eitaa logo
این عماریون
352 دنبال‌کننده
220.8هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
📝/ ملاحظه‌ای پیرامون بازی تیم ملی 🔻برای اینکه بدانیم کجا ایستاده ایم مرور چند نکته لازم است: 1️⃣ نکته اول اینکه هدف رسانه هایی مانند ایران اینترنشنال تجزیه طلبی است. به قول رهبر معظم انقلاب آنها با ایران مخالفند. 2️⃣ علت اول مخالفتشان با تیم ملی هم این است که تیم ملی وحدت بخش است ولی تجزیه طلب بدنبال تفرقه و اختلاف است. 3️⃣ علت دوم مخالفتشان با تیم ملی این است که ورزش ملی مانند فوتبال نشاط آور و امیدآفرین است ولی دشمن تجزیه طلبی مانند ایران اینترنشنال صرفاً بدنبال سیاه نمایی است. ✅ معتقدم ما قبل از جام جهانی ۲ پیروزی کسب کرده‌ایم: 👈 اولاً طرف مقابل می خواست ما در جام جهانی نباشیم و الان هستیم. 👈 ثانیاً رسانه بن سلمان می خواست تیم از جام انصراف دهد و بازیکنان با وجود نگاه های متکثر در زمین او بازی نکرده اند. ⁉️ پیروزی سوم چگونه به دست می آید؟ ✅ مخالفان ایران می خواهند در یک جنگ ترکیبی و شناختی ما رو در روی هم بایستیم و فوتبالی که وحدت ساز بوده را دیگرساز کند. 3️⃣ راهکار پیروزی سوم این است که دچار حواشی نشویم. فلانی سرود خواند یا نخواند، فلانی خوشحالی کرد یا نکرد، فلانی شعر رنگین کمان خواند یا نخواند و دیگر حواشی. 👌 باور کنیم که اگر فلان فوتبالیست تیم ملی ما خطایی کند همان فرزند خانواده ماست که ممکن است اسیر جنگ شناختی دشمن شده باشد؛ بر سر و صورت فرزند خانواده تیغ نمی کشند. 🔹 بیشتر از اینکه جامعه و حاکمیت به تجویزهای حکیمانه!!!!!! ما برای برخوردها نیاز داشته باشد به آرامش نیاز دارد. پیروزی از دل آرامش به دست می آید نه از دل قداره کشی و تجویزهای سخت. 🔺 در جنگ شناختی دشمن، آتش بیار معرکه نشویم. به جامعه امید و نشاط بدمیم.
🇮🇷 💥💥 : 🍃🌹🍃 🔻 تسریع در دستگیری و اجرای حکم مجازات عوامل اغتشاشات اخیر 📢 ⬅️ مردم آزاده ایران از تمامی مراجع قانونی مربوطه خواهان برخورد قاطع با آشوبگران و رسیدگی هر چه سریع‌تر به مجازات مجرمینی که با تشویش اذهان عمومی، مردم را به آشوب در جامعه تحریک کردند، هستند رسیدگی به جرایمی همچون توهین به نظام، روحانیت، نیروهای امنیتی و مقدسات، خسارت به اموال عمومی، ایجاد رعب و وحشت در جامعه و ریختن خون پاک مردم بی‌گناه، از وظایف مراجع قضایی است ‌و باید هر چه سریع‌تر اقدام شود
🔺اگر پوست 3 پرتقال رسیده و تمیز را در 3 لیوان آب بجوشانید و بعد آنرا با عسل شیرین کرده و میل کنید، دچار سرماخوردگی نمی‌شوید. 🔸اینکار مقاومت بدن را بسیار بالا می‌برد.
