eitaa logo
الله اکبر
5.5هزار دنبال‌کننده
50.5هزار عکس
33هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ببینید 🔺هشدار و معظم انقلاب اسلامی در ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ در مورد برنامه‌ریزی اعتراضات و اغتشاشات توسط دشمن
🔴دکتر رئیسی به گوترش: آزادی دو محکوم امنیتی نشانه رویکرد تعاملی ایران است 🔹ایران آماده است ظرفیت‌های متنوع و موثر خود را برای حل مسائل منطقه و جهان به‌کار بگیرد. ایران همواره بر رفع محاصره و برقراری آتش‌بس در یمن و تلاش برای حل بحران از طریق گفت‌وگوهای یمنی-یمنی تاکید دارد. امیدوارم با پیگیری‌های شما عربستان نیز به تعهدات خود در توقف حملات به یمن عمل کند. 🔸دبیرکل سازمان ملل: قدردان حسن نظر و رویکرد انسان‌دوستانه و تعاملی ایران هستیم. همه تلاش خود را برای مجاب کردن عربستان به توقف حملات به یمن به کار می‌گیریم. امیدوارم بتوانیم با مشارکت ایران ساختار سیاسی جدیدی را در منطقه‌ ایجاد کنیم.
🔴هزینه‌ای که اغتشاشات روی دست کشور گذاشت
🔴شعار زن زندگی آزادی ... 👇 ⬅️علاوه بر بی معنا و بی ارزش بودن و پوچ و دروغ بودن حامیان این شعار ⬅️شعار رهبر تروریست و جنایتکار رهبر حزب کومله همین بوده اما این جنایتکار پست فطرت به دختر خودش تجاوز کرده دخترش بخاطر این ننگ خودکشی کرده 🔺این را به همه دانشجویان و جوانان و نو جوانان که نا اگاهانه وچشم و گوش بشته شعار میدهند برسانیم ⬅️گروه کومله (بدتر از داعش) است همان گروهی است که در اوایل انقلاب در همین کردستان، دختر ۱۵ ساله را شکنجه میکند و پوست سرش را میکند و او را زنده بگور میکند ⬅️گروهی که یکی از شروط آنها تجاوز به دختران عضو کومله است ⬅️گروهی که تجاوز به دختر خواهر و مادر بخاطر مبارزه با اسلام وجمهوری اسلامی ازاد است ⬅️شعار این درندگان ضد انسان شده زن زندگی آزادی 🔺جوانان، دختر و پسر را آگاه کنیم که از این جنایتکاران اطاعت نکنند ✍سیدحسین
🔴وقتی امروز ماسک رهبر انقلاب سوژه‌ی دروغ‌پراکنی شبکه‌های معاند نظام شد! 🔹شبکه های معاند نظام امروز بعد از حضور رهبر انقلاب در دانشگاه افسری یک سوژه برای دروغ‌پراکنی خود پیدا کردند! آنها مدعی شدند تصاویر رهبر انقلاب آرشیوی است چرا که در بدو ورود، دارند اما در ادامه ماسک نزده‌اند! 🔺اما فیلم بالا آنها را رسوا کرد. چرا که رهبر انقلاب موقع فاتحه‌خوانی بر سر مزار شهدای گمنام، خود را برداشتند.
. 🔴🔴🔴فــــــــــــوری: هم اکنون شبکه یک، مراسم دانشگاه افسری و سخنرانی امام خامنه ای(مد ظله العالی) .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴شاهزاده رضا پهلوی‌ در حال مبارزه و تلاش برای براندازی نظام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ضربه ای که خائنین داخلی بر پیکره یک ملت و کشور وارد میکنند دشمنان خارجی وارد نمیکنند.... 🔺این کلیپ چقدر برای این روزا آشناست.
. 🔴آقای امید دانا که خیال میکنی دشمن بخاطر حجاب، ایران را مورد هجمه قرار می دهد . 👈و می گویی نظام باید با برداشتن قانون حجاب بهانه را از دشمن بگیرد 👈تو که رهبر را قبول داری، آقا امروز فرمودند: 👌«دعوا بر سر باحجاب و بدحجاب نیست حتی اگر حجاب هم نبود یک بهانه ی دیگر پیدا می کردند» .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آنچه غرب بر سر مردم لیبی آورد 🔺چیزی که امروز در لیبی مشاهده می‌شود این است که حمایت‌های ظاهری آمریکا و دیگر کشورهای غربی از انقلاب مردم، در واقع بخشی از یک نقشه بزرگ‌تر برای تامین منافع خودشان بوده است. 🔺لطفا حتما ببینید
. 🔴روی سخنم با کسانی است که به برنامه های آقای امید دانا علاقه دارند و او را دنبال میکنند می باشد: 👈وقتی میگوییم امید دانا سلاح است نه چراغ یعنی وقتی داره علیه دشمن (آمریکا و اسرائیل و اصلاح‌طلبان و سیلیبریتی ها ی خائن و منافقین خلق و اپوزوسیون ) شمشیر میزنه تشویقش کنی اما وقتی حجاب را می کوبه بهش حمله کنی، نه اینکه ساکت باشی 👈حمایت از قانون حجاب حتی بر اساس نگاه ملی‌گرایی او لازم است 👌بدانید جهان بینی ما انقلابی ها با او ۱۸۰ درجه متفاوت است نکند به چشم چراغ راه به او نگاه کنی .
