eitaa logo
این عماریون
384 دنبال‌کننده
230.4هزار عکس
62.3هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
بخشی از وصیتنامه شهیدمجیدمحمدی: ما که رفتیم! مادری پیر دارم و زنی و۳بچه قدو نیم قد!😢 از دار دنیا چیزی ندارم الا یک پیام! ✅یقه تان را میگیریم اگر ولایت فقیه راتنها بگذارید.
| بیانات رهبر انقلاب در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح. ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
اگر شاه هم بود، این پیشرفت‌ها را داشتیم؟ 🔺 شبهه: درسته تو این چهل سال پیشرفت داشتیم ، اما هر حکومت دیگری هم بود پیشرفت می‌کردیم، پهلوی هم بود پیشرفت میکردیم 🔺 پاسخ 🔹پیشرفت در همه جای دنیا بوده و هست. مقایسه ای بین وضعیت کنونی عقب مانده ترین کشورها با ۴۰-۵۰ سال گذشته آنها نشان می‌دهد پل و جاده و اینترنت و... در همه جا ایجاد شده است. 🔹دوران پهلوی هم از این قاعده مستثنا نیست، یعنی ابتدای دوره پهلوی با انتهای آن وضع کشور ما یکسان نبوده و اگر بر فرض عمر این رژیم ادامه داشت، باز هم اقداماتی صورت می‌گرفت. مهم این است که اقدامات اولا متناسب با ظرفیت کشور باشد و ثانیا سرعت زیادی داشته باشد. قبل از انقلاب و با وجود جمعیت کم و فروش نفت زیاد از سویی، و عدم تحریم و مشکلاتی مانند جنگ از سوی دیگر، اقدام درخوری که سرعت مناسب پیشرفت ایران را نشان دهد وجود نداشت. 🔹 همه‌ی آنچه هم انجام شده توسط پیمانکاران خارجی صورت گرفته و بدیهی است که تکیه بر نیروی‌های غیر بومی، موجب درجا زدن دائمی می‌شود. این درحالیست که پس از انقلاب و با وجود همه‌ی مشکلات از جمله تحریم، جنگ و...، پیشرفت و توسعه در ایران سرعت شتابانی گرفت و مهم‌تر اینکه این اقدامات به دلایلی از جمله تحریم، توسط نیروهای بومی اتفاق افتاده است. 🔹در مواردی هم که پیمانکار خارجی وجود داشته، به سرعت نیروی بومی جایگزین آن شده است. مثلاً فولاد مبارکه اصفهان که در ابتدا از نیروی خارجی کمک گرفته، ظرف یکی دو سال به خودکفایی کامل رسید. 🔻 نمونه‌ای از سرعت شتابان ایران در پیشرفت، که از سرعت جهانی بیشتر بوده، از این قرار است: ✅ فناوری نانو: از رتبه ی۵۸ به ۱۶ رسیدیم. ✅ هوافضا: از ۴۵ به ۱۱ ✅ فیزیک: از ۵۶ به ۱۳ ✅ داروسازی: از ۴۹ به ۱۱ ✅ ثبت اختراع: از ۳۸ به ۷ ✅ علم انرژی: از ۵۵ به ۱۲ ✅ علم انرژی هسته ای: از ۷۷ به ۱۲ ✅ تولید علم: از بالای ۵۰ به ۱۶ ✅ ژنتیک و سلولهای بنیادی :رتبه ی دوم دنیا رو داریم ✅ قدرت هشتم نظامی مستقل دنیا ✅ و... 👆این آمارها نشان می‌دهد که سرعت پیشرفت ایران پس از انقلاب بیشتر از متوسط جهانی بوده که باعث شده رتبه‌های ایران افزایش یابد، و الا با سرعت یکسان رتبه‌های جهانی تغییر نمی‌کرد.
