eitaa logo
الله اکبر
5.5هزار دنبال‌کننده
50.5هزار عکس
33هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴رئیس جمهور: آمریکا باید هر چه سریعتر از سوریه خارج شود/ با قدرت بیشتری از سوریه حمایت می کنیم 🔹دکتررئیسی در هفتمین نشست آستانه: 🔹️بر حفظ تمامیت ارضی و احترام به حاکمیت ملی سوریه تنها از طریق مردم آن و بدون مداخله خارجی تاکید داریم. 🔹️این روزها در شرایطی با افتخار از مبارزه با تروریسم صحبت می‌کنیم که فداکاری هایی از سوی شهیدانی مثل شهید سلیمانی صورت گرفته است. 🔹️طرف هایی که نتوانستند با جنگ به اهداف خود در سوریه برسند، می خواهند با اعمال تحریم های یکجانبه علیه سوریه به هدف خود برسند. 🔹️ایران با قدرت بیشتری به حمایت از سوریه و مردم آن ادامه می دهد. 🔹️تنها راه برقراری امنیت در مرزهای سوریه حضور پرقدرت ارتش این کشور در مرزهاست. 🔹️حضور نامشروع نیروهای آمریکایی به عامل بی‌ثباتی برای منطقه تبدیل شده است. 🔹️آمریکا درحال غارت منابع و نفت سوریه است و باید هرچه سریعتر از سوریه خارج شود. 🔹️تجاوزات رژیم صهیونسیتی در سوریه و اشغال جولان نقض حاکمیت ملی سوریه است.
🔴 رئیس جمهور: دیگران مدعی مبارزه با تروریسم بودند، اما همکاری ما با روسیه نشان داد که در وعده خود صادق بوده‌ایم 🔸رئیسی در دیدار با پوتین، رئیس‌جمهور روسیه: 🔹پس از دیدار در مسکو و عشق آباد، روند همکاری ها رو به رشد است. 🔹اراده ایران و روسیه برای توسعه همکاری ها بسیار قابل توجه است. 🔹همکاری ها در رابطه با مقابله با تروریسم منجر به امنیت منطقه شده است. 🔹دیگران هم مدعی مبارزه با تروریسم بودند، اما همکاری ما با روسیه نشان داد که در وعده خود صادق بوده‌ایم. 🔸پوتین: 🔹بسیار خوشحالم که در سرزمین مهمان نواز ایران هستم. 🔹همکاری های ما در زمینه های مختلف بسیار پیشرفت می‌کند. 🔹ما و ایران در زمینه امنیت بین المللی همکاری‌های خود را افزایش می دهیم 🔹ایران و روسیه سهم بسیار زیادی در حل و فصل بحران سوریه دارند.
🔴قیمت داروهای وارداتی تا پایان سال تغییر نمی‌کند 🔸سخنگوی وزارت بهداشت: 🔹ارز ترجیحی داروهای وارداتی حتی آنها که مشابه داخلی اما سهم بازار قابل توجه دارند، تا پایان سال ۱۴۰۱ حذف نمی شود. 🔹بنابراین قیمت این داروها نیز تغییری نخواهد کرد.
🔴دیپلماسی فعال این شکلیه دوستان👆 ✍ حاج احمد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دفاع جانانه مهمان وطن پرست ایرانی در برابر یاوه‌گویی‌های مسیح علینژاد 🔻مرضیه آذرافزا در مناظره با علینژاد: مسیح علینژاد مجری پروژه‌های سیاسی،امنیتی و براندازانه است، زمانی که او کنار ترامپ و پمپئو که از ضدزن‌ترین سیاستمداران هستند می‌ایستد و از تحریم علیه مردم ایران دفاع میکند!
🔴ببینید پوتین چطوری با احساس و محکم دو دستی دست رهبری رو گرفتن...☺️😍 پوتین : آقا جان تا عیدی ندی دستتون رو ول نمیکنم😉😊
🔴رهبر انقلاب در دیدار پوتین: آمریکایی‌ها باید از منطقه شرق فرات در سوریه، بیرون رانده شوند 🔹همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه جداً‌ و عمیقاً‌ به نفع هر دو کشور است. جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستید، بنابراین همکاری‌های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد. 🔹غربی‌ها با روسیه قوی و مستقل به‌کلی مخالفند. درقضیه اوکراین چنانچه شما ابتکار عمل را به دست نمی‌گرفتید، طرف مقابل با ابتکار خود، موجب وقوع جنگ می‌شد. 🔹اگر راه درمقابل ناتو باز باشد حد و مرزی نمی‌شناسد و اگر جلوی آن در اوکراین گرفته نمی‌شد، مدتی بعد به بهانه کریمه، همین جنگ را به راه می‌انداختند. 🔹یک مسئله مهم درموضوع سوریه، اشغال مناطق حاصل‌خیز و نفت‌خیز شرق فرات به‌وسیله آمریکایی‌هاست که این قضیه باید با بیرون راندن آنها از آن منطقه علاج شود. 🔹جمهوری اسلامی، سیاست‌ها و برنامه‌هایی را که منجر به بسته‌شدن مرز ایران و ارمنستان شود، هرگز تحمل نخواهد کرد. 🔹آمریکایی‌ها هم زورگو هستند و هم حیله‌گر، و یکی از عوامل فروپاشی شوروی فریب خوردن در مقابل سیاست‌های آمریکا بود. البته روسیه در دوره جنابعالی استقلال خود را حفظ کرده است.
