eitaa logo
این عماریون
356 دنبال‌کننده
220.8هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
‌💢جزئیات پیشنهاد جدید رژیم صهیونیستی برای تبادل اسرا 🔹تلویزیون رژیم صهیونیستی کان دربارۀ جزئیات طرح پیشنهادی تل‌آویو به واشنگتن درباره تبادل اسرا با مقاومت فلسطین گزارش داد که این طرح شامل آزادی همۀ اسرای اسرائیلی در یک نوبت به‌علاوه اعطای «معبر امن» برای خروج رئیس دفتر سیاسی حماس و سایر رهبران این جنبش از نوار غزه است. 🔸پیشنهاد اسرائیل تحت عنوان «معامله خروج امن»، همچنین شامل آزادی شماری از اسرای فلسطینی نیز خواهد بود. ضمن این‌که این رژیم می‌خواهد «نوار غزه را خلع سلاح کند، یک سازوکار مدیریتی را برای نوار اجرا کند و به جنگ پایان دهد» 🔹یک منبع آگاه در مقاومت فلسطین، دو روز پیش گفت که قرار است پیشنهاد جدیدی از سوی آمریکا تحت عنوان «پر کردن شکاف‌ها» به طر‌ف‌های مختلف ارائه شود. اما به گفته این منبع ویژه، این پیشنهاد نیز نوعی فریب‌کاری از سوی نتانیاهو با هدف ممانعت از رسیدن به توافق به هر قیمتی است. 🔸زیرا توافق مذکور شامل آتش‌بس دایمی و عقب‌نشینی کامل اشغالگران از نوار غزه نیست و پرونده‌های گذرگاه‌ها، امدادرسانی و بازگشت آوارگان نیز منوط به موافقت اسرائیل است؛ لذا این پیشنهاد نیز در خدمت اهداف تل‌آویو و نتانیاهو و صرفاً برای کاهش فشارهای داخلی و خارجی بر آن است. 🔹پیشنهاد تل‌آویو برای خروج امن السنوار از غزه تازگی ندارد و چند ماه پیش نیز مطرح شده بود. پیشنهادی که به گواه تحلیلگران چندان ارزشی برای مقاومت فلسطین ندارد. زیرا رهبران حماس و در مقدمه آنها، یحیی السنوار تا پای جان در کشورشان باقی خواهند و ماند و امکان ندارد که پرچم سفید را به نشانه تسلیم بالا ببرند.
💢روایت سرلشکر سلامی از دستور رهبر انقلاب برای رسیدگی به خانوادۀ شهدا 🔹حدوداً بیش از یک سال قبل بود که ریاست دفتر فرمانده معظم کل قوا با بنده تماس گرفتند و فرمودند؛ یک پیامی از جانب ایشان دارند که باید بنده برسانند لذا شبانه به منزل ما آمدند و گفتند که رهبر انقلاب امروز یک فرمان را برای شما صادر کرده‌اند که به خانواده‌های شهدا رسیدگی کنید. 🔸ما کار را آغاز کردیم و یک روز صبح اول وقت بود که سردار شیرازی با بنده تماس گرفت و گفت که رهبر انقلاب پس از نماز صبح او را احضار و از او سوال کرده که نتیجۀ رسیدگی فرمانده کل سپاه به خانواده‌های شهدا به کجا انجامید. بنده به خطاب به سردار شیرازی گفتم که کار را آغاز کرده‌ایم و ان‌شاءالله ادامه پیدا خواهد کرد.
💢جزئیات جدید از طرح ساماندهی اتباع 🗣«پولادی» عضو کمیسیون شوراها:  🔹به تمامی مدیران کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مراکز استان‌ها ماموریت داده شد تا فهرستی از میزان نیازشان برای مشاغلی که اتباع خارجی می‌توانند مشغول باشند، را احصا کرده وبه کمیسیون شوراها ارائه کنند. 🔸یک نیازسنجی از هر استان و شهرستان بدست می‌آید و در نهایت نیروی کار مورد نیاز هر شهرستان  از میان اتباع خارجی تامین خواهد شد.  🔹تمامی کارفرمایانی که اتباع بیگانه ساماندهی شده را به کار می‌گیرند موظف شده‌اند تا مسئولیت تمامی امورات اتباع به کار گرفته شده و خانواده‌های آنها از جمله بیمه، تغذیه، معیشت و درمان آنها را به عهده بگیرند. 
💢پزشکیان: با هیچ کشوری دعوا نداریم 🗣رئیس‌جمهور: 🔹گسترش تعامل و روابط با همه کشورهای دنیا براساس احترام متقابل محور حرکت دولت چهاردهم در حوزه سیاست خارجی است. 🔸با هیچ کشوری دعوا نداریم و بنای ما گسترش روابط براساس احترام متقابل است، اما قطعا حرف زور را نیز نخواهیم پذیرفت.
💢وزیر دفاع یمن: آمادۀ جنگ طولانی‌مدت با رژیم صهیونیستی هستیم 🔹محمد العاطفی: موضع یمن در خصوص حمایت از مسئلۀ فلسطین، مسجدالاقصی و پشتیبانی از مظلومان غزه ثابت است. 🔸ارتش یمن کلید پیروزی را در دست دارد و برای آغاز جنگ طولانی‌مدت با رژیم غاصب صهیونیستی و تمامی حامیان و وابستگانش در نهایت آمادگی قرار دارد. 🔹جنگ یمن علیه صهیونیست‌ها یک اصل بوده که در اعماق مردم این کشور نهادینه شده است. علت این است که ما می‌دانیم این جنگ یک وظیفه دینی مقدس است و تفاوتی ندارد که چه هزینه‌ای برای ما داشته باشد.
💢سرلشکر سلامی: به زودی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود 🗣فرمانده کل سپاه طی پیامی به رهبر مقاومت لبنان: 🔹بدون تردید دشمن ذلیل که پس از نزدیک به یک سال جنگ و توسل به انواع جنایت و علی‌رغم برخورداری از حمایت های جاهلانه و بی دریغ دولت های غربی، به هیچکدام از اهداف خود در جنگ غزه نرسیده و در مرکز، شمال، شرق و جنوب زیر ضربات هر روزه مقاومت قرار گرفته و به محاصره آن در آمده است، از حملات گسترده تروریستی جدید در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته، از طریق پیجرها و سامانه های الکترونیکی علیه زنان، مردان و کودکان لبنان شریف به جایی نخواهد رسید. 🔸اینجانب ضمن محکومیت این جنایت تروریستی رژیم اشغالگر که منجر به شهادت و جراحت جمعی از مردم لبنان عزیز و مجاهدانی از حزب الله مقاوم گردید، این گونه اقدام‌های تروریستی که بدون تردید از سر استیصال و شکست‌های پیاپی رژیم صهیونیستی بوده، به زودی با پاسخ کوبنده جبهه مقاومت، شاهد نابودی کامل این رژیم سفاک و جنایتکار خواهیم بود.
32.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴فاجعه فرهنگی دیگری در نمایش خانگی ⁉️چه کسی فکرش را می کرد مدیریت فرهنگی افتضاح مسئولین باعث شود در شیعه خانه امام زمان چنین آثاری ساخته شود و سازندگان چنین آثاری هنرمند نامیده شوند!؟ 🔹بخش هایی از سریال که قسمت اول آن از فیلم‌نت پخش شد، را مشاهده می کنید. 🔸فیلم در همین قسمت اول پر است از صحنه های مصرف مواد مخدر، مصرف مشروب، لمس نامحرم، رقص زن و مرد مثل رقص عروس و داماد، خیانت، پوشش های حداقلی و افتضاح، خشونت‌های بسیار سنگین، قتل و... 🔹این همه ولنگاری و حرام شرعی و بی اخلاقی محصول سریال جدید نمایش خانگی! 🔸اینبار مسئولین چه می کنند؟ ساترا تعامل می کند دوتا صحنه رو سانسور کنن به بقیه اش مجوز میده؟ قوه قضاییه مماشات میکنه؟ وقتش نیست شبکه ها و پلتفرم هایی دارن این خزعبلات رو میسازن مجوزشون باطل بشه!؟ 🔹وقتش نیست که سازندگان این بی اخلاقی ها و بی فرهنگی ها مجازات بشن!؟ 🔸آقای رئیس قوه قضائیه مگر چند روز پیش نفرمودید که با پلتفرم ناهنجار برخورد می کنیم؟! 🔹یعنی این قدر تیغ قوه قضائیه کند شده؟! به آندلس سازی رسمی ایران زیرسایه مسئولین سلام کنید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️اویس مویلحه/ احترام به سادات سخنران شهید کافی
