eitaa logo
این عماریون
351 دنبال‌کننده
220.8هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
*🚫متن شایعه👇🏻* به گفته پلیس آگاهی ناجا تا آرام شدن اوضاع...ازباز کردن درب منزل از ساعت ۹به بعد جداخوداری کنید....گروهی تعلیم دیده از افغانی های تکفیری مسلح وارد ایران مخصوصا. کرمان شده اند این پیام را جدی بگیرید *📌پاسخ به شایعه👇🏻* 1️⃣لطفاً قبل از انتشار هر مطلبی از صحت آن اطمینان حاصل کنید در غیراینصورت شما در دنیای امروز یک بی‌سواد رسانه ای محسوب می‌شوید؛ حتی اگر دارای تحصیلات عالیه باشید! 2️⃣هشدارهای نیروی انتظامی جهت اطلاع رسانی به مردم در سایت این نیرو بارگذاری می‌شود👇🏻 www.police.ir و یا در رسانه ملی یا سایر رسانه‌های معتبر و رسمی منتشر میشود. به کار بردن واژه هایی نظیر هشدار پلیس آگاهی و... بدون ارجاع به منبعی معتبر نشانه جعلی بودن چنین پست هایی است. 3️⃣مطالب موجود در شایعه در هیچکدام از منابع مذکور یافت نشد. ⚠️لطفاً لطفاً لطفاً جهت آرامش روح و روان خود و دیگران؛ قبل از انتشار هر نوع مطلب هشدارگونه ای در فضای مجازی ابتدا از واقعی بودن آن اطمینان حاصل کنید.
*✅برخی از آنچه باید درباره ام المومنین خدیجه کبری (سلام الله علیها) بدانیم* : 👇🏼👇🏼👇🏼 ۱- *به خاطر شدت پاکی و عفت در دوران جاهلیت ، به ایشان طاهره و سیده قریش میگفتند.* 📚 السیره الحلبیه ج۱ ص۲۲۴ . ۲- *خواستگاران بسیار از بزرگان قریش داشت که با هیچ کدام ازدواج نکرد و برای ازدواج ، خود ، رسول خدا را انتخاب کرد.* 📚 السیره الحلبیه ج۱ ص۲۲۴ . ۳- *ازدواج ایشان در حالی بود که هم پیامبر و هم حضرت خدیجه هر دو در سن بیست و پنج سالگی بودند.* 📚 دلائل النبوه ج۲ ص۷۱ . ۴- *همچنین نه پیامبر و نه حضرت خدیجه تا آن زمان هرگز ازدواج نکرده بودند.* 📚 مناقب آل ابی طالب ج۱ ص۱۳۸. و اقوالی که پیرامون ازدواج قبلی حضرت خدیجه است حداقل دارای چهارده تناقض آشکار و غیر قابل قبول است. ۵- *مهریه ازدواج حضرت خدیجه معادل پانصد درهم نقره بود که همان را هم خود حضرت خدیجه به عهده گرفت.* 📚 عوالی اللئالی ج۳ ص۲۹۹. ۶- *حضرت خدیجه اولین بانوی مسلمان است که بلافاصله در همان شب آغاز رسالت اظهار اسلام کرد و پیش از آن نیز هرگز کافر نبود بلکه به دین حنیف معتقد بود.* 📚 السنن الکبری ج۶ ص۳۶۷ . ۷- *حضرت خدیجه نه تنها با مال خود که حتی با به خطر انداختن جان و سلامتی خود همواره و در طول حیات مبارک خود ، از پیامبر اکرم دفاع نمود.* ۸- *در اثر حصر در شعب ابی طالب تمام اموال حضرت خدیجه صرف تهیه آذوقه برای مسلمانان محصور شد .* ۹- *حضرت خدیجه در میان زنان پیامبر صاحب امتیازاتی منحصر به فرد است:* الف. تنها همسر پیامبر که از ابتداء یکتاپرست بود ایشان است و سایر همسران دورانی را در شرک و کفر گذرانده اند. ب. شدت علاقه پیامبر به ایشان به حدّی بود که تا سالها بعد از وفات ایشان همواره یاد و حرمت وی را پاس داشته و گوشزد می کرد. ج. تنها همسر پیامبر است که صاحب فرزند شد و سایر زنان پیامبر یا در سن فرزندآوری نبودند ( مثل ام سلمه ) یا عقیم و نازا بودند ( مثل عایشه ) د. تنها همسر پیامبر است که در آیات قرآن همواره مورد مدح و تمجید بوده و هرگز هیچ آیه‌ای در مذمت وی نازل نشده است. نه آیات خانه نشینی ، نه آیات نهی از فحشا نه آیه افک. ه. تنها همسر پیامبر است که در قیامت هم ردیف پیامبر و معصومین (علیهم السلام) بر اعراف و پل صراط مجوز ورود به بهشت می دهد.
