eitaa logo
الله اکبر
5.5هزار دنبال‌کننده
50.5هزار عکس
33هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 قیام صدها هزار نفری مسلمانان هندی در اعتراض به توهین مقامات حزب حاکم به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آمریکا در افولی فلاکت‌بار است زیرا خدا را کنار گذاشته است.... 🔹سرهنگ بازنشسته آمریکایی در مصاحبه با فاکس نیوز : 🔹دشمنان ما همچون ایران وارد فرایند دستیابی به ابزار حمل سلاح هسته‌ای، شده‌اند. 🔹ایران و عربستان می‌دانند که بایدن بسیار بسیار ضعیف است و به داد او نخواهند رسید. 🔹تورم در آمریکا بیشتر از این هم خواهد شد و بنزین از گالنی 5 دلار فراتر خواهد رفت.
کاش هر روز صبح یادمان می افتاد که چـــــه قـــــــــــــدر دوســـــــــتمــان داری و برایمان دعا می کنی سلام امام مهربانم💚 اللهم عجل لولیک الفرج🤲✨ ارواحنا فداه ❤️
. 🔴جعبه سیاه تلگرام کشف شد 🔻دستگیر شدند 🔹یک منبع آگاه: ادمین های کانال های نيمه محرمانه، سرائر و سایه نويس به اتهام تشویش اذهان عمومی و انتشار اسناد طبقه بندی شده، توسط سازمان شناسایی و شدند. 🔹ادمین های این کانال ها در مدت فعالیت خود، با سواستفاده از وضعیت ولنگار موجود در مدیریت فضای مجازی کشور و از بستر پیام رسان تلگرام، اقدامات مذکور را صورت داده بودند. 🔹آنان درصدد بود از طریق انتشار اسناد طبقه بندی شده، اعتماد بخشی از مخاطبین را کسب کرده و با انتشار اخبار گزینشی و کذب، در میان مسئولین کشور ایجاد اختلاف نمایند. .
🔴 3 خبـر خـوب😊 🔹قیمت ٢ هزار و ۵٠٠ تُن مواد شوینده، اصلاح شد، مجازت گران فروشی ۵ برابر شد ♦️بهادری جهرمی سخنگوی دولت: ✅پس از الزام ۶ شرکت لبنیاتی به اصلاح و کاهش قیمت محصولات، ✅امروز نیز ۲۵۰۰ تن انواع شوینده از شبکه پخش به کارخانه بازگردانده و قیمت درج شده روی آن‌ها اصلاح شد. ✅با مصوبه جدید سران قوا مبنی بر ۵ برابر شدن مجازات‌های تعزیراتی، با گران‌فروشی، قاطع‌تر برخورد می‌شود.
🔴خرید تضمینی مرغ با قیمت مصوب تا هفته آینده و برای دام زنده هم...👌👌 ♦️ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی: ✅تا هفته آینده با تصمیم شورای قیمت گذاری و ستاد تنظیم بازار در حوزه دام اتفاقی خلق خواهد شد که توزیع بهتر و خرید تضمینی مرغ با قیمت مصوب در دوره آتی، استقرار پیدا کند. ✅در مورد خرید تضمینی دام زنده یعنی گوشت قرمز نیز همین مسیر در هفته آینده با برداشتن گام‌های موثری پیگیری و محقق خواهد شد.
🔴رئیس جمهور وارد اصفهان شد 🔹دکتر رئیسی به همراه جمعی از اعضای کابینه دولت سیزدهم، در سفر استانی به اصفهان وارد شد 🔹بازدید از صنایع منتخب، شرکت‌های دانش بنیان، جلسه با نخبگان و اقشار مختلف مردم، شرکت در جلسه شورای اداری اصفهان و نشست خبری با خبرنگاران از برنامه‌های رئیس جمهور در سفر یک روزه به اصفهان است
. 🔴دکتر رئیسی: دولت برای رفع مشکل آب اصفهان، برنامه دارد 🔸رئیس جمهور: 🔹دولت برای رفع مشکل آب اصفهان برنامه دارد، اطمینان داریم با کمک مسئولان و مردم این مشکل برطرف خواهد شد. 🔹استان اصفهان استان کشاورزی، گردشگری، قطب صنعتی است و می‌تواند قطب علم و فناوری باشد، همچنین این استان نیروی انسانی کارآمدی دارد. 🔹حل مشکل آب به نوعی از مدیریت نیاز دارد که مردم باید در آن همکاری داشته باشند، اعتباراتی نیز برای این امر در نظر گرفته شده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴هر چقدر در لیبی و افغانستان و سوریه و عراق انتخابات آزاد برگزار کردید، در ایران هم پس از نابودی انتخابات برگزار خواهید کرد 🔻هدف شما تنها نابودی و بی ثباتی و چپاول ثروت سرزمین های دیگر است
. 🔴 دستگیری عامل پنچر کردن آمبولانس و جان باختن دختربچه بیمار تهرانی در کمتر از ۲۴ ساعت 🔹صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران: 🔹راننده اتوبوسی که روز سه شنبه اقدام به پنچر نمودن لاستیک های آمبولانس اورژانس کرده بود در کمتر از ۲۴ ساعت، شناسایی و دستگیر شده است. 🔹تحقیقات در خصوص این پرونده در دادسرای جنایی تهران ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد. 🔹جسد دختر بچه ۲ ساله هم جهت تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 که در بحرین خونده شده بسیار زیباست همراه مضامین عالی حتما ببینید...
