eitaa logo
این عماریون
352 دنبال‌کننده
220.8هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 آقای رئیسی بررسی بفرمائید
🔴 صادق زیباکلام از حمایت کرده و گفته فائزه حرف دل میلیون‌ها ایرانی را بر زبان آورده که علاقه داشتند ترامپ برنده انتخابات آمریکا شود تا فشارها و تحریم‌ها بیشتر شود! 🔹حالا معلوم شد کیا بودند یا نه؟ معلوم شد کیا بودند؟ معلوم شد چه جریانی و چه کسانی از تحریم‌های دشمن استقبال می‌کردند تا به مردم فشار بیاید و مردم به نظام خودشون فشار بیارند تا انرژی هسته‌ای و قدرت دفاعی و قدرت موشکی و حضور منطقه‌ای نداشته باشد؟ 🔸حالا برای مردم و جوانان عزیزمان روشن شده که چه کسانی در ۸۸ زمینه تحریم‌های گسترده را فراهم کردند تا از قِبَل شعار رفع تحریم‌ها، قدرت را بدست بگیرند؟ 🔹خطاب دوستانه من به جوانانی که سالهای سال از این جریان و آدم‌هایش حمایت کرده‌اند این است که چشمان خود را باز کنید و متعصبانه دفاع یا توجیه نکنید؛ ماهیت این جریان همین است. و فائزه هاشمی بی‌تعارف ماهیت خود را نشان داده‌اند.
🔴 سهمیه فرزندان اعضای ، ۵ برابر خانواده شهدا!!!
🔴 تصویر تماشایی از وضعیت درونی آمریکا! 🔹((تا می‌خواهیم از و واقعیات داخلی جامعه آمریکایی بگوییم برخی سریع مشکلات داخلی کشور خودمان را یادآوری می‌کنند. خطاب به این دوستان عرض می‌کنم من هم منتقد جدی وضعیت موجود هستم و در خط مقدم مطالبه‌گری هستم اگر خدا قبول کند. لکن نباید نسبت به تحلیل مسائل دنیا و دیدن واقعیات دنیا و روحیه مقابله با ظالمان کبیر کم‌کاری کنیم. مبارزه با ظلم و ظالمان هم باید داخلی باشد هم خارجی. نه اینکه یک عده فقط مشکلات داخلی را ببینند و چشمان خود را برروی ظلم جهانی ببندند و عده‌ای هم فقط مسائل و ظلم‌های جهانی را ببینند اما چشمان خود را بر تبعیض‌ها و بی‌عدالتی‌ها و ناکارآمدی‌ها ببندند)) 🔸آمریکا چندین دهه کوشید خشم و خشونت را در کشورهای مختلف افزایش دهد و جنبش‌های خشن و آنارشیست را گسترش دهد. 🔹در خیلی از کشورها مستقیماً دخالت نظامی کرد، در برخی غیرمستقیم از گروه‌های نیابتی حمایت لجستیک و تسلیحاتی کرد. همزمان با ترویج آموزش‌های خشونت‌پرهیز و روش‌های نرم سعی کرد حکومت‌های غیرهمسو با خود را از طریق انقلاب‌های مخملین براندازی کند. 🔸نسبت به برخی دولت‌ها هم با تحریم‌های گوناگون آنها را تحت فشار قرار داد تا بلکه بتواند سیاست‌های داخلی و خارجی آنها را مهار کند. 🔹حالا آمریکا از درون، هم دچار جنبش‌های خشن و مسلح و آنارشیست شده هم نارضایتی فراگیری که دلایل اقتصاری و معیشتی دارد. 🔸این آغاز راه است. ۷۰ میلیون نفر به ترامپ رای داده‌اند. اعتماد این چندده میلیون نفر به سیستم مختل شده. قانون آزادی حمل سلاح هم همه را مسلح کرده.
