eitaa logo
الله اکبر
5.5هزار دنبال‌کننده
50.5هزار عکس
33هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺ورود مدعی العموم به پرونده افشار
🔺اینم یه چشمه دیگه از فاز ترکوندن روشنفکرمابهای (کوته فکر) 😏😏
🔺رشوه خاتمی ( ) کار خودش را کرد، راز میترا استاد چه بود که روز قبل به خبرنگار گفته بود میخواهد در موردش مصاحبه کند این راز چه بود که اصلاحطلبان برای اینکه سر به مهر بماند هم آدم حامی خودشان را میکُشند و هم رشوه 10میلیارد تومنی خرج میکنند برای جلوگیری از افشا شدن این راز ....⁉️ #...
🔺مردم ایران یادتان می آید ما برای .... 😒😑😏
👆👆👆
🔺اسحاق! این هم از کارت سوخت، چیز دیگه ای از دولت قبل مونده که انجام نداده باشیم؟!😑😏😝😁😒
عـــشـــــــ♥️ــــــــق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 این فریادها 🔻در تاریخ ثبت شده است ◀️ این سخنرانی مربوط به ۳خرداد ۱۳۸۳ می‌باشد، یعنی ۱۵ سال پیش. ◀️روزهایی که دبیر شورای عالی امنیت ملی در سال آخر دولت بود. ◀️ و این فریادهایی که استاد حسن عباسی در مورد روحانی و برخی مدیران آن دوران جمهوری اسلامی می‌زد، و شنیده نشد تا امروز گرفتار بلایی خانمان سوز شده ایم... 🔻و وای اگر از پس امروز بُوَد فردایی!
💚امام صادق(ع) : هر كس به چهره برادر (دینی) خود لبخند زند، آن لبخند براى او حسنه اى باشد 📗كافی، ج۲، ص۲۰۶
🔴«فریدون» پنجم شهریور محاکمه می‌شود 🔹 #حسین_فریدون ، برادر رئیس جمهوری پنجم شهریور در شعبه ۶۷ دادگاه تجدیدنظر استان تهران محاکمه می‌شود. 🔹 سرپرست مجتمع قضائی کارکنان دولت چندی پیش از صدور حکم حسین فریدون خبر داده و گفته بود: این فرد در حکم دادگاه در ارتباط با برخی اتهامات تبرئه و در ارتباط با بخش دیگری از اتهامات، به حبس محکوم شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😁 😑 شبها که ما میخوابیم؛ وزیر جوان بیداره! 😏😝😁
🔻مـــهــــــــــم 🔴حرکت های تاکتیکی جدید 👈برای فریب مردم 🔵صحبت‌های امروز 🔹مبنی بر اینکه؛ جریان رویِ رهبریِ جناب توافق ندارد و انتقاد ضمنی‌اش از عملکرد جناب ، 🔵و همچنین اعتراف 🔹مبنی بر اینکه ؛ " نمی‌توان گفت همه‌ی مشکلات اقتصادی به دلیل تحریم‌هاست بلکه بخشی از آن به دلیل سیاست‌های اشتباه دولت بوده است"، 👆دو روی یک سکه هستند؛ 🔺جریان سعی دارد ؛ ◀️به اسم بازسازیِ جبهه اصلاحات به پویش بپیوندد تا بنحوی هم از پاسخگویی بابت حمایتش از جناب فرار کند ◀️و هم یا زمینه را برای یک ائتلافِ جدید با بخشی از در آینده آماده کند ◀️و یا در صورت امکان با طیفی از درونِ دولت، به اسم مدیرانِ منتقد، شجاع و معترف به اشتباه، به دنبال دوباره‌ی مردم باشد که البته این بخش از کار بیشتر برعهده‌ی جناب جهانگیری، کاندیدای پوششیِ دفعه‌ی قبل خواهد بود!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مد رو چه کسی تعیین میکنه؟!! ⚠️مدگرایی و بی حجابی دربین زنان! ♥️استاد رائفی پور
🔺فروش مانتو های حریرِ بدنما تو مترو به قیمت ۴۰ تومن کِی باید رسیدگی بشه؟
... هی حسن عباسی بازداشت میشه هی حسن روحانی مجرم شناخته میشه ✍ زهرا آراسته‌نیا ...
🔴علی شمس‌اردکانی، (رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران) : کارت سوخت یک دستاورد ملی بود و کسانی که کارت سوخت را کنار گذاشتند با قاچاقچیان ارتباط داشتند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴کارشناس الجزیره و تحلیلگر برجسته جهان عرب : امارات و سعودی اگر مقابل ایران کوتاه نیایند، با سر می‌کنند!
خاص ترین چپ دست دنیا، روزت مـبــارک؛ ♥️😍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴پاسخ جالب مجری تلویزیونی به طرفداران پهلوی که ادعای وطن‌پرستی می‌کنن : "بحرین استان چهاردهم ما بود که آن را به سادگی دادند رفت؛ داشتند تنب کوچک و بزرگ را هم می‌دادند که خـدا را شکـر انقـلاب شـد."
... 🔴میعاد صالحی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی با دستور رئیس جمهور برکنار شد 🔹وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، بالاخره تسلیم فشار مخالفان مدیر جوان صندوق بازنشستگی شد و سید میعاد صالحی را برکنار کرد. 🔹طبق اخبار رسیده، این برکناری به دستور شخص رئیس جمهور بوده است. 🔹صالحی در آخرین توییت خود پیش از برکناری‌اش نوشته بود: «هرچه امور صندوق بازنشستگی را شفاف‌تر میکنیم، فشارها و تخریب‌ها نیز بیشتر می‌شود. گام مهم بعدی، انتشار جزییات پرونده‌ها و پروژه‌های چندصد و چندهزار میلیارد تومانی است». ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴روایت ضعف مجلس، 🔻از زبان یک نماینده مجلس 🔻حاجی دلیگانی : وزرا را برای ادای توضـیحـات به کمیسیون‌ها دعوت میکنیم، نمی‌آیند!!!
🔺در بند جلوه‌گری ♥️امام خامنه‌ای : «در رژیم گذشته، را وادار میکردند که به وسیله‌ی جلوه‌گری، برای خویش یک شخصیت کاذب درست کند. آیا جنایتی بزرگتر از این نسبت به زن وجود دارد که سر او را با آرایش و مُد و طلا و زیورآلات بند کنند و نگذارند در میدان سیاست و اخلاق و تربیت وارد بشود؟» ۱۳۶‌۸/۱۰/‌۲۶
♥️از فــرمــانــده 🔻به جـوانـان انـقــلابـی : هر چه زمان می‌گذرد، تجمع اصحاب حق را واجــب‌تـر و فـوری‌تـر احـســاس مـی‌کــنــم. ♥️امام خامنه‌ای(حفظه ا.. تعالی)