🇮🇷🇵🇸
﷽
📝 اختلاط با نامحرم به ضرر خانم هاست
🍃🌹🍃
🔻رهبر انقلاب اسلامی امامخامنهای مدظلهالعالی: آن آقایی که با زنان نامحرم سروکار دارد، دو جا برای او امکان اشباع غرایزش در سطوح مختلف وجود دارد، این دیگر به زن خودش آن جور پای بند نیست، مثل مردی که هیچ زنی نگاه نمیکندنیست.
🔸اینکه میگویند زن باید خودش را در محیطهای اجتماعی با نامحرم مخلوط نکند، برای این است که این زن، دلبستگیاش به مرد خودش باشد و الّا اگر زن کارش به جایی رسید که مرد خودش برایش عادی شد، مثل وضعیتی که الآن در جوامع غربی میبینید که اصلاً این مرد برای زن اهمیّتی ندارد، میگوید حالا شد، شد، نشد هم نشد. میگوید طلاق میگیریم، تمام میکنیم تو برو دنبال کارت، من هم میروم دنبال کارم. این بد است.
🔺بعضی از خانمها امروز تلاش میکنند که وضع زنان را این جوری کنند. این به ضرر زنهاست به نفع زنها نیست؛ چون این، بنیان خانواده را متلاشی میکند.
11.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📋پاسخ به شبهه نهم:
💢خدا بزرگتر و مهربانتر از آن است که به خاطر چند تار مو و ...بندگانش را عذاب کند.
۱. آقا امیراامومنین «علیه السلام» فرمودند:«بزرگ ترین گناه آن است که به جا آورنده آن گناه،گناهش را کوچک بداند.»
۲. یعنی اگر هر گناهی مثلا بی حجابی را کوچک بشماریم،همون،بزرگ ترین گناه ما می شود.
۳. بزرگ تر از گناه بزرگی که برای آن نزد خدا احساس شرمندگی داریم.
۴. خداوند غفلت ها و لغزش ها را می بخشد، نه اینکه عمدا گناه کنیم و بگوییم خدا می بخشد.
۵. اگر این طور باشد همه می توانند از مهربانی خداوند سوءاستفاده کنند.
۶. مثلا بنده ای بگوید خدا مهربان تر از آن است که به خاطر ده دقیقه زودتر افطار کردن روزه، مرا عذاب کند.
۷. یا بنده ای بگوید خداوند مهربان تر از آن است که به خاطر چند هزار تومان دزدی از کسی، مرا عذاب کند. و ...
۸. پس فلسفه ی حدود و احکام الهی چه می شود؟
📚منبع: کتاب بی پرده با حجاب ، ص۷۷
🔴 نظر امام خامنه ای درباره مسوولین حکومتی در نظام اسلامی:
♦️ اگر کسی در نظام جمهوری اسلامی در مسؤولیتی مشغول کار است، ولی آرمان های نظام جمهوری اسلامی را آنگونه که امام بزرگوار ترسیم کرده است و در قانون اساسی تجسم پیدا کرده، در دلش قبول ندارد، اشغال آن پست برای او #حرام_شرعی است.
♦️ آنجایی که صحبت از مسائل اساسی نظام اسلامی است، آنجایی که وحدت دین و سیاست مطرح است، آنجایی که اصول قانون اساسی مورد نظر است، آنجایی که الزام به تبعیت از دین و شریعت مطرح است، اگر یک مسؤول عقیدهای غیر از این دارد، میتواند شهروند جمهوری اسلامی باشد - مانعی ندارد - اما نمیتواند مسؤول باشد.