✅✅✅✅✅✅ *⛔ واکنش‌ها به اظهارات عجیب روحانی* *♦️آقای روحانی برای محاکمه خودش اعلام آمادگی نموده.خوب است قوه قضائیه استقبال نموده و عامل اصلی گرانی خودرو ، مسکن ،اقلام خوراکی وحذف کارت سوخت ،دود شدن سرمایه مردم دربورس وبسیاری از مصائب دیگر که باعث ازهم پاشیدن برخی خانواده ها گردیده را محاکمه نماید.* *احمد امیرآبادی(نماینده مجلس)* *♦️مخالفتم با فیلترینگ اینستاگرام را با صدای بلند فریاد کرده‌ام.* *آقای روحانی! اگر علاقمند به احضار هستید باید به دلیل فاجعه‌ی بورس،سقوط ارزش پول ملی،تراژدی ارز ۴۲۰۰ تومانی،معیشت نامناسب مردم،ناتوانی در کنترل اجاره بها و مسکن و ۳ میلیون دانش‌آموز بدون تبلت احضار شوید و نه پهنای باند* *♦️رئیس جمهور محترم گفته اند: مسئول افزایش پهنای باند اینترنت منم، مرا محاکمه کنید. بعید است کسی را به خاطر افزایش اینترنت محاکمه کنند. اما ای کاش کسی هم جرات میکرد و میگفت: مسئول دلار ۲۵هزارتومانی منم، مسئول پراید ۱۰۰ میلیونی منم، مسئول سکه ۱۵ میلیونی منم. مسئول ریزش بورس منم و...* *سید نظام موسوی (نماینده مجلس)* *♦️آقای روحانی! حاضری به جای ظریف به خاطر برجامی که اون همه خسارت به بار آورد و تحریم ها رو بیشتر کرد محاکمه بشی؟* ** *♦️آ شیخ چرا در ضایع شدن ۲۰ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ و پودر شدن چند هزار میلیاردی سرمایه های مردم در بورس مسولیت قبول نمیکنی؟!* ** *♦️حسن ناقلا میدونه اگه بجای کارهای کرده خودش محاکمه شه جرمش بیشتره میخواد زیرآبی بره و تا تنور داغه کَمشو به جون بخره که گفته:* ** *♦️اقای روحانی! حاضری به جای مسببین قرارداد ویلموتس یا رییس شورای عالی امنیت ملی و افتضاح گرون کردن بنزین و اون همه کشته و خسارت محاکمه بشی؟* ** *♦️کاش وقتی مردم به شما اعتماد کردند و پول و پس‌اندازشونو تو بورس سرمایه‌گذاری کردند، پاسخگوی اینهمه ضرر و زیان آنها بودید و فکری به حال سرمایه‌ی از دست رفته‌ی مردم می‌کردید کاش برای حق و حقوق مردم هم رگ غیرتتان باد کنه.* *♦️آقای رییس‌جمهور که مزاح فرمودند زیرا آقای آذری جهرمی به خاطر پهنای باند احضار نشده. اما ایشان که حقوق خوانده اند! باید بدانند: مطابق شرع و قانون اگر کسی دستور ارتکاب جرمی بدهد هر دو فرد محاکمه می‌شوند:* ** *♦️آقای روحانی شما پهنای باند رانت خوران دلار 4200 را افزایش داده اید. پهنای باند دزدی از مردم در بورس را چند برابر کرده اید. حالا حرف از مبارزه با فساد می زنید؟؟ 'خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی'* *♦️روحانی: کسی را بخاطر پهنای باند نمیتوانند محاکمه کنند٬ دستور من بوده. من را به جای وزیرم احضار کنید٬ وزیر جوان کابینه کار بزرگی کرد! عَسَلَم٬ شما چرا؟ آخه ستاد کرونا صلاح نمیدونه شما به زحمت بیفتی! قوه قضائیه میاد خدمت حضرتعالی! شما از روی اون صندلی پا نشو که نقص عضو میشی!* *♦️روحانی از رای جمع کردن با دروغ "اینها می‌خواستند در پیاده‌رو دیوار بکشند" برای خودش؛ حالا رسیده به رأی جمع کردن با دروغ "اینها می‌خواهند فضای مجازی را فیلتر کنند" برای دوستانش! یعنی باز هم ساده‌لوحانی پیدا می‌شوند که گول بخورند و کشور را به چاله دلار ۵۰هزار تومانی بیندازند؟!*