⭕️بسم الله الرحمن الرحیم ⭕️ ۹ ⚪️انقلاب اسلامی پس از نظام‌سازی، به رکود و خموشی دچار نشده و نمیشود و میان جوشش انقلابی و نظم سیاسی و اجتماعی تضاد و ناسازگاری نمیبیند، بلکه از نظریّه‌ی نظام انقلابی تا ابد دفاع میکند.⚪️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌱 💠 او شما را ... 💠 ۱۰
🌱 💠 او شما را ... 💠 ۱۰ ⬅️ او شما را دعوت به ایمان می کند تا همه گناهانتان را بیامرزد ، و شما را تا زمانی معینِ [ عمرتان ] مهلت دهد. ⬅️ دين انسان را به پاكى از آلودگى‌ها دعوت مى‌كند: يَدْعُوكُمْ لِيَغْفِرَ ... ذُنُوبِكُمْ‌ ؛ ⬅️ خداوند طالب غفران و آمرزش گناهان انسان است: «يَدْعُوكُمْ لِيَغْفِرَ لَكُمْ» ؛ ⬅️ توبه و اطاعت از خداوند باعث تاخير اجل انسان مى‌شود: يَدْعُوكُمْ‌ ... يُؤَخِّرَكُمْ إِلى‌ أَجَلٍ مُسَمًّى‌ ؛ ⬅️ خداوند از روى مهر، به هدايت دعوت مى‌كند و از روى لطف تا پايان عمر مهلت توبه و انتخاب مى‌دهد .
✍خواب بعد از ظهر باعث مشکلات زیر در بدن می شود↯ 🔸تشنج 🔸فساد هضم 🔸ناراحتی ڪبد 🔸ضعیف شدن گوارش 🔸بی حالی و خستگی 🔸تیرگی چهره و بدبویی دهان
🚨حزب اللهی‌ترین شبکه صدا و سیما! 📌تا به اینجای کار عصر جدید شبکه سه بی‌نظیر عمل کرده و هر قسمت شاهد یک اجرای حزب اللهی بودیم.اجراهایی که با ایجاد موقعیت‌‌های ارزشی و جذاب، احساسات مذهبی را برانگیخته می کردند یا حس امید و نشاط(که در نایاب تلوزیون ما شد) را زنده می‌کردند. ❌بخشی از اجراهای فاخر حزب اللهی در شبکه سه👇 ✅از اجرای بی نظیر گروه خراسانی، ضد رضا شاه تا موسیقی دلنواز کودک درباره امام رضا(علیه السلام) ✅از اجرای سرشار از طراوت از گروه های مرتبط با ماوای جمهوری اسلامی تا اجرای برای پیامبر اکرم توسط احسان یاسین به سه زبان. ✅از اجرای فاخر گروه زورخانه‌ای پهلوانان ایران زمین تا تئاتر تاثیر گذار مادر شهید. ✅از اجرای دلنشین علی احمد در مدح امیرالمومنین تا تئاتر گل ممد، قهرمان سبزواری مبارزه با رضا شاه. حالا برای اولین بار در تاریخ صداوسیما برنامه‌ای تولید کرده است که با قطعیت می‌توان درباره آن گفت👇 هم به شدت و و خوش ساخت است و هم عناصر آن آنقدر متعدد شده که قابل چشم پوشی نیست. هم تماما و است(از تمام شهرهای ایران در عصر جدید نماینده حضور داشته) و هم و را به معنی واقعی کلمه انجام می دهد.
