🚨سکوتی که بوی خون میدهد!
🔻صد سیلی به زن مسلمان بخورد باز هم عدهای چشم از خلخال زن یهودی بر نمیدارند!/ سوز چاقو بیشتر است یا ماست؟
محمد فخرا، فعال رسانهای:
🔹نمیدانم شنیدید یا نه ولی در هفتهای که گذشت سه گلوله بر تن انسانی اصابت کرد و چاقو سینهای را شکافت و دو فرزند پانزده و شانزده ساله از نعمت پدر و مادر محروم شدند؛ خداروشکر اما ماست بر سر کسی ریخته نشد! احتمالا اینها به گوشتان نرسیده است چون بریده شدن گلوی یک طلبه آنقدر جذاب نیست که ترند فضای مجازی شود. یا مثلاً برای حمید علیمی و امثالش گلوله خوردن یک آیت الله کمتر از چپه شدن یک سطل ماست اهمیت دارد. حتی مسئله ماست هم نیست؛ مسئله کسی است که ماستی شده است. صد سیلی به زن مسلمان بخورد عدهای چشم از خلخال زن یهودی بر نمیدارند که مبادا خش بردارد.
🔹آیت الله سلیمانی عضو سابق خبرگان رهبری بر روی صندلی بانک مورد هدف یازده گلوله قرار گرفت. خب به ضارب هم حق بدهیم؛ با خود گفته دیگر کی فرصت میکنم یک چنین مقام سابقی را بدون خدم و حشم در یک مکان عمومی میان مردم پیدا کنم. شاید آمده پول شارژ بادیگاردها و ماشین ضد گلولهاش را تحویل بگیرد. در مجازی گفتند بحث روی عدد چهار میلیارد تومان بالا گرفته بود. تقصیر خود شهید بود که فکر میکرد آن مقدار پول در جیب عبا جای میگیرد و با خدمتکاران خود تعارف کرد بر سر تحویل پول از بانک. واقعیت این است که آیت الله سلیمانی میان مردم یازده گلوله خورد و آنها که در ذهن مشوش خود توانایی هضم بادیگارد و نوکر نداشتن عضو سابق خبرگان را هم ندارند، به او تهمتهای میلیاردی زدند تا شاید وجدانشان را اینچنین گول بزنند. وجدانی که هر چند سنگ شده باشد اما از سکوت تناقض آمیز برای خون یک انسان اندکی بدرد میاید.
🔹به طلبهی دیگری با ماشین حمله شد و سپس ضارب با چاقو به جان او افتاد و خون انسانی بر زمین جاری شد. خوشبختانه آن طلبه فوت نکرده است اما وجدان بعضی زودتر از اینها مرده است. هر چقدر مقایسه کنیم که سوز چاقو بیشتر است یا ماست کم گفتیم. شاید به آن ضارب هم گفتهاند این طلبهها خطرناکند. اگر با چاقو سینهشان را نشکافیم فردا روزی بر سر مردم ماست میریزند. امروز بزن بر قلبش تا فردا ماستی نشوی.
🔹عدهای ناشناس زنی را در سراوان به شهادت رساندند. مولوی عبدالحمید بخاطر این زن بالای منبر میرود؟ حمید علیمی برای بچههای پانزده و شانزده سالهاش توئیت میزند؟ عزاداران خلخال زن یهودی و سطل ماست لبنیاتی آیا برای آنها عزاداری میکنند و هشتگ زن زندگی آزادی میزنند؟ یا وقتی بفهمند شوهر این خانم فرمانده نیروی انتظامی سراوان بوده و در ماشین همراه همسرش به شهادت رسیده است، روضه سکوت میگیرند؟ اینها یک طرف و شهید امر به معروف که برای دو دختر کم حجاب غیرت داشت یک طرف. باز هم هست و نیازی به گفتنش نیست. آخر کلام اینکه مواضعتان خونی شده است. توئیتهای شما بوی خون میدهد. از ماست گفتنهایتان خون میچکد. سکوت شما همه جا را خونی کرده است.
