eitaa logo
این عماریون
356 دنبال‌کننده
220.8هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️کمالوندی: عوامل ترور شهید فخری‌زاده و حادثه نطنز یکی است 🔹به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی در این قضایا نقش دارد. حتما باید پاسخ قاطعی به این اقدامات داده شود. 🔹اگر قرار است در دسترسی‌های آژانس تغییری ایجاد شود، باید در سطوح بالا درباره آن تصمیم‌گیری شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اعتراف محقق اسرائیلی به تلاش آمریکا و اسرائیل برای کشتن "دانش" در ایران! ♦️ "رونن برگمن" محقق و نویسنده صهیونیست در گفتگو با BBC: "ژنرال هیدن" مقام ارشد اطلاعاتی آمریکا به من گفت که "ترور دانشمندان هسته‌ای ایران کار اسرائیل بوده است." ♦️ او به اوباما گفته بود کاری که ایران در نطنز انجام می‌دهد تولید سلاح هسته‌ای نیست بلکه تولید دانش است و تنها یک راه برای کشتن دانش وجود دارد؛ ترور دانشمندان ایران!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴رییس سابق اداره امنیت حفاظت قوه قضائیه دستگیر شد 🔹️ ‏محمدجواد رشیدی رییس سابق اداره امنیت حفاظت قوه و رییس فعلی حفاظت شوراهای حل اختلاف به اتهام اخذ رشوه در پرونده ‎طبری از نیازآذری دستگیر شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 ملاحظات تحلیلی ترور دانشمند فخری زاده 🔻 اتفاق روی داده همه مردم و مسئولان را متاثر کرده است. بنابراین نباید با فضاسازی های توام با احساسات و براه انداختن خط متهم سازی در داخل، دشمن بیرونی را که به کشمکش پس از این رویداد چشم دوخته و برروی آن حساب باز کرده است، امیدوار ساخت. 🔹 البته در بخش تخصصی بخش اطلاعاتی و امنیتی کشور با دقت و هوشیاری زمینه های این واقعه دلخراش را مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهند داد. اما در این خصوص بسیار اهمیت دارد فضای کشور تحت هیچ شرایطی دوقطبی نشود. همچنان که شهادت سردار سلیمانی تبدیل به نقطه وفاق همه گروههای سیاسی و آحاد مردم شد، شهادت دانشمند برجسته کشورمان در حوزه پژوهشهای نوین دفاعی نیز بایستی به عامل انسجام بخش تبدیل شود و نه آغاز انشقاق داخلی. 🔹 درازکردن انگشت اتهام به گروه های سیاسی و مسئولین کشور و ایجاد فضای منازعه دقیقا همان چیزی است که دشمن بیرونی منتظر است در ایران و بخصوص در چنین مقطعی روی دهد. مجددا تاکید میشود این ملاحظه مهم هیچگاه به معنای نفی تحلیل دقیق ماجرا، پیدا کردن خلاء های سیاسی و امنیتی نیست
امیر.Amirکیانمهر: ⚠️ آقای روحانی در سال۹۳ گفته بود : اینجا پسر عمه و پسرخاله نداریم، اگر شفافیت بود و رانت نبود، آنوقت اقتصاد نجات پیدا می کند" 🔷اسماعیل نجار؛ پسر عموی شوهر خواهر روحانی! رئیس ستاد بحران کشور 🔷 اسدالله وطنی؛ شوهر خواهر روحانی دبیر شورای عالی گزینش ریاست جمهوری 🔷 علی اصغر پیوندی؛ پسر عمه روحانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 🔷علی اصغر مونسان؛ پسر خواهر روحانی مدیرعامل منطقه آزاد کیش 🔷مهدی مونسان؛ پسر خواهر روحانی رئیس گروه صنعتی واردات قطعات اتومبیل ایران. 🔷 اسماعیل سماوی؛ پسر خواهر روحانی رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری! 🔷حسین فریدون برادر روحانی دستیار اول ریاست جمهوری! 🔷 عبدالحسین فریدون؛ پسرعموی روحانی مشاور وزیر علوم 🔷غلامعلی خوشرو؛ پدر داماد حسین فریدون نماینده ایران در سازمان ملل 🔷 حسین بهشتی؛ پدر داماد روحانی رئیس مافیای واردات میوه 🔷طاهره قیومی؛ نوه خاله روحانی مسئول روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری. ♨️ بقول آقای نوبخت که گفت فرزندان مسؤلان در خارج از ایران برای دور زدن تحریم ها تلاش می کنند، بقیه قوم و خویش رئیس جمهور در اروپا و آمریکا در حال دور زدن مردم. ، ببخشید دور زدن تحریم ها هستند.
🔴ترور سرچشمه 💢صفحه نخست روزنامه فرهیختگان شهید فخری‌زاده، دانشمند رده اول هسته‌ای و موشکی و عامل بالندگی امثال شهید احمدی روشن بوده است.
🚨نوک تحلیل ها باید یه سمت امریکا و اسراییل باشد...😠😡 💯بعید نیست توطئه پیچیده تری پشت این ماجرا نهفته باشد.
🔴خائن های کشور...‌ ♨️خائن کسی است که بعد از ریخته شدن خون سردار دلها هم دم از مذاکره میزند و با پیام ضعف فرستادن برای دشمن باعث ریختن خون تازه ای از عزیزترین های کشور می‌شود....
💢رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی: 🔴تحریم و ترور نتیجه خوشبینی به مذاکره است 💯به دنبال این اقدام ضرورت دارد تا دستگاه های  امنیتی و اطلاعاتی با هوشمندی و دقت بیشتر پیش بینی های لازم را داشته باشند تا جلوی تکرار این اتفاقات تلخ گرفته شود.
سردار قاآنی: در گرفتن انتقام خون شهید با تمامی نیروها هم‌پیمان می‎شویم 🔹«شهید فخری‌زاده» فخر مکتب اسلام در مبارزه با انحصارطلبان علمی نظام سلطه بود. دشمنان کوردل نشان دادند که آنچه مانع تحقق اهداف پلید آن‌ها می‌شود رشد علمی و استقلال ملت‌های آزادیخواه است.
🔴اتحادیه اروپا: ترور دانشمند ایرانی اقدامی مجرمانه است ♨️اتحادیه اروپا اقدام تروریستی به شهادت‌رساندن «محسن فخری زاده» را مجرمانه و در تضاد با اصل احترام به حقوق‌بشر توصیف کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ گزارش شبکه استرالیایی از ترور دانشمند هسته‌ای ایران ➕نتانیاهو در مورد دانشمند ایرانی چه گفته بود؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نزنیم، می‌زنند! 👈 با منطقِ سگ‌های وحشی آشنا شوید 🔹 سال‌هاست غرب‌گداهای داخلی به بهانه‌ی تنش‌زدایی، سعی دارند مؤلفه‌های قدرتِ جمهوری اسلامی را بگیرند و با کوتاه آمدن مقابل دشمن، از جنگ و تنش جلوگیری کنند. در حالی‌که تجربۀ این سال‌ها نشان داده برای جلوگیری از جنگ و تنش باید قدرتِ خودمان را افزایش دهیم. 🔸 حمله به عین‌الاسد هرچند اتفاقی نبود که ما آن را انتقام خون سردارمان حساب کنیم، اما نشان داد که اگر به سگِ هاری که حمله کرده پاسخ بدهی، هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و هیچ جنگی هم نشد. 🔹 این پاسخ به کسانی است که فکر می‌کنند با گرفتنِ انتقام جنگ خواهد شد. 👈 ‌‌‏دکتر ابومحمد عسگرخانی از منطق آمریکایی‌ها در این باره می‌گوید: قدرتت را افزایش بده تا نجنگی. اگر نمی‌توانی قدرتت را افزایش بدهی، محکوم به جنگی. ‏به دشمنت حمله کن، اگر فرار کرد دنبالش برو. اگر تلافی کرد، تو فرار کن. 🔺 این منطقِ سگ‌های وحشی است. باید مقابل آن‌ها ایستاد و انتقام گرفت تا از حمله بعدی جلوگیری شود؛ وگرنه دیر یا زود حمله بعدی اتفاق خواهد افتاد.
. پیامد اعتماد به آژانس و FATF ♦️سازمان ملل بدون محکوم کردن ترور دانشمند هسته ای ایران، خواستار خویشتنداری شده! 🔹آژانس بین المللی انرژی اتمی و FATF هم سکوت کرده و خفه خون گرفته اند؛ چون شریک جنایتند. ♦️آقایان روحانی و ظریف! چشم به روی واقعیت باز کنید و بیش از این، در موضع اتهام نمانید. خون مظلوم، گریبانگیر است.
نتیجه ۸سال مثلا تنش زدایی لیبرال‌های بنفش: در اقتصاد؛ دلار ۳۰تومانی در صنعت؛ تعطیلی کارخانه‌ها در اعتبار جهانی؛ رتبه آخر ارزش پاسپورت در استقلال؛ تجاوز پهپادی دشمن به حریم هوایی در امنیت؛ ترور فرمانده نظامی و دانشمند هسته‌ای و... آقایان زبان دنیا بلد؛ والله اگر ...
🕎‍ حضور ابتکار در مخفی ترین تشکیلات فرامانسوری جهان/آیا نفوذ جدی است؟ ‼️ بیلدر برگ، یک سازمان جهانی سیاست گذرای فراماسونری است که با دوشاخه، لژ نیویورک و لژ منچستر فعالیت میکند و ابزارهای قدرتمند مالی ‌نظامی برای تحقق اهداف سیاسی واقتصادی در جهان را دارا می‌باشد. این سازمان از۱۳۰عضو تشکیل میشود که شامل سیاسیون قدرتمند جهان و برخی افراد در حال ترقی می‌باشد. ‼️ جلسات بیلدر برگ هر سال در یکی از هتل های پنج‌ستاره دنیا و تحت شدید ترین تدابیر امنیتی تشکیل میشود. ترامپ قبل از ریاست جمهوری و مایک پمپئو در سال۲۰۱۹ در آن شرکت کرده‌اند! در واقع کنفرانس‌های آنها به شدت محرمانه است و خبری از آن منتشر نمی‌شود. اما این محدودیت مانع (Jim tucker)نمی‌شود! 🔯مک کوهانی، آلکس جونز و خود کاتر، این سازمان را شیطانی معرفی می‌کنند. در واقع اعضای این سازمان را ماسون‌ها با درجه‌ی بالا تشکیل می‌دهند! با سماجت و پیگیری جیم تاکر، اطلاعات و تصاویری از کنفرانس فوق محرمانه بیلد برگ در سینترای پرتغال(۳تا۶ژوئن۱۹۹۹مطابق با ۱۳تا۱۶خرداد۱۳۷۸) بیرون آمد که شامل نام شرکت کنندگان در جلسه نیز میشود. http://www.bilderberg.org/1999.htm ✡ در میان نام‌های اعضای این کنفرانس، نام محمد خاتمی،رییس جمهور، و معصومه ابتکار ، رییس وقت سازمان محیط زیستِ ایران، به چشم میخورد!!!
‏مگه میشه تورو داشت و بسیجی نبود؟ اللهم احفظ لنا سیدنا و نور عیننا و قلبنا الذی بین جنبینا قائدنا امامنا الخامنه ای... ‎ نشر با ذکر 🌹
♦️♦️👈سردار قاآنی: شهید فخری‌زاده با شهادت خود حامیان دروغین حقوق بشر را رسوا نمود فرمانده نيروی قدس سپاه: 🔹شهید فخری‌زاده که به حقّ، فخر مکتب اسلام در مبارزه با انحصارطلبان علمی نظام سلطه بود، با شهادت خود حامیان دروغین حقوق بشر، دمکراسی و آزادی را رسوا نمود. 🔹دشمنان کوردل نشان دادند که آنچه مانع تحقق اهداف پلید آن‌ها می‌شود رشد علمی،استقلال و خودکفایی کشور و ملت‌های مسلمان و آزادیخواه است. 🔹اما تجربه افتخارآمیز فرزندان غیور ایران اسلامی اثبات نموده و بار دیگر نشان خواهد داد که شهادت عزیزترین سرمایه‌ها و ترور انسان‌های بزرگ نه تنها مانع رشد آنان نشده، بلکه به همّت جوانان دانشمند ایران، حرکت پرشتاب‌تر خواهد شد و پرچمی را که شهیدان عزیز برافراشته‌اند بر زمین نخواهد ماند. 🔹با تمامی نیروهای مدافع میهن اسلامی در گرفتن انتقام خون این شهید عزیز و تمامی شهداء از تروریست‌های کوردل و اربابانشان، هم‌پیمان می‌شویم.
🔻 بازتاب پیام مقام معظم رهبری در پی ترور شهید فخری‌زاده در رسانه‌های خارجی 🔹 خبرگزاری آسوشیتدپرس: رهبر معظم ایران روز شنبه (امروز) در بیانیه‌ای خواستار مجازات قطعی کسانی شد که موجب شدند محسن فخری زاده دانشمند ایرانی جان خود را از دست بدهد. 🔹 خبرگزاری رویترز: رهبری ایران روز شنبه قول داد که شهادت دانشمند برجسته ایرانی را تلافی خواهند کرد که می‌تواند تنش ها میان این کشور و آمریکا را در هفته های باقی مانده از ریاست جمهوری دونالد ترامپ تشدید کند. 🔹 روزنامه گاردین: رهبر معظم ایران در بیانیه ای تاکید کرد که اولویت اصلی پس از این حادثه مجازات قطعی عاملان و آمران کشته شدن دانشمند برجسته ایرانی است. 🔹 خبرگزاری آناتولی: رهبر معظم ایران ضمن محکوم کردن ترور دانشمند برجسته ایرانی خواستار مجازات فوری و قطعی عاملان این اقدام شد و آنها را مزدوران جنایتکار خواند. 🔹 رسانه های متعدد دیگری ازجمله شبکه های ای بی سی نیوز، دویچه وله، اسکای نیوز، روزنامه های اکونومیک تایمز، ینی شفق، پاکستان تریبون، خبرگزاری های سی ان ای، سی تی جی ان، یاهو نیوز و بسیاری دیگر بیانات امروز آیت الله خامنه ای در پی به شهادت رسیدن محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان را منتشر کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شهید فخری‌زاده بیشترین نقش را در قدرت آفرینی دفاعی داشت 🔸رئیس قوه قضاییه در دیدار شورای فرماندهی مرکز بسیج قوه قضاییه تاکید کرد؛ شهید فخری‌زاده بیشترین نقش را در قدرت آفرینی دفاعی داشت.
🔻پیام فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش؛راه شهیدان هرگز متوقف نخواهد شد 🔹امیر سرتیپ صباحی‌فرد در پیامی به مناسبت شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع تأکید کرد: مطمئناً این اقدام بزدلانه دشمنان هیچ خللی را در عزم و اراده مردم استوار ایران وارد نخواهد کرد.
📌مزاج شناسی: ❄️مزاج سرد و خشک 1⃣ رنگ چهره تیره ای دارند. 2⃣ هیکل لاغر و شانه های کوچکی دارند. 3⃣ افکار منفی زیاد دارند . 4⃣ افرادی محتاط و محافظه کاری هستند. 5⃣ غالبا یبوست دارند. 6⃣ خواب های سبک و همراه با کابوس دارند. 7⃣ میل به خوردن ترشی دارند. 8⃣ در هر کاری احتمالات زیاد را در نظر میگیرند. 9⃣ احساس سردی در قسمت انتهایی دست و پا دارند. 🔟. دقت بسیار بالایی دارند ولی ترسو هستند. 📝 نکته قابل توجه: این علایم در غالب اوقات و در همه ایام عمر باید وجود داشته باشد تا دلالت بر مزاج سرد و خشک کند. 💥💥💥💥💥💥💥💥
وز کردن گوش سوال: سلام پدرم مدتی وز وز گوش داره باید چکار کنه مشکلش حل شود؟ لطفا راهنمایی کنید تشکر. 📝جواب: 1_ پرهیز از غذاهای طبع سرد 2_ روغن بنفشه پایه بادام تلخ هرشب 4 قطره درون گوش بچکاند و گوش را با پنبه بپوشاند. 💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