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرزند پدری است که مناسبات اشرافی‌گری، باندبازی، اختلاس، فساد اقتصادی، لیبرالیسم و سیاست خارجه تنش‌زدایی را در جمهوری اسلامی بنا نهاد. پدر او بود که تکیه گاه فتنه۸۸ شد و نظام اسلامی را تا لبه پرتگاه پیش برد. فائزه دختر همان پدری است که ۶ ماه اول دولت احمدی‌نژاد به سران سعودی نامه نوشت نگران نباشید این دولت ۶ ماه دوام نمی‌آورد! دختر همان است که تکیه‌گاه سیاسیونی قرار گرفت که بعد از فتنه۸۸ به آمریکایی‌ها نامه نوشتند حالا نوبت تحریم است! حرف فائزه که می‌گوید دوست داشتم ترامپ رای بیاورد تا با فشار و تحریم بیشتر، باعث تغییر سیاست‌های جمهوری اسلامی شود، حرف خودش نیست. حرف پدرش است که در کنار سایر سران فتنه، زمینه تحریم‌ها را فراهم کردند و سپس به بهانه رفع تحریم‌ها، دولت را بدست گرفتند! هم قطاران او هم به اوباما نامه نوشتند هم به ترامپ و درخواست تحریم‌های بیشتر کشورمان را داشتند. و چه مظلوم ملت ایران؛ که برای رفع تحریم‌ها به همینان اعتماد کرد که مثلاً زبان دنیا را بلدند غافل از آنکه این‌ها وجود و دولتشان را مدیون تحریم‌ها و فشارها هستند! مشتاق تحریم‌ها بودند اما می‌گفتند می‌خواهیم برجام امضا کنیم تا تحریم‌ها رفع کنیم اما در حقیقت با برجام دنبال تغییر سیاست‌های نظام و براندازی از درون بودند! این حرف فائزه سالها سیاست محوری جریان مدعی اصلاحات و براندازان بوده!
آقای روحانی! اتهامات شما زیاد است 📝حسین کچویان، عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی 🔻با اینکه آقای روحانی به‌خوبی می‌داند که چه پرونده سنگینی هم به‌لحاظ تخلفات و بی‌قانونی‌های شخصی در موارد مختلف و هم به‌لحاظ کشورداری برای خود مهیا کرده است، در جلسه هیات دولت سینه سپر کرده و خواهان محاکمه خود به‌جای محاکمه وزیر ارتباطات شده که دستاوردهای مشعشع وی قوای مقننه و قضائیه را به احضار وی واداشته است، اما ازجمله فجایع و مصایب ناشی‌از صدارت وی، رویه وی در نوع انعکاس این مساله در هیات دولت است که هیچ نسبت و ربطی به این کشور و انقلاب اسلامی ندارد. اشتباه نکنید؛ از رویه دیکتاتورمآبانه‌ای نمی‌گویم که تاکنون به منع مسئولان این کشور از حضور در جایگاه‌های قانونی آنها ختم شده و با منع ریاست صداوسیما از حضور در جلسه این هفته هیات دولت برگ زرین دیگری بر آن افزوده شد، یا به اقدامات غیرقانونی وی در عدم ابلاغ مصوبات مجلس یا دیگر شوراهای قانونی کشور مثل شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نیز اشاره نمی‌کنم، بلکه از نوع طرح مسائل کشور سخن می‌گویم که از آغاز حضور وی در این مسئولیت مداوماً به‌کارگرفته شده و این‌بار متوجه مسئولان دیگر قوای کشور شده است. 🔻آیا آقای روحانی نمی‌داند که جهرمی برای افزایش پهنای باند مورد سوال قرار نگرفته است که به این شکل زشت و با قلب حقیقت می‌خواهد مردم را علیه اقدام کاملا معمول قوه‌قضائیه فسادستیز بشوراند، گرچه مردم با تجربه حدودا هشت‌ساله حضور او در مسئولیت و آشنایی با نوع ادبیات وی در قیاس با تجربه حدودا دوساله رئیسی در عدالت‌خواهی و فسادستیزی با بیان متقن و حکیمانه‌اش به‌خوبی در این زمینه قدرت داوری درست را یافته‌اند! 🔻اگر روحانی واقعا و حقیقتا خواهان محاکمه است، می‌تواند خود را برای محاکمه درمورد تحمیل برجام، فاجعه ارز ۴۲۰۰ تومانی، سقوط آسانسوری و حدودا 10 برابری ارزش پول ملی ... آماده کند اما اگر قرار باشد برای اقدامات انجام شده یا کارهای انجام نداده، پرونده‌هایی تشکیل شود، کیفرخواست و دفاعیه‌ای لازم خواهد بود که کامیون‌ها برای حمل آن تا دادگاه لازم خواهد شد.
