eitaa logo
این عماریون
352 دنبال‌کننده
220.8هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺️صفحه اول روزنامه های سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲
🔺روزنامه های ورزشی سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺افشاگری‌های شوکه‌کننده میثاقی از قرارداد ویلموتس مجری تلویزیون: 🔹مالیات قرارداد او 18 میلیارد است! 🔹داوران به دلیل قرارداد او هنوز حقوق نمی‌گیرند
🔺پایان حسن یزدانی؟ 🔹جراحی دشوار کتف حسن یزدانی و دوری ۵ ماهه وی از میادین در آستانه بازی‌های المپیک، نگرانی‌ها بابت خداحافظی او از میادین کشتی را بیش از پیش کرده است. دبیر، رئیس فدراسیون کشتی: 🔹در ۲۰ سال گذشته هیچ دکتری نتوانسته قهرمانی را بعد از جراحی کتف به میادین قهرمانی بازگرداند. 🔹کتف یزدانی از دو سه جا پاره بود و او واقعا در جهانی غیرت کرد که مدال گرفت. 🔹امیدوارم یزدانی اولین ورزشکاری باشد که بعد از عمل کتف می‌تواند به میادین کشتی بازگردد.
🔺ثبت تصاویر خانواده پلنگ ایرانی توسط دوربین تله‌ای در منطقه شکار ممنوع تپال شاهرود
🔺آسیاپلاس: رئیس‌جمهور ایران فردا عازم تاجیکستان می‌شود 🔹دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری تاجیکستان به آسیاپلاس گفت که ابراهیم رییسی، رئیس جمهور ایران فردا چهارشنبه برای یک سفر رسمی وارد دوشنبه خواهد شد و با «امامعلی رحمان» همتای تاجیکستانی خود دیدار خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تیزر/ از افراط و تفریط احمدی‌نژاد و روحانی تا آرایش انتخاباتی اصولگرایان برای مجلس 🔹گفتگوی اختصاصی "آخرین خبر" با منوچهر متکی، وزیر امورخارجه اسبق و دبیر اجرایی شورای وحدت اصولگرایان 🔹به زودی در بسترهای انتشار "آخرین خبر"/  کانال تلگرام، پیج اینستاگرام، وب سایت، اپلیکیشن، و صفحات اجتماعی ایرانی 🔹ویدئوی کامل و فایل صوتی مصاحبه پس از اتمام انتشار برش‌ها در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار می‌گیرد
🔺حقوق ۶۰ تا ۲۰۰ میلیونی برای مدال‌آوران احتمالی المپیک دبیرکل کمیته ملی المپیک: 🔹یک عددی به عنوان حقوق پایه برای آنها که امید به کسب مدال دارند در نظر گرفته می‌شود. 🔹اینها در جهت این است که ورزشکار تا المپیک در آمادگی باشد. 🔹برای طلا اگر یک ورزشکار همه شاخص‌ها را داشته باشد عدد قابل توجه و حدود ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود که از ماه آینده آغاز خواهد شد. 🔹برای سرمربی هم ۸۰ درصد این مبلغ نهایی می‌شود. این میزان به نسبت ارزش مدال کاهش می‌یابد و برای ورزشکار برنزی ۶۰ میلیون خواهد بود.