🔴مجسمه کسی رو آتش زدی که اگه نبود باید منتظر همچین صحنه ای برای خواهرت بودی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴گروهی از مسلمانان در لندن در محکومیت توهین به حجاب تظاهرات کردند 🔸اقشار مختلف مسلمانان در تظاهراتی در اعتراض به تعرض مخالفان انقلاب اسلامی ایران به زنان محجبه، ضرب و شتم و توهین به اعتقادات مذهبی در مراسم عزاداری حسینی در لندن برگزار شد، شرکت کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴فرمانده معظم کل قوا: آمریکا فقط مخالف جمهوری اسلامی نیست 🔹 : آمریکا فقط مخالف جمهوری اسلامی نیست و با و نیز مخالف است. 🔹آن‌ها به دنبال ایران دوران پهلوی هستند که همچون گاو شیرده مطیع اوامر آن‌ها بود. ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۱
🔴بازرس ویژه وزیر راه و شهرسازی آزاد شد 🔸️قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران: 🔹️مکارم، بازرس ویژه وزارت راه وشهرسازی آزاد شده است. 🔹️مکارم به اتهام دریافت رشوه در مرداد امسال بازداشت شده بود.
🔴ابقای ذوالقدر به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام 🔹️با تأیید مقام معظم رهبری و با حکم آیت الله آملی لاریجانی، محمدباقر ذوالقدر برای دور دوم به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره نهم منصوب شد.
. 🔴 راه‌اندازی دو اسکله گردشگری در کیش و بوشهر برای جام جهانی قطر 🔸️معاون دریایی سازمان بنادر  نازی: 🔹️سازمان بنادر به عنوان مرجع حاکمیت دریایی در هر شرایطی اهداف خود را در راستای منافع ملی و حفظ اقتدار دریایی تنظیم می‌کند. 🔹️استفاده از سوخت کم سولفور در حوزه بین‌الملل الزامی شده که با استفاده از پالایشگاه ایرانی و توان متخصصان داخلی تهیه شده است. 🔹️تولید دانش بنیان سازمان بنادر مجهز به تکنولوژی شده که ایمنی کشتی را به صورت برخط کنترل می‌کند. 🔹️دو اسکله گردشگری در بوشهر و کیش به سمت قطر برای جابه جایی مسافران جام جهانی راه اندازی شده است تا از این طریق مسیر حرکت به قطر تسهیل شود. .
هر که بی ولی باشد، عاقبت سيه‌ بخت است پيمودن‌ راه حق، بی امـر ولی سخت است انقلاب مان هرگـز، منحــرف نخواهد شد تا سيد علی باشـد، ما خيال مان تخت است ♥️
🔴موافقت فراکسیون انقلاب با وزیر پیشنهادی کار 🔹سخنگوی فراکسیون انقلاب مجلس: در جلسه فراکسیون انقلاب با موضوع بررسی برنامه‌ها، سوابق و اولویت‌های زاهدی‌وفا، وزیر پیشنهادی ۷۷ رأی موافق و ۵۴ رأی مخالف برای تصدی این جایگاه از فراکسیون دریافت کرد.
🔴 آخرین دست و پاهای دشمن برای زنده نگه داشتن اغتشاشات در ایران 🔹 بایدن رسما برای حمایت از آشوبگران به میدان آمد. 🔹 کمتر از ۱۲ ساعت پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر نقش برجسته آمریکا در پس پرده اغتشاشات اخیر، 🔹رئیس جمهور آمریکا ضمن دخالتی آشکار در امور داخلی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن متهم ساختن جمهوری اسلامی به سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز (!) بر حمایت همه جانبه آمریکا از جریان بوجود آمده تاکید کرد. 🔹او ضمن اشاره به تلاش های دولتش برای دسترسی به اینترنت آزاد، وعده داد که علیه پلیس امنیت اخلاقی ایران، تحریم هایی را در نظر خواهد گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی: 🔹بصیرت مردم در حوادث اخیر، دشمن را ناکام گذاشت 🔹️دلیل خشم دشمن از کشور و ملت ما آن است که میبیند علی‌رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها کشور ما، را دارد طی می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴قدردانی رئیس‌جمهور از بیانات رهبری در خصوص اتفاقات اخیر 🔹حجت‌الاسلام رئیسی، در صحن علنی مجلس گفت: 🔹رهبر معظم انقلاب در سخنرانی دیروزشان دشمن را در این فتنه، ناکام گذاشتند. 🔹تحلیل‌های جامع رهبری در خصوص اتفاقات اخیر و دلیل این فتنه‌ها در کشور، قابل درک بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا