eitaa logo
الله اکبر
5.5هزار دنبال‌کننده
50.5هزار عکس
33هزار ویدیو
82 فایل
ارتباط با ادمین @gole_rozesorkh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴وزیـر نـفــت: امسال زمستانی بدون دغدغه تامین سوخت را سپری خواهیم کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴پلیس این دوچرخه‌سوار را به جرم حرکت در خلاف جهت جاده متوقف می‌کند و از او کارت شناسایی می‌خواهد. ببینید بعد چه می‌شود:
🔴بُرد سامانه موشکی «باور ۳۷۳» به ۳۰۰ کیلومتر رسید ✌️🇮🇷📖💪😎 🔹امیر صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: 🔹هر چه تهدیدات جلوتر برود، ما جلوتر از آن تهدیدات می‌رویم. اکنون تست‌های اولیه باور ۳۷۳ را در برد ۳۰۰ کیلومتر انجام می‌دهیم. روزی تصور هدف قرار دادن یک پرنده متخاصم در ۳۰۰ کیلومتری محال بود، اما امروز در حال تحقق است‌. 🔹دشمنان را در پایگاه‌های‌شان رصد می‌کنیم. برد رادارهای ما هزاران کیلومتر است. دشمنان اگر می‌توانستند بارها به ما حمله کرده بودند. نیروهای مسلح به بالاترین توان خودشان رسیده‌اند و بازدارندگی ایجاد شده است.
🔴خبر خوب😊🇮🇷✌️ پالایش روزانه ۱۰۰ هزار بشکه نفت ایران در پالایشگاه فراسرزمینی ونزوئلا 🔹وزیر نفت از راه‌اندازی نخستین پالایشگاه فراسرزمینی به نام «ال‌پالیتو» در ونزوئلا و پالایش روزانه ۱۰۰ هزار بشکه نفت خام میدان‌های کشور در این پالایشگاه خبر داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دستگیری افرادی که در اغتشاشات با ظاهر پلیس به مردم تیراندازی می‌کردند سردار اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور: در روزهای اخیر افرادی را دستگیر کردیم که در نقش پلیس اقدام به تیراندازی در بین جمعیت می‌کردند. این افراد از سوی گروه‌های ضدانقلاب خط می‌گرفتند.
♥️آقـــــــــامــــونــه دو بـــــیٺی جــــا ندارد تا بگـــویم چقدر”ســَــیدعلــے”را دوست دارم 💚اللهم احفظ قائدنا الامام الخامنه ای
🔴ارتقای رتبه استانداردسازی ایزو از ۲۶ به ۲۲ 🔹رئیس سازمان ملی استاندارد: ✅رتبه سازمان ملی استاندارد در طول دولت سیزدهم در زمینه استانداردسازی ایزو از ۲۶ به ۲۲ در میان ۱۶۸ کشور دنیا ارتقا پیدا کرده است😊🇮🇷✌️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اصلاح اشتباه خبر صداوسیما درمورد تعداد جان‌باختگان آتش‌سوزی زندان اوین 🔹ساعتی پیش مجری اخبار شبکه ۵، ۴ فوتی در اوین را به اشتباه ۴۰ فوتی گفت و بعد از چند دقیقه اشتباه خود را اصلاح کرد اما شبکه سعودیِ اینترنشنال بدون اشاره به عذرخواهی مجری مدعی شد که صداوسیما اعلام کرده ۴۰ نفر در زندان اوین فوت کرده‌اند ⬅️ یعنی خر هم میداند ۴۰ کشته سر و صدای زیاد میکند ولی این مجری مثلا نادان نمیداند🤨😠 🔺پ.ن نفوذ منافقین صدردصد😡 🔺در صداوسیمای آقای جبلی و وحید جلیلی چه میگذرد!!!🤨😒
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آمارهای تکان دهنده از آنهایی که پشت اغتشاشات اخیر ایران ایستاده اند
. 🔴چرا حجاب آمریکایی رو دوست دارید ولی پلیس آمریکایی رو نه؟ ⬅️چرا در برهنگی یاد غرب میفتید در ابهت پلیس یاد نهج‌البلاغه؟ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 گلایه عموی اسرا پناهی به علی دایی که در پست اینستاگرامیش برای همدردی با این خانواده اردبیلی گفته بود جمهوری اسلامی اونو کشته 👌لطفا کلیپ رو کامل ببینید گفته خانواده ما رو آزرده کردی..... آنچه رو به غلط گفتی اصلاح کن.....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