📍پشت پرده ناامنی در زاهدان 🔻بررسی حوادث اخیر ضدامنیتی در زاهدان بسیار مهم است، این حادثه از همان جنس پروژه‌ای است که برای پرونده مرگ مهسا امینی در خارج از ایران طراحی شد ولی با مختصات بومی سیستان و بلوچستان اجرا شد. 🔹یک: حدود بیش از یک ماه قبل پس از قتل یک زن در بلوچستان، برخی از مظنونین که در میان آنها خانم نیز بودند به پلیس چابهار احضار و مورد بازجویی قرار می‌گیرند. در آستانه افشا شدن برخی سرنخ‌های این پرونده توسط پلیس به ناگاه خبر تجاوز به یک دختر مرتبط با همین پرونده توسط فرمانده نیروی انتظامی چابهار در کانال‌های ضدانقلاب به سرعت منتشر و فراگیر می‌شود. 🔹در این میان «ح.س» ساکن یکی از کشورهای اروپایی و از همکاران سابق عبدالمالک ریگی که ضدانقلاب از چند سال قبل او را با کارکرد روح‌الله زم در بلوچستان پر و بال داده وارد صحنه شده و بر شبهات در فضای مجازی می‌افزاید. با تکذیب اولیه رسمی مسئولین در آن مقطع دامنه عملیات روانی تا حدودی کاهش پیدا می‌کند. 🔹دو: با اوج گرفتن حوادث فوت مرگ مهسا امینی در برخی شهرهای ایران، ضدانقلاب تمرکز ویژه‌ای را برای تحریک مردم سیستان و بلوچستان و پیوند زدن قومیت کرد و بلوچ و مذهبی کردن موضوع در برخی مناطق مرزی آغاز می‌کند تا فرصت برای دخالت گروه های تروریستی فعال در خطوط مرزی نیز فرآهم شود. اما در بلوچستان هیچ تجمع خاصی برای موضوع مهسا امینی توسط مردم صورت نمی‌گیرد و ضدانقلاب ناچار به تغییر فرمان عملیات روانی، دوباره شایعه تجاوز به یک دختر نوجوان بلوچ را پررنگ می‌کند. از اینجا به بعد برای اوج گرفتن ماجرای تجاوز، ضدانقلاب همانند حادثه مهسا امینی مجبور به بازی گرفتن سلبریتی‌ها می‌شود. 🔹سه: بحث سلبریتی سازی ضدانقلاب در بلوچستان از چند سال قبل آغاز شد. البته جنس فرهنگی منطقه بگونه‌ای است که سلبریتی موثر برای ضدانقلاب باید پوشش و رنگ و لعاب مذهبی داشته باشد. به همین دلیل بر روی افرادی که دو مشخصه ویژه یعنی اعتقادات تند مذهبی و شبه وهابی داشته و به لحاظ شخصیتی نیز به دنبال دیده شدن و شهرت باشند را شناسایی و بر روی برخی از آنها به صورت ویژه سرمایه گذاری کردند. در همین راستا فردی به نام «ع.ن» که با بسیاری از علمای بزرگ و خوشنام منطقه بلوچستان به لحاظ علمی و سوابق قابل قیاس نیست را انتخاب و سیر سلبریتی‌سازی مذهبی او آغاز شد. 🔸چندین سال کلیپ‌های غیر مرسوم، سخنرانی‌های آتشین، اظهارات سریع و تحریک کننده مذهبی و سیاسی به صورت هدفمند از او در این سالها بازنشر کردند و به صورت ویژه در تمامی حوادث سالهای اخیر سیاسی، مذهبی و امنیتی در بلوچستان بر تقویت چهره سازی او کار شد تا بزنگاه بتوانند نهایت استفاده را از هیاهوسازی کاذب او در افکار عمومی ببرند. چهار: همزمان با پروژه موج سازی مجدد از شایعه تجاوز به یک دختر نوجوان در بلوچستان، «ع.ن» به عنوان یک سلبریتی مذهبی مهمترین خواسته و نیاز ضدانقلاب در بلوچستان را برای نهایی کردن عملیات روانی و میدانی انجام داد و با صدور بیانیه‌ای مدعی شد که بر اساس تحقیقات او خبر تجاوز به دختر بلوچ توسط یکی از فرماندهان نیروی انتظامی صحت دارد! انتشار این بیانیه فرصت جریان سازی ضدانقلاب در فضای مجازی به خوبی فرآهم شد و علی رغم اینکه پدر «ع.ن» که از علمای سرشناس بلوچستان است، اظهارات پسرش را با صدور بیانیه‌ای رسمی غیر شرعی و غیر قانونی اعلام کرد ولی جریان تحریک شده احساسات مسیر خود را رفت. 🔹پنج: در این میان البته خواصی هم در سیستان و بلوچستان بودند که همانند لیدرهای جریان اصلاحات در تهران در پوشش دفاع از حقوق مردم و ادعای روشن شدن حقیقت قبل از اعلام نظر مراجع قانونی با بی‌دقتی در گفتار زمینه‌ساز تبدیل یک شبهه در افکار عمومی به یک جریان تحریک شده اجتماعی بدون سر و مهار شدند. 🔸با این وجود مردم شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان فتنه‌های بزرگتری را هم از سر گذرانده‌اند و از این مرحله نیز با همراهی علما و معتمدین دلسوز شیعه و سنی عبور خواهند کرد و روسیاهی بر ضدانقلاب و عوامل آن دوباره باقی خواهد ماند.