🔴خبر خوب 😊 اوجی، وزیر نفت: 🔹خوشبختانه با دیپلماسی فعال انرژی و پس از چندماه مذاکره، ساعاتی قبل، ۱/۶میلیارد دلار طلب معوق سال‌های گذشته بابت صادرات گاز به عراق، وصول شد. 🔹از ابتدای سال نسبت به سال گذشته، حجم صادرات گاز کشور ۲۵ درصد و وصول درآمدهای ارزی حاصل از آن ۹۰ درصد افزایش یافته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ویدیویی که «عصای موسی» از هک شبکه برق رژیم صهیونیستی منتشر کرده است/فارس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دستگیری یکی از مرتبطین دو جاسوس فرانسوی 🔹یکی از عوامل جریان چپ مارکسیستی که مآموریتِ دامن‌زدن به فتنه و اغتشاش در محیط‌های کارگری را عهده‌دار بود، حین فرار از کشور، بازداشت شد. 🔹این فرد پیش از روز کارگر با دو جاسوس فرانسویِ بازداشت شده ملاقات کرده و برای سازماندهی اعتراضات کارگران و تلفیق هدفمند تجمعات کارگری با گردهمایی معلمین و تبدیل آنها به بی‌نظمی و اغتشاشات سراسری، برنامه‌ریزی کرده بودند.
🔴دستگیری یک سرکرده برجسته داعش در سوریه 🔹ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا امروز (پنجشنبه) ادعا کرد که یکی از سرکرده های برجسته داعش طی عملیاتی در سوریه دستگیر شد. 🔹در بیانیه ائتلاف بدون اینکه نامی از این سرکرده دستگیر شده برده شود، از وی به عنوان متخصص در ساخت مواد منفجره و یکی از سرکرده های ارشد داعش در سوریه یاد شده است.
. 🔴پایان سیاسی مقتدی صدر 🔹پس از استعفای اعضای فراکسیون صدر از پارلمان عراق، رهبر جریان 🔹صدر نیز خروج خود را از فرایند سیاسی این کشور اعلام کرد. 🔹مقتدی صدر گفته: در انتخابات آتی مشارکت نخواهم کرد؛ .
🔴اعتراف دولت بایدن به دست‌های خالی مقابل ایران 🔹شماری از سناتورهایی که شامگاه چهارشنبه در جلسه غیرعلنی مجلس سنا درباره ایران حضور داشته‌اند به دست‌های خالی دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا در قبال تهران اعتراف کرده‌اند.
🔴 روزنامه نگار عراقی: همان سپاه پاسداران ماست 🔹پیش به‌سوی ادغام با نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران در خلیج شیعی ♦️احمد عبدالساده روزنامه نگار مطرح عراقی: پس از انجام معجزات در خشکی، حشدالشعبی در حال هجوم به دریا هستند تا با اعلام قدرت غرور دریایی خود، جورچین نیروی کوبنده خود را تکمیل کنند و به عراق اعتبار بیشتری ببخشد و با نیروی دریایی سپاه پاسداران در خلیج شیعی ادغام شود. ♦️حشدالشعبی، پاسداران ما هستند که همیشه مایه نگرانی دشمنان است..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حضور رئیس‌جمهور در جمع کشاورزان شرق اصفهان
🔴کــــــلام شهــــید شهید‌ ابومهدی‌ المهندس می‌گفت: به جای این‌که عکس‌ خودتونو بذارید پروفایل‌ تا بقیه با دیدنش‌ به گناه‌ بیفتن؛ یه تلنگر قشنگ‌ بذارید که با دیدنش به خودشون‌ بیان..!. :)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴جذب در فضای مجازی 🔹سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با عبور از روش‌های سنتی، را نیز به عرصه‌ای برای جذب جاسوس تبدیل کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴روایت تولیت آستان قدس از ممانعت رهبر معظم انقلاب از قطع یک درخت
. 🔴کشتی حامل در بندر شهید رجایی، پهلو گرفت 🔹سلامی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور: 🔹 یک فروند کشتی حامل ۶۴ هزار تن ذرت وارداتی از کشور برزیل در بندر شهید رجایی پهلو گرفت 🔹عملیات تخلیه بار این کشتی آغاز شده و ذرت های وارداتی به سراسر کشور ارسال می‌شود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴انتشار برای اولین بار 🔻یادآوری برای عبرت 🔻دولت خاتمی به آمریکا پیشنهاد داده بود در صورت لغو تحریم‌ها، ایران هم حزب‌الله لبنان را خلع سلاح می‌کند و رژیم صهیونیستی را به رسمیت می‌شناسد! 🔻آمریکا اعلام میکند: اینها کافی نیست! باید قدرت موشکی و هسته‌ای را هم تحویل دهید! 🔻همزمان با ایران، لیبی هم این پیشنهاد را دریافت کرد و قدرت موشکی و هسته‌ای خود را به آمریکا تحویل داد! اما اتفاقی که افتاد، حمله آمریکا به لیبی بود! 🔴✍خاتمی پرستان ببینند و دقت کنند!! تا بفهمند که: «و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین»