eitaa logo
این عماریون
357 دنبال‌کننده
220.9هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ تشکیل شورای نگهبان برای انقلاب فاحشه‌ها ! 🔰 حمید رسایی: برای انقلابی که در این دوماهه توسط فواحش سیاسی و اخلاقی امثال شاهین نجفی، مصی علینژاد و ... با طرح شعارهای شرم‌آور جنسی و لخت‌شدن در تجمعات راه افتاده‌، هنوز به جایی نرسیده پیشنهاد تشکیل مجموعه‌ ناظری مثل شورای نگهبان را داده‌اند! وجود نهاد ناظر مثل شورای نگهبان در هر نظامی، امری بدیهی و عقلی است. حتی اگر این نظام را جماعتی فاحشه سیاسی و اخلاقی بخواهند پایه‌گذاری کنند. شاهین نجفی عنصر فاسد این به اصطلاح انقلاب، ناخواسته از مفهوم ردصلاحیت، تأیید صلاحیت و عدم احراز صلاحیت دفاع می‌کند. این جماعت چنان در توهم پیروزی‌اند که یادشان رفته سال‌هاست لزوم وجود نهاد ناظری مثل شورای نگهبان را انکار می‌کردند! البته شورای نگهبان و نهاد ناظری متشکل از فقهای دین‌شناس و حقوقدانان کجا و ادعای نظارت توسط جماعتی هرزه و هتاک کجا!
⛔ سخن_نگاشت | ایرانی باغیرت به آمریکا باج نمیدهد 🔻 رهبر انقلاب، در دیدار اخیر: اگر بخواهید مشکلتان با آمریکا حل بشود، باید این کار را بکنید؛ مرتب باج بدهید. آمریکا اینها را میخواهد؛ پشت مرزهای خودتان، خودتان را محبوس کنید، دستتان را خالی کنید، صنایع دفاعی‌تان را تعطیل کنید. 👈 کدام ایرانی باغیرتی حاضر است که یک چنین باجی بدهد؟
💠نماز تعطيلى ندارد ⭐️✨«وَ أَوْصانِي بِالصَّلاةِ وَ الزَّكاةِ ما دُمْتُ‏ حَيًّا»مريم، ۳۱ 👈هر يك از دستورات اسلامى ممكن است به دليلى تعطيل شود. مثلًا جهاد براى بيمار و نابينا واجب نيست روزه بر مريض واجب نيست خمس و زكات و حج، بر طبقه محروم واجب نيست 👈امّا تنها عبادتى كه بر همه افراد و اقشار جامعه از مرد و زن، فقير و غنى، سالم و بيمار واجب است، نماز است كه تا لحظه مرگ حتّى يك روز قابل تعطيل شدن نيست. (گرچه براى زن ‏ها در هر ماه برنامه خاصّى وجود دارد) 📗 منبع : حجت الاسلام قرائتى ؛ یکصد و چهارده نکته درباره نماز ؛ نکته ۱۴
🔴آیا نظامیان ایران به خاک عراق ورود کردند ؟ 🔹برخی کانال های خبری عراقی از ورود نیروهای سپاه به اقلیم شمال عراق خبر می دهند اما به نظر می رسد این خبر دروغ باشد به دلایل زیر : 1️⃣ سفر شیاع السودانی به ایران بسیار مثبت و موثر بود و تمجیدهای آیت الله خامنه ای از وی و درخواست ایشان از نخست وزیر عراق برای حل موضوع مرزها حاکی از آنست که جمهوری اسلامی تلاش دارد تا مسئله از طریق دولت عراق حل شود 2️⃣ ایران سعی ندارد دولت شیاع السودانی را تضعیف کند ، زیرا وی منصوب طرفداران جمهوری اسلامی در پارلمان عراق است؛ از طرفی شورای امنیت ملی عراق استقرار نیروهای مرزبانی عراقی در مرزهای ایران و ترکیه را تصویب کرده و به نظر نمی رسد در چنین شرایطی جمهوری اسلامی این مصوبه را با چنین اقدامی زیر سوال ببرد.
🔴 این عکس متعلق به اروپا نیست، اینجا تهران است پایتخت ایران اسلامی! 🔹 اینجا میدان هروی پاساژ الماس و این خانم وقیحانه کشف حجاب کرده و با موهای بافت شده و با خیال راحت از اینکه کسی باهاش برخورد نمیکنه کار می کند!
🔴فروشگاه های زنجیره ای بلای جان اقتصاد کشور ▪️وقتی از یک فروشگاه بزرگ خرید می‌کنید، کمک می‌کنید یک نفر هفتمین ویلای خود را بسازد و دهمین ماشینش را بخرد؛ اما وقتی از بقالی محل یا یک مغازه ساده خرید کنید آن فرد می‌تواند برای فرزندش آن وسیله‌ای که نیاز دارد را بخرد ... ▪️ حداقل چند قلم از خرید هاتون را مخصوص بقالی و مغازه های کوچک بذارید و همه مایحتاج خود را از فروشگاه های بزرگ نخرید و به اندازه خود کمی جلوی این سیستم سرمایه دار پرور تبعیض آمیز را بگیرید.
🔴فرمانده سپاه تهران بزرگ: آمریکا ۵۵ هزار میلیارد دلار هزینه هدایت فتنه عظیم کرد/ دشمن از اینکه نتوانسته نظام را بی‌ثبات کند شکست خورده است سردار حسن‌زاده در هشتمین کنگره سرداران و یک هزار شهید منطقه ۱۵ تهران: 🔹دقیقا همزمان با سخنرانی آقای رئیسی در سازمان ملل در خیابان‌های تهران و ۲۲ استان کشور درگیر شدیم. 🔹️رمز عملیات و زمان آن اینگونه بود که چند ساعت بعد در تمام دنیا می‌پیچد که چند هزار نفر در ایران تلفات گرفتیم. 🔹آمریکا ۵۵ هزار میلیارد دلار هزینه هدایت فتنه عظیم کرد. 🔹️امروز دشمن از اینکه نتوانسته است نظام را بی ‌ثبات کند و از ما کشته بگیرد در تمام راهبردهای خود در این موضوع نیز با شکست مواجه شد.
🔺رئیسی: در قانون اساسی هیچ بن‌بستی وجود ندارد 🔹 رئیس‌جمهور:امر به معروف و نهی از منکر به اصلاح و احقاق امور کمک خواهد کرد. قانون اساسی تبلور و تجسم انقلاب شکوهمند اسلامی است. قانون اساسی تضمین کننده جمهوریت و اسلامیت نظام است. قانون اساسی تضمین کننده حقوق اساسی و آزادی های مشروع است. 🔹قانون اساسی ما اصولی ثابت و غیر قابل تغییر دارد. در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هیچ بن بستی وجود ندارد.
✅ هشت عملی که مستحق اهانت است 🔻رسول خدا صلی‌الله‌علیه‌وآله: 🔳 هشت نفرند كه اگر مورد اهـانت قرار گرفتند، جز خودشان كس ديگرى را سرزنش نكنند: 1ـ كسى كه به مهمانى و سفره‌اى رود كه دعوت نشده است. 2ـ مهمانى كه به صاحبخانه دستور دهد. 3ـ كسى كه از دشمنانش خير و نيكى بطلبد. 4ـ كسى كه از فرومايگان انتظار فضل و نيكى داشته باشد. 5ـ كسى كه در يك كار سرّى ميان دو نفر وارد شود كه او را وارد آن راز نكرده‌اند. 6ـ كسى كه حكومت را سبك بشمارد. 7ـ كسى كه جايى نشيند كه شايسته آنجا نيست. 8ـ كسى كه سخن خود را به كسى بگويد كه از او حرف شنوايى ندارد. 📚 من لايحضره الفقيه، ج 4، ص 355 ‌
🌼 شیخ جعفر شوشتری(ره): هر وقت شـیطان وسوسه کرد و نتوانستید حریف نفس بشوید، هفت مرتبه بگوئید: «بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحِیمِ ، لا حَولَ وَلا قُوَّة اِلّا بِاللهِ العَلیِّ العَظیم» وقتے این ذکر را مےگوئید، هفت مَلِک به کمک شما مےآیند و آنها را دفع مےکنند... بارها تجربه شده است که انسان وقتے آن را مےخواند احساس قوّت مےکند. عجل لولیک الفرج🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻آیا نظامیان ایران به خاک عراق ورود کردند ؟ 🔹برخی کانال های خبری عراقی از ورود نیروهای سپاه به اقلیم شمال عراق خبر می دهند اما به نظر می رسد این خبر دروغ باشد به دلایل زیر : 1️⃣ سفر شیاع السودانی به ایران بسیار مثبت و موثر بود و تمجیدهای آیت الله خامنه ای از وی و درخواست ایشان از نخست وزیر عراق برای حل موضوع مرزها حاکی از آنست که جمهوری اسلامی تلاش دارد تا مسئله از طریق دولت عراق حل شود 2️⃣ ایران سعی ندارد دولت شیاع السودانی را تضعیف کند ، زیرا وی منصوب طرفداران جمهوری اسلامی در پارلمان عراق است؛ از طرفی شورای امنیت ملی عراق استقرار نیروهای مرزبانی عراقی در مرزهای ایران و ترکیه را تصویب کرده و به نظر نمی رسد در چنین شرایطی جمهوری اسلامی این مصوبه را با چنین اقدامی زیر سوال ببرد.