📚 نظریه راهبردی رهبری: «نفوذ محاسباتی» و فرمانروایی فنی‌ها بر مدیران ◻️ سه گونه نفوذ؛ کهن، نو و فرانو در شیوه نفوذ کُهن، فردی را در یک نظامی نفوذ می‌دادند که هزینه و دشواری‌ها و بیم‌های بسیاری داشت. در شیوه نفوذ نو، تلاش بر نفوذ گفتمانی است؛ مانند نفوذ گفتمانی در شوروی و فروپاشی آن. در شیوه نفوذ فرانو، تلاش بر نفوذ در دستگاه محاسباتی مدیران است. 👈 امام خامنه‌ای در ۲۹ فروردین ۹۷: «یکی از محورهای مهم و اصلی این جنگ، و تأثیرگذاری بر مسئولان و تغییر باورهای مردم است». ◻️ ویژگی بیمناک نفوذ محاسباتی در نفوذ «محاسباتی»، نظام ما، همان نظام انقلابی است، گفتمان نظام هم، همان گفتمان انقلابی است. کارگزاران نظام هم، کارگزاران انقلابی هستند. اما به سبب یک رخنه، دستگاه محاسباتی ما دچار «نفوذ» است و خروجی این نظام اسلامی و این گفتمان اسلامی و این کارگزاران انقلابی، «طاغوتی» است! نمونه روشن آن، خروجی «طاغوتی فضای مجازی» است که با وجود قوه قضائیه انقلابی، قوه مجریه انقلابی و مجلس انقلابی، زیر فرمانروایی استکبار است! ◻️راه راستی‌آزمایی نفوذ محاسباتی دشمن سنجش کیفیت و کمیت مواضع غیرانقلابی مسئولان انقلابی درباره فضای مجازی، با مواضع انقلابی رهبری. از آن مهمتر، سنجش عملکرد مسئولان با مطالبات صریح و تأکیدهای مؤکد رهبری! 👈 قرینه سر راست‌تر نفوذ محاسباتی نگاهی به نسبت مسئولان انقلابی با مسئول اصلی «قتلگاه مجازی کشور»؛ یعنی ابوالحسن فیروزآبادی ◻️ دو بستر رخنه و نفوذ محاسباتی آ. فقر مسئولین تراز یک کشور در «چارچوب‌های فقهی و نظری» تحولات نوین به‌ویژه تحولات سایبری و فضای مجازی. رهبری با اینکه خودش فنی نیست، ولی با بهره‌مندی از بنیادهای نیرومند فقهی و شناخت چارچوب تحولات، هرگز دچار فریب‌های «فنی- میدانی» نشده‌اند. ب. واقعیت‌نشناسی و ناآگاهی از مباحث فنی و اعتماد به «فنی‌های بازیگر یا بازیخورده». در اینجا نیز رهبری نادرستی گفته‌های فنی‌هایِ نیرنگ‌باز یا بازیخورده دشمن را می‌شناسند. اما آقایان رئیسی، اژه‌ای و قالیباف هنوز هم گویا در چنبره خطای محاسباتی تزریق شده از سوی «فنی-میدانی‌ها» هستند و این همه «تأکیدات مؤکد رهبری» بر زمین مانده‌است. ◻️فرانوتکنوکراسی و اغتشاش محاسباتی امیری فنی‌ها بر مدیران انقلابی، نسخه «فرانوتکنوکراسی» است که پیشتر هم در دهان آقای قالیباف شیرینی کرده بود و اینک برخی آقایان دیگر هم گویا دچار آن شده‌اند. این اغتشاش، متاثر از نفوذ محاسباتی «فنی-میدانی‌ها» بر مسئولان انقلابی بود و شاید نخستین اغتشاش فرانوتکنوکراسی باشد.
