eitaa logo
الزهرا ۶
96 دنبال‌کننده
7.9هزار عکس
4.7هزار ویدیو
12 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
خوردن سبزیجات بیشتر مساوی است با: ▫️کاهش خطر ابتلا به فشارخون بالا و سکته مغزی ▫️کاهش خطر ابتلا به انواع سرطان ▫️کاهش خطر سنگ کلیه و پوکی استخوان ▫️افزایش سطح آنتی‌اکسیدان ▫️کاهش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر ▫️کاهش مشکلات گوارشی ▫️کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های چشم ▫️کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ 🌿 🌿
❤️ خدایا چگونه بعد از مرگم از احسانت مایوس شوم و حال آنکه تو در تمام عمرم با من جز نیکی و احسان رفتار نکردی 📖 فرازی از مناجات شعبانیه
❤ نوگل❤: ¥ فقط خدا ¥: سلام علی ال یاسین سلام علی ابراهیم سلام علی فی العامین سلام علی موسی و هارون سلام علیکم طبتم مدخلوها خالدین سلام هی حتی مطلع فرج سلام قولامن رب رحیم توی کاسه چینی با زعفران بنوس با خلال دندان سال تحویل شد یک مقدار میل کنید پیشاپیش عید شمامبارک 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
از هفت سین قرآنی با آیاتی که باسلام شروع می شود استفاده کنید وبازعفران رقیق شده با گلاب دریک دیس چینی سفید بنویسید در سفره هفت سین قرار بدهید وبعداز تحویل سال آن را بشویید وبصورت شربت اعضای خانواده برای سلامتی میل کنند
41.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️ ایجاد یک ارتباط عالی و سودمند با امام زمان ارواحنا فداه 🌷@IslamlifeStyles
هر روز یک صفحه از قرآن هدیه به ۱۴معصوم واهلبیت و یارانشون از طرف زنده ها مون و امواتمون برای سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان علیه السلام 💚🌺❤️
2_144140477257973965.mp3
1.87M
به همراه صوت و ترجمه آیات
نکته هایی از قرآن کریم صفحه 545 * مقام رضا، بالاتر از مقام تسلیم است، یعنى بنده نه فقط تسلیم مقدّرات الهى و امر و نهى اوست، بلكه در دل نیز به آن راضى است و از سر رضایت آن را مى‌پذیرد. * امام رضاعلیه السلام فرمود: «كمال الدین ولایتنا والبرائة من عدّونا» كمال دین، در پذیرش ولایت ما و دورى از دشمنان ماست. * به امام صادق‌علیه السلام گفتند: فلانى به شما محبت مى‌ورزد ولى نسبت به برائت از دشمنان شما ضعیف عمل مى‌كند. حضرت فرمودند: دروغ مى‌گوید كسى كه ادّعاى محبت ما را دارد و از دشمن ما دورى نجسته است.(بحار، ج 27، ص 58) * امام صادق‌علیه السلام فرمود: خداوند متعال به پیامبرى از پیامبرانش وحى فرمود كه به مؤمنان بگو: مانند دشمنان من لباس نپوشند و مانند دشمنان من غذا نخورند و در چگونگى زندگى و رفتار، مانند دشمنان من نباشند، چرا كه در این صورت دشمنان من محسوب مى‌شوند. هم چنانكه آنان دشمنان من هستند.(وسائل، ج 3، ص 279) * یك دل، دو دوستى بر نمى‌دارد. دوستى خداوند با دوستى دشمنان دین خدا قابل جمع نیست. «لاتجد قوماً یؤمنون... یوادّون من حادّ اللّه» (در آیه‌اى دیگر داریم: «ما جعل اللّه لرجل من قلبین فى جوفه»( احزاب، 4) خداوند در سینه انسان دو دل قرار نداده است.) * عیب‌ها را از ریشه برطرف كنید. مودت دشمنان خدا انسان را به گرایش‌هاى فكرى، عملى و اخلاقى به سوى آنان وادار مى‌كند، لذا باید ریشه‌ى آن را خشكاند. «لاتجد... یوادّون من حادّ اللّه» * در اسلام، روابط و علاقه‌ها باید در شعاع رضاى خداوند باشد. «لاتجد قوماً یؤمنون» * ارزش ایمان به ثبات آن است وگرنه ایمان‌هاى مقطعى، موسمى و عاریه‌اى بسیار است. «كتب فى قلوبهم الایمان» ( انعام، 98) * حزب اللّه، با دشمن خدا دوست نمى‌شود. «لاتجد قوماً... یوادّون من حادّ اللّه... أولئك حزب اللّه» * حزب اللّه، نژاد و زبان و منطقه خاص ندارد، بلكه هر مؤمن مقاوم و استوار، جزو حزب اللّه است. «لاتجد قوماً یؤمنون... یوادّون من حادّ اللّه... اولئك حزب اللّه» * این كه ما از خدا راضى باشیم یك طرف قضیه است، مهم رضایت خدا از ماست. «رضى اللّه عنهم و رضوا عنه» * خداوند داراى دو نوع صفات است: ثبوتیّه و سلبیّه؛ ثبوتیّه، كمالات خدا را بیان مى‌كند، مثل علم و قدرت، امّا سلبیّه، خداوند را از هرگونه عجز و جهل و نیاز منزّه مى‌داند. تسبیح، نسبت به صفات سلبیّه است و حمد، نسبت به صفات ثبوتیّه. * اندیشه كردن و عبرت گرفتن یك عبادت است، چنانكه در روایات مى‌خوانیم: «كان اكثر عبادة ابى‌ذر التفكر و الاعتبار»(خصال صدوق)، بیشترین عبادتِ ابوذر، اندیشیدن و عبرت آموختن بود. * نه مِهر الهى در انحصار محاسبات ما است، «یرزقه من حیث لایحتسب»(طلاق، 3) و نه قهر او. «فاتاهم اللّه من حیث لم‌یحتسبوا» * خداوند در دل‌ها تصرّف مى‌كند. گاهى آرامش نازل مى‌كند: «أنزل السّكینة فى قلوب المؤمنین»(فتح، 4) و گاهى ترس مى‌افكند. «قذف فى قلوبهم الرعب» * حساب توطئه‌گران اهل كتاب از حساب بقیه آنان جداست. «الّذین كفروامن أهل الكتاب» * در جنگ و جهاد با كفار، تمام محاسبات نباید بر اساس تجهیزات و امكانات مادى باشد. «فاتاهم اللّه من حیث لم یحتسبوا» * مطالعه تاریخ، سرگرمى نیست، وسیله عبرت است. «فاعتبروا...» تاریخ، گذرگاه است نه توقّف‌گاه.