🔻اتفاقات دیروز افغانستان کار کدام طرف بود ؟ 🔹دیروز افغانستان شاهد حوادث تروریستی مهمی بود؛ از طرفی مهاجمان با منفجر کردن حزب اسلامی گلبدین حکمتیار وارد مقر آن شدند و ۲ تن از محافظان را کشتند اما به علت نبود حکمتیار ، هدف آنان محقق نشد . 🔹از طرفی در یک حمله جداگانه به سمت سفارت پاکستان تیراندازی شد و کاردار این کشور در کابل زخمی گردید. 🔹این حمله می تواند کار چند گروه باشد ؛ 1️⃣ داعش که در سالهای اخیر در افغانستان به طور جدی فعال شده به ظاهر مخالف طالبان است . 2️⃣ شاخه انشعابی طالبان موسوم به ملارسول ؛ این گروه پس از مرگ ملاعمر حاضر به بیعت با رهبر جدید ملاختر منصور نشدند و حتی در سالهای اخیر برادر ملاهبت الله آخوندزاده رهبر کنونی طالبان را در کویته پاکستان کشتند . 3️⃣ ناراضیان در درون طالبان ؛ اختلافات درون طالبان زیاد است و پشتون های کوهی که تعصب قبیلگی دارند و از تقسیم قدرت ناراضیند ممکن است عامل این حملات باشند.
☑️ جنگنده جی ۲۰ 🔹 این مدل جنگنده نسل پنجمی ساخت چین به منظور برتری هوایی ساخته شده، نخستین پروازش را در ۱۱ ژانویه ۲۰۱۱ انجام داده و تا سال ۲۰۱۹ تعداد ۲۸ فروند جنگنده عملیاتی به خدمت نیروی هوایی چین درآمدند. 🔹 چنگدو در کشور چین، فرایند ساخت و طراحی این جنگنده را برعهده دارد. از آنجایی‌که سوخو-۵۷ از نظر رادارگریزی ضعیف عمل کرده‌است. 🔹 جنگندهٔ چنگدو جی-۲۰ سومین جنگندهٔ رادارگریز پس از اف-۲۲ و اف-۳۵ محسوب می‌شود. 🔹 جی-۲۰ دارای بدنه‌ای کشیده و پهن و دماغه‌ای مخروطی است. شیشه‌ای که برای کابین این هواپیما درنظر گرفته شده، بدون شبکه بوده و کاملاً حبابی و یکپارچه است. 🔹 ورودی‌های هوا بلافاصله پس از کابین جای گرفته‌ و پشت ورودی نیز پیش‌بال‌ ها طراحی شده اند؛ این هواپیما از بال سه‌گوش بهره می‌برد
☑️کشف بمب‌ از سرتیم گروه ضدانقلاب در شیراز 🔹سرپرست دادسرای انقلاب شیراز: گردانندگان اصلی فراخوان مجازی در شیراز که هدایت لیدرها و اعزام افراد به نقاط مختلف شیراز و ایجاد تجمع را برعهده داشتند؛ دستگیر شدند. 🔹ارتباط سرتیم این گروه ۹ نفره با فعالان سیاسی و اپوزسیون خارج از کشور محرز شده است و در زمان دستگیری بمب‌های دست ساز با چاشنی‌های انفجاری تأخیری به همراه داشت.
☑️رسانه‌های گروه تروریستی داعش، تصاویری از بیعت عناصر این گروه در سوریه با ابوالحسین الحسینی القرشی، خلیفه جدید داعش منتشر کردند.
روزمان را با آغاز کنیم ✅ایستادگی تا آخرین نفس " وَ كَأَيِّنْ مِنْ نَبِيٍّ قاتَلَ مَعَهُ رِبِّيُّونَ كَثيرٌ فَما وَهَنُوا لِما أَصابَهُمْ في سَبيلِ اللَّهِ وَ ما ضَعُفُوا وَ مَا اسْتَكانُوا وَ اللَّهُ يُحِبُّ الصَّابِرينَ (146/ آل عمران) چه بسيار رخ داده كه جمعيت زيادى از پيروان پيغمبرى در جنگ كشته شده و با اين حال اهل ايمان با سختيهايى كه در راه خدا به آنها رسيده مقاومت كردند و هرگز سستی به خرج ندادند و ضعف نشان ندادند و تسلیم نشدند و راه صبر و ثبات پيش گرفتند كه خداوند صابران را دوست می‌دارد(146). بیست و پنجم: بینش و بایدها ۱۳۹۰/۰۶/۰۴ 🔹کسی که مشغول مجاهدت است، حق ندارد ناامید شود؛ چون یقیناً پیروزی در انتظار اوست. آن مواردی که پیروزی به دست نیامده و ناکامی حاصل شده است، به این خاطر بوده که مجاهدت فی سبیل‌ اللَّه نبوده است؛ یا اگر مجاهدت بوده، فی سبیل‌اللَّه نبوده؛ یا اصلاً مجاهدت نبوده است. شرط مجاهدت فی سبیل‌اللَّه چیست؟ این است که انسان به سبیل‌اللَّه ایمان و باور و معرفت داشته باشد و آن را بشناسد؛ بنابراین میتواند در راه آن مجاهدت کند.