🛑🔹روزگاری فروش نفت ما روزی ۶ میلیون بشکه بود و جمعیت ایران حدود ۳۵ میلون نفر یعنی درآمد نفتی ایران به ازای هر ایرانی ۶ برابر درآمد فعلی بود. ❗️آن روز ها با وجود آن درآمد بالای نفتی، زندگی مردم آنطور نبود که خانواده ها بتوانند هزینه تحصیل فرزندان را تا پایان دانشگاه به عهده بگیرند برای همین اکثر پسران از حدود ۱۵ سالگی باید برای تامین مخارج خودشان مشغول به کاری می شدند و دختران هم زود شوهر داده میشدند و خرج شان جدا می شد. 🔺آن روز ها اکثر مردم دوچرخه و موتور سیکلت داشتند و مثل امروز ،نه اینقدر همه جا اتوبان داشتیم و نه اینقدر ماشین!! ❌در خانه ها هم اینقدر زندگی ماشینی نبود و کسی ماشین لباسشویی ، جاروبرقی ، اجاق گاز چند شعله و یخچال فریزر و چرخ گوشت و ال سی دی و مبلمان و از این چیزها نداشت و زندگی ها ساده و بسیار کم خرج بود . 🔸مثل امروز نبود که درکنار همه ی هزینه ها بخواهی هزینه قبض برق و گاز و تلفن و شارژ اینترنت و بنزین و ... را بدهی. ❌آن روز ها اینقدر میوه فروشی و فروشگاه مواد غذایی در محله ها نبود و هر محل معمولا یک فروشگاه داشت، چون مردم مثل امروز اهل بخور بخور نبودند و مجبور بودند فقط نیاز های اصلی را تامین کنند. 🚌مردم شاید هر ۱۰ سال یک سفر تفریحی یا زیارتی میرفتند و مثل امروز نبود که گاهی هر سال دو سه مسافرت می روند. 💢آن روزها شهرها اینقدر رنگارنگ نبودند و هر شهر چند خیابان اصلی داشت و همه ی کوچه های خاکی بودند. ❌لباس ها اینقدر رنگارنگ نبود و مردم سالی یک دست لباس می خریدند که البته عده زیادی، همان سالی یک بار را هم نمی توانستند بخرند و دو سه سال را با یک لباس سر می کردند. ❗️بسیاری از مردم در خانه هایی زندگی می کردند که در آن چند خانوار مستقر بودند و هر خانواده یک اتاق داشت. 🎭بچه ها معولا اسباب بازی آنچنانی نداشتند، گاهی یک عروسک که مادر با پارچه درست کرده بود یا یک ماشین پلاستیکی ساده... کسی فکرش را نمی‌کرد که روزگاری هم بیاید که در هر خانه یک کمد پر از اسباب بازی های رنگارنگ باشد. 🌀خلاصه زندگی ها در نهایت قناعت و سادگی بود چون به غیر از این روش نمیشد گذران امور کرد. ♻️امروز همه چیز عوض شده ولی عده ای هستند که میگویند یادش بخیر زمان شاه!!! ⭕️بلی یادش بخیر چون آن روزها تحریم نبودیم و شاه روزی ۶ میلیون بشکه نفت می فروخت و به مردم هم هیچ نمی داد و مردم روز به روز فقیرتر می شدند. 🔵آن روزها مردم از جایی جز سفره های خودشان خبر نداشتند و مثل امروز نبود که وقتی اختلاسی میشود، خبرش در سرتا سر کشور بپیچد. 📢اصلا مملکت شاه داشت و این فضولی ها به مردم ربطی نداشت. مردم باید از همه چیز بی خبر باشند.کسی هم دنبال این نبود که بداند مثلا آن درآمد هنگفت نفتی چه می شود؟! ⚠️آن روزها مردم از همه جا بی خبر بودند و آرامش داشتند. ‼️امروز است که مردم فهمیده اند با روزی یکی_ دو میلیون بشکه نفت آن هم با ۸۰ میلیون جمعیت و در شرایط تحریم، می شود کشور را گلستان کرد و ریشه فقر را به یکباره خشکاند و برای همین است که مدام دنبال دزد میگردند تا بدانند این درآمد نفتی را چه کسی میدزدد ؟! 🔃اما اگر آن خدا نیامرز بود، نمی گذاشت اصلا آب در دل مردم تکان بخورد و فکرشان به این چیزها مشغول شود و از دزدی های شاه خبردار شوند. 👌 پیشرفت همیشه هم خوب نیست بخصوص برای آنها که عقب ماندگی را برتری می دانند ! خوب است بدانیم که این همه خیابان ها و جاده های چند بانده داخل و بیرون شهرها ؛شبکه گاز کشی منازل؛ساخت پارک ها و وسایل بازی بچه ها در پارک ها در همه محله ها ؛شبکه خطوط مترو؛شبکه تلفن و موبایل؛پیشرفت های علمی پزشکی؛نانو؛هسته ای؛نظامی و دفاعی؛ماهواره؛هوا فضا؛ ساختمان های مجلل؛فروشگاههاو مجتمع های تجاری بسیار بزرگ و مجلل؛شبکه برق ؛سدسازی؛سیلوسازی و...باوجود ۸سال جنگ تحمیلی و تحریم ها در جمهوری اسلامی بوجود آمده است. همین. 📌گله مندیم از کسانی که وقتی با مفسدین و قاتلان برخورد کنند اسمشان را جلاد میگذارند و جای جلاد و شهید را عوض می کنند و اگر هم برخورد کمتری شود زبانشان دراز است و میگویند اصلا برخورد نمیشود مملکت اسلامی نیست! 📌گله مندیم از کسانی که هم نوا با دشمن و انگلیسی ها دائم پیام های نا امید کننده می فرستند نسبت به سیاه نمایی کشورشان میفرستند و تا الان یکبار از این همه خوبی و بزرگی انقلاب و شهدا دم نزده اند و فقط در این مملکت میخورند و یاخارج نشینند وادعا می کنند.!!!
(15) ⛔️ حسین خمینی و هفت تیر کشی علیه خط امام ♨️ یکی از روحانیون پیاده شده از قطار انقلاب ، فرزند شهید سید مصطفی خمینی است. ♨️ حسین خمینی در ابتدای انقلاب اسلامی اگرچه بسیار جوان بود اما در عرصه سیاسی به عنوان یکی از طرفداران شناخته شده جریان و (منافقین) به شمار می رفت. ♨️ او در اردیبهشت 1360 و در اوج تیره شدن روابط بنی‌صدر و مجاهدین خلق با امام (ره)، طی یک سخنرانی در مشهد از بنی‌صدر حمایت کرد و به انتقاد از دکتر بهشتی و هاشمی رفسنجانی و توهین به محمد جواد باهنر پرداخت. ♨️ حسین خمینی همچنین در سخنان خود اظهار کرد: کشور به سوی می‌رود که این از گذشته خطرناک‌تر است. او حکومت ایران را حکومتی دانست که رنگ دین به خود گرفته‌است! ♨️ مردم که از این سخنان آزرده شده بودند، به او حمله کرده و علیه اش شعار دادند. حسین خمینی که سلاح کمری به همراه داشت، دست به سلاح‌اش برد اما بچه های کمیته جلوی او را گرفته و مانع از تیراندازی او شدند. ♨️ از همانجا پیغام به امام داده می شود که آقای سید حسین خمینی نوه شما در مشهد از بنی صدر دفاع کرده، مردم به او هجوم آوردند و او دست به اسلحه برده است، ما چه کار کنیم؟ ♨️ امام به مرحوم آیت الله اشراقی می فرمایند که به مسئولین کمیته مشهد پیغام دهید که سید حسین خمینی تحت الحفظ به تهران اعزام شود و اگر دست به سلاحش برد او را با تیر بزنند!
