بسم الله الرحمن الرحیم
🔰 بیش از یک ماه از پایان انتخابات میگذرد و هنوز برخی از حال و هوای آن بیرون نیامده و در همان فضا به سر میبرند!
✅ غمانگیزتر از آن، پایان ندادن آنها به چرخه توهین و تخریب و تلاش بیوقفهشان برای ایجاد دوقطبیهای کاذب است: «انقلابی - واداده»، «متحجر - انقلابی»، «انقلابی - مافیای قدرت»، «تندرو - انقلابی» و... !
🔰 جالب اینکه هریک از این جریانها، خود را انقلابی و غیر را با زدن برچسب از دایره انقلابیگری خارج میداند! گویا انقلابی بودن در قرائت آنها محدود و همه جامعه (اکثریت ملت مومن ایران) از انقلابیگری بویی نبردهاند! همه بیبصیرتند غیر از آنها!
✅ اما مگر نه اینکه انقلابی بودن در تبعیت از ولایت معنا میشود؟ حال عملکرد این جریانات را با این رهنمودها بسنجید:
🔰 امام خامنهای - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶:
✅ شایسته است رفتارهای رقابتی دوران انتخابات به هنجارهای رفاقتی تبدیل شود.
🔰 امام خامنهای - ۱۴۰۳/۵/۷:
✅ نباید به وسوسههای دوقطبیسازی اعتنا کرد. نباید احساساتی که در دورهی انتخابات افراد را وادار به مجادلهی با یکدیگر میکرد ادامه پیدا کند.
🔰 امام خامنهای - ۱۳۵۸/۷/۳۰:
✅ اختلاف سلیقهها را کنار بگذارید. چگونه دیروز در زیر شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» که از سوی امام به ما القا شده بود، همه با هم راه افتادیم، چگونه اختلاف سلیقهها را کنار گذاشتیم، چگونه این به آن نگفت مرتجع و آن به این نگفت تندرو! امروز هم، همان کار را بکنیم!
🔴تفاوت دیدگاه رهبر معظم انقلاب با آنچه توسط برخی رسانه ها در قبال خونخواهی از مهمان عزیز ایران وجود دارد
⏪رهبر انقلاب در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد:
▫️ ترفند بدخواهان ایران در ایجاد جنگ روانی و ترس برای به عقبنشینی واداشتن ملت ایران در عرصههای گوناگون، شناخت تواناییهای خود و پرهیز از بزرگنمایی توان بدخواهان را راه مقابله با این ترفند است.
▫️ شهیدان با فداکاری و مجاهدت خود در مقابل این جنگ روانی ایستادگی کردند و آن را خنثی کردند . در بزرگداشت آنها نیز باید این حقیقت را برجسته کرد و زنده نگه داشت.
▫️ یکی از پایههای اصلی جنگ روانی علیه ملت عزیز و ایران اسلامی بزرگنمایی تواناییهای دشمنان است. از ابتدای پیروزی انقلاب آنها به شیوههای مختلف به ملت ما تفهیم و القاء میکردند که باید از آمریکا، انگلیس و صهیونیستها بترسید.
▫️ هدف دشمن از جنگ روانی در عرصه نظامی ایجاد ترس و عقبنشینی است. به تعبیر قرآن کریم، عقبنشینی غیرتاکتیکی در هر میدانی چه عرصه نظامی و چه میدانهای سیاسی، تبلیغاتی و اقتصادی، غضب الهی را به دنبال دارد.
▫️ احساس ضعف و انزوا و تسلیم شدن در مقابل خواستههای دشمن را از آثار بزرگنمایی توان آن در عرصه سیاسی است.
▫️ دولتهایی که با ملتهای بزرگ و کوچک امروز در مقابل خواستههای مستکبران تسلیم هستند، اگر به ملتها و تواناییهای خود تکیه کنند و واقعیت توان دشمن را به دور از بزرگنمایی بشناسند، میتوانند به خواستههای آنها «چَشم» نگویند
🔹 ما اهل کوفیه هستیم
۱۰ اثر تجسمی با محوریت چفیه فلسطینی
بیل وکلنگها، آن گوشه باغ کِز کرده و منتظرند؛ منتظر مردان و زنانی با دستهای پینهبسته، با چفیههایی بر صورت که برگردند و دوباره درخت بکارند و صدای پرندهها و بچهها همهجا را پر کند. سالهاست که مردم فلسطین برای برگشتن به آن روزها، چفیههای خود را بر کمر بستهاند تا وطن خویش را از غاضبانش پس بگیرند. چفیه دیگر نه مختص سرزمین فلسطین که نمادی برای مقاومت شده است. چفیه عَلَمی را میماند که پیشاپیشِ سپاه اسلام به اهتراز درآمده و با آن میشود انسانهای آزاده جهان را شناخت. بعد از طوفانالاقصی و نسلکشی صهیونیستها در غزه، چفیه بیش از پیش در جهان شناختهتر شد، بهطوریکه در تظاهرات دانشجویان در اروپا و آمریکا، بیشترین نشانی که از فلسطین حاضر است، همان چفیه و پرچم فلسطین است. چفیه که در زبان عربی به آن کوفیه میگویند، طرحی از برگهای زیتون را داراست که نمادی از مقاومت است و تورهایی که راوی ماهیگیری و زندگی زمان صلح مردمان فلسطینی در گذشته است. عمده هنرمندان دنیا، در کارهای گرافیکی و نقاشیهای خود در حمایت از مردم فلسطین، از چفیه استفاده کردهاند. بعضی هنرمندان نگاه متفاوتی به خود چفیه داشتهاند مثل تشبیه برگهای زیتون به پرنده یا تشبیه خطهای تور ماهیگیری به مردمی مقاوم که مثل زنجیری دستبهدست هم دادهاند.چفیه نیز در کنار نمادهایی مانند هندوانه، مثلث قرمز، درخت زیتون، کبوتر، مسجدالاقصی و ... جزء پرتکرارترین نماد گرافیکی حاضر در آثار فلسطینی است.