eitaa logo
این عماریون
352 دنبال‌کننده
220.8هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀فهرست کارهای من برای انتخابات 👈🏻۸ گام مدنظر مقام معظم رهبری در خصوص شرکت در انتخابات را بدانیم.
❗️❄️ گسترده ترین بارش برف و باران سال های اخیر در راه!/ هفته ای سرد و پربارش در راه ایران!!/ خطرناک ترین زمان برای مسافرت این هفته است!! ❄️💦❄️💦❄️💦❄️💦❄️💦❄️💦❄️💦❄️💦❄️💦❄️ به الگویی که از روزهای گذشته مژده اش را داده بودیم، نزدیک شده ایم. این هفته زمستان یک نمایش تمام عیار برای سراسر ایران زمین خواهد داشت که البته سبب غافلگیری برخی از هموطنان و بخصوص کشاورزان و دامداران هم می شود! ✅ آخرین پردازش ها در کانال آب و هوای ایرانی بیانگر ورود یک سامانه اروپایی با منشا دریای مدیترانه و همراهی رطوبت غنی از سمت دریای سرخ و شمال افریقا و برخورد آن با پرفشارهای شمالی، از جمله سیبری است که سبب کاهش دما و بارش های طولانی مدت و گسترده در کشور می شود. ✅ اگرچه هم اینک تحت تاثیر یک موج دیگر در نوار شمالی شاهد بارش هستیم اما از شنبه شب ۵ اسفندماه و یکشنبه، با شکل گیری الگوی نابی که در بالا گفتیم بتدریج در سراسر کشور بارش باران و برف آغاز می شود. ⚠️ شدت بارش ها در: سواحل دریای خزر، دامنه های البرز، دامنه های شرقی زاگرس، مناطق مرکزی و مناطق جنوبی، بخصوص گیلان، مازندران، جنوب اصفهان و چهارمحال، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، کرمان و جنوب یزد خواهد بود که از اواخر یکشنبه در نیمه شرقی، بخصوص سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی هم شدت خواهد گرفت! ⚠️ بارش در تهران، البرز، قم و بیشتر مناطق اصفهان هم مناسب خواهد بود! ⚠️ بخاطر حضور پرفشار سیبری، بسیاری از بارش ها بصورت برف خواهد بود و حتی از یکشنبه شب تا دوشنبه بارش برف در کشور پررنگ تر خواهد شد و احتمالا صبح دوشنبه در نیمی از ایران، مدارس و دانشگاهها تعطیل خواهد شد یا با تاخیر شروع می شود! ⚠️ احتمال سرمازدگی بسیاری از محصولات کشاورزی و باغی وجود دارد! ‼️خوشبختانه از اواخر سه شنبه و بامداد چهارشنبه ورود تمام قد سامانه ای جدید سبب بارش گسترده در کشور می شود و همزمان تا آخر هفته افت شدیدتر دما را شاهد خواهیم بود، که از آن در نوشته های بعدی کانال آب و هوای ایرانی خواهیم گفت! ⛔️ در کل خطرناک ترین زمان برای مسافرت این هفته است، اگر مجبور به مسافرت هستید، لباس گرم و زنجیر چرخ را فراموش نکنید! 📢 لطفا جهت اطلاع زودهنگام هموطنان در انتشار این نوشتار بکوشید!
میگن ، در زاهدان‌ ، یکی از نامزدها که برای مجلس ثبت نام کرده بود ، باتفاق ، هيات همراه میرن خونه یه پیرمرد بلوچ ، برای رای ،،، پس از صحبت و گرفتن قول رای ، ۱ میلیون تومان به پیرمرد هدیه میدن .. 🔴  پیرمرد ، میگه ،پسرم ، من پول نیاز ندارم ،اگه شما از من رای میخوایید‌ ،لطف کنید یه راس خر برای من بخرید ،😁 چون من ، نیاز مبرم به خر دارم ..‌ 🔴نامزد مجلس  به يكي از همراهان   درخواست مي كند ، تا خری برای پیرمرد بخرن ،  چند جا رفتن و گشتن و سراغ گرفتن ، ولی ، قیمت خر از ۱۰ میلیون تومان کمتر نبوده ..‌😁 🟢چند روز بعد رفتن سراغ پیرمرد و بهش گفتند شرمنده ،ما نتونستیم براتون خر بخریم . آخه ، قیمت خر ، خیلی گرون بود ، ولی ،همین ۱ میلیون تومان رو میتونیم ،بهتون هدیه بدیم .. 🌑پیرمرد میگه ،، آقای نامزد ، بیشتر از این خودتان رو شرمنده من نکنید ، 🔷به نظر شما ،، قیمت من از یه خر کمتره ؟!!!😳 وقتی یه الاغ رو کمتر از ۱۰ میلیون تومان نمیفروشن  ، آن وقت  چگونه ، من میتونم ، خودم و سرزمینم و میهنم و ذخایر مملکتم و معادن کشورم  رو به جنابعالی و همراهانت به یک میلیون تومان بفروشم 👏 ❗️"انتخابات درپیش است مراقب باشیم مملکتمون رو به بهای ناچیز نفروشیم"
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🖼 | روز شمار 🍃🌹🍃 ✅ ۶ روز مانده تا شورای اسلامی و مجلس خبرگان |
🔴ویژگی های کاندیدای اصلح 📌از دیدگاه مقام معظم رهبری
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 📝 ده شاخصه انتخاب اصلح در کلام امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام 🍃🌹🍃 ۱. ساده زیستی و عدم ثروت اندوزی (نامه ۴۵) ۲. برخورد قاطع با نزدیکانی که دارای فساد اقتصادی هستند.(نامه ۴۱) ۳. عدم همراهی و به کار گیری دنیا طلبان (نامه ۳۹) ۴. عقب نشینی نکردن در برابر دشمن (نامه ۳۸) ۵. توجه به نظرات مردم (نامه ۵۳) ۶. توجه به اقشار ضعیف و کاهش گرفتاری های مردم (نامه ۵۳) ۷. رفع کینه و دشمنی بین مردم (نامه ۵۳) ۸. تلاش برای از بین بردن فساد(نامه ۵۳) ۹. سوء ظن به دشمن حتی هنگام صلح (نامه ۵۳) ۱۰. نظارت بر زیر دستان و انتخاب فرد شایسته برای خدمت به مردم (نامه ۵۳) 📚 منبع: نهج‌البلاغه |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 روشهای دوستی با امام زمان ارواحنا فداه 🔵 قسمت سوم از بیستم ----------------------------------------------- اگر یک نفر را به او وصل کردی برای سپاهش تو سردار یاری..
، 🤔کمی درنگ لازم است .
📝 ترویج بی بند و باری 🔹«مردخای فرومار‌» خاخام یهودی، گفت: سه راه حل برای پایان درگیری میان اسرائیل با مسلمانان وجود دارد و بهترین آنها نفوذ به قلب و عقل آنهاست. 🔹وی تصریح كرد باید سازمانهای صهیونیستی در و تمام جهان، تلاش خود را برای غیر مذهبی كردن كشورهای اسلامی به كار گیرند؛ به طوری كه همه اصول آموزشها و تاریخ اسلام در این كشورها از بین برود و این اقدام را باید از طریق انتشار فرهنگ بی بند و باری در این جوامع اسلامی انجام داد. 🔹 این اقدامات باعث می‌شود تا اسلام از قلب مسلمانان برود و جامعه آنها به یك جامعه سكولاریستی محض تبدیل شود. 🔸وی افزود: ارتباط مسلمانان با غرب را باید با جدیدترین تكنولوژی جنسی و بی‌بند و باری انجام داد و در این راه، باید از و ترویج فیلمهای جنسی كه جوانان مسلمان را به غرب نزدیك‌تر و از فرهنگ اسلامی دورتر می‌كند، استفاده كنیم. 🔸وی به رژیم توصیه می‌كند كه اقدامات نظامی باعث می‌شود تا مسلمانان به هویت اسلامی خویش نزدیك‌تر شوند. 🔸وی از این راه حل خود به عنوان یك راه حل سحرآمیز نام برد و گفت: باید از طریق شبكه‌های ماهواره‌ای زنان مسلمان را به سمت آرایش كردن و پوشیدن لباسهایی خاص تحریك كرد تا با این روش، راهی برای تحریك مردان مسلمان ایجاد شود.
🔰آیه سیـــــاسی قرآن مجید 💫قرآن کریم میفرماید: وَلَا يَطَئُونَ مَوْطِئًا يَغِيظُ الْكُفَّارَ وَلَا يَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَّيْلًا إِلَّا كُتِبَ لَهُم بِهِ عَمَلٌ صَالِح (توبه 120) 👈این آیه شریفه دارد به ما امید میده و این معنا را القا میکنه که مسلمان ها در هر عرصه ای شرکت کنند که کفار رو عصبانی کنه و به هر پیروزی ای که در هر عرصه(نظامی، فرهنگی ، اقتصادی، سیاسی) از کفار برسند خداوند عمل صالح براشون ثبت میکنه. عمل صالحی که از گام های بنیادین برای رسیدن به عاقبت بخیری افراد جامعه است. 👌این آیه دقیقا در مورد اون دسته از حرکت های جمعی مسلموناست که دشمن رو به خشم میاره و دقیقا یکیش انتخاباته ✅ این آیه از سیاسی ترین های قرآنه نشون میده قرآن فقط به نماز و روزه توجه نداشته. ✍ حضور در عرصه ی سیاسی قطعا دشمنان اسلام رو عصبی میکنه. البته در عین بالابردن کمیت حضور، باید برای شناخت اصلح تلاش کرد و دیگران را نیز برای انتخاب اصلح هدایت و تواصی نمود.
هدایت شده از ثامن لنجان
رهبر معظم انقلاب: همه کسانی که مخاطبانی دارند "وظیفه‌"دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند 🇮🇷
هدایت شده از ثامن لنجان
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🖼 کارت دعوت در سراسر کشور برای حضور و شرکت تمام مردم در 🍃🌹🍃 |
هدایت شده از ثامن لنجان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗳 نه از شرایط اقتصادی راضیم 🗳نه از وضعیت اشتغال و ازدواج جوانان 🗳نه از وضعیت معیشتی مردم 🗳نه از سرعت اینترنت و فیلترینگ این روزا 🗳دلمم خیلی پره 🗳ولی اینا دلیل نمیشه رای ندم 🗳رای میدم تا حرف رهبرم زمین نمونه و دشمن شاد نشیم 🗳برای سربلندی کشورم 🇮🇷
هدایت شده از ثامن لنجان
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🖼 مجموعه | اهمیت انتخابات در کلام رهبر انقلاب اسلامی امام‌خامنه‌ای مدظله العالی
هدایت شده از ثامن لنجان
هدایت شده از ثامن لنجان
هدایت شده از ثامن لنجان