#حجاب_غیرت
#منافق_غربگدا_خائن
منافع مشترک بهائیان و رژیم پهلوی
دوره پهلوی دوم اوج قدرت بهائیان است؛ دورهای که اوج اباحیگری و ترویج مظاهر دنیای مدرنِ ناشی از فرهنگ غرب بر جامعه، فرهنگ و ساختار قدرت است. این حضور همهجانبه بهائیان و ورود آنها به مناصب کلیدی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از علل مختلفی نشئت میگیرد که بهتدریج با افزایش نفوذ در بخشهای مختلف، و انباشته شدن توأمان ثروت با قدرت، تأثیر جبرانناپذیری بر ساحت سیاسی و اجتماعیِ فضای سیاسی برجای میگذارد.
اما پرسش این است که چرا شاه بهرغم مخالفت اکثر جامعه مسلمان با فرقه بهائیت، به رفتار نادرست خود در بهکارگیری آنها در امر سیاستگذاری ادامه میدهد؟ کلید حل این معما را در رویکرد ضد اسلامی حکومت پهلوی باید جست. شاه، فرقه بهائیت را بهعنوان یک نیروی جایگزین که معتقد به تز جدایی دین از سیاست است در برابر اسلام سیاسی قرار داد تا هم روحانیت تضعیف شود و هم پایههای حکومت خود مورد تهدید قرار نگیرد.
اوجگیری فرقه بهائیت در ساختار سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایران نتیجه دو سیاست راهبردی درونی و بیرونی است: نخست، کسب و حفظ قدرت در راستای تأمین مالی و سیاسی تشکیلات بیرونیِ بهائیت جهانی و تصرف تدریجی روساختهای اجتماعی به سمت کسب پایایی زیرساختهای کلیدی و تصمیمسازی است که معادله رویارویی بهائیت و اسلام شیعی را به نفع خود دگرگون کرد؛ دوم، سیاست راهبردی شاه در تضعیف روحانیت و تساهل دینی نسبت به شعائر و مناسک اسلامی و رواج اباحهگری و عرفیگرایی برآمده از آن، نهتنها در مدار منویات شاه قرار گرفت، بلکه تز جدایی دین از سیاست بهائیت را برجسته کرد که نمودی از سیاست آرمانی هر دو بود. سرانجام آنکه بهائیت با نگرش جهانوطنی خود به دلیل عدم احساس به ایرانیت و دلبستگی به ایران، و با نادیده گرفتن منافع ملی، صرفا به منافع فرقه خویش میاندیشد و به همین دلیل با شبکهسازی، نصب افراد کلیدی، و بهرهبرداری اقتصادی، ساختار را در راستای اهداف خود، بسیج میکند که نمود بارز آن در دهه آخر پهلوی دوم بهخوبی مشهود بود.
منبع:
پژوهشکده تاریخ معاصر
iichs ir/fa/article/24547/
مهمترین ویژگی لیبرالیسم نفاق است!
همیشه پشت واژههای زیبا مثل آزادی و علم و رفاه و ... پنهان شده است! آنقدر در این نفاق تبحر دارد که حتی پشت عبارت "بندگی خدا" هم پنهان میشود!
این افشاگری تاریخی پرفسور درخشان اتفاق مبارکی بود که برای برخی از لیبرالهای مذهبی هم گران آمده!
لیبرالیسم یعنی سوءاستفاده از واژه آزادی
دروغ میگن ، بیشترین سوء استفاده از واژهها در طول تاریخ از همین واژه بوده و همچنان ادامه دارد .
لیبرالیسم مبانیای دارد که مهمترینش اومانیسم است ، یعنی ملاک حقانیت در قانونگذاری خواست انسان است (با تعریف الحادی و ماتریالیستی از انسان)
مبنای دیگرش اخلاق راسل است ، یعنی ملاک خیر و صلاح «سود» است ، اصالت سود .
اینها یعنی کفر تئوریزه شده در قالب مکتب و ایسم.
و آنچه که به نام علم اقتصاد رایج است و در دانشگاهها تدریس میشود بر پایه این مبانی تدوین شده .
وضعیت اقتصادی کشور نتیجه تصمیمات کارشناسانی است که همین ها را خوانده و پذیرفتهاند . قیمتگذاری دلاری مواد اولیه هم بر اساس همین نگاه است (بازار آزاد) کدام بازار آزاد ؟ بازار آزاد جهانی و چون در حاکمیت نفوذ دارند قانونش هم کرده اند که چهارمیخ و محکم باشد .
لذا تصور میشود که اینجا دخالت دولت است در حالیکه دخالت سرمایهسالاران است با نفوذ در دولت . این همان لیبرالیسم اقتصادی است بلکه نئولیبرالیسم است . ما طرفدار دخالت دولتی هستیم که به نفع فقرا و ضعفاء دخالت کند و از انحصار و تداول ثروت در دست عدهای خاص جلوگیری کند نه اینکه در خدمت آنها باشد .
