یکی میگفت یه آدمی رو دوست داشتم، اولش خیلی خوب بود باهام، کم کم که دوست داشتنم بیشتر شد خودش رو گم کرد، بهش گفتم الانم دوسش داری؟
گفت اونی که گم شد رو دوست دارم و همیشه منتظر میمونم تا دوباره پیداش بشه ولی اونی که الان بهش تبدیل شده کسی نیست که من عاشقش بودم.
همیشه باید حرفای آدمارو تو روزای اول ضبط كنی بعد واسشون بذاری بگی اون روزا که این حرفارو ميزدی يادته؟
همه ما فقط..
حسرت بیپایان یک اتفاق ساده ایم
که جهان را بیجهت یکجور عجیبی جدی گرفتهایم.
وقتی بهت میگم مواظب خودت باش
یعنی خیلی برام مهمی
یعنی هر لحظه نگرانتم
یعنی نفسم بنده به نفسات
یعنی زندگیم وصله به چشات
یعنی تو مهم ترین داراییِ منی
یعنی هر ثانیه قلبم برای تو میتپه
یعنی یه تار مو ازت کم بشه من میمیرم
پس مواظب خودت باش.
رها کردن اینطوریه که یهو به خودت میای
میبینی آسمون آبیتره، آدمها مهربونن
قهوهات خوشمزهاس، پرنده ها برات میخونن
و دنیا میگه بیا همه چیزهای خوب مال تو
دور میشوی تا ببینی آیا سراغت را می گیرند؟ آنگاه میفهمی کسانی که نزدیکت بودند آنچنان هم نزدیک نبودند....