eitaa logo
النحیط
294 دنبال‌کننده
122 عکس
45 ویدیو
1 فایل
تو نیامدی که ببینی ، آمده ای که حس کنی .. - پناهی برای قلب های بی قرار : ) خردادی نیستم ولی مودیم🚶🏻‍♀️ متروک : @matrok135 -فاقدِمحتوای‌مشخص-
مشاهده در ایتا
دانلود
اونجایی که عاقل شدی و آدما دیگه مثل قبل نمیتونن ازت سواستفاده کنن، بهت میگن:خیلی عوض شدی
- اگه میتونستی تمام زندگیت رو از اول تا آخرش ببینی، چیزی رو عوض میکردی؟ + شاید احساساتم رو بیشتر به زبون می آوردم.
تازگیا مد شده همه میگن:( میخوایم آدم‌های سمی زندگیمون رو کنار بذاریم یا کنار گذاشتیم) ‏ولی هیچکس نمیگه:(میخوام روی خودم کار کنم تا آدم بهتری باشم) ‏همه به شکل خود خواهانه ای تصور میکنن بهترینن و بقیه مقصر و گناهکار..! ‏شاید خودت آدم سمی دیگرانی، ‏روی خودت کار کن.
قبلا خیلی بی‌مهابا از کلمه‌ی «دوست» برای همه استفاده میکردم ولی جدیدا فهمیدم کلمه‌ی با ارزشیه و نباید ب هر کسی نسبتش بدم :)
بعضی وقتا چون راحت به دستت میارن ، فکر می‌کنن راحت نمیتونن از دستت بدن! همین طرز فکر خیلی اشتباهه؛فکر می‌کنن چون خیلی خوبی ، هیچوقت نمیتونی بد باشی،چون خیلی مهربونی ، نمیتونی بداخلاق باشی! البته که تقصیر ما هم هست ؛ چون ندیده و نسنجیده به آدما اعتماد می‌کنیم و بعدش بهشون انقدر خوبی می‌کنیم که میزارن پای وظیفمون! تو باید بهشون بفهمونی که خوبی کردن تو ارزش زیادی داره و هر کسی لایق این قاعده نیست!
من میتونم صد تا حرف در موردت بشنوم و بازم کنارت حالم خوب باشه و تنها کسی که میتونه نظرم رو راجع بهت عوض کنه خودتی :)
- قضیه اینه که گم شدم. + دقیقا کجا؟! - توی دردام.
- از دونه به دونه‌ی سلول‌ها‌م نجوای " من خسته‌ام " به گوش می‌رسه.
- حرف زدن من مثل داد زدن زیر آبه ، قرار نیست کسی بشنوه ؛
‌مدارا می‌کنم با درد چون درمانی نمی‌یابم...
مهم ترین چیزی که تو زندگیم یاد گرفتم این بود که هیچکس همونطور که شناخته بودم باقی نمیمونه ، این آدما به مرور زمان خود واقعیشون رو نشون میدن اونی که چند وقته میشناسیش خودِ واقعیش نیست بلکه داره یه چیز بهتری از خودش نشون میده و زمان میبره که واقعیت درونشو ببینی ، شخصیت واقعیشو رو کنه