یهود است: إِنْ عُدْتُمْ عُدْنا (سوره اسراء، آیه 8) يَعْنِي إِنْ عُدْتُمْ [الیهود] بِالسُّفْيَانِيِّ عُدْنَا بِالْقَائِمِ مِنْ آلِ مُحَمَّد (قمی، تفسیر القمی، ج2، ص14. مجلسی، بحارالأنوار، ج51، ص46) [31] . سفیانی، مورد حمایت غربی‌ها است: يُقْبِلُ السُّفْيَانِيُّ مِنْ بِلَادِ الرُّومِ مُنْتَصِراً فِي عُنُقِهِ صَلِيبٌ وَ هُوَ صَاحِبُ الْقَوْمِ (طوسی، الغیبة، ص463)؛ [32] . (کورانی، المعجم الموضوعی لإحادیث الإمام المهدی، ص380) [33]. (صدوق، کمال‌الدین و تمام‌النعمة‏، ج2، ص652)؛ السُّفْیانِی‏ مِنَ‏ الْمَحْتُومِ‏ الَّذِی لَا بُدَّ مِنْهُ (نعمانی، الغیبة، ص416) [34]. (نعمانی، الغیبة، ص300) [35] . (نعمانی، الغیبة، ص280)؛ (طوسی، الغیبة، ص464)؛ فَی (عیاشی، التفسیر، ج1، ص64 و 245. مجلسی، بحارالأنوار، ج52، ص222 و 238) [36] .(کلینی، الکافی، ج8، ص225). یبعَثُ السُّفیانِی بَعثاً إلَى المَدینَة (نعمانی، الغیبة، ص280). (آیتی، تاملی در نشانه‌های حتمی ظهور، ص234) (نعمانی، الغیبة، ص305)؛ (کلینی، الکافی، ج8، ص 225)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گرایی در ممنوع ( رهبر انقلاب ) ▫️ متأسفانه برخی از کانال ها و صفحات مجازی با مطالب ذوقی و بی اساس سعی میکنند هر پدیده ای در منطقه یا کشور که مشاهده میکنند را به مسئله مهمی مثل حضرت ولیعصر (عج) پیوند بزنند و اینطور میشود که اصل مهدویت رفته رفته تضعیف میشود. ⚠️ هرگز به افراد و کانال هایی که سعی دارند تطبیق گرایی کنند توجه نکنید زیرا اینها نه حدیث شناس هستند و نه متخصص در حوزه مهدویت. سعی میکنند برای جذب ممبر و فالوئر با چهار و پنج حدیث و اخبار تاریخی که مجهول هستند، تطبیق گرایی کنند که این سَم خطرناک و انحرافات آخرالزمانی است. ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔اگر غذای خود را دست نگیرید همیشه برده خواهید ماند (جنگ غذا را جدی بگیرید) 🔻 ۱۰ کمپانی برتر کشاورزی مثل ، ، و ، دو سوم از بذرهای تجاری دنیا را در دارند. این یعنی کنترل آینده مواد غذایی دنیا در دستان انهاست 📌 و با داشتن ، شما را مجبور به امضای قراردادی می‌کنند که فقط و مواد شیمیایی آنها را بخرید، یعنی هرگز شما نمی‌توانید دانه‌ها را برای خودتان ذخیره کنید و همان بذر را دوباره کِشت کنید! ❌این یعنی کنترل غذای مردم دنیا و در واقع برده داری نوین ... ╔═.🍃.════╗ @alamatha ╚════.🍃.═╝
‍ 🇮🇷‍   🔴قسمت پنجم🔴 🟢در باورداشت ، ظهور امری تصادفی، تلقی نمی‌شود؛ ✔️بلکه واقعه‌ای است که با (ممهدون) شکل می‌گیرد[37]. 🔹 از اینرو در منابع فریقین، قیام‏‌های حق قبل از ظهور (رجل من اهل قم، خراسانی و یمانی) معرفی شده و اوصاف «‏_سازان_ظهور» در شیعه و اهل سنت نیز ذکر شده است.[38]   👈و از جمله: تشکیل حکومت زمینه‌ساز در ایران به (رَجُلٌ مِنْ أَهْلِ قُمَّ)، پرچم هدایت وی و مشروعیت قیام (يَدْعُو النَّاسَ إِلَى الْحَقِّ)، خصوصیات یاران وی و صلابت و استواری آنان در پیشبرد اهداف (يَجْتَمِعُ مَعَهُ قَوْمٌ كَزُبَرِ الْحَدِيدِ)، ایستادگی در برابر و طوفان‌های سخت (لَا تُزِلُّهُمُ الرِّيَاحُ الْعَوَاصِفُ) و خسته نشدن از جنگ (وَ لَايَمَلُّونَ مِنَ الْحَرَبِ) و سرنوشت انقلاب ایران (وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِينَ) به روشنی سخن به میان آمده است.