در این شرایط سخت و اوضاع خراب فرهنگی و اعتقادی و اجتماعی و... بعنوان مادری که دغدغه تربیت دارد، یا فعال فرهنگی چکار کنم؟ در فتنه پیش آمده اولین ، مهمترین ، بزرگترین و موثرترین اقدام... تمرکز بر تعامل سازنده و باکیفیت با است. 🔰 آنچه من و شما به خاطرش شب تا صبح از دلنگرانی خواب نداریم و صبح تا شب دغدغه حفظ و نگهداریش را داریم _یعنی اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامیِ زمینه ساز ظهور_ برای نوجوان ما ، قابل درک و فهم نیست . آنچه آنان از دین و انقلاب درک کردند، خلاف نظر ماست. 🔰 آنها با اسلام و انقلابِ ما رفیق که هیچ ، اصلا آشنا هم نیستند در نتیجه طبیعی هست اینچنین بتازند بفرموده ی امیرالمؤمنین علی علیه السلام: «النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا» «مردم دشمنند نسبت به چیزی که به آن جاهل هستند» (حکمت ۱۷۲). 🔰شرایط کنونی، تعبیرِ " آب دستته بذار زمین سریع بیاااا" را تفسیر کرده است: هر کاری داری بذار زمین بیا ارتباط با کیفیت با نوجوان را آغاز کن : صبوری می خواهد، گوش دادن فعال لازم دارد ، قطع شدن زبان توصیه می خواهد، تاب آوری شنیدن حرف های خلاف میل مان را لازم دارد، وقت با کیفیت می خواهد... خلاصه: وَ قَالَ(عليه السلام): مَنْ ضَيَّعَهُ الْأَقْرَبُ أُتِيحَ لَهُ الْأَبْعَدُ. كسی را كه نزديكانش واگذارند، بيگانه او را پذيرا می گردد.(حکمت ۱۴) ما، امید و چشم و چراغهای میهن مان را واگذاشتیم و بیگانه براش سنگ تمام گذاشت و پذیرایش شد.😔 🔰متوجه هستم که، شیطان قسم خورده تمامِ نیرو و یاران و نوچه هایش را بر علیه تنها کشور شیعه در کره خاکی ردیف می کند؛ و پیروزی درصورتی محقق می شود که روشِ کار به فرموده امام علی علیه السلام " رُدالحَجر" باشد: رُدَّ الحَجَرَ مِن حَيثُ جاءَكَ ، فإنّهُ لا يُرَدُّ الشَّرُّ إلاّ بالشَّرِّ .[غرر الحكم : 5394.] سنگ را از جايى كه به سوى تو آمده است، به همان جا برگردان؛ زيرا بدى، جز با بدى دفع نمى شود. باید تمام نقشه های معاندین را رصد کرد وهر کس در مقام و مسئولیت و جایگاه و توان و قدرتی که دارد از همان جایی که دشمن ضربه زده، ضربه مهلک تری بزند...ولی 📌نکته ی مغفول و مهمی که تقدیم مخاطب والد و فعالان و متصدیان فرهنگی دارم این هست: در درگیر و دارهای رُدالحجر ، حواسمان باشد اگر می خواهیم بر نقشه های دشمن پیش دستی کنیم، باید مواظبِ نوجوانانی باشیم که کشته یا مجروج شدند چون سربازانی مثل من، حوصله و وقت شنیدن حرف هاشون نداشتیم😔 🔰می دانید دلم از چه می سوزد!! از اینکه می بینم آن کسی که قدرت و علمش را دارد ولی درک و شعورش را ندارد که با یک چطور رفتار کند... . 📌باید تک تکِ نوجوان های عزیزمان را از آغوشِ جهلی که امپراطور رسانه باز کرده به آغوشِ بینش و آگاهی دوستانه برگردانیم. 📌بیاید این دفعه ما به معاندین رودست بزنیم، ما بر ظلم، پیشی بگیریم ، ما نقشه های ناجوانمرانه یشان را بی تاثیر کنیم... 📣بدین صورت که هر والدی، هر دغدغه مند تربیتی، ✅ یک نوجوان را تا رساندن به بینش و گرایش اسلامی و انقلابی با صبوری، همراهی کند. ✅شنونده فعال و با کیفیت دردهای دلش باشد. ✅ نگاه و بیان همدلانه را بر زبانِ توصیه و تذکر پیش قدم کند. ✅گام به گام و قدم به قدم باهم دیگر، تاریخ و واقعیت را واکاوی کنید. ✅تصور کنید، خودتان در جنگِ روایت ها، جنگِ رسانه، جنگِ شناختی مصدوم شده اید، باکمک نوجوان تان، باهم آواربرداریِ شناختی کنید و باقدرت تفکر و بینش ، علیه دشمن، پاتک بزنید👌 💠سخت هست درک می کنم.. مخصوص بزرگوارانی هست که به دنبال اثرِماندگار هستند نه کاری زودبازده.👌 📌وَ قَالَ (عليه السلام): مَا كُلُّ مَفْتُونٍ يُعَاتَبُ هر فريب خورده ای را نمی شود سرزنش كرد.(حکمت۱۵). ندیدم چراغی در قلبِ نوجوانان روشن بشود و نسبت به آن بی تفاوت بمانند...