✍️شهید سپهبد 🔹اگر آرزوی شهادت دارید اگر دوست دارید شهید شوید اول باید شهیدانه زندگی کنید ، تا به آن مقام والای شهادت نائل شوید . مثالش مانند کسی است که اول باید علم بیاموزد ، بعد تلاش کند بعد عالم شود . 🔹پس شهادت تنها آرزو نیست که هر وقت خواستی به آن دست پیدا کنید ، باید تلاش کنید ، برای آن بجنگید آن هم با شیطان نفس ات ، به خدا نزدیک شوید و درست عمل کنید تا به سر منزل مقصود برسید.
فضیلت_تسبیح_حضرت_زهرا اولین ذکری که بعد از اتمام نماز بسیار سفارش شده است تسبیح حضرت زهرا (س) است امام صادق (ع) : ما امر می‌کنیم کودکان خود را به تسبیح فاطمه (س) چنانکه امر می‌کنیم آنها را به نماز، پس ترک آن را مکن که هر که مداومت نماید بر آن شقی و بدبخت نمی‌شود و در روایات معتبر وارد شده که ذکر کثیر که خدا در قرآن مجید به آن امر فرموده تسبیح حضرت فاطمه (س) است که باید بعد از هر نماز خوانده شود. امام محمد باقر (ع) فرمودند: هر که تسبیح فاطمه (س) را بگوید و بعد از آن استغفار کند خدا او را بیامرزد و آن بر زبان صد است و در میزان عمل هزار، و شیطان را دور می‌کند و خدا را خشنود می‌‌گرداند. امام صادق (ع) نیز فرمودند: هر که این تسبیح را بعد از نماز بگوید پیش از آنکه پاهایش را از حالت نماز بگرداند آمرزیده شود و بهشت بر او واجب گردد و نزد من از آنکه هزار رکعت نماز بگذارد در هر روزی بهتر است و آن تسبیح این است بعد از هر نماز بلافاصله: ۳۴ مرتبه: اللهُ اَکْبَر ۳۳ مرتبه: اَلْحَمْدُلله ۳۳مرتبه: سُبْحانَ الله 📚 گنجینه دعا
✅ با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال نمازجمعه این هفته ۹۹/١١/١٠ به امامت حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا سرافراز در مصلای بزرگ فولادشهر برگزار خواهد شد. 🔸از شهروندان گرامی انتظار می رود به نحو شایسته ای اطلاع رسانی نمایند. ضمناً همراه داشتن ماسک و مُهر شخصی به جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی الزامیست. شروع مراسم ساعت ۱۱/٣٠ 📢 روابط‌عمومی دفتر امام جمعه و ستاد برگزاری نمازجمعه فولادشهر
⚠️ واهدافش را بهتر بشناسید... 🔥عمامه های انگلیسی🔥 🚫با نام شیعه علیه شیعه🚫 🔥عوامل اصلی:🔥 🔥1- سید صادق شیرازی❌ 🔥2- سید مجتبی شیرازی❌ 🔥3- حسن اللهیاری ❌ 🔥4- یاسرالحبیب❌ 🔥5- محمد هدایتی❌ 🚫شبکه ها: 🚫 🚫1- امام حسین1 🚫2- امام حسین2 🚫3- امام حسین3 🚫4- اباالفضل العباس 🚫5- بقیع 🚫6- الانوار 1 🚫7- الانوار 2 🚫8- سلام 🚫9- چهارده معصوم 🚫10- شبكه اينترتي حضرت خديجه 🚫11- الزهرا 🚫12- المهدی 🚫13- مرجعیت 🚫14- امام صادق 🚫15- اهل بیت 🚫16- فدک 🚫17- شبكه العقيلة 🚫18- شبكه راديويي صوت العراق از شهر بغداد 