eitaa logo
آلاوال.
615 دنبال‌کننده
791 عکس
54 ویدیو
5 فایل
اللّٰه . خط‌خطـیِ ذهن ِدختری مشهدی ، از جنس ِ عکاسی ، حرفهای ِدلی / ENFJ-T . شنواۍ ِحرف های شما : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp= link_n6i2ot&btn=زهراهندی.ِایتا.:.) کپی از عکسای ِخودمون ؟ راضی نیستم .
مشاهده در ایتا
دانلود
آلاوال.
ولی چایِ‌حرم محشرره ..
حالا که گفتی یه عکس بزارم ؟
هرکسی ، کسی دارد ؛ ما امام‌رضاء داریم (: - حرم ِبرفیی .
من همونیم که زبونم شیش متره ولی فقط کافیه دلم بشکنه ! لال میشم .
و بعض الاحيان حفظت مشاعري لي ، لان لم اوجد لسان لاقالوها . « و گاهی اُوقات احساساتم را برایِ خودم نگه داشتم چون هیچ زبانی برایِ بیانشان پیدا نکردم . »
زمان که گذراست ، ب ِ صاحبش دِل ببند ... - یا صاحب الزمان :)
هزار طائفه آمد ، هـزار مکتب رفت .. و ماند شیعه که «قال الامامِ صادق» داشت !
مودم ؟ خستم ، فکر میکنم یه افسردگی دارم که همش در حال انکار کردنشم ، دایره ی آدمای دورم به صفر رسیده و تنهام ، همه‌ی دوستامو از خودم می‌رونم بدون اینکه متوجه شم ، صبحا به زور بیدار می‌شم و شبا روی تخت گریه می‌کنم ، حوصله ی مطلقاً هیچ کاریو ندارم ، عصبیم و می‌خوام همرو قتل عام کنم ، صداها و آدما رو مخمن، اعتماد به نفسم رسیده به زیر خط فقر و حس می‌کنم حوصله سر برم ، آهنگا تکرارین ، آینده مبهمه و گذشته کامل پاک نشده . دهنم باز نمیشه حرف بزنم و یکسره تو خودمم . رویاهام سیاهن و مغزم توانایی مثبت بافی رو نداره . یه خواب طولانی می‌خوام که دیگه ازش بیدار نشم . تموم ..
احساس تنهایی ؟ نه امام رضا رو دارم .