📌آیا در طرح صیانت از فضای مجازی و لایحه عفاف و حجاب، صحبت از مسائل اساسی نظام اسلامی نیست!؟(هر چند این دو طرح مربوط به اساس خود نظام اسلامی است)
📌آیا ترک مبارزه با جلوه های سرمایه داری و شکاف های طبقاتی از منکرات ضد شریعت نیست؟
📌آیا بزرگترین دشمن نظام اسلامی، صهیونیسم جهانی نیست؟
🚨پس باید اصلاح طلبان که به اعتراف شیمون پرز و نتانیاهو، بزرگترین سرمایه اسرائیل در جمهوری اسلامی هستند و به نمایندگی از اسرائیل با حکومت ایران میجنگند و برخی از اصول گرایانی که با حربه شک و تردید در آرمانهای انقلاب، خیانتی بزرگتر از اصلاح طلبان دارند، همه اینها از سپهر سیاسی کشور کنار گذاشته شده و در هیچ یک از مراتب مسئولیتی جایگاهی نداشته باشند.(محاکمه پیشکش)
کاش شورای نگهبان این فرمایش قرآنی رهبر انقلاب را در این دور از انتخابات مجلس به منصه ظهور برساند و مجلس را از جولانگاه اصول چراها و افساد طلبان خصوصا آنهایی که سردمدار این مسلک های باطل هستند، پاک و منزه بنماید.
که اسامی و تبار افراد مدافع حرام سیاسی چون بی حجابی و فضای مجازی رها شده در مجلس، کاملا مشخص و در تیرس هستند. افرادی چون محسن دهنوی و پزشکیان و رشید کوچی و مجتبی توانگر و مهدی طغیانی و...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دماوند زیبا ، قله سیاهریز ، دیماه ۱۴۰۲
🔰 آنهایی که برای مرگ مهسا امینی عربده کشی میکردند الان لال شدند!
🔹تا این لحظه اسم ۴۴ دختر و زن بین شهدای حمله تروریستی کرمان هست
🔹بجز دیجیکالا که آن هم فقط یه استوری در اینستاگرام گذاشته است ، تمامی استارتآپهایی که برای مرگ اتفاقی آن دختر بی حجاب به نظام لگد پراکنی کردند؛ در قبال ترور این همه دختر و زن ایرانی لال شده اند!
🌷🇮🇷
حجاباستایلها یکپروژه ویژه یا یک خود فراموشی تدریجی زنان چادری؟
🔻درباره حجاب استایلها باید جامعه مذهبی به چند سوال پاسخ دهد تا بدانیم با اژدهای چندسر مواجهیم.
سوال اول: آیا عدم گرایش دختران جوان به حجاب به علت سادگی وعدم جذابیتهای بصری بود که برای حل آن حجاب استایلها مثل قارچ رویش کرده و جامعه مذهبی را تحت تاثیر قرار داده یا ریشههای عمیق در جنگهای شناختی و معضلات فرهنگی داشته که مستوریت زن کاملا فراموش شد و جذابیت بصری جای آن را گرفت؟
سوال دوم: هر آنچه که ما از پشت پرده زندگی برخی از حجاباستایلهای معروف دیدیم، عقبههای بدون حجاب داشتهاند و بعدها به حجاب علاقمند شده و حجاب استایل شده و در آخر هم مسیر دیگری انتخاب کردهاند مثل خانم آناشید حسینی.
سوال سوم: ما در تحلیل حجاب استایلها به طرز عجیبی از صنعت مد و حجاب که اتفاقا در غرب به یک بازار پر رونق تبدیل شده است غفلت میکنیم و هیچ عقبهی اقتصاد امپریالیستی برای حجاباستایلی قائل نمیشویم.
سوال چهارم: حجاباستایلها علاوه بر تغییر تدریجی ذائقه زنان از مستوریت جسم به تبرج، آیا دستاوردی در حل مساله حجاب داشتهاند؟
سوال پنجم: اگر حجاباستایلها بتوانند پروژهی حجاب یک مد ویک انتخاب فردی است، را در بین نوجوانان نهادینه کنند ما دیگر خواهیم توانست با حجاب به جنگ استعمار برویم و به #حرام_سیاسی مفهوم دهیم؟
.
6.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 آیت الله جوادی آملی: این (لا اکراه فی الدین) که خیلی ها به آن تمسّک می کنند، می گویند انسان آزاد است، در حجاب و امثال حجاب آزاد است؛
🔹برای اینکه معنایش برای آنها خوب روشن نیست!
🔹اگر این (لا اکراه فی الدین) معنایش این باشد که شما در دین آزادید، " اباحه گری " می شود!
🌷🇮🇷🇵🇸🌷