پرسش : «بسيج مردمی» چه نقشی در دفاع از حكومت اسلامی بر عهده دارد؟ ✍️پاسخ در عصر ما فنون نظامى تخصصى شده و بايد از نيروهاي متخصص استفاده كرد. لذا بايد گروهي به عنوان كادر ثابت در ارتش بمانند و شب و روز آماده مقابله با دشمن باشند؛ ولى با اين حال نقش بسيج و نيروهاى عمومى ـ مردمى، مهم است. آنها در جنگ تحميلى هشت ساله نقش خود را به خوبي ايفا كردند و اگر نبودند، بخش هاى عظيمى از ايران به اشغال دشمن در‌ مي آمد. بنابراين اگر بعضى تصوّر كنند كه مسأله بسيج مردمى مخصوص زمانى بوده كه فنون نظامى پيچيده نبوده سخت در اشتباه اند. بسيج مردمى حتي از كشورهاى اسلامى نيز دفاع مي كند. ✋ 🇮🇷 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
وظایف راهبردی بسیج از منظر فرماندهی کل قوا چیست؟ ✍️پاسخ ✅- حمایت از شعارهای جهانی انقلاب اسلامی ✅مسؤولیت بسیج در دفاع از هویت ملی و دینی از بزرگترین مسؤولیت‌های یک مجموعه‌ی بسیج در کشور این است که از هویت ملی و دینی پاسداری می‌کند و باید پاسداری کند. ✅ضرورت حفظ آمادگی دائمی انتظاری که امام از بسیج داشت، آمادگی و حضور دائمی بود؛ زیرا بسیج، پشتوانه‌ اصلی انقلاب است. ✅ وظیفه خطیر بسیج در عرصه‌سازندگی کشور ✅ضرورت دشمن شناسی ✅قطع امید استکبار جهانی از جمهوری اسلامی ✅ مقابله با اشاعه فساد و توطئه‌های دشمن ✅حفظ فضای سالم در کشور ✅تقویت و افزایش بصیرت و آگاهی ✋ 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 درمان دندان سوراخ شده ✍🏻 یک نخ کتان در سوراخ دندان بگذارید و آن را به روغن حنظل  آعشته کنید. ✍🏻سه شب این کار را تکرار کنید ان شاءالله دندان پرشده و بازسازی می شود.
🍵 دمنوش بادرنجبویه و یائسگی 🌴 بانوانی که یائسه می شوند برای جلوگیری از بیماری های ایجاد شده در این دوران دمنوش بادرنجبویه میل نمایند.
رسول خدا برای خرید ، بیش از غذا خرج می کردند.💎 امام صادق(ص) اصول کافی☘
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نفوذ سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات به سازمان‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس
52.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایل منگور علیه تجزیه طلبها قیام کرد / چه خبر از جوانرود / برخورد قاطع ایران با بیشرمی تجزیه طلبان در جوانرود و پیرانشهر چه خبر است؟ در روزهای گذشته تصاویری زننده از شرارت برخی تجزیه طلبان در این مناطق منتشر شده است. همچنان مستنداتی وجود دارد که نشان میدهد تکفیری ها در این منطق فعالیت ها و تحراکتی داشته اند. در همین خصوص هم با عوامل میدانی و هم در قالب حملاتی ، عوامل پشتیبان این گروه ها زیر ضربه رفته اند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ مراسم قربانی مقدس برای یک قلاده صهیونیست در اولین روز استخدام 👌 فهمیدین رسمشون چیه ؟؟ اینه که مرغ روسرشون مدفوع کنه ؟ تا خود صبح بخندین ! طنز فقط این ، قبلیا همه سوء تفاهم بود ! یعنی اینا ادعای تمدنشون هم میشه ؟؟ کجان غربگداها که این صحنه ها و این حجم از خرافه رو تمسخر کنند ؟؟ کجان ؟؟ اگر در ایران بود ، رسانه ها و سلبریتی ها چها که نمیکردند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏با فریاد "بژی حزب دموکرات و قاسملو" (دبیرکل اسبق حزب تجزیه طلب دموکرات کردستان) پرچم ایران را آتش میزنند، بعد عده ای خوش خیال میگویند اینها  اغتشاش نیست، اعتراض است و هدف هم نه جدایی طلبی بلکه اعتراض به مشکلات اقتصادی است! کسانی که این بدیهیات را نمی بینند توهم دارند یا ما؟
💢تناقض‌های یک ذهن بیمار 🔹مصی علی‌نژاد در گفت‌وگو با سعودی اینترنشنال از ناتو خواسته به ایران لشگرکشی کند! 🔸البته سابقه زندگی این شخص در گذشته و اظهارات عصبی و هیستریک او نشان می‌دهد که او از تعادل روانی برخوردار نیست. ادعای مردمی بودن با تلاش برای کشتن مردم یک تناقض آشکار است. 🔹البته اگر غرب کوچک‌ترین امیدی به راهکار نظامی برای انجام تغییرات دلخواه خود در ایران داشت، لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد و منتظر درخواست‌های ذلیلانه امثال علی‌نژاد نمی‌ماند. دست به دامان شدن دشمنان ایران مانند مکرون به چنین افراد متوهمی، نشان می‌دهد که احتمالا آن افراد هم خود از نوعی اختلالات روانی رنج می‌برند. 🔸پروژه تجزیه و نابودی ایران قطعا ناکام خواهد ماند، اما ملت ایران هیچگاه این حجم از پلیدی و خباثت را فراموش نخواهد کرد.