🗝 مدیریت جهادی کلید موفقیت. یک عامل مهم در موفقیت و یا عدم موفقیت هر کشوری نحوه مدیریت آن کشور است. چنانچه ویژگی‌های مدیریت در جوامع با ساختار فرهنگی و ارزشی جامعه هماهنگ باشد، می‌تواند موجب اثربخشی در سازمان‌های آن کشور گردد. مدیریت جهادی به‌عنوان الگوی مدیریتی برآمده از بطن انقلاب اسلامی که مبتنی بر ارزش‌های ایرانی- اسلامی و در پیوند با علم و دانش روز می‌باشد، همواره مدنظر مقام معظم رهبری بوده است. تلاش بی وقفه در به کارگیری مؤثر و کنترل فعالیت های افراد، مبتنی بر مبارزه در تمام عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و.... با نیت الهی، جهت نیل به اهداف والای جامعه و رفع موانع موجود، مفهوم «مدیریت جهادی» است. از شاخصه های یک مدیر جهادی ادراک دردهای جامعه است، مدیری که ضمن توکل بر خداوند متعال از تخصص لازم برای به کارگیری استعدادهای اطراف خود در جهت درمان و یا کاهش دردها و کاستی ها برخوردار است. بنابراین مشخصه های مدیریت جهادی قابل تقسیم به دو دسته «صفات مدیر جهادی» و «ویژگی های اقدامات مدیریتی» او است. مدیری که درک نداشته باشد و دردشناس نباشد حالش از هیچکدام از کژی ها و نابه‌سامانیها دگرگون نمی‌شود. بی تفاوت و بی‌خاصیت از کنارشان رد می‌شود. البته شاید هم مکث کوتاهی برای ثبت خاطرات در قاب تصاویر داشته باشد. مدیر جهادی گوشهایش برای شنیدن دردها مثال در و دروازه نیستند که از یکی بشنود و از دیگری بیرون بیاندازد. می‌بیند و می‌شنود و چاره ای می اندیشد. مدیری که تعهد و تخصص نداشته باشد، اصلاً نمی‌فهمد بین آن‌چه می‌بیند و آن‌چه باید باشد یا می‌تواند باشد، چه تفاوتی هست. اگرچه برخی نیز معتقدند تخصص که نباشد، بعید است تعهدی هم در دل و اراده آن مدیر جوانه بزند. بغض نمی‌کند، دگرگون نمی‌شود، رزم جامه نمی پوشد و بی تفاوت و بی‌رگ از کنار همه نابه‌سامانی ها عبور میکند. مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته بارها بر کار و مدیریت جهادی تاکید فراوان داشته و آن را از شاخصه‌های مسئولیت در نظام اسلامی دانسته‌اند. در واقع «مدیریت جهادی» در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب نه یک شعار که هویت اصلی مدیریت نظام است.  یکی از اصول اولیه و ویژگی‌های اساسی مدیریت جهادی، مشارکت و حضور مردمی و یا به تعبیر رهبر معظم انقلاب، عزم ملی می‌باشد؛ «آنچه برای بنای زندگی و سازندگی آینده مورد انتظار است، بدون مشارکت مردم تحقّق‌پذیر نیست... بدون حضور مردم کار پیش نخواهد رفت و مقصود تحقّق پیدا نخواهد کرد. مردم در گروه‌های گوناگون مردمی با اراده و عزم راسخ ملّی می‌توانند نقش‌آفرینی کنند. مسئولین هم برای اینکه بتوانند کار را به‌درستی پیش ببرند، احتیاج به پشتیبانی مردم دارند. آن‌ها هم بایستی با توکّل به خدای متعال و با استمداد از توفیقات و تأییدات الهی و کمک مردمی، مجاهدانه وارد میدان عمل بشوند. حضرت علی (ع) می‌فرماید: «اَلشَّرَفُ بِالهِمَمِ العالیهِ لا بِالرِّمَمِ البالیهِ؛ شرافت به همت‌های بلند است، نه به (تفاخر به گذشتگان) و استخوان‌های پوسیده آنان.»  ☘ وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى