eitaa logo
این عماریون
356 دنبال‌کننده
220.9هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
🌷شهــید مصــطفی چمــران: خــدایا مـرا بخـاطر گناهانی ڪه در طول روز با قـدرتِ عـقل توجیه‌شان میڪنم ببخش
نمایی از سی‌وسه‌پل یا پل الله‌وردی خان با ۳۳ دهانه، ۲۹۵ متر طول و ۱۴ متر عرض، بر روی زاینده‌رود در اصفهان که همزمان با حکومت شاه عباس صفوی ساخته شده.
🌷آیت الله بهجت: 🔹هرجا گرفتاری و بلایی و عذابی بر سر ما آمد، بدانیم جلوتر از آن، زمینه گره و گرفتاری و ابتلا را خود فراهم کرده‌ایم؛ 🔸 یا با ترک واجب، و یا با ارتکاب کار حرام، و یا ترک مستحبِ خیلی شدید و مؤکد، و یا با انجام شبهات... 📚در محضر بهجت، ج۱، ص ۳۵۸ ‌‌
⚛ درمان چاقی ناهمگون ✴️ بدلیل اینکه این افراد سردیها را زیاد مصرف میکنند. اگر سردی و گرمیها را هماهنگ با مزاج استفاده کنند همه اندامها خوش فرم می‌شود.
🍏اگر فشارخون طبیعی یا پایین دارید بهترین پیشنهاد این است که از خوردن سیر پرهیز کنید، چون خوردن سیر باعث افت فشار خون می‌شود.
🍏روزی سه عدد خرما بخورید خوردن روزانه ۳ عدد خرما شما را از خواب آلودگی در فصل بهار نجات می‌دهد خوردن سه خرما در روز ویتامین کل بدن را تامین ، کبد را از سموم پاک ، کم خونی را درمان ، اسید معده را کنترل ، پوسیدگی دندان را ازبین می برد.
〽️قارچ را باید فقط پخته مصرف کرد چون آلوده به موادی‌ست که تنها در اثر طبخ از بین می‌رود. قارچ موجود در غذا با گرم کردن مجدد سمی می‌شود قارچ حاوی پروتئین است اما جای گوشت را نمی‌گیرد.
🍏 شستن مو با دمنوش شنبلیله ریزش مو را کاهش می دهد و مشکلات متعدد مو مانند طاسی شوره سر را برطرف می کند.
✨درمان تشنج 1)مالیدن روغن کنجد به ملاج سر 2)خوردن حریره بادام 3)استشمام عطر محمدی در موقع خواب 4)خوردت شربت عسلِ گزنجبین
🍏انجیر ویک عالمه خاصیت رفع گلودرد:نابودی باکتری کاهش وزن:سرشاراز فیبر کاهش سرطان:فیتوکمیکال(ضد سرطان) کاهش فشارخون:غنی ازپتاسیم درمان ریفلکس:خاصیت قلیایی
درمان افت ناگهانی فشارخون !👌🏻 ▫️اگر خوابیدید یا نشسته اید به آرامی بلند شوید؛ برای کمک به بهبود گردش خون، چند بار قبل از ایستادن پا و مچ پا را کمی تکان دهید ▫️بالای تخت خود را حدود ۱۵ سانتیمتر با آجر و یا کتاب بلندتر کنید ▫️آب بیشتری مصرف کنید ▫️در صورت لزوم، از جوراب ساق بلند (استرچ) استفاده کنید که ران را بپوشاند + فشار خون پایین به تنهایی خطر نیست اما در صورتی که دچار سرگیجه، حالت تهوع و یا سایر علائم شدید به پزشک خود مراجعه کنید.
🍏جهت تقویت حافظه : روزانه یک حب کوچک از کندر تلخ به میزان یک عدس را زیر زبان ریخته و به آرامی بمکید.