💢روابط متوازن ایران در قفقاز 🔹علی‌اکبر ولایتی مشاور امور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب در یادداشتی در روزهای اخیر در یادداشتی واکنشی به برخی مباحث شکل گرفته در فضای رسانه‌ای نوشته است: «در هفته‌های اخیر برخی از روی ناآگاهی و برخی از روی غرض‌ورزی شایع کردند که ایران می‌خواهد با جمهوری آذربایجان بجنگد، این ناجوانمردانه‌ترین تهمت به ایران است. ایران بنا ندارد که به هیچ کشور همسایه چه در قفقاز، چه نقاط دیگر به‌خصوص همسایگان خود کوچک‌ترین تعرضی داشته باشد، به‌ویژه مردم هم‌جنس، هم‌نژاد، هم زبان، هم‌دین، هم‌مذهب، هم‌سنت و هم‌تاریخ ما یعنی مردم جمهوری آذربایجان نور چشم ما هستند». 🔸وی در بخش دیگری از یادداشت خود آورده است: «با این‌که به هر علتی بین ما و آذری‌های شمال ارس جدایی افتاده، ما درصدد این نیستیم که مرزها را برداریم و جایی را تصرف کنیم... سخن ایران در یک کلام یعنی مخالفت با هر تغییر غیرقانونی که برخلاف منشور ملل متحد است خلاصه می‌شود و مرزهای کشورها محترم است و فرقی ندارد ما باشیم یا کشور دیگری و هر کشوری بخواهد برخلاف این هنجار و قاعده عمل کند، ما با آن مخالفت می‌کنیم ولو این‌که یک یا چند همسایه ما باشد». 🔰گزاره‌های تحلیلی: 🔹1- قفقاز و مرزهای آن از اهمیت «استرتژیکی» و «ژئوپلیتیکی» بالایی در سیاست خارجی ایران برخوردار است. جمهوری اسلامی ایران با رصد دقیق تحولات این حوزه، بر حل‌وفصل مناقشات موجود بین ایروان و باکو با استفاده از سازوکارهای درون منطقه‌ای و با احترام به حاکمیت، تمامیت ارضی و منافع و امنیت ملی کشورها تأکید دارد. 🔸2- در این راستا آذربایجان از جمله کشورهای مهم حوزه قفقاز است که در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران از اهمیت مضاعفی برخوردار است؛ اولاً یک کشور مسلمان است، ثانیاً به نسبت جمعیت، دومین و بیشترین جمعیت شیعی در جهان بعد از ایران را دارد، ثالثاً از تاریخ، فرهنگ، آداب و رسوم، زبان و سنن مشترک با ایران برخوردار است که این مؤلفه فرصت ویژه‌ای است تا دو کشور به دور از هرگونه حواشی، مناسبات خود را به سطح راهبردی ارتقاء دهند. 🔹3- سیاست مسلم ایران در قبال آذربایجان که تاریخ و تمدن مشترکی با این کشور دارد، همان سیاستی که در رابطه با سایر کشورهای حوزه قفقاز از جمله ارمنستان دنبال می‌شود و تهران از هرگونه توسعه «مناسبات راهبردی» در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی و امنیتی با باکو استقبال می‌کند. 🔅نکته مهم اینکه، ایران کشور بزرگ و قدرتمندی در منطقه است که به علت وجود ظرفیت‌های اقتصادی، تجاری، دفاعی و ... قابل توجه، حسن نیت و رفتارهای صادقانه نسبت به همسایگان، تلاش برای حل و فصل مشکلات و مناقشات منطقه‌ای و رویکردها، اقدامات و تجارب مثبت و سازنده در زمینه مقابله با ناامنی و بی‌ثباتی و تأمین صلح و امنیت در منطقه، می‌تواند یکی از مقاصد مهم کشورهای همسایه از جمله آذربایجان برای تقویت همکاری‌های دو و چندجانبه براساس «منافع متقابل» باشد.