😡😡😡😡 توهین علنی مهرداد پولادیِ حرام لقمه، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران به رهبر عزیز انقلاب!! 🔺ملتی که در طول این چند هفته به خیابان ها آمده از اسلام و نظام و رهبری حمایت و در تشییع جنازه شهدا شرکت کردند مردم نیستند؟ چرا کسی با این سلبریتیهای بی شرف که وقاحت رو از حد گذرانده و علنا به رهبری عزیز و مرجع تقلید میلیون ها نفر در داخل و خارج کشور جسارت کرده، برخورد نمیکند؟! چرا امثال علی دایی روی دروغ رسانه های ضد ایرانی مانور می‌دهد و حاشیه امن دارد؟ زورتان فقط به انقلابی هایی مثل حسن عباسی و حسین شریعتمداری میرسد؟! تف به غیرت و شرفتان اگر این عوضی رو دستگیر نکنید. اگر قرار است این سلبریتیها آزادانه بچرخند و علیه کشور و رهبری اراجیف بگویند و برخوردی صورت نگیرد بگویید ما خودمان دهانشان را خرد میکنیم. 🔺پ.ن: چند روز پیش رهبر انقلاب در دیدار با مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی فرمودند: نهال جمهوری اسلامی امروز به یک تبدیل شده است؛ غلط می‌کند فکر کندن آن را هم کسی بکند! 🔴جناب قوه قضاییه و مسئولان اطلاعاتی امنیتی چه میکنید؟!! لطفا زودتر این خائن نفهم، وطن فروش ضدولایت را که به شخص اول مملکت، هتاکی کرده را دستگیر و مجازات شدید کنید 🤨😒 🔺غربال آخرالزمان است
باشه برو باید زودتر میرفتی، این رو کی می شناسه؟😏 تحفه ای؟! چیزی که زیاده آدم آدم میاریم تو صداسیما 🔺غربال آخرالزمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 🔴چیز عجیبی نیست غربال آخرالزمان هست غربال میشویم غربال میشویم غربال میشویم تا نخاله های گمراه از غربال رد میشوند تا فقط اندکی میمانند و امام پرسید آیا نمیخواهید جز آن افراد اندک باشید؟! ⬅️ اینا که هنوز اونطور سختی ندیدند از آزمایشات سخت آخرالزمان همین الان از سر گمراه و افسادطلبی و وطن فروشی وا رفتن که دیگه معلومه چقدر گمراه شدن.... گمراهان گمراه کننده ی خائن ✅ یاران امام زمان عج حتما مطابق روایات ائمه؛ آزمایشات سخت تری در پیشه غربال میشویم حامی انقلاب و نظام اسلامی و رهبری آقا امام خامنه ای باشید به قول و سفارش تاکید شده شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی، جمهوری اسلامی حرم است از بینن بره بقیه حرمهای اسلامی هم از بین میره تاکید و سفارش براین کردند؛ خامنه ای عزیز را عزیز جان خود بدانید تا عاقبت به خیر بشید. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆فرار از زندان ♦️نقشه ای که قرار بود با آتش‌سوزی اندرزگاه بند ۷ انجام شود.
. 🔴والا حکومت اگر اهل فشار دادن یه عده برا اعتراف بود، بابای مهسا امینی ۱ماه چرت و پرت نمی‌گفت و الان راست راست نمی‌چرخید! پزشکیان چرت نمی‌گفت و هنوز راست راست نمایندگی نمی‌کرد! ده هزارتا سلبریتی دوزاری صبح و شب علیهش مطلب نمی‌زدن و آخر بدون مالیات برن قراردادهاشونو دوباره امضا کنند! ⬅️ ما اگر اهل فشار دادن بودیم با ۲۰نفر بازار به هم نمی‌ریخت! اگر اهل فشار دادن بودیم مجبور نبودید برای یک کشته تو اردبیل ۵تا اسم و عکس جور‌کنید و آخرم خودتون عذرخواهی کنید! حق برای اهلش پوشیده نمی‌مونه! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴به کوری چشم آنهایی که نمی توانند ببینند از همه مشکلات بیرون خواهیم رفت...👌👆 ♥️
🔴زاکانی قربانی جدید جعل لوگوها 🔹برخی رسانه‌ها مطلبی را به نقل از علیرضا زاکانی منتشر کردند و برای باورپذیر بودن دروغشان لوگوی موسسه همشهری را هم جعل کردند. معاون رسانه مرکز ارتباطات شهرداری تهران هم این مطلب را در توییتی تکذیب کرد.
🔴فوت ۴ نفر دیگر از مجروحان حادثه حریق زندان اوین 🔹مرکز رسانه قوه قضاییه: ۴ نفر از زندانیان زندان اوین که در پی درگیری بین زندانیان و آتش‌سوزی، آسیب‌دیده بودند عصر دیروز علیرغم رسیدگی‌های پزشکی فوت کردند. 🔹تمامی ۸ فرد فوت‌شده از زندانیان بند جرایم مربوط به سرقت بوده‌اند. ۶ نفر از مجروحین همچنان در بیمارستان هستند و حال عمومی آنها مساعد است. 🔹شامگاه شنبه پس از ورود به‌موقع دادستان تهران و رئیس سازمان زندانها به محل و با همکاری مسئولین زندان، نیروهای انتظامی، آتش‌نشانی و اورژانس بیش از ۷۰ زندانی که در معرض خطر آسیب‌دیدگی جدی بودند نجات پیدا کردند. 🔹هویت تمامی فوت‌شدگان به اطلاع خانواده آنها رسیده و اسامی آنها به‌صورت عمومی منتشر خواهد شد.
🔴خبـر خوب😊🇮🇷✌️ صادرات کالا از بندر گناوه ۷۳ درصد افزایش یافت 🔹‌جوکار، رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در نیمه نخست امسال در مجموع ۹ هزار و ۶۳۲ تن کالا از بندر گناوه بارگیری و به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۷۳ درصدی را نشان می‌دهد.
🔴آقای دایی! قهرمان ملی دروغ نمی‌گوید! 🔹رسانه‌های ضد ایرانی در روزهای اخیر هر کجا نوجوانی فوت کرده بلافاصله آن را به اغتشاشات ربط داده‌اند. اردبیل، دیار علی دایی جدیدترین هدف ضدانقلاب است. 🔹این رسانه‌ها در سناریوسازی هالیودی مدعی شدند مسئولان مدرسه دخترانه شاهدِ اردبیل برای آن‌که دانش‌آموزان را به راهپیمایی ببرند مجبور به استفاده از خشونت شدند. این درگیری باعث اغتشاش دانش‌آموزان شد و در ادامه یگان ویژه به مدرسه حمله کرد و دختری به نام اسرا پناهی را به قتل رساند. 🔹خانواده اسرا پناهی اعلام کردند که او دانش‌آموز مدرسه شاهد نبوده و بعد از فوت پدرش به‌علت بیماری در بیمارستان فوت کرده و ارتباطی هم با اغتشاشات نداشته است. علی دایی از چهره‌های معروفی است که دروغ رسانه‌های ضد ایرانی را باور کرده. 🔴خوب است آقای دایی به این چند مسئله توجه کند: ⬅️ آقای دایی، اردبیل شهر خودتان است، اگر جویا می‌شدید مسئولان شهر حتما برایتان توضیح می‌دادند که در مدرسه چه گذشته است. ⬅️ اینکه شما به استناد روایت رسانه‌های ضد ایران موضع می‌گیرید باعث می‌شود شما شریک هر اتفاقی که به سبب موضع‌گیری غلط رقم بخورد باشید. ⬅️ آقای دایی شما شبیه دیگرانی نیستید که مانند کف روی آب خود را از دریای ملت ایران جدا کردند. مردم ایران برای شما احترام قائلند و شما را قهرمان ملی خود می‌دانند اما فراموش نکنید قهرمان ملی دروغ نمی‌گوید.
🔺پاسخِ برخی دروغ‌های اغتشاشات اخیر 🌐کانال الله اکبر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مرحومه اسرا پناهی چگونه فوت کرده؟ 🔺روایت فوت اسرا پناهی از زبان بــرادر، عمــو و پزشــک مرحـوم 🔺ناکامی دوباره رسانه های معاند برای کشته سازی در آشوب های اخیر 🌐کانال الله اکبر