14021013.pdf
حجم:
2.89M
🔰متن بیانات در دیدار مداحان اهل بیت علیهم السلام
.......من یک مطلبی را آماده کردهام دربارهی مسئلهی «جهاد تبیین»؛ چرا؟ چون این جلسه متشکّل از کسانی است که میتوانند پیشروان «جهاد تبیین» باشند. جلسهی مادحان اهلبیت و ستایشگران مکتب اهلبیت (علیهم السّلام) جلسهی بیان تبیین مجاهدانه است.....
https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=54820
💠فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام
https://eitaa.com/alzahranasr_farhangi
@abedini استاد عابدینی; abedini; عابدینی;Almizan-002.mp3
زمان:
حجم:
18.69M
🔰شرح تفسیر المیزان
🔰استاد محمدرضا عابدینی
💠جلسه دوم
#تفسیر_المیزان
💠فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام
https://eitaa.com/alzahranasr_farhangi
◼️◼️◼️◼️◼️◼️◼️◼️◼️◼️◼️
پیام حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محمدحسین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران در مورد حادثه تروریستی و ناجوانمردانه کرمان
«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ ﴿آل عمران،۱۶۹﴾؛ هرگز گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زندهاند، و نزد پروردگارشان روزی داده میشوند.
«خاصیت طبیعی شهادت، ایجاد برکت و تداوم و گشایش در حرکت به سمت تعالی و کمال است. اینکه خداوند متعال در قرآن شهید را زنده معرفی میکند و ... (از این جهت است که) خون شهید ضایع نخواهد شد؛ شخصیت شهید که تبلور همان آرمانهای او و آرزوهای اوست، از میان مردم رخت بر نخواهد بست؛ این خاصیت شهادت است. آن کسانی که این حقیقت را از بندندان درک کردهاند و تصدیق کردهاند، برای آنها کشته شدن در راه خدا به هیچ وجه ضایعه به حساب نمیآید؛ بلکه یک افتخار است، یک اقبال بزرگ است؛ آن را میخواهند، آن را از خدا میطلبند؛ آن را مثل یک حاجت بزرگ، در ذکر و مناجاتِ خودشان با خدا مطرح میکنند.» (بیانات امام خامنه ای در دیدار رئیس و مسئولان قوهی قضائیه 07/04/1389)
حادثه تروریستی کرمان و به شهادت رساندن و مجروح نمودن عده ای از هم وطنان عزیزمان در روز میلاد حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها و در مراسم سالگرد سردار دلها که برای ابراز عشق و ارادتشان به سرباز ولایت حاضر شده بودند را به وجود نازنین امام زمان ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران و داغدیدگان این واقعه دردناک تسلیت عرض مینمایم.
دشمنان اسلام بدانند، تلاش های مذبوحانهی کاذب برای دوقطبی سازی داخلی و خارجی؛ تضعیف، بی اعتبارکردن و تمسخر گروههای محور مقاومت و جمهوری اسلامی در خط انتقام سخت و طوفان الاقصی و رفتارهای ددمنشانه در کشتار عاشقان و رهروان این مسیر که با محوریت آمریکا، اسرائیل و ایادی استکبار و پادوهای این دو رژیم منحوس رقم میخورد، برای جهانیان واضح گردیده است و تمام انسانهای آزاداندیش از نیت شوم این دشمنان بشریت آگاهند و این گونه تلاشها را محکوم میکنند.
مردم آزادیخواه جهان، نه تنها از این گونه حوادث واهمه و ترسی به دل ندارند؛ بلکه در اعتقاد به خباثت این دشمنان با عزمی راسخ تر و بیشتر از گذشته بر این باورند که این رفتارهای ذلیلانه نشان از دشمنی ذاتی آمریکا و رژیم غاصبِ کودککُش صهیونیستی و استیصال آنان در مقابله با جبهه مقاومت دارد که به فضل الهی هرروز ذلیلتر و رسواتر از روز قبل به زبان خود شکست استکبار در مقابل حقیقت را فریاد می زنند.
موسسان، مدیران، اساتید و طلاب حوزههای علمیه خواهران استان تهران همراه با ملت غیور و شهیدپرور ایران و داغدیدگان این حادثه، ضمن محکومیت این حرکت سخیف و جنایتکارانه، حمایت خود را از مسئولین کشور در پاسداشت خون شهدای این فاجعه ابراز میدارند و خواستار دادخواهی در عرصههای داخلی، خارجی و بین المللی در جهت محو این گونه حرکتهای مذبوحانه و برخورد سخت و بازدارنده با عوامل این جنایت ددمنشانه هستند.