💢پاشنه آشیلی به نام صندوق بازنشستگی 🔹از هر ۱۰۰ نفر، بیش از ۵۰ نفر، با بازنشستگی پیش از موعد در ایران بازنشست می‌شوند این آماری است که سجاد پادام مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت کار می‌دهد. 🔸طبق این آمار هیچ کشوری در دنیا نیست که زیر ۶۰ سال کارکنان خودش را بازنشسته بکند ولی میانگین سن بازنشستگی در کشور ما زیر ۵۳ سال است. 🔹پادام معتقد است هیچ صندوقی در دنیا نمی‌تواند با قواعد صندوق‌های بازنشستگی ما چند سال بیشتر دوام بیاورد. کدام صندوق بازنشستگی در دنیا می‌تواند مثل صندوق‌های ما ۲۲ سال بیمه دریافت کند و بیش از ۳۰ سال مستمری بپردازد.
💢جنون غرب در زاپروژیا 🔸وزارت دفاع روسیه اخیرا از شلیک گلوله‌های توپ به سمت تاسیسات هسته‌ای زاپوروژیای اوکراین توسط نیروهای اوکراینی خبر داد. 🔹وزارت دفاع روسیه در بیانیه خود اعلام کرد که کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و متخصصان امور برق هسته‌ای شرکت دولتی «روس اتم» در حال بررسی آسیب‌های وارده به این نیروگاه هسته‌ای هستند. 🔸به دنبال این حادثه، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حمله به نیروگاه هسته‌ای زاپوروژیا در اوکراین تحت کنترل روسیه را محکوم کرد و خواستار توقف فوری این حملات شد.
💢خلیفه‌گری ارامنه: اغتشاشگران را محاکمه کنید 🔸بیانیه شورای خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان ایران: حوادث تروریستی و اغتشاشات اخیر کشور که منجر به کشته و زخمی‌شدن شماری از هموطنان عزیزمان و همچنین موجب برهم خوردن نظم و امنیت عمومی گشت، موجب نهایت تأثر و تاسف جامعه‌ ارامنه است. 🔹ما در کنار پیروان سایر ادیان و اقوام این خاک مقدس در کنار نظام و مسئولان بوده و خواستار امنیت پایدار کشور و محاکمه عاملان جنایت و مختل‌کردن امنیت عمومی هستیم. 🔸 خلیفه گری ارامنه در ایران ۳ اسقف اعظم در اصفهان، آذربایجان و تهران دارد که خلیفه‌گری آذربایجان با ۷۰۰ سال سابقه قدیمی ترین انهاست
💢خطیبی: الگوی جدید ساخت پالایشگاه 🔹فراسرزمینی صادرات محور و تقویت مشارکت دو طرفه است. 🔸نماینده سابق ایران در اوپک: ساخت‌وساز، شراکت و مدیریت پالایشگاه فراسرزمینی الگوی جدیدی از مدیریت بازار انرژی و تولید فرآورده‌های نفتی است که قطعا برای کشور منافعی به دنبال دارد و می‌تواند به افزایش درآمدهای ایران دور زدن تحریم‌ها کمک شایان توجهی کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
30.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هشدار✅ بسیجی باید ششدانگ حواسش را جمع نموده و وظیفه مراقبت از محله خودش را دارد! هر بسیجی ضمن حفظ هوشیاری هر نوع رفتار مشکوک را فورا به مسئولین امنیتی اطلاع دهد! خانه تیمی اشرار و اغتشاشگر تابلو ندارد بلکه با پوشش خیریه؛هئیت؛حسینیه؛کارگاه؛و..در هر صنفی فعالیت مخفی میکنند! مثل انچه پلیس امنیت فراجا کشف نمود! یک تابلو! انهم بنام پایگاه بسیج ! در پایگاه بسیج فعالیت و تردد افراد مشخص و شناخته شده است! مراقب واحدهای غیر مجاز پوششی باشید!🤚 💚 🍃🌺 🌺 🍃 🌸🍃🌸 🌸🍃🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❤️امام خمینی(ره): 🌼بسیج لشکرمخلص خداست🌼 🍃هفته بسیج بر دلاورمردان عرصه اخلاص گرامی باد. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