تناقض است ، تمام مکاتب غربی تناقض است . در بانک هم همین است ، در بورس هم همین است .
دروغ است ، فریب است . سوءاستفاده از الفاظ است .
🛑 آیا مسیر کنونی آموزش و پرورش به سمت دانشگاه ضروری است؟/ آیا همه باید دانشگاه بروند؟
🔹#امام_خامنه_ای : مسیر کنونی آموزش و پرورش یک مسیری است به سمت دانشگاه؛ یعنی این که الان هست یک دالانی است از دبستان و دبیرستان به سمت دانشگاه. آیا این ضروری است؟ واقعاً باید همه همین طور بیایند عبور کنند بروند به سمت دانشگاه؟ این ضروری است؟ این اصلاً بهرهدِه هست برای کشور؟
🔹من چند روز قبل از این در دیدار کارگران گفتم، که ما یک تعداد زیادی دیپلمه را تبدیل میکنیم به کارشناسها و کارشناسهای ارشد بیکار و ناراضی و معترض که حق هم دارد. این همه درس خوانده، کار مناسب درسش وجود ندارد. یعنی روی اینها باید فکر کرد، واقعاً اینها را باید ملاحظه کرد.
۱۴۰۲/۲/۱۲
#دیدارمعلمان
#روزمعلم
🔴 شهید مطهری به معنای واقعی کلمه یک معلم بود/ آثار شهید مطهری در اثر شهادت ایشان در دل جامعه جا باز کرد/ به همه و به خصوص به معلمین توصیه میکنم دستنوشتهها و سخنرانیهای شهید مطهری را بخوانند
🔹 #امام_خامنه_ای در دیدار معلمان: یاد شهید عزیزمان مرحوم آیتالله مطهری را گرامی میدارم که به معنای واقعی کلمه یک معلم بود. همهی آن خصوصیاتی که ما در معلمین مدارسمان یا مدرسین دانشگاههایمان انتظار داریم، در این مرد وجود داشت.
🔹 علم داشت، تعهد داشت، دقت داشت، پیگیری داشت، نظم و انضباط در کار داشت، بحمداللّه شهادت او هم برکاتی برای کشور داشت.
🔹 خود ایشان که خب به مقامات عالی رسید و آثار ایشان در اثر این شهادت در دل جامعه جا باز کرد و من توصیه میکنم نوشتههای ایشان و تنظیم شدههای سخنرانیهای ایشان را حتماً به خصوص معلمین، اینها را نگاه کنند، بخوانند.
۱۴۰۲/۲/۱۲
#دیدارمعلمان
#روزمعلم
❇️ معلم، شاگرد را مثل فرزند خودش بداند
🌹#امام_خامنه_ای : صبح امروز در دیدار معلمان:
معلم شاگرد را مثل فرزند خودش بداند.
شما در مورد پسر خودتان، دختر خودتان چه آرزوهایی دارید؟
نمیخواهید خوشبخت باشد؟ نمیخواهید سربلند باشد؟ نمیخواهید عاقل باشد؟ نمیخواهید با سواد باشد؟ نمیخواهید رفتار او احترامبرانگیز باشد در جوامع، در خانوادهها؟ انسان راجع به بچهاش این چیزها را میخواهد. عین همینها را از این شاگردتان هم بخواهید.
❇️ در خلال درس با رفتار، با کردار، با بیان، ایمان را، صلاح را، صلاحیتهای انسانی را در این شاگرد پرورش بدهید فرض کنید فرزند خودتان است.
۱۴۰۲/۲/۱۲
#دیدارمعلمان
#روزمعلم
دعای نورالنور🌷
◀️این دعای شریف را کفعمی (ره) در کتاب «المصباح» از مولایمان امام زمان ارواحنا فداه نقل کرده است:
👈یٰا نُورَ النُّورِ، یٰا مُدَبِّرَ الْاُمُورِ، یٰا بٰاعِثَ مَنْ فِي الْقُبُورِ، صَلِّ عَلیٰ مُحَمَّدٍ وَ اٰلِ مُحَمَّدٍ، وَاجْعَلْ لي وَلِشیٖعَتي مِنَ الضّیٖقِ فَرَجاً، وَ مِنَ الْهَمِّ مَخْرَجاً، وَ أَوْسِعْ لَنَا الْمَنْهَجَ، وَ أَطْلِقْ لَنٰا مِنْ عِنْدِکَ مٰا یُفَرِّجُ، وَافْعَلْ بِنٰا مٰا أَنْتَ أَهْلُهُ یٰا کَریٖمُ.