🔥کشورهای حامی:🔥 🔥آمریکا⛔ 🔥انگلیس⛔ 🔥اسرائیل⛔ 🔥عربستان⛔ 🔥اهداف:🔥 🚫۱- ایجاد تفرقه بین پیروان مذاهب اسلامی(شیعه و سنی) از طریق توهین و افترا به مقدسات آنها❌ 🚫۲- تایید شعار نه غزه نه لبنان. با این بهانه که اول بقیع را آزاد کنیم، غزه برای بعد❌ 🚫۳- ایجاد فاصله بین شیعیان و مرجعیت معظم شیعه❌ 🚫۴- کوبیدن دولت جمهوری اسلامی ایران و پایین آوردن جمهوری اسلامی از حامی مستضعفان و شیعیان جهان به دشمن اهل بیت!❌ 🚫۵- مقایسهٔ حکومت امام خمینی (ره) با حکومت عباسیان❌ 🚫۶- دفاع از آمریکا به بهانهٔ آزادی بیان در آن کشور❌ 🚫7- تبلیغ و ترویج سبک های غلط ، خرافی و خشن عزاداری، خصوصا قمه زنی❌ 🚫8- اهانت به علمای جهان اسلام❌ 🚫9- اعلام در مقابل هفته وحدت❌ 🌹امام خامنه ای (مد ظله): ❌🔴آن تشیعی که از و بخواهد برای دنیا پخش بشود، آن تشیع به درد شیعه نمی خورد. ❌🔵 تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی هر دو ضد اسلام و ضد پیامبرند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام نتانیاهو گفت: اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسراییل هستند. چرا تکذیب نکردید ؟!!!! 👈
🔴 این آمار را در دهان لاشخورهای سیاسی حامی خرید واکسن از انگلیس و آمریکا بزنید ♨️شب گذشته به بهانه درگذشت مهرداد میناوند بدلیل ابتلای به کرونا فرصت جدیدی برای قاتلان و لاشخورهای سیاسی ایجاد شد تا احساسات ملت را برای خرید واکسن از انگلیس و آمریکا تحریک کنند . ❌💯آنها دلیل درگذشت مهرداد میناوند را عدم خرید واکسن از انگلیس و آمریکا معرفی می‌کنند اما جواب نمی‌دهند چرا در همین شبانه و روز گذشته در آمریکا ۴ هزار نفر و در انگلیس ۱۶۰۰ نفر جان خود را بدلیل کرونا از دست داده‌اند و واکسن های انگلیسی و آمریکایی نجاتشان نداده است.
🔴 تا انتخابات | مچ اندازی خاتمی و تاج زاده در جبهه اصلاحات 🔻 خاتمی با تاجزاده دچار مشکل شده است، خاتمی معتقد است تاجزاده فضا را رادیکال کرده و مسیر اصلاحات را مسدود می کند. در بعضی از جلسات نیز خاتمی با انتقاد از تاجزاده متذکر شده است که تاجزاده علاوه بر امنیتی کردن فضا و مشکل سازی برای اصلاحات منجر به انشقاق در جریان اصلاحات نیز شده است. 🖌 پینوشت‌‌: تاجزاده به همراه سعید حجاریان، علوی تبار و محمدرضا تاجیک در کنار هم مجموعه از اقدمات رادیکالی اصلاحات را پوشش می دهند اما خاتمی به دنبال مدیریت فضا است. خاتمی می داند اصلاحات اگر بدنه تندرو خود را که مشی براندازانه هنوز در رفتارهای آنان دیده می شود را کنار زده و یا تعدیل کرده و دوری از چالش سازی برای مردم و نظام را تضمین کند می تواند فضایی برای خود ایجاد کرده و به ساختار بازگردد.
🔴 کارت قرمز جو بایدن به محمد بن سلمان ! 🔻 بایدن به محض استقرار در کاخ سفید ، شمشیر را علیه ولیعهد سعودی از رو خواهد کشید و دوران سختی برای محمد بن سلمان در پیش خواهد بود . 🔹در همین راستا آنتونی بلینکن وزیرخارجه بایدن در سخنانی در خصوص جنگ یمن اظهار داشت : "رئیس جمهور منتخب بایدن ، صریحاً اعلام كرد كه ما به حمایت خود از جنگ سعودی علیه یمن پایان خواهیم داد". 🔹نکته دیگری که در سخنان وزیر امور خارجه دولت دموکرات مطرح شد ، خارج کردن نام انصارالله از فهرست گروههای تروریستی بود‌ و در آخر وی بر انتشار اسناد قتل جمال خاشقچی با هدف مجازات عاملان و آمران این جنایت ، تصریح کرد. 🔻در خصوص سخنان مهم فوق چند نکته باید ذکر شود: 1️⃣ اولویت جو بایدن در جهان عرب تغییر سیاست های ایالات متحده در خصوص شخص بن سلمان است ؛ از نظر رئیس جمهور آمریکا ، شاهزاده محمد مهره ای ست که با عملکردش خود را سوزانیده و باید تعویض شود. 🔹به همین علت مهم پرونده تحت مدیریت ولیعهد سعودی یعنی عدم حمایت از جنگ یمن را مطرح کرده و پر واضح است که بدون حمایت آمریکا بن سلمان در برابر پیشرفت های نظامی و توان قهری انصارالله کار بسیار مشکلی خواهد داشت. 🔹نکته بعد خارج کردن این جنبش مردمی ازلیست گروههای حامی تروریسم است که آزادی عمل بیشتری برای آن و همچنین حامیانش فراهم خواهد کرد تا با دستی بازتر آن را حمایت کنند و موقعیت سعودی در برابر آن را تضعیف نمایند. 2️⃣ مطرح کردن اسناد قتل جمال خاشقچی شروع پروژه ای ست که مقصودش صرفا حذف ولیعهد کنونی از قدرت و جایگزینی آن با گزینه ی مدنظر دموکرات هاست. 🔹 دولت اوباما برای تغییر نسل رهبران عربستان ، با شاهزاده محمد بن نایف وزیر کشور و ولیعهد سابق به توافق رسیده بود لکن روی کار آمدن ترامپ ، حمایت پادشاه کنونی از پسرش و رشوه های کلان محمد بن سلمان ، آمریکای ترامپ را قانع کرد تا مجوز برکناری بن نایف را صادر کنند. 🔹حال که بن سلمان در تمام زمینه های مدنظرش شکست خورده ، برای دموکرات ها مهره ای تمام شده به حساب می آید و درصدد تعویض او هستند‌. 3️⃣ مطمئنا ولیعهد سعودی با کمک پدرش به دنبال این خواهد بود که به هر قیمتی در قدرت ابقا شود لکن فشارهای بایدن در آمریکا و فشارهای او ، نیروهای مخالف بن سلمان را جری تر کرده و آنان را از لاک دفاعی و سکوت خارج خواهد کرد . 🔻و در نهایت به دلایل فوق به نظر می رسد محمد بن سلمان به پایان خط رسیده و هر چه بیشتر اصرار بر ابقای خود کند نه تنها فایده ای نداشته، بلکه کشورش را بیش از پیش به سمت جنگ داخلی قدرت سوق می دهد.
✍ عبدالله گنجی ؛ ‏وقتی عده ای با تابلوی سیاسی مشخص به صورت متواتر می نویسند و میگویند:"اصول گرایان با رفع تحریم مخالفند زیرا نگران انتخابات ١۴٠٠هستند"یعنی چه؟ چرا فکر می کنند اصولگرایان با رفع تحریم رای نمی آورند اما با تحریم رای می آورند ؟این افراد حواسشان نیست که دارند قرابت بین خود و غرب را لو میدهند و ناخودآگاه اعتراف می کنند که هدف از رفع تحریم را رای آوردن ماست و غرب به خاطر کمک به ما رفع تحریم می کند و این رسوایی سیاسی است
رهبری هرگز در برابر قانون ایستادگی نکردن۔ استیضاح حق قانونی مجلس هست۔ و رهبری هرگز مخالفت نکردن‌ رهبری درر دیدار با نمایندگان فرمودند۔سوال و تحقیق تفحص و امثال اینا(استیضاح) حق قانونی شماست۔ اونجایی که گفت تا روز اخر باید کار کند۔منافاتی با استیضاح نداره،چراکه اگر استیضاح به جریان بیفته بازم روحانی تا روز اخری که سرکار هست و استیضاح نشده کار کند۔
از ابتدای انقلاب اتهام " دیوار کشیدن " سوژه ورشکستگان سیاسی برای جلب رای مردم بوده امروز هم غربزده ها بعد ۷سال دروغگویی وفرصت سوزی دوباره برای فریب مردم دوگانه های زیر را در دستور کار خودشون دارند : 👈 انتخابات پادگانی / ازاد 👈 رفراندوم مذاکره / مقاومت 👈 اطلاع رسانی ازاد / فیلترینگ به نظر شما ایا مردم دوباره فریب خواهند خورد؟