27.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💔 زمامداری نیکان سخنران شهید کافی
36.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 سخنران شهید کافی موضوع زندان هارون
🔴 مهم عملیاتی اسرائیل در واقعیت تنها است .. ✅ چرا آمریکا در حمایت از اسرائیل ، ایران را بمباران نمی کند .. 🔻 عده ای نفوی یا محاسبه گر غیر متخصص ، دائم در پاسخ به خباثت اسرائیل علیه ایران و اسلام سنگ اندازی می کنند که ایران پاسخ نظامی به رژیم یهود صهیون ندهد ، دلیلشان هم این است که آمریکا در حمایت از اسرائیل ایران را بمباران می کند ، بنده به این دلایل این استدلال را رد می کنم . 1- آمریکا سالها در ایران بر طیف هدف خود کار فرهنگی - ایدئولوژیک کرده ، لذا با بمباران ایران تمام فعالیتهای فرهنگی اش نابود شده و مردم ایران یک پارچه علیه آمریکا متحد می شوند. 2- آمریکا شدیدا در اوکراین گیر کرده زیرا با روسیه در جنگ است ، در دریای چین جنوبی هم با چین ، پس آمریکا با دو ابر قدرت مواجه است ، ضمنا کره شمالی هم آماده حرکت نظامی سنگین ، لذا شدیدا گیر است آمریکا. 3- اگر آمریکا با تشیع وارد جنگ مستقیم شود ، با فتوای جهاد جهانی امام خامنه ای ( حفظه الله ) میلیونها شیعه از آفریقا - آمریکا - اروپا - آسیا و غیره علیه منافع و پایگاههای آمریکا وارد جنگ مقدس خواهند گردید ، در آن حالت در باتلاقی گیر می کند که آن موقع چین و روسیه ابر قدرتی آمریکا را تمام می کنند .. موارد دیگری هم وجود دارد ... 🔻نتیجه : امروز اسرائیل شدیدا تنها است و آمریکا هم در حد حرف در کنارش است ، لذا با قدرت و شدت این رژیم خون خوار را موشک باران کنیم و دو دوتا چهارتا را کنار بگذاریم🇮🇷
*در مورد «پا» اگر نمی دانستید از امروز به بعد بدانید* ▪️هر دو پا با هم، ۵۰ درصد اعصاب بدن انسان، ۵۰ درصد رگ ها و ۵۰ درصد حجم خون، در آنها جریان دارد. *راه رفتن* ▪️ پاها ، دارای بزرگترین شبکه گردش خون هستند که بدن را به هم متصل می کند. *پس هر روز پیاده روی کنید* ▪️تنها زمانی که پاها سالم هستند جریان خون به آرامی جریان می یابد، بنابراین افرادی که عضلات پا قوی دارند قطعا قلب قوی خواهند داشت. *راه رفتن* ▪️پیری، از پا به بالا شروع می شود. *راه رفتن* ▪️با افزایش سن، بر خلاف زمانی که فرد جوان است، دقت و سرعت انتقال دستورات بین مغز و پاها کاهش می یابد. *لطفا پیاده روی کنید* ▪️علاوه بر این، به اصطلاح کلسیم (کود استخوان) دیر یا زود با گذشت زمان از بین می رود و سالمندان را مستعد شکستگی استخوان می کند. *راه رفتن* ▪️شکستگی استخوان در سالمندان به راحتی می تواند باعث ایجاد یک سری عوارض به خصوص بیماری های کشنده مانند ترومبوز مغزی شود. *راه رفتن* ▪️آیا می دانید ۱۵ درصد بیماران مسن به طور کلی، حداکثر در عرض یک سال پس از شکستگی