👌در روایت است که : هر کس این دعا را همیشه بخواند ، با امام عصر صلوات الله علیه محشور خواهد شد.
.
.
📚المصباح ۴۰۷
جنات الخلود ۴۱
ضیاءالصالحین ۵۳۳
منتخب الاثر ۵۲۱
صحیفه مهدیه
دوران طلایی بهائیان در ایران
سلطنت شانزدهساله رضاخان پهلوی و ۳۷ ساله پسرش، دوران طلایی تشکیلات بهائیت در ایران بود. با آغاز حکومت رضاشاه، بهائیان به یکی از جریانهای بانفوذ در عرصههای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تبدیل شدند. رضاخان به جهت اعتمادی که به بهائیها داشت و بنا به خواست انگلیسیها، تربیت فرزندانش را به آنها سپرد. گزارشهای پراکندهای از دوره رضاخانی به جا مانده که نشان از قدرتگیری بهائیان در حکومت قزاق است. در این زمان کلیه امور مالی و دربار، در دست دو تن از بهائیان مشهور به نامهای شعاعالله علائی و فتح اعظم قرار داشت. در این دوران عناصر بهائی مانند: مجید آهی (وزیر راه)، عینالملک هویدا (سفیر ایران در شامات و عربستان) و اسدالله صنیعی (آجودان ولیعهد)، به مناصب کلیدی دست یافتند.
در دوران پهلوی دوم بهخصوص بعد از کودتای انگلیسی ـ آمریکایی 28 مرداد 1332، بهائیان تصدی مناصب کلیدی را بهدست گرفتند. به گفته ابوالفضل قاسمی، نویسنده کتاب «الیگارشی یا خاندانهای حکومتگرا در ایران»: «بهائیت که شاخهای از صهیونیسم بهشمار میرود، طبق دستوری که گرفته بود، همه قوای خود را در ایران برای پیاده کردن نقشه نابودی اندیشههای ملی و مذهبی بهکار گرفت و برای این منظور مجریان خود را انتخاب کرد، تا در درازمدت آرمانهای ملی و سنّتهای دینی را تخریب نمایند؛ لذا بهائیان کمکم درصدد تسخیر پستهای حساس و کلیدی در کشور برآمدند...». در این میان عبدالکریم ایادی، پزشک مخصوص شاه، بانفوذترین فرد بهائی نزد محمدرضا پهلوی بود که با حمایت او، افسران بهائی در ارتش ایران ترفیع مقام گرفتند و بسیاری از عناصر این جریان، در ارکان مختلف رژیم به صدارت، وزارت و وکالت رسیدند. چندی پس از شروع اصلاحات آمریکایی شاه در ایران، همانطور که بارها امام خمینی در سخنرانیهای خود خطر آن را گوشزد کرده بودند، در بهمن 1343 امیرعباس هویدا نخستوزیر ایران شد؛ دوران سیزدهسالهای که در آن رجال بهائی، بیشترین تصدی را در ارکان قدرت به دست آوردند؛ بهطوری که تعداد وزرای بهائی در کابینه وی، به نه نفر رسید، همچون سپهبد اسدالله صنیعی (وزیر جنگ و تولیدات کشاورزی و مواد معدنی)، منصور روحانی وزیر آب و برق و کشاورزی، غلامعباس آرام وزیر خارجه، منوچهر شاهقلی وزیر علوم و بهداری، هوشنگ نهاوندی وزیر علوم و ریاست دانشگاه تهران و شیراز، فرخرو پارسا وزیر آموزش و پرورش، محمد معتضد باهری وزیر دادگستری و پرویز خسروانی وزیر ورزش.
