.
من در بین عزیزانی که در دوره هام اومدن همه مدل تیپ و ظاهر و سلیقه ای هستند
یادمون باشه ما کنار هم با سلایق مختلف کشور رو میسازیم
من اینجا نظراتم رو گفتم و برای همش دلیل داشتم و این عزیزان هم قطعا دلایلی دارند
نه کسی، کسی رو متهم به کوته فکری و... کنه و نه کسی، کسی رو متهم به تندرو و...
این ادبیات ها زیر یک پرچم درست نیست و هر کس این ادبیات رو داشته باشه قطعا از لحاظ روحی و فکری رشد نکرده و نخواهد کرد✋
در زندگی و کارش هم دچار مشکل میشه
همه کنار هم با سلایق مختلف قرار کشورمون رو رشد بدیم💪
دیگه از انتخابات هم چیزی نگید و تمام شد رقابت✋
الان وقت رفاقت هست❤️
بریم یک پله پرچممون رو بالاتر ببریم و جامعه رو بسازیم تا نسل های آینده وقتی ما نبودیم از ما به خوبی یاد کنند😍🇮🇷
.
.
من همین امروز چند ساعت آموزش دیدم و دارم میبینم🌷
شما هم برید در حیطه کاریتون ببینید✋
.
.
1⃣ پر حرفی کردن در فروش 😐
خانم، آقا، مشتری رو ول کن. آنقدر درباره حواشی باهاش صحبت نکن. تو با زنت دعوات شده، املاکی سرکوچتون بهت انداخته ، دخترخالت چه لباس ضایعی تو عروسیش پوشیده و.... به اون ربط نداره
.
.
2⃣ ارائه اطلاعات زیاد
مثل نوار همینجوری فقط حرف نزن و اطلاعات نده
بذار مشتری نفس بکشه
مقلا تو مجازی یکهو طرف ۵ دقیقه صوت میده یا مثلا مشتری اومده فروشگاهت، تو هم همش داری اطلاعات میدی
ذهن فرار میکنه و پس میزنه
.
.
3⃣ ناامید کردن مشتری 🤦♂
اگر به پوستش فلان محصول که دوست داره نمیخوره نیا بگو پوستت تیره هست این برای پوست سفیدهاست
اگر طرف اومده تو املاکت نگو با این پولت قوطی کبریت میتونی بگیری
یا تو دایرکت ازت میپرسه من فلان مشکل زناشویی رو داره ولی میخوام رو بچم کار کنم. نزن تو ذوقش و نگو تو برو اول خودت رو درست
.
.
4⃣ قول خارج از توان
نگو من متناسب با خودت از شرکت فلان قول رو میگیرم
شاید نتونی و بدنام میشی
از ارسال محصول تا خدمات جانبی و... رو دقت کنید
.