این سبزی‌ها را قبل از خوردن بپزید _گوجه فرنگی اگرمی‌خواهید از خواص لیکوپن موجود در گوجه فرنگی است، بهره ببرید، آن را بپزید. _اسفناج سطح اسید فولیک اسفناج با پختن این سبزی بیشتر حفظ خواهد شد. _سیب‌زمینی اینطور ثابت شده که مصرف سیب‌زمینی پخته یا آب‌پز شده قند خون را به طور موثری کنترل می‌کند. در حالی که مصرف سرخ کرده آن کاملا اثر معکوس روی قند خون دارد. _هویج سطح بتاکاروتن که نوعی آنتی اکسیدان بوده و در بدن تبدیل به ویتامین آ. می‌شود، در هویج پخته شده چند برابر افزایش می‌یابد. _مارچوبه اگر می‌خواهید فیبر بیشتری از طریق مصرف این سبزی به بدن برسانید، آن را طبخ کنید _بروکلی بهترین شیوه برای پخت کلم بروکلی، آب پز و بخارپز کردن آن است. خواص آنتی اکسیدانی کلم بروکلی بسیار معروف است. همچنین منبع غنی لوتئین و توکوفرول است. این ترکیبات شیمیایی، با کاهش التهاب در رگ‌های خونی بدن، خطر سرطان را کاهش می‌دهد.
🍏خواص روغن کندش تقویت و افزایش رشد موی ابرو و مژه موثر در درمان ریزش موی سر ،ابرو،مژه و ریش پرپشت کننده مو برطرف کننده خشکی موها
🍏درمان بواسیر و یبوست مصرف جوشانده ۵۰ گرم خارشتر با سه لیوان آب به طوری که در اثر جوشیدن یک لیوان از آن باقی بماند ، سپس تا صبح بماند و بعد از صاف کردن روزی یک لیوان از آن به مدت ۵ روز میل شود.
✅جهت جلوگیری ازخشکی پوست چه کارهایی نکنیم؟ 💥مواد دارای کافئین مثل قهوه و کولا را به میزان کم مصرف شود زیرا کافئین باعث کاهش آب بدن و پوست و در نتیجه خشکی آن می شود.
✅بهبود اسهال . جوشانده سه یا چهار قطعه از میوه به در یک لیتر آب 30 دقیقه بجوشانید و سپس میل کنید.
🍏ناشتا هندوانه نخورید! مصرف هندوانه در مواقعی که شکم خالی و معده گرم است مضرست ! باعث ضعیف شدن و شلی عضلات معده شده و آسیب هایی به طحال و کبد وارد می‌کند.
🍏 درمان آب مروارید در طب اسلامی دانه‌های خشک «رازیانه» را بکوبید و بجوشانید. پس از صاف کردن تا چند روز نیم گرم به وسیله پنبه به چشم بمالید و با آب آن شستشو دهید.
💟 ✳️•⇦ پیاز مانند آهن ربا میکروب بدن را نابود میکند 📝•⇦ کافیست در مواقع بیماری یک پیاز را برش بزنید و در خانه قرار دهید
🍃🌸 اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يَا اَبَا الْحَسَنِ يا مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ يَا بَابَ الحَوائِجِ اَيُّهَا الْكاظِمُ يَا بْنَ رَسُولِ اللّه 🌸🍃 🍃🌺 هفت سخن زیبا و برگزیده از امام هفتم حضرت موسی بن جعفر ، امام کاظم(علیهما السلام) 1️⃣ ⚘سه چیز تباهی می‏‌آورد: پیمان شکنی، رها کردن سنّت و جدا شدن از جماعت. 2️⃣ ⚘کمک کردن تو به ناتوان، بهترین صدقه است. 3️⃣ ⚘اگر به تعداد اهل بدر (مؤمن کامل) در میان شما بود، قائم ما قیام می‏‌کرد. 4️⃣⚘ کسی که هر روز خود را ارزیابی نکند، از ما نیست. 5️⃣⚘ در هر چیزی که چشمانت می‏‌بیند، موعظه‏‌ای است. 6️⃣⚘ هر گاه سه نفر در خانه‌ای بودند، دو نفرشان با هم نجوا نکنند؛ زیرا نجوا کردن، نفر سوم را ناراحت می‏‌کند. 7️⃣⚘ مبادا از خرج کردن در راه طاعت خدا خودداری کنی، و آن‏گاه دو برابرش را در معصیت خدا خرج کنی. 🍃🌹 ولادت با سعادت امام کاظم ، علیه السلام، بر شما مبارک باد. 💐 پنج دسته گل زیبای صلوات هدیه به پیشگاه با عظمتش. 🌿 الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم 🌿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا