eitaa logo
این عماریون
356 دنبال‌کننده
220.8هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
31.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
« عاملان انتحاری » این راهم بایستی اضافه کرد که اگر عامل انتحاری فردی مونث یا مذکر بود و به طور۱۰۰ درصد مطمئن شدید(تأکید میکنم۱۰۰درصد) بلافاصله او را محکم بغل کنید و دو دستان خود را بهم برسانیدجوری که باز نشود و بلافاصله او را زمین بزنید و با صدای بلند ذکر یازهرا سلام الله علیها🇮🇷را فریاد بزنید تاموقع انفجارتلفات جانی و...کمتری در تیررس و شعاع و زاویه های پرتاب ترکش به اطراف شود. حتی الامکان اگر جُثه شمانسبت به او ضعیف بود با کمک یک نفر دیگر او را بغلش کنید و زمین گیرش کنید او را بخوابانید تا انفجار رُخ دهد.اگر هم بعد از بغل کردن فرصت مدیریت داشتید انگشتان دستان او را برسی و یا باز🖐نگه دارید تا نتواند شاسی ریموت و یا سیمی رابه سیم دیگرمتصل کند. و اگر شانس داشته باشید دیده بان عامل انتحاری که نفر دوم هست ؛ شما رانبیند که این اقدامات را انجام داده اید و نتواند از ریموت دوم و یدکی استفاده کند.شرایط را جوری مدیریت کنید که بمب منفجر نشود و به کسی نیز آسیب نرسد و مردم و یا بمب را ازآنجا دور کنید و ازکنجکاوی های غیر ایمنی و اصولی و تخصصی بپرهيزيد. در خصوص بسته های مشکوک و کاملاً مشکوک کنارمسیر حرکت مردم و یا حرکت خودرو ها و... اگر دیدید به هیچ عنوان دست به آن نزنید و عوامل انتظامی مستقر در محل اعم از بسیج و یا فراجا و... را خبر کنید. معمولاً عامل انتحاری فردی هست با پوشش غیر فصلی و اقلیمی و مذهبی به طور مثال در تابستان کاپشان پوشیده و یا لباس بلند و یا بزرگ خاص پوشیده... به جهت پوشش انتحاری خود. معمولاً در حال عرق کردن و ذکر گفتن و تُند راه رفتن و عدم توجه در درست راه رفتن خود هستند.
🌷🌺🌷🌺🌷 🌷🌸🌷 فضیلت صلوات امام رضا (عَلَیهِ السَّلام) با فضیلت ترین و بهترین دعا را صلوات بر محمد و آل محمد معرفی کرده اند. اگر بهتر از آن دعایی وجود داشت، حضرت آن را معرفی می‌کردند. و از سویی فرمودند: اَلدُّعاءُ اَفضَلُ مِن قَراءَةِ القُرآنِ لِاَنَّ اللهَ عَزَّوجلَّ قالَ: قُل ما یَعبَؤُا بِکُم رَبّی لَو لا دُعائُکُم؛ [۱] دعا برتر ازقرائت قرآن است؛ چون خداوند عزوجل می‌فرماید: «بگو اگر دعای شما نباشد، پروردگار برای شما ارجی قائل نیست. » بنابر این، می‌توان گفت: ذکر صلوات از قرائت قرآن برتر و بالاتر است و دعایی جامع تر، مختصر تر و مفیدتر از صلوات بر محمد و آل محمد نمی یابید. 🌷🌸🌷 🌷🌺🌷🌺🌷 [۱]: مکارم الاخلاق، ص ۳۸۹؛ بحارالانوار، ج ۹۰، ص ۲۹۶. سوره فرقان، آیه ۷۷.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻صادق زیباکلام: 🔸همه شواهد و قرائن نشان میدهد که عملیات تروریستی ، بعید است کار اسرائیل باشد، اسرائیل نمی‌آید افرادی را که هیچ گناهی ندارند و فقط در آن مکان حضور داشتند را از بین ببرد! 🔹پ ن: 📌ایشان از جمله سرمایه های اسرائیل و نیروهای نیابتی آن و نیز نیروهای خط مقدم آمریکا در مبارزه با جمهوری اسلامی هستند که تعهد داده اند در مقابل حمایت آمریکا و اسرائیل از او و رفقایشان در بزنگاههای فتنه و البته رقابتهای انتخاباتی؛ با جمهوری اسلامی بجنگند. توقع بیش از این نباید از ایشان داشت. 🔻اینها که حتی رودربایستی و تعارف را کنار گذاشته اند و با صراحت اعلام کرده اند که اصلاح طلبان، دیگر علاقه ای به جمهوری اسلامی و ولایت فقیه ندارند...! ⛔️ اما خوب بود از ایشان سوال می شد که گناه نزدیک به ۱۰_۱٢ هزار کودک فلسطینی و قریب ٣۰ هزار مردم غیرنظامی آن چه بود که اسرائیل مهربان! آنها را با بمب های یک تنی و نیز بمبهای ممنوعه کشت؟!
⚠️ یک روز بعد از حمله تروریستی عوامل جهانی به مراسم بزرگداشت حاج قاسم و در بین تحلیل‌ها در نحوه به عوامل طراحی عملیات و اجرای آن، که تمامی نگاه‌ها به سمت آمریکا و اسرائیل است؛ داعش مسئولیت اقدام تروریستی را بر عهده گرفت! 1⃣ در بین مجروحین و شهدا، نام ۸ تبعه دیده میشود که از رزمندگان لشگر باغیرت اند و عملا نام دو عامل انتحاری داعش، فقط در راستای سیاست ایجاد اختلاف قومیتی بین مردم ایران و مهاجران افغان است. 2⃣ فرماندهان ، همواره گوش به فرمان صهیونیست‌ها بوده‌اند و در تمام یک دهه فتنه‌گری خود، حتی یک تیر به سمت شلیک نکرده‌اند. در بحث حمله به زائران ، قطعا میتوان گفت طبق دستورات اسرائیل، مسئولیت این حادثه را پذیرفته‌اند تا فشار از روی دشمن صهیونیستی برداشته شود. 3⃣ هدف دیگر، پاک نمودن ردپای اسرائیلی - آمریکایی و دور کردن ذهن نیروهای امنیتی از عوامل داخلی و خارجی این فاجعه است. 4⃣ به باور صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها، پذیرش مسئولیت این حمله توسط داعش، مکان را از سوی اهداف اسرائیلی، دور و به کشور ثالث می‌کشاند. 5⃣ در سالروز شهادت عامل نابودی سازمان خلافت داعش؛ پذیرش مسئولیت این حمله، به این معناست که به مردم القا نماید که سیاست جمهوری اسلامی در نابودی ارکان و سرزمین داعش، شکست خورده است! ✍ در اما باید گفت که عقلای و ، هرگونه تعرض به مردم و زنان و کودکان را، از گور رژیم و می‌دانند و لاغیر و دشمن، به یقین خواهد بود.
صلاحیت سید محمود علوی وزیر سابق اطلاعات، برای شرکت در انتخابات مجلس تایید نشد/فارس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 مسجد سید 🔸یکی از مساجد اصفهان است که در طی دوران قاجاریه ساخته شد و از مساجد اصلی این شهر به‌شمار می‌رود. 🔸این بنا در سده ۱۳ هجری به دستور محمد شاه قاجار و توسط محمدباقر شفتی در مساحت ۸۰۷۵ متر مربع ساخته شد. این مسجد که بنایی نیمه‌کاره است، دارای چهار در اصلی، دو چهل‌ستون، دو شبستان بزرگ، یک گنبد، سه ایوان و بیش از ۴۵ حجره است، اما مناره ندارد همچنین درون شبستان‌های آن نیز کاشی کاری نشده‌است. 🔸مسجد سید از بزرگترین و مشهورترین مساجد اصفهان است.
📣 امام على عليه السلام: خوش رويى، آتش دشمنی را خاموش مى كند غررالحكم حدیث۵۶۱
📣 لیست خوراکی‌هایی که به سلامت چشمانتان کمک می‌کنند 🔸ویتامین A و بتاکاروتن: زردآلو، هویج، طالبی، سیب زمینی شیرین، فلفل قرمز، پنیر ریکوتا و انبه 🔸ویتامین C: گریپ فروت، پرتقال، لیمو، نارنگی، هلو، توت فرنگی، گوجه فرنگی، فلفل دلمه ای قرمز 🔸ویتامین E: آووکادو، بادام، کره بادام زمینی، جوانه گندم، تخمه آفتابگردان 🔸امگا ۳: ماهی هالیبوت، ساردین، قزل آلا و ماهی 🔸لوتئین و زیگزانتین: کلم، کلم بروکلی، تخم مرغ، نخود، کلم پیچ، اسفناج، کاهوی رومی، شلغم 🔸روی: لوبیای لیما، لوبیای چشم بلبلی، نخود سیاه، گوشت قرمز بدون چربی، صدف خوراکی، غلات غنی شده، مرغ
🔴مرز افغانستان مسدود می‌شود‼️ ‼️وزیر کشور: در مرز افغانستان و پاکستان با کشورمان دیوارکشی خواهیم کرد و جلوی عبور بی رویه مهاجران را خواهیم گرفت
🔴اطلاعیه‌ اول وزارت اطلاعات پیرامون حادثه‌ تروریستی کرمان وزارت اطلاعات: 🔸با تأسف و اندوهی عمیق از فاجعه‌ تروریستی اخیر که در سالگرد شهادت سردار بزرگ جهان اسلام، شهید سپهبد قاسم سلیمانی (ره) اتفاق افتاد و با عرض تسلیت شهادت مظلومانه‌ جمعی از هم‌ وطنان بخون خفته، به ملت سرافراز ایران، به مردم «سلیمانی پرور» کرمان و بویژه به خانواده‌های عزیز داغ دیده، و با مسئلت خاضعانه از درگاه احدیت برای شفای عاجل و کامل آسیب دیدگان، به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند: ۱. در زمان کوتاهی پس از وقوع آن حادثه‌ جان سوز، سربازان گمنام امام زمان (عج) اولین ردهای عوامل تروریست داعشی را کشف و به منظور شناسایی سایر عوامل همکار و حمایت کننده‌ی تروریست‌ها و نیز جنایتکاران احتمالی دیگر، با همکاری کلیه‌ واحدهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی کشور، اقدامات گسترده‌ اطلاعاتی، فنی و امنیتی سراسری را به اجرا گذاشتند. ۲. از دو تروریست معدوم انتحاری، یک نفر ملیت تاجیکستانی داشته و هویت تروریست دوم هنوز به صورت قطعی احراز نشده است. ۳. با شناسایی عوامل انتقال تروریست‌ها به داخل کشور، اولین عملیات دستگیری عوامل مذکور در غروب روز حادثه انجام شد. ۴. در بامداد روز بعد (پنج‌شنبه ۱۴ دی ماه) اقامتگاه مورد استفاده‌ دو تروریست معدوم در حومه‌ شهر کرمان شناسایی و نیز ۲ عنصر پشتیبانی و تأمین کننده‌ اقامتگاه مذکور، شناسایی و بازداشت شدند. ۵. در ادامه‌ عملیات، ۹ نفر از شبکه‌ پشتیبانی تیم تروریستی و مرتبطین آن در ۶ استان کشور شناسایی و بازداشت شدند. قطعاً این عملیات تا بازداشت آخرین فردی که به هر شکل و به هر اندازه در پشتیبانی از جنایتکاران مورد نظر دخالت داشته‌ است، استمرار خواهد یافت. ۶. عدم صدور بیانیه تا این لحظه، به دلیل کشف تجهیزات انفجاری آماده در محل اقامت تروریست‌ها بود که می‌توانست بیانگر احتمال وجود و مراجعه‌ عوامل دیگر برای انتقال مواد انفجاری و بکارگیری در سایر اماکن باشد. بخشی از تجهیزات مکشوفه عبارت‌اند از: ۲ جلیقه انفجاری، ۲ دستگاه ریموت کنترل از راه دور، ۲ چاشنی انفجاری، چند هزار ساچمه‌ مورد استفاده در جلیقه‌های انفجاری، سیم کشی‌های آماده شده برای جلیقه‌ها و مقادیری مواد اولیه‌ی انفجاری. ۷. از آن جا که عملیات شناسایی و نیز اقدامات تأمین ثانویه در گستره‌ داخل و خارج از کشور، با تمام ظرفیت‌های موجود در حال انجام می‌باشد، لذا سایر اطلاعات حاصله، در زمان مقتضی به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید. ۸. حضور گسترده‌ ملت شریف ایران اسلامی در ادامه‌ گردهمایی‌های بزرگداشت شهید سلیمانی (ره) و نیز در مراسم تشییع شهدا و محکومیت شدید آن اقدام کورِ تروریستی، همچون همیشه خنثی کننده‌ فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان، من‌جمله مزدوران داعشی و داعش‌سازان آمریکایی و صهیونیستی بوده و خواهد بود. سربازان گمنام امام زمان (عج) ضمن تعظیم در برابر عظمت این ملت بزرگ، با تأسی به منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، اطمینان می‌دهند که «سربازان راه سلیمانی به رذالت جنایت‌کاران، پاسخ سختی خواهند داد».
▪️نخستین تصاویر منتسب به عاملان عملیات تروریستی کرمان
🔴 صلاحیت سید محمود علوی وزیر سابق اطلاعات، برای شرکت در انتخابات مجلس تایید نشد.
🔴 کاپشن صورتی با گوشواره‌های قلبی به آغوش عمو قاسم رسید
دم خروس صهیونیست‌ها از بیانیه داعش بیرون زد! 🔹ابتدا اینکه هیچ‌گاه سابقه نداشته است داعش در بیانیه‌هایش از عبارت «ایران» استفاده کند، بلکه این گروه تکفیری همواره ایران را «بلاد فارس» یا «ولایت خراسان» می خواند. 🔹دوم اینکه سابقه نداشته تصویر عامل تروریست عملیات که اتفاقاً در حین عملیات کشته شده به صورت محو شده منتشر شود! 🔹نکته سوم اینکه هیچ‌گاه بیانیه پذیرش مسئولیت عملیات‌های داعش با تأخیر ۳۰ ساعته منتشر نمی‌شود، بلکه داعش قبل از هر عملیات حتی تصاویر بیعت و بیانیه پذیرش مسئولیت را آماده و بلافاصله بعد از اجرای عملیات منتشر می‌کند. 🔹اساساً روش داعش برای اجرای عملیات ابتدا تهدید، سپس فتوا و بعد اجرای عملیات و بلافاصله انتشار بیانیه پذیرش مسئولیت عملیات است. 🔹در حالی که در این عملیات ابتدا اقدام تروریستی انجام شد و بعد از آن فتوا و تهدید و بیانیه با تأخیر منتشر گردید! 🔹نکته چهارم ادبیات سیاسی این بیانیه است که با ادبیات همیشگی داعش تفاوت اساسی دارد و مشخص می کند نویسنده بیانیه به هیچ وجه داعش نبوده است. 🔸درواقع بیانیه‌ای که داعش با تأخیر در پذیرش مسئولیت حادثه تروریستی کرمان منتشر کرد را سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی تنظیم کرده بود و خلافت داعش صرفاً انتشار آن را از رسانه‌های رسمی خود بر عهده داشته است.