[39] 🔴انقلاب ایران قبل ظهور🔴   ✔️همچنین در گزارش معتبر[40] [41]، از مراحل قبل از ظهور نیز سخن به میان آمده است که دو مرحله حق خویش را از دشمنان طلب می‌کنند (يَطْلُبُونَ الْحَقَّ فَلَا يُعْطَوْنَهُ ثُمَّ يَطْلُبُونَهُ فَلَا يُعْطَوْنَهُ) اما وقتی خواسته آنان برآورده نمی‌شود (فَإِذَا رَأَوْا ذَلِكَ) این‌بار از راه ، حق خویش را از دشمن طلب می‌کنند (وَضَعُوا سُيُوفَهُمْ عَلَى عَوَاتِقِهِمْ) 🔹آنگاه دشمن مجبور به پذیرش مطالبات حق ایرانیان خواهد شد (فَيُعْطَوْنَ مَا سَأَلُوهُ) اما ایرانیان آماده رویارویی نظامی شده و جنگ با دشمن رخ خواهد داد (يَقُومُوا ... قَتْلَاهُمْ شُهَدَاء) و سرانجام به طلوع فجر متصل خواهد شد (وَ لايَدْفَعُونَهَا إِلَّا إِلَى صَاحِبِكُمْ)[42] که عبارۀ اخری تعبیر قرآنی «وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِين» در سرنوشت انقلاب «قیام مردی از قم» است که ذکر گردید.   ⭕️و با توجه به عبارت «قَتْلَاهُمْ شُهَدَاء»، وصول به مقام و در عصر غیبت، باید با اجازه نائب عام امام عصر باشد. از اینرو احتمال دارد ، مرجع و نائب عام نیز است که اذن جهاد و جنگ توسط وی صادر می‏شود کما اینکه احتمال دارد قاطبه مرجعیت شیعه به عنوان نائبان امام عصر، اذن جهاد و قتال با دشمن و جبهه را صادر نمایند.   ✔️و سرانجام با رهبری « و » به عنوان پرچم‌های هدایت در تقابل با جبهه «سفیانی» در جغرافیای ظهور، این مواجهه نظامی بین جبهه حق و باطل در «کشور » به اوج خواهد رسید:[43] 🔹خُرُوجُ السُّفْيَانِيِّ وَ الْيَمَانِيِّ وَ الْخُرَاسَانِيِّ فِي سَنَةٍ وَاحِدَةٍ[44]؛ السُّفْیانِی‏ ... یبْعَثُ مِائَةً وَ ثَلَاثِینَ أَلْفاً إِلَى الْكُوفَة[45]؛ فَبَینَمَا هُمْ عَلَى ذَلِكَ إِذْ أَقْبَلَتْ خَیلُ الْیمَانِی وَ الْخُرَاسَانِی‏.[46] 📓منابع: [37] . پورسیدآقایی، زمینه‌سازی ظهور، فصلنامه مشرق موعود، ش 10، ص 20-21. [38] . فتلاوی، رایات الهدی و الضلال فی عصر الظهور، ص 63-126. [39] . اشعری، تاریخ قم، ص 278. مجلسی، بحارالأنوار، ج 57، ص 216. [40] . سند حدیث: (نجاشی، الرجال، ص94؛ طوسی‏، الرجال، ص409)؛ علی بن الحسن بن علی بن فضال: ثقه جلیل (نجاشی، الرجال، ص31 و 258. کشیّ، الرجال، ص345)؛ محمد بن الحسن بن علی بن فضال:ثقه (کشیّ، الرجال، ص345)؛ الحسن بن علی بن فضال:جلة اصحابنا (نجاشی، الرجال، ص120) من فقهاء (کشیّ، الرجال، ص345) ثقه جلیل (طوسی‏، الرجال، ص354) من اصحاب الاجماع (کشیّ، الرجال، ص556)؛ أحمد بن عمر بن أبی شعبة الحلبی:ثقه امامی صحیح المذهب (نجاشی، الرجال، ص98 و 231)؛ الحسین بن موسی الحناط: مطابق نظر آیة الله شبیری زنجانی، ثقه و امامی است (نجاشی، الرجال، ص45. نرم‌افزار درایة النور، عنوان: الحسین بن موسی الحناط)؛ معمر بن یحیی بن سام :ثقه امامی (نجاشی، الرجال، ص425. حلی، خلاصة الرجال، ص169)؛ (کشیّ، الرجال، ص10، 115و 123)؛ (مافی، نقش ایرانیان در عصر ظهور، فصلنامه پژوهش‌های مهدوی، ش25، ص15. ری‌شهری، دانشنامه امام مهدی، ج6، ص13) [41] . نعمانی، الغیبۀ، ص 273. [42] . نعمانی، الغیبۀ، ص 273. [43] . (نعمانی، الغیبة، ص255. مفید، الإرشاد، ج2، ص375. طوسی، الغیبة، ص446).(حلی، مختصر البصائر، ص470. مجلسی، بحارالأنوار، ج53، ص83) (نیلی نجفی، سرور أهل الإیمان‏، ص52-53. مجلسی، بحارالأنوار، ج52، ص273-274) [44] . نعمانی، الغیبة، ص255. مفید، الإرشاد، ج2، ص375. طوسی، الغیبة، ص446. [45] . حلی، مختصر البصائر، ص470. مجلسی، بحارالأنوار، ج53، ص83. 46] . نیلی نجفی، سرور أهل الإیمان‏، ص52-53. مجلسی، بحارالأنوار، ج52، ص273-274.