از خداوند متعال برای شهدای این حادثه علو درجات و برای خانوادههای داغدیده مقام صبر و برای مجروحان عزیز سلامتی عاجل را مسئلت دارم.
محمدحسین کبیریان
مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران
#کرمان_تسلیت
#ایران_تسلیت
#امام_زمانم_تسلیت
#مدیریت_حوزه_علمیه_خواهران_استان_تهران
@howzehkhaharantehran
💠فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام
https://eitaa.com/alzahranasr_farhangi
💠💠💠💠
💠مهارت امید بانی در قرآن کریم
▫️استاد:
▫️حجت الاسلام و المسلمین محسن قنبریان
▫️پژوهشگر حوزه عدالت و انقلاب اسلامی
🔰سلسله جلسات
💠فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام
https://eitaa.com/alzahranasr_farhangi
حجت الاسلام قنبریان1-مهارت امیدبانی.mp3
زمان:
حجم:
20.11M
💠مهارت امیدبانی در قرآن
💠جلسه اول
💠حجت الاسلام قنبریان
💠 رمضان ۱۴۰۱
▫️ضرورت: مهارت امیدبانی نیاز وسیع امروز جامعه در ساحت فردی و جمعی و سیاسی اجتماعی
▫️تعریف امید: شعر نظامی؛ کاری که از او امید داری، باشد سبب امیدواری.
امید از انشائیات است یعنی ایجاد کردنی است. نسبت امیدبان برای امید مثل نسبت باغبان برای باغ است. امید نیاز به امید بانی دارد.
▫️امید و آرزو دو قلوهای بهم پیوسته: رسولُ اللّه ِ صلى الله عليه و آله :الأملُ رَحمةٌ لاُِمّتي ، و لَوْ لا الأملُ ما أرْضَعَتْ والِدَةٌ وَلَدَها، و لا غَرَسَ غارِسٌ شَجَرا
آرزو، براى امت من رحمت است. و اگر آرزو نبود، هيچ مادرى فرزند خود را شير نمى داد و هيچ باغبانى درختى بر نمى نشاند.
▫️امیدبانی نیازمند کسب مهارت است:
اولین مهارت: رویا داشتن؛ تجربه ی آزمایش ۲۰ ساله الیس پل تورنس روانشناس آمریکایی بر دو دبستان، هرچه تصویر از آینده روشن تر خودشکوفایی کودکان بیشتر! "قدرتمندترین سرچشمه انرژی خلاق، دلباخته رویایتان می شود"!
• رویا را میشود به اشتراک گذاشت و رویای اجتماعی اش کرد، رویای آمریکایی آری ایرانی اسلامی نه!!!
💠فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام
https://eitaa.com/alzahranasr_farhangi
5.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹نوحهسرایی در آیین وداع با شهدا در مصلای کرمان
💠فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام
https://eitaa.com/alzahranasr_farhangi
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴سردار سلامی: ما فرمان رهبر انقلاب را شنیدیم و بهدنبال تحقق آن پیش خواهیم رفت
♦️رهبر انقلاب در پیامی اعلام کرده بودند: جنایتکاران بدانند از هماکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود.
💠فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام
https://eitaa.com/alzahranasr_farhangi
11.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴رئیسی: پایان طوفان الاقصی پایان رژیم صهیونیستی است
♦️رئیسجمهور:امتحان و آزمون مسئولان در این شهادت ها و ایثارها آزمون سختی است و نتیجه این آزمون باید این باشد که با همه وجود خدمت گذار خالصانه مردم باشیم، این شهادت ها، رشادت ها و ایستادگی ها مسئولیت آور است.
♦️حضور شما مردم، استراحت و آرمش را از دشمن گرفته است. به دلیل استیصال است که این اقدامات را در غزه یا کرمان انجام می دهند. پیروزی حق و شکست باطل وعده الهی است. پایان طوفان الاقصی، پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود.
💠فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام
https://eitaa.com/alzahranasr_farhangi
[ASHABOLHOSSEIN.IR]1402100507.mp3
زمان:
حجم:
8.23M
#واحد
💠 تنها گریه کن
🎙 حاج مهدی رسولی
#امام_زمان
#حاج_قاسم
💠فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام
https://eitaa.com/alzahranasr_farhangi