به این ترتیب نقشه دهساله شوقی افندی برای تبدیل ایران به عنوان دومین کشور بهائیت، در حال تحقق بود؛ چنانکه بیتالعدل، مقرّ این تشکیلات در حیفا، بعد از کشتار خونین مردم در قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، به قاتلین مردم تبریک گفت! بهائیان تابع تفکر جهانوطنی بودند و هیچ تعهدی به فرهنگ بومی و هویت دینی نداشتند و طبعا خود را مقید به رعایت اصول ملی خویش نیز نمیدانستند. آنها با طرح تئوری انطباق و همسازی با جوامع گوناگون و با گریز از فرهنگ ملی، بیشترین صدمات را به فرهنگ ایران زدند. طبق گزارش ساواک، یکی از عناصر رده بالای این جریان از عموم افراد بهائی میخواهد: «از نزدیک شدن به این مسلمانان کثیف خودداری کنند! امیدوارم در آتیه نزدیک کمر مسلمانان را با فعالیت دائم و روزافزون خود بشکنیم و بهائیت را در ایران و جهان پیشرفت دهیم...». بهائیان با شعار بیوطنی، حتی در این زمان که بسیاری از ارکان حکومتی را در اختیار داشتند، به کشور خیانت میکردند. در اسناد ساواک، در خصوص جاسوسی بهائیان برای آمریکا و انگلیس، چنین آمده است: «حضیرهالقدس (مرکز اداری بهائیان) تهران طی نامه محرمانه به کلیه محفلهای سراسر ایران اعلام نموده: کلیه بهائیانی که در نیروهای مسلح شاهنشاهی خدمت مینمایند، زیر نظر داشته فورا آمار کلیه افراد نظامی از سرباز تا امرا طی یک یادداشت به حضیرهالقدس تهران ارسال، تا به بیتالعدل و به مراجع لندن و براند اسکات در آمریکا ارسال گردد و آقای براند اسکات آمار مورد نظر را خواسته...».
✨چهار ذکر الهی
امام صادق (علیه السلام) میفرمایند:
در شگفتم برای کسی که از چهار چیز بیم دارد، چگونه به چهار چیز پناه نمیبرد؟
💎کسی که ترس بر او غلبه کرده، چگونه به ذکر:
" حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكيلُ "
(سوره آل عمران، آيه 171)
پناه نمیبرد!
💎کسیکه اندوهگین است،چگونه به ذکر:
" لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنْ الظَّالِمِینَ " (سوره انبيا، آيه 87)
پناه نمیبرد!
💎کسیکه مورد مکر و حیله واقع شده، چگونه به ذکر
" اُفوِّضُ أمری إلَی الله إنّ الله بصیرٌ بالعباد "
(سوره غافر،آیه 44)
پناه نمیبرد!
💎کسیکه طالب دنیا و زیباییهای دنیاست، چگونه به ذکر
" مَا شَاءَ اللَّهُ لاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِاللَّهِ "
پناه نمیبرد!
من لا یحضرهالفقیه، ج۴، ص۳۹۲
بانوی مومن فرانسوی جسدش ۱۳۷ سال است تازه باقی مانده است.
🔹برنادت مقدس ،دختری بود که ادعا داشته در نوجوانی حضرت مریم را ملاقات میکرده است.این دختر جوان در ۳۷سالگی در اثر بیماری فوت میکند. ایشان به شدت اهل تهجد و ذکر بوده است ،مردم را به کارهای نیک دعوت میکرده وحتی لحظات آخر عمر با توسل به روح مریم مقدس لحظات مرگ را سپری کرده است وحامل پیام های مریم مقدس به مردم بوده است
🔹بارها قبر این بانو توسط شخصیت های مذهبی نبش شده و متوجه شده اند جنازه او سالم مانده است ،تحقیقات علمی زیادی هم برای دلیل این اتفاق انجام شده است اما هنوز دلیل واضحی کشف نکرده اند.اما اعلام کرده اند که برنادت بانوی پاکدامنی بوده است.
🔹حال من نمیخواهم درباره این جسم تازه بانو نظر صریحی بگویم که تازه ماندن جسم متوفا بین کسانی که زندگی معنوی داشته اند اندک اجر اوست ،نمونه های زیادی از شهدایمان را همین اواخر دیده ایم اما آنچه که باید ما بدان توجه کنیم رفتار غرب در مواجهه با زن مومن خودش است.اواین زن را آنقدر بزرگ میکند که محل شهودش را مکان ذکر وعبادت میکند، واب ان جا را مقدس میپندارد .اما زنان مؤمن مارا دعوت به کشف حجاب وفساد میکند، حال آنکه اگر فقط همین سرمایه مادران شهدا را غرب در دست داشت از مرقد تک تک آنها زیارت گاهی برای عموم مردم میساخت .