🔆 متن شبهه : اینکه بعضی دوست دارند خودآزاری کنند و با روزه خودشون رو شکنجه بدن خیلی مهم نیست، مهم اینه که دیگر آزاری هم می‌کنند و نمی‌زارند دیگران هم آب و غذا بخورند!! 🔆 پاسخ شبهه : 1⃣ ابتدا یادآوری می شود که یکی از شیوه های عملیات روانی و ذهنیت سازی، است. این به این معنا است که دشمن، در ادبیات رسانه‌ای و تبلیغاتی خود، برای زیبا جلوه دادن یک عمل زشت از برچسب های زیبا و برای یک امر دینی از برچسب منفی استفاده می‌کند. در این شبهه نیز برای منفی نشان دادن روزه از برچسب و استفاده شده است. در حالیکه اگر بناست هرگونه عملی که نوعی سختی در آن است، شکنجه محسوب شود، رژیم غذایی توصیه شده توسط پزشکان، سختی‌ها و زحمت‌های یک ورزشکار برای رسیدن به قله های افتخار و.... همه را باید شکنجه دانست. 2⃣ مشکل این شبهه‌افکنان این است توصیه های رژیمی پزشکان را (مخصوصا اگر غربی‌ها گفته باشند) مفید میدانند، اما توصیه خالق پزشکان را شکنجه می‌دانند. 3⃣ کسی مانع خوردن و آشامیدن افرادی که نمی‌خواهند روزه بگیرند، نیست، آنچه ممنوع است، روزه خواری است 4⃣ بارها گفته شده که هرچیز رنگ قانون گرفت، برای همه لازم الاجرا است، چه آنکه قانون را قبول داشته باشیم، چه نداشته باشیم. آیا هرکسی، (حتی اگر دکترای مدیریت شهری داشته باشد) میتواند به بهانه‌ی اینکه محل فلان چراغ قرمز مناسب نیست، از چراغ قرمز عبور کند؟ هرگز. چون نتیجه‌ای جز هرج و مرج ندارد. 5⃣ ممنوعیت غذا خوردن در روزهای ماه مبارک رمضان هم یک قانون الهی است که توسط همه پرسی مردمی رنگ قانون به خود گرفته و مسلما ارزشش نسبت به قانونی که مثلاً استاد وضع کرده و خوردن خوراکی را سر کلاس ممنوع می‌کند، کمتر نیست. و برخورد با حجاب در فرانسه هم امری قانونی است که توسط مسئولین فرانسوی پیاده میشود. 6⃣ همانطور که دربسیاری از کشورها در حال حاضر با روزه خواری علنی برخورد قانونی میشود و حتی در رژیم سابق هم با تظاهر به روزه خواری برخورد میشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حضور والی طالبان در کنسولگری ایران در هرات اختصاصی تسنیم: 🔹مولوی «نوراحمد اسلام‌جار» والی دولت موقت طالبان در ولایت هرات شب گذشته حوالی ساعت ۱ بامداد در محل کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات حضور یافته و با محمد صدیقی‌فر سرکنسول ایران دیدار و گفت‌وگو کرد. 🔹وی نسبت به بروز حوادث روز گذشته در مقابل نمایندگی ایران دلجویی کرد و همچنین وعده داد که امنیت اماکن دیپلماتیک و دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران به صورت کامل تأمین خواهد شد.
⭕️ تصویری از دیدار مسئولان نظام با 🔸 در دهمین روز از ماه مبارک رمضان، عصر امروز (سه‌شنبه) سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام با رهبر انقلاب دیدار کردند. 🔸 این دیدار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.
"دعوت شدیم به ضیافت الله" و ضیافت الله در عالم ماده، عبارت از این است که ما را پرهیز بدهد از تمام شهوات دنیوی. این مرتبه مادی ضیافت الله است که همه کسانی که دعوت شدند به این ضیافت، بدانند که ضیافت خدا در این نشئه، چشم پوشی از شهوات است. (امام خمینی ۸ خرداد ۱۳۶۶)