🔴امام خامـنه‌ای خطاب به پوتین: جنگ یک مقوله خشن و سخت است و جمهوری اسلامی از اینکه مردم عادی دچار آن شوند به هیچ وجه خرسند نمی‌شود اما در قضیه اوکراین چنانچه شما ابتکار عمل را به دست نمی‌گرفتید، طرف مقابل با ابتکار خود، موجب وقوع جنگ می‌شد. 🔺صریح‌ترین موضع ایران بعد از ۵ ماه
🔴رهبر انقلاب: دلار باید به تدریج از مسیر معاملات جهانی، خارج شود 🔸️حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار پوتین، رئیس جمهور روسیه: 🔹️مواضع اخیر رئیس‌جمهور روسیه علیه صهیونیستها تحسین‌برانگیز است. 🔹️جمهوری اسلامی، سیاست‌ها و برنامه‌هایی را که منجر به بسته شدن مرز ایران و ارمنستان شود، هرگز تحمل نخواهد کرد. 🔹️جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستید، بنابراین همکاری‌های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد. 🔹️آمریکایی‌ها هم زورگو هستند و هم حیله‌گر، و یکی از عوامل فروپاشی شوروی سابق فریب خوردن در مقابل سیاست‌های آمریکا بود، البته روسیه در دوره جنابعالی استقلال خود را حفظ کرده است. 🔹️دلار را باید به تدریج از مسیر معاملات جهانی خارج کرد و این کار به صورت تدریجی، ممکن است.
🔴براندازا روزای سختی رو سپری میکنن😁😂
🔴وزیر امور خارجه: با ترکیه سند مهم «برنامه جامع همکاری بلندمدت» امضا کردیم
🔴رهبــر انقـلاب خطاب به پوتین: ✅همکاری‌های بلندمدت و جداً‌ و عمیقاً‌ به نفع هر دو کشور است؛ به ویژه در پی . ✅شما آقای پوتین و رئیس‌جمهور ما، هر دو اهل و هستید، بنابراین همکاریهای دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴چندنفر جلوی ماشینی رو می‌گیرن برا دزدی. اما بوق ماشین طرف، صدای گلوله میده، ببینید چطور دزدا فرار می‌کنند😂😂
🔴ابلاغ قانون سند الحاقی همکاری در زمینه مبارزه با جرائم سازمان یافته در دریای خزر 🔹️رئیس جمهور در نامه‌ای به وزارت کشور قانون سند الحاقی همکاری در زمینه مبارزه با جرائم سازمان یافته در دریای خزر را برای اجرا ابلاغ کرد. 🔹️این قانون در جلسه علنی روز سه‌شنبه مورخ ۴ خرداد ماه ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی تصویب و به تایید شورای نگهبان رسیده بود.
🔴پوتین: ✅ روسیه و ایران در حال طراحی روش‌های جدید برای استفاده از پول‌های ملی در روابط دو کشور هستند 🔸️رئیس جمهور روسیه در دیدار با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب: 🔹️هیچ‌کس طرفدار جنگ نیست و جان دادن مردم عادی یک تراژدی بزرگ است اما رفتار غرب (در قضیه اوکراین)موجب شد که ما انتخابی جز عکس‌العمل نداشته باشیم. 🔹️بعضی از کشورهای اروپایی گفتند ما مخالف عضویت اوکراین در ناتو بودیم اما تحت فشار آمریکا با آن موافقت کردیم که این نشان‌دهنده فقدان حاکمیت و استقلال آنها است. 🔹️تحریم‌های غرب علیه روسیه به ضرر غرب است و نتیجه آن مشکلاتی از جمله افزایش قیمت نفت و بحران تأمین مواد غذایی است. 🔹️روسیه و ایران در حال طراحی روش‌های جدید برای استفاده از پول‌های ملی در روابط دو کشور هستند. 🔹️منطقه شرق فرات باید تحت کنترل نیروهای نظامی سوریه قرار گیرد. 🔹️ایران و روسیه در سوریه در حال مبارزه مشترک با تروریسم هستند و در زمینه نظامی نیز تلاش می‌کنیم همکاری‌های دو کشور و همچنین همکاری و مانورهای سه‌جانبه با چین را توسعه دهیم.