استخوان ران می میرند *هر روز بدون شکستگی پیاده روی کنید* ▪️ ورزش کردن پاها، حتی بعد از ۶۰ سالگی، هرگز دیر نیست. *راه رفتن* ▪️اگرچه پاهای ما به تدریج با گذشت زمان پیر می‌شوند، ورزش کردن پاها یک کار مادام العمر است. *۱۰,۰۰۰ قدم راه بروید* ▪️تنها با تقویت منظم پاها می توان از پیری بیشتر پیشگیری کرد یا آن را کاهش داد. *۳۶۵ روز پیاده روی* ▪️ لطفا روزانه حداقل ۳۰ تا ۴۰ دقیقه پیاده روی کنید تا مطمئن شوید که پاهایتان ورزش کافی دارند و از سلامت عضلات پایتان مطمئن شوید. *به راه رفتن ادامه بده* شما باید این اطلاعات مهم را با همه دوستان و اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید، زیرا *همه به طور روزانه در حال پیر شدن هستند.* *قابل توجه عزیزان* *گروه سنی 40 تا 90* *کنترل کردنی‌ها* ۱- فشار خون ۲- گلوکز ۳- تریگلیسرید ۴- کلسترول *کم کردنی‌‌ها* ۱- نمک ۲- شکر ۳- آرد سفید ۴- غذاهای فراوری شده *مورد نیازها* ۱- سبزیجات ۲- حبوبات ۳- لوبیا ۴- مغزها ۵- تخم مرغ ۶- روغنهایی نظیر روغن زیتون یا نارگیل ۷- گردو ۸- میوه‌ها *فراموش کردنی‌ها* ۱- سنتان ۲- گذشته تان ۳- مشکلاتتان *اساسی‌ها* ۱- دوستانتان ۲- افکار مثبت ۳- خانه‌ای تمیز که در آن از شما استقبال بشود. *همیشگی‌ها* ۱- شادی و لبخند و خنده ۲- فعالیت فیزیکی حتی کوتاه ۳- کنترل وزن گاه گاهی *6 چیز که نباید صبر کنید* ۱- صبر نکنید تا تشنه شوید بعداً آب بخورید. ۲- صبر نکنید تا خوابتان بگیره بعداً بخوابید. ۳- صبر نکنید تا خسته شوید بعداً استراحت کنید. ۴- صبر نکنید تا بیمار شوید بعداً آزمایشات پزشکی انجام بدین. ۵- صبر نکنید تا بعداً به کسی بگویید: دوستت دارم. ۶- صبر نکنید کسی یا چیزی بتواند روی اعتماد به نفستان تأثیر منفی بگذارد. *اگر دوستانی دارید* *که دوستشان دارید* *این پیشنهادها را* *برایشان بفرستید.* *سالم و تندرست باشین*
📸 ✨وَلَا تَبْخَسُوا النَّاسَ أَشْيَاءَهُمْ وَلَا تَعْثَوْا فِي الْأَرْضِ مُفْسِدِينَ 💭و حق مردم را کم نگذارید، و در زمین تلاش برای فساد نکنید! (الشعرا/۱۸۳)
ترامپ: اگر رییس جمهور شوم تمام درمان‌های نازایی را رایگان می‌کنم تا آمریکایی‌ها بتوانند بچه بیاورند. اون چیزایی که غربیا به ملتشون وعده میدن برای ما خاطرس ما مدیریت کسی را درک کردیم که دلش برای خدمت به محرومین پر میزد
⭕️ بدون شک مسئله‌‌ی آنقدر مهم هست 🔻که شخصی مثل جلوی دوربین با گریه از زن‌ها میخواد که فرزندان بیشتری به دنیا بیارن. هم برای افزایش جمعیتش قانون حمایت از سقط جنین رو لغو کرد.
🌱 🔻سقط جنین قبل از ۴ ماهگی هم قتل نفس است. رئیس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت: 🔹تلقی عمده جامعه بر این است که اگر جنین زیر ۴ ماه سن داشته باشد سقط کردن او اشکالی ندارد. اما جنین از زمان لانه گزینی در رحم مادر دارای حیات است و سقط جنین زیر ۴ ماه هم مساوی با قتل فرزند است. 🔹برای پزشکانی که جرم سقط جنین را مرتکب می‌شوند علاوه بر جرایم عمومی، ابطال پروانه پزشکی انجام می‌شود.
🔰 نگاهی به صفحه اول روزنامه‌های کشور ┅