🔴پیش‌بینی شهید العاروری از شکست صهیونیست‌ها 🔻رئیس دفتر سیاسی سابق جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شهادت را نشانه پذیرش تلاش‌های مجاهدانه خود و فلسطینیان از سوی خداوند دانست و گفت: بین من و شما باشد و تاریخ گواهی خواهد داد که صهیونیست‌ها در توطئه خود شکست خواهند خورد. ♦️وبگاه «راهبرد معاصر» به‌مناسبت شهادت صالح العاروری معاون رئیس دفتر حماس گفتگوی این شهید بزرگوار را بازنشر داد. ♨️«تاریخ، شکست صهیونیست‌ها را گواهی خواهد داد»، این جمله را شهید صالح العاروری که دیروز در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در ضاحیه جنوبی لبنان به شهادت رسید، مدت‌ها پیش به خبرنگار «راهبرد معاصر» گفته بود 🔻رئیس دفتر سیاسی سابق جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) قریب دو سال پیش گویا در افکار خود طراحی عملیاتی را برای شکست هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها مدنظر داشت. همان که هفتم اکتبر 2023 رخ داد و مقاومت فلسطین نام «طوفان الاقصی» بر آن نهاد. عاروری با بیان اینکه اتفاقات خوشحال‌کننده ای در راه است، افزود: معادلات منطقه به دست مقاومت تغییر کرده و به‌زودی شاهد اتفاقاتی خواهیم بود که از آن مسرور می‌شوید. ♦️متأسفانه رژیم اشغالگر صهیونیستی رهبران ما را به شهادت رساند تا راهمان را تضعیف کند؛ راه مقاومتی که استمرار دارد و روز به روز قدرتمندتر می‌شود ♨️در بحبوحه عملیات «شمشیر قدس» اقدامات خصمانه و جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و قدس اشغالی باعث شد شهروندان فلسطینی کرانه باختری در اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی تظاهرات برپا کنند، در حمایت از مسجدالاقصی شعار سر دهند و با حمل پلاکاردهایی حمایت خود را از فلسطینیان ساکن منطقه شیخ جراح در قدس اشغالی ابراز کنند.شهید عاروری، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفته بود: هدف صهیونیست‌ها چیزی جز یهودی سازی قدس اشغالی نیست و برای تحقق این هدف انواع توطئه‌ها را علیه فلسطینیان به‌کار می‌بندند. شاهد بودیم نظامیان صهیونیستی مسجدالاقصی را از صاحبان اصلی‌اش تخلیه کردند و نگذاشتند فلسطینیان در آنجا نماز بگذارند. بین من و شما باشد و تاریخ گواهی خواهد داد که صهیونیست‌ها در توطئه خود شکست خواهند خورد. 🔻وی عنوان کرد: کل ظرفیت مقاومت برای آزادی قدس اشغالی تجهیز شده است. این را بگویم که با وجود ظرفیت بالای مقاومت، از طرف‌های منطقه‌ای عربی گله داریم؛ آن‌ها تلاش کردند موضوع فلسطین و مسجدالاقصی را کنار بگذارند و راه دیگری را موسوم به عادی‌سازی روابط پیمودند، ولی به خواست خداوند معادلات به دست مقاومت تغییر کرد و به‌زودی شاهد اتفاقاتی خواهیم بود که از آن مسرور می‌شوید. ♦️عضو ارشد حماس عنوان کرد: متأسفانه رژیم اشغالگر صهیونیستی رهبران ما را به شهادت رساند تا راهمان را تضعیف کند؛ راه مقاومتی که استمرار دارد و روز به روز قدرتمندتر می‌شود. پیام من به آن‌ها این است که همه ما دوستدار شهادتیم و راه من راه شهادت است؛ از خداوند می‌خواهیم زندگی ما را ختم به شهادت کند که اگر این‌گونه شود، آن را نشانه پذیرش خدمت خود در نزد خداوند می دانیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💯 (۶) 🔸امام خامنه‌ای: در انتخابات بایستی دقت کرد من تاکید می کنم به وعده و حرف نمی توان اطمینان کرد , به عمل کار بر آید , حرف آسان است باید نگاه کرد این وعده را آیا یک عملی وجود دارد در گذشته این شخص که این وعده را تائید کند .
یا الله ⚠️ تا همیشه بگوید ... آیت الله