اونجایی که عاقل شدی
و آدما دیگه مثل قبل
نمیتونن ازت سواستفاده کنن،
بهت میگن:خیلی عوض شدی
- اگه میتونستی تمام زندگیت رو از اول تا آخرش ببینی، چیزی رو عوض میکردی؟
+ شاید احساساتم رو بیشتر به زبون می آوردم.
تازگیا مد شده همه میگن:( میخوایم آدمهای سمی زندگیمون رو کنار بذاریم یا کنار گذاشتیم)
ولی هیچکس نمیگه:(میخوام روی خودم کار کنم تا آدم بهتری باشم)
همه به شکل خود خواهانه ای تصور میکنن بهترینن و بقیه مقصر و گناهکار..!
شاید خودت آدم سمی دیگرانی،
روی خودت کار کن.
قبلا خیلی بیمهابا از کلمهی «دوست» برای همه استفاده میکردم ولی جدیدا فهمیدم کلمهی با ارزشیه و نباید ب هر کسی نسبتش بدم :)
بعضی وقتا چون راحت به دستت میارن ، فکر میکنن راحت نمیتونن از دستت بدن!
همین طرز فکر خیلی اشتباهه؛فکر میکنن چون خیلی خوبی ، هیچوقت نمیتونی بد باشی،چون خیلی مهربونی ، نمیتونی بداخلاق باشی!
البته که تقصیر ما هم هست ؛ چون ندیده و نسنجیده به آدما اعتماد میکنیم و بعدش بهشون انقدر خوبی میکنیم که میزارن پای وظیفمون!
تو باید بهشون بفهمونی که خوبی کردن تو ارزش زیادی داره و هر کسی لایق این قاعده نیست!
من میتونم صد تا حرف در موردت بشنوم و بازم کنارت حالم خوب باشه و تنها کسی که میتونه نظرم رو راجع بهت عوض کنه خودتی :)
مهم ترین چیزی که تو زندگیم یاد گرفتم این بود که هیچکس همونطور که شناخته بودم باقی نمیمونه ، این آدما به مرور زمان خود واقعیشون رو نشون میدن اونی که چند وقته میشناسیش خودِ واقعیش نیست بلکه داره یه چیز بهتری از خودش نشون میده و زمان میبره که واقعیت درونشو ببینی ، شخصیت واقعیشو رو کنه