جنگ روانی و روایت از عبدالله گنجی ماه رمضان1388- بعد از فتنه - در دیدار رمضانیه دانشجویان با رهبری، دانشجویی از وسط جمعیت بلند شد و با حرارت هرچه بیشتر گفت: آنچه در اتفاق افتاد، خیانت بود. رهبری بلافاصله پاسخ دادند که بالاتر از خیانت، آن یک جنایت بود و من شخصا موضوع را دنبال می‌کنم ، اما شمای جوان یادت نرود که مسئله کهریزک تابعی از مسئله اصلی است. مسئله اصلی را فراموش نکنید ... و پرسید می‌دانید مسئله اصلی چه بود؟ و خود پاسخ دادند مسئله اصلی این بود که از فردای انتخابات کاری کردند که به‌رغم مشارکت 85درصدی مردم، نظام جمهوری اسلامی نتوانست سرش را در مقابل چشم ملت‌های اسلامی بالا بگیرد.... یعنی برای فهم داستان کهریزک باید از این نقطه شروع کنی نه اینکه شما را در وسط داستان ایزوله کنند. در ، اصلی به‌نام پله دوم وجود دارد؛ یعنی داستان / اتفاق از اول تعریف نمی‌شود. به تعبیر بهتر کنش می‌شود ، اما واکنش به نحو دلخواه روایت می‌شود. فرض کنید کسی به‌صورت شما سیلی زد و شما هم او را هل دادید و به زمین خورد و دستش شکست. آنچه فردا منتشر می‌شود اینکه: فلانی دست فلانی را شکسته است ... ، و سیلی اول و اصل موضوع کلا پنهان می‌ماند یا پنهان می‌شود. روایت‌های امروز دشمن و برخی دوستانی که نام آنان را باید «اصحاب تردید» گذاشت، همین است. به این عبارت توجه کنید: «به دانشجویان دانشگاه شریف حمله شد!» گویی دانشجو خواب بود یا سر کلاس بوده یا یک تجمع آرام و منطقی داشته و عده‌ای دیوانه یا مشروب‌خور‌ و مست به آنان حمله کرده‌اند و تمام. آیا روایت واقعی این است؟ در تیرماه 1378 تیتر روزنامه‌های آتش‌‌بیار معرکه این بود: « تهران به خاک و خون کشیده شد»، «اعلام عزای عمومی مراجع تقلید برای شهدای کوی دانشگاه» و... حال آنکه در آن حوادث فقط یک افسر وظیفه نیروی انتظامی به‌نام عزت ابراهیم‌نژاد کشته شد ! و تمام. درباره حادثه می‌شنوید: «نمازگزاران زاهدانی به رگبار بسته شدند»! خب چرا جمعه‌های قبل به رگبار بسته نمی‌شدند؟ از مظلومیت‌های نظام جمهوری اسلامی همین موضوع است که داستان را از کمر آن روایت می‌کنند. مثلا در سال98 حجم عجیبی از خبر کشته‌شدن جوانی به‌نام در کرج منتشر شد اما کسی فیلم‌های اقدامات این جوان در روزهای قبل و انتشار پیام تسلیت ربع‌پهلوی توسط پدرش را ندید. در ماجرای اعدام گفتند جوان ورزشکار اعدام شد ! و گویی در خیابان قدم می‌زده است و به‌قید قرعه تصادفا اعدام شده ! اینجا قتل فردی صاحب زن و فرزند توسط او به‌عنوان پله اول پنهان ماند. خواص مورد اشاره سخنان دیروز رهبری که سراسیمه وارد میدان شدند و بیانیه و موضع اعلام کردند و مرگ خانم را قتل خواندند نیز روی پله دوم نشانده شدند. عمده روایت دشمن اینگونه است و داستان از خط شروع گفته نمی‌شود و اینگونه چهره‌ای خشن، سرکوبگر و بی‌منطق از نظام را معتبرسازی و می‌کنند. طبیعی است که نظامی که به روش انقلابی به حکومت برسد، دشمنان با‌انگیزه‌ای دارد. اما دشمنی که به اخلاق پایبند باشد نیز به‌نوبه خود ارزش و نعمتی است. فاسد‌الاخلاق‌ها هیچ چیزی برایشان مهم نیست و از هیچ چیز فروگذار نمی‌کنند. حالا می‌توان فهمید چرا مقام معظم