🔴کشور سیدنی، دختر نوجوان محجبه و مادرش 🔺
🔴 رئیس جمهور روسیه: کار داعش و گروه‌های افراطی و جدایی طلب را در سوریه تمام خواهیم‌کرد 🔸️پوتین در هفتمین نشست آستانه: 🔹️کار داعش و گروه های افراطی و جدایی طلب را در سوریه تمام خواهیم کرد. 🔹️بدلیل حمایت سه کشور ایران، روسیه و ترکیه، سوریه درحال احیا شدن است. 🔹️سه کشور آستانه باید نقش کلیدی بازی کنند تا صلح وارد سوریه شود. 🔹️باید اقداماتی صورت گیرد تا شرایط برای تعیین سرنوشت سوریه به دست خود مردم سوریه صورت پذیرد. 🔹️متاسفانه غربی ها در تلاش هستند تا جدایی طلبی را در سوریه بیشتر کنند تا این کشور تجزیه شود. 🔹️مهم است که ایران، روسیه و ترکیه برای بازگشت مهاجران به سوریه شرایط را مهیا کنند.
🔴دو حرف زیبا از دو بزرگ مرد: : برای شهید شدن اول باید مانند شهید زندگی کرد : تنها کسانی مردانه میمیرند که مردانه زیسته باشند 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴یاد رشادت‌های شهید سلیمانی در نشست سران ضامن‌ روند آستانه 🔹رئیس‌جمهور در نشست اجلاس سران ضامن‌روندآستانه: 🔹در رأس همه شهدای مبارزه با تروریسم، قدردان رشادت‌های سردار شهید حاج‌ قاسم‌ سلیمانی هستیم. 🔹بر مبارزه با تروریسم در همه ابعاد و اشکال آن تأکید داریم.
🔴پوتین در دیدار با رهبر انقلاب: ترور سردار سلیمانی نمونه‌ای از شرارت‌های آمریکایی‌هاست 🔹هیچ‌کس طرفدار جنگ نیست و جان دادن مردم عادی یک تراژدی بزرگ است اما در قضیه اوکراین رفتار غرب موجب شد که ما انتخابی جز عکس‌العمل نداشته باشیم. ترور سردار سلیمانی نمونه‌ای از شرارت‌های آمریکایی‌هاست. 🔹بعضی از کشورهای اروپایی گفتند ما مخالف عضویت اوکراین در ناتو بودیم اما تحت فشار آمریکا با آن موافقت کردیم که این نشان‌دهنده فقدان حاکمیت و استقلال آنها است. 🔹تحریم‌ها علیه روسیه به ضرر غرب است و نتیجه آن مشکلاتی از جمله افزایش قیمت نفت و بحران تأمین مواد غذایی است. روسیه و ایران در حال طراحی روش‌های جدید برای استفاده از پول‌های ملی در روابط دو کشور هستند. 🔹مواضع هر دوی ما در قضیه سوریه از جمله مخالفت با حمله نظامی به شمال این کشور کاملاً منطبق با یکدیگر است. منطقه شرق فرات باید تحت کنترل نیروهای نظامی سوریه قرار بگیرد.
🔴واکنش پلیس به انتشار یک فیلم در فضای مجازی/ با سرتیم گشت انتظامی برخورد شد 🔹در پی اطلاع از برخورد خارج از ضوابط یکی از گشت‌های پلیس با یک شهروند موضوع به سرعت رسیدگی شده و با سرتیم این واحد گشت انتظامی به دلیل سو مدیریت برخورد انضباطی شده است.
🔴رهبر معظم انقلاب: موجودی خطرناک است؛ غربی‌ها نیز با روسیه قوی و مستقل به‌کلی مخالف هستند. اگر راه در مقابل ناتو باز باشد، حد و مرزی نمی‌شناسد و اگر جلوی آن در گرفته نمی‌شد، مدتی بعد به بهانه کریمه، همین جنگ را به راه می‌انداختند. ✍توئیت خامنه ای فارسی
🔴و اما پس از تلاش‌های فراوان برای خوش‌بین بودن، گویا داستان ادامه دارد :)