eitaa logo
🇵🇸 . آماج .
24.1هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
941 ویدیو
331 فایل
. ﷽ - ‌ ______ * 🤍 رسانہ‌ي‌‌‌‌‌‌‌‌ فرهنگۍاجتماعۍِآماج‌‌ ؛ ‌‌. • وابسته به موسسهٔ رسانه‌‌ای ِ آدینه ، [ فارس ] - ‌‌ ‌‌• این‌‌جا را بِکاوید. _ ‌_ @AmajReply . . • لوگو رو از روی عکس و ویدیوها، پاک نکنید. ‌‌ آماج : نشانہ .
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌ـــ ـ ـ ـــ ـ 
برای مثال درزمان جریان فتنه ۸۸، دشمن در آخرین تلاش‌هاۍ خود خواستار ایجاد اغتشاش شـد، بھ این بهانهـ بیانیھ اۍ را انتشـار داد .. در بیانیهـ خود با اشارھ بهـ روزجهانیِ‌کارگر خواستار تجمع‌مردمی در مقابل وزارت‌کار در تهران و دیگر استان‌ها شده‌بود کہ کارگران استقبال نکردند و این نقشهـ نیز نقش برآب شد. دشمن در‌پی سوءاستفاده از برخی مطالباتـ است و با توجهـ بھ مطالباتـے ڪه کارگـران داشتند دشمن خواست در فتنھ‌ی ۸۸ چنین استفاده اۍ از آنها بکند، اما کارگران اجازھ ندادند که مطالباتشان، بستر و بهانه‌ای برای استفاده‌ٔابزاری دشمنان بشود و مثل همیشه پای انقلابشان ایستادند.
‌زِ کوشش به هرچیز خواهۍ رسید ـ ‌࿔ . به هرچیز خواهی، کماهی رسید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
• . روز مـعّلم، روز فرهیختگـانۍ کہ از خویش، انسان‌ دیگری را با منش‌نیك می‌سازند مُبـارك. •◡• و گل‌های ظریف و بادوام از بوستان اندیشہ تقدیم‌شان باد .. که اگر قلوب بشر پروردگار خود را از روۍ معرفت مۍشناسند و برای ذاتِ نیك و بد خود تفسیـر دارند و بھ گام برداشتن در راه روشنی و علم قادرند همهـ از محضر فراگیر آن وارثینِ راھ پیغمبران است.
• گَر بپرسـے کدامین برترین‌ ؟! آنکہ دین آموزد و عِلم یقین ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ء .. انسان سه‌گونہ دشمن می‌تواند داشته باشد: دسته اول دشمنانی هستند که با قصد دشمنی و با چھره دشمنی با انسان روبرو می‌شوند که دشمن‌های آشکار و علنۍ هستند. دستہ دوم کسانی هستند کهـ با قصد دشمنی و با چھره دوستی با انسـان روبرو مۍشوند. کھ مسلماً خطر دوستان منافق براۍ انسان از خطر دشمنان صریح بیشتر است. دسته‌سوم کسانی‌‌اند که با روی رفاقتـ می‌آیند و با قصد دوستۍ هم میایند اما رفتارهای‌شان و تقاضای آن‌ها به گونه‌ای است کہ از تیـرباران کردن یك دشمن، بیشتر و بالاتر است. ـــــــــــ ـ ـ ــــ ـ // سخنۍ از استـادمطهرۍ ـ آشنایی با قرآن ، جلد ِ ۷ .