رهبری برای مرحوم یدالله و – به‌عنوان کسانی که جمهوری اسلامی را قبول نداشتند– پیام تسلیم فرستادند. چون اپوزیسیونی بودند که اخلاق را فدای دشمنی نکردند. حالا از تجزیه‌طلب، منافق و قی‌شدگان ملت ایران در سال1357 تا صهیونیسم و غرب در یک جبهه آرایش گرفتند و اکنون که قیمت‌ها تاحدودی تثبیت شده است و فسادگران نیز کمرنگ شده‌اند دیگری را گشوده‌اند که تصاویر مخابره‌ای آن «دروغ» و «سرکوب» باشد. این هم بگذرد، اما هم باید درس گرفت و هم عبرت. * نیروهای مومن به انقلاب اسلامی نشان دادن دائمی پله اول است و این شدنی است.*
نکات مهم صحبت های رهبری
نکات مهم صحبت های رهبری
*⃣ تز و آنتی‌تز اغتشاشات 🔴 در هفته اخیر جریان ضدانقلاب با فعال کردن گسل های جنسیتی،قومی و مذهبی به ویژه در بستر فضای مجازی و رسانه ای ،کشور را وارد اغتشاش کرد. این جریان ۳ هدف عمده را دنبال می‌کند. 1⃣ بدنبال این است که با ایجاد التهاب کشور را وارد فضای امنیتی نماید.قطعا با امنیتی شدن هر کشوری،مصائب،خسارات و مشکلات به سوی آن سرازیر خواهد شد. 2⃣ به جای عقلانیت،هیجان و احساسات را در جامعه حاکم نماید.دشمن با تزریق هیجان کاذب به جامعه و حتی تصمیم گیرندگان،مسیر حرکت کشور را از ریل اصلی منحرف می سازد. 3⃣ به واسطه ی ایجاد ناامنی در کشور،رشد و توسعه اقتصادی کشور را تضعیف نماید.با توجه به دیدگاه اقتصادی دولت سیزدهم و نگاه ویژه به تبادلات اقتصادی با کشورهای همسایه و فعال نمودن مراودات اقتصادی با چین و روسیه که بنا به گزارش های مراکز بین المللی باعث رشد و ایجاد چشم انداز روشن اقتصادی برای کشورمان شده است، دشمن میخواهد در این روند مثبت،اخلال ایجاد کند. ♨️ در مقابل جریان ضد انقلاب،جریان انقلابی نیز باید برای خنثی سازی پروژه دشمنان، ۳برنامه عمده را دنبال نماید. 1⃣ اینکه در مقابل پروژه ناامن سازی ضدانقلاب در کشور،آرامش روانی و میدانی را ایجاد نماید. آرامش میدانی را نیروهای امنیتی پدید می آورند ولی آرامش روانی جامعه با برخورد عقلانی و متانت پدید می آید نه برخی سخنرانی ها و یا اظهاراتی که جز دمیدن در آتش ناآرامی ها حاصلی ندارد. کما این که متٱسفانه برخی از سابقه‌داران انقلاب که صاحب تریبون و طرفدار نیز هستند ولی با تبیین غیرعقلانی خود،بر رادیکال شدن فضای هیجانی جامعه که خواست دشمن است می افزایند. 2⃣ جریان انقلابی باید به دور از فضای احساسی و هیجانی و در فضایی عقلانی دلایل و بسترهای ایجاد اغتشاشات اخیر را بررسی نماید و با آسیب شناسی حوادث اخیر بتواند راهکارهای لازم را برای پیشگیری از وقوع مجدد این مشکلات طراحی و اجرا نماید. 3⃣ باید تلاش کرد با گذر از ناامنی،چرخ های اقتصادی کشور را با سرعت بیشتری به سمت جلو به حرکت درآورد.چرا که تجربه فتنه های۹۶،۸۸و۹۸ به ما ثابت نمود که ایجاد اغتشاش در کشور با رشد اقتصادی رابطه ای معکوس دارد.همانگونه که اغتشاشات اخیر فقط در بخش ترانزیت کالا از کشورمان باعث کاهش۴۰ درصدی شده است. لذا همه دلسوزان ایران و انقلاب باید تمام تلاش خود را برای عبور از غبار فتنه و ترسیم چشم اندازی جدید در سپهر اقتصاد کشور مصروف نمایند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا