eitaa logo
این عماریون
365 دنبال‌کننده
241.3هزار عکس
65.5هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
اخبار و تحلیل‌های یکشنبه، ۲۴ اسفند‌ماه99.pdf
537.7K
📰 اخبار روزانه یک شنبه 24 اسفند . Pdf 🔺بهترین روش برای تغییر! 🔺دوستان دوران سخت! 🔺1000 میلیارد تومان؛ خسارت روزانه برجام بر کشور 🔺سیگنال غلط به دشمن ندهید، مقاومت جواب می‌دهد 🔺متهم ردیف اول حمله به کشتی ایرانی 🔺خسارت 1000 میلیارد تومانی در واگذاری یک بندر 🔺بن ‎سلمان به دنبال جای پا در مسجد‎الاقصی 🔺ویک: آمریکا به ایران بدهکار است 🔺رمز ارز؛ تله پسابورسی برای دارایی مردم 🔺رونق صادرات نفت به مشتری دائمی! 🔺فرمانده سپاه صفحه‌ای در فضای مجازی ندارد
✨﷽✨ وضعیت گناهان در قیامت ✍حضرت علی (ع) در فرمایشی مهم گناهان را به سه دسته کلی تقسیم کرده‌اند: ✅ گناهان سه دسته‌ هستند: 1⃣گناهانی که بخشیده می‌شوند 2⃣گناهانی که بخشینده نمی‌شوند 3⃣گناهانی‌ که‌ برای‌ مرتکبین‌ آنها، هم‌ امید عفو داریم‌ و هم‌ نگران‌ عذاب‌ هستیم‌. 👈امّا گناه‌ مغفور، گناهی‌ است‌ که‌ خداوند بر اثر آن‌ بنده‌اش‌ را در دنیا عذاب‌ داده‌ است‌؛ و خداوند بزرگوارتر است‌ از آنکه‌ بندۀ‌ خود را دوبار عذاب‌ کند. 👈و امّا گناه‌ غیر مغفور، ستمی‌ است‌ که‌ بندگان‌ خدا بعضی‌ به‌ بعض‌ دگر می‌نمایند. خداوند‌ چون‌ برای‌ خلائق‌ ظاهر شود سوگندی‌ بزرگ‌ بر خویشتن‌ یاد کرده‌ است‌ و گفته‌ است‌: خداوند برای‌ بندگانش‌ قصاص‌ میکند، و حقّ بعضی‌ را از بعضی‌ دیگر می‌ستاند؛ بطوریکه‌ برای‌ هیچ‌ بنده‌ای‌ در نزد دیگری‌ تظلّم‌ و دادخواهی‌ باقی‌ نماند. و سپس‌ همه‌ را به‌ معرض‌ حساب‌ گسیل‌ می‌نماید 👈و اما گناه دسته سوم گناهی است که خدا آنرا بر مخلوقات پوشانده و به او توفیق توبه داده است و او از یک طرف از گناهش می‌ترسد و از طرف دیگر به رحمت خدایش امیدوار است، و حال ما هم اینچنین است که هم امید به رحمت خدا داریم و هم از عذاب او میترسیم 📚اصول الکافی، ج‏۲،
🌺بنام خداوند وجد وسرور🌺 🌺درود بر یاران یکدل وصمیمی🌺 🌼مخرب ترین عادت: نگرانی 🌼بزرگترین لذت: بخشش 🌼بزرگترین فقدان: فقدان اعتمادبه نفس 🌼رضایت بخش ترین کار: کمک به دیگران 🌼زشت ترین ویژگی شخصیت: خودخواهی 🌼بزرگترین مایه طبیعی انسان: جوانی 🌼بزرگترین دلگرمی: تشویق 🌼موثرترین داروی خواب آور: آرامش فکر 🌼قوی ترین نیرو در زندگی: عشق 🌼خطرناک ترین مردمان: شایع پراکنان 🌼عجیب ترین کامپیوتر دنیا: مغز 🌼بدترین فقر: یأس 🌼مهلک ترین سلاح: زبان 🌼پرقدرت ترین جمله: من میتوانم 🌼بزرگترین سرمایه: ایمان 🌼بی ارزش ترین احساس: ترحم به خود 🌼زیباترین آرایش: لبخند 🌼با ارزش ترین ثروت: عزت نفس 🌼قوی ترین کانال ارتباطی: عبادت 🌼مسری ترین روحیه: اشتیاق 🌺پاینده باشید روزتان خوش🌺
بسم الله الرحمن الرحیم 1- لئون تولستوی: تولستوی نویسنده مشهور روسی، از کسانی است که کتاب جالبی در رد اشخاصی که پیامبر اسلام را به سلطنت‌طلبی و شهوت‌رانی نسبت داده‌اند، به نام محمد (صلی الله علیه وسلم) تألیف کرد و ضمناً سخنان حکیمانه‌ی ایشان را هم در رساله مخصوصی گردآوری و به زبان روسی ترجمه کرده و به عنوان «سخنان محمد» انتشار داده است. وی چنین می‌نگارد: «جای هیچ‌گونه شبهه و تردیدی نیست که پیغمبر اسلام (صلی الله علیه وسلم) از مصلحان بزرگ دنیا است؛ آن‌هم مصلحی که به جامعه بشریت خدمات شایانی کرده است و این فخر و مباهات برای او بس است که یک ملت خون‌ریز و وحشی را از چنگال اهریمنان عادات زشت و شنیع رهانید و راه ترقی را به روی آنان باز کرد و حال‌آنکه هر مرد عادیی نمی‌تواند به چنین کار شگرفی اقدام کند و نتیحه بگیرد. بنابراین شخص پیغمبر اسلام (صلی الله علیه وسلم) سزاوار همه‌گونه احترام و اکرام می‌باشد. شریعت اسلام به علت توافق آن با عقل و حکمت در آینده عالم‌گیر خواهد شد.» (۱) ۲- فرانسوا ماری آروئه ولتر: ولتر اندیشمند، فیلسوف و نویسنده بزرگ فرانسوی در کتاب «کلیات ولتر» می‌نویسد: «محمد (صلی الله علیه وسلم) بی‌گمان مردی بسیار بزرگ بود و مردان بزرگی نیز در دامن فضل و کمال خود پرورش داد. قانون‌گذاری خردمند، جهان‌گشایی توانا، فرمان‌روایی دادگستر و پیامبری پرهیزگار بود و بزرگترین انقلاب روی زمین را پدید آورد.» (۲) ۳- پروفسور ویل دورانت: دورانت مؤرخ مشهور آمریکایی می‌نویسد: «اگر میزان تأثیر این مرد بزرگ را در مردم بسنجیم، باید بگوییم که حضرت محمد (صلی الله علیه وسلم) از بزرگ‌ترین بزرگان تاریخ انسانی است. وی در صدد بود سطح معلومات و اخلاق قومی را که از فرط گرمای هوا و خشکی صحرا به تاریکی توحش افتاده بودند اوج دهد. در این زمینه توفیقی یافت که از توفیقات تمام مصلحان جهان بیش‌تر بود. کمتر کسی را جز او می‌توان یافت که همه آرزوهای خود را در راه دین انجام داده باشد؛ زیرا به دین اعتقاد داشت. از قبایل بت‌پرست و پراکنده در صحرا، امتی واحد به وجود آورد. برتر و بالاتر از دین یهود و دین مسیح و دین قدیم عربستان، آیینی ساده و دینی روشن و نیرومند با معنویاتی که اساس آن شجاعت و مناعت قومی بود پدید آورد که در طی یک نسل در یکصد معرکه نظامی پیروز شد و در مدت یک قرن امپراطوری عظیم و پهناوری به وجود آورد و در روزگار ما نیروی مهمی است که بر یک نیمه جهان نفوذ دارد.» (۳) ۴- توماس کارلایل: کارلایل، رجال شناس و متفکر انگلیسی در کتاب «قهرمان و قهرمانیت» درباره پیامبر اسلام (صلی الله علیه وسلم) چنین اظهار نظر کرده است: «شما می‌گویید او را پیغمبر دانستند؟ بلی! او کسی است که با آن‌ها روبه‌رو بود، تک و تنها، روشن و آشکار، بدون اینکه در لباس اسرار و رموز مقدسی در آمده باشد، وضع او محسوس بود و مشهود؛ لباسش را خودش می‌شست و کفش‌هایش را رفو می‌کرد و می‌جنگید، مشورت می‌کرد و در میان آن‌ها حکومت می‌کرد و فرمانروایی داشت. بایستی او را دیده باشند که چه نوع شخصی بود. شما هرچه می‌خواهید او را بنامید، هیچ امپراطوری با تاج و زینت و زیور پادشاهی مانند این مرد که شخصاً جامه‌اش را می‌شست مطاع نبود. این مردی که مدت ۲۳ سال با آن همه رنج و مشقت زندگی کرد، چنان آزمایش‌هایی عملی سخت و دشوار از خود نشان داد که من او را «قهرمان» می‌دانم و لازم است که چنین عنوانی داشته باشد.» (۴) ۵- جان دیون پورت: جان پورت، اسلام شناس معروف انگلیسی در کتاب «عذر تقصیر به پیش‌گاه محمد و قرآن» چاپ لندن، سال ۱۸۶۹ چنین نگاشته است: «نویسندگانی که کورکورانه تحت تأثیر تعصب قرار گرفته و گمراه شده‌اند و در نتیجه به حسن شهرت زنده کننده آیین یکتا پرستی اهانت روا داشته‌اند؛ نه فقط ثابت کرده‌اند که روح خیرخواهی نجات دهنده (مسیح) که با آن همه استقامت و قدرت در انجام آن پایداری نشان داده، در آن‌ها تأثیر ننموده است؛ بلکه در قضاوت نیز راه خطا پیموده‌اند؛ زیرا با مختصر تأمل و تفکری می‌توانستند این نکته را درک کنند و دریابند که پیغمبر و تعلیمات او را نباید از نظر یک نفر مسیحی یا از لحاظ فکر اروپایی انتقاد کنند؛ بلکه این بحث باید از نظر شرقی مورد قضاوت قرار گیرد و به عبارت دیگر شخصیت محمد را به عنوان یک نفر مصلح دینی و قانون‌گذاری که در قرن هفتم مسیحی در آسیا قیام کرده است، باید مورد مطالعه و تحقیق قرار داد. در این صورت بدون شک اگر او را یکی از نوادر جهان و منزه‌ترین نوابغی که گیتی تاکنون توانسته است پرورش دهد به شمار نیاوریم ستم بزرگی را مرتکب شده‌ایم. همانا باید او را بزرگ‌ترین و یگانه شخصیتی بدانیم که قاره آسیا می‌تواند به وجود چنان فرزندی برخود ببالد. هرگاه وضع اعراب را قبل از ظهور محمد در نظر بگیریم و با اوضاع بعد از قیام او مقایسه کنیم، و هرگاه اندک تفکری در شعله عشق و علاقه‌ای که در قلوب پیروان او برافروخت
ه شده و تا به امروز به همان حال باقی است توجه کنیم، به خوبی احساس می‌کنیم که اگر از تمجید و تکریم چنان مرد بزرگ و فوق‌العاده‌ای خودداری کنیم بی‌انصافی است.» (۵) ۶- ماهاتما گاندی: گاندی، رهبر فقید هند در کتاب «هند جدید» در مورد شخصیت محمد (صلی الله علیه و سلم) می‌گوید: «جالب است بدانید که بهترین کسی که امروزه بدون هیچ چون و چرایی، در قلب میلیون‌ها انسان جا گرفته «محمد» است. از این‌جا من متقاعد شده‌ام که این شمشیر نبود که در آن روزها مردم زیادی را تسلیم اسلام کرد. «محمد» سخت ساده زیست بود، مثل دیگر پیامبران متقی بود. به شدت امانت‌دار بود. از خودگذشتگی شدید نسبت به دوستان و پیروان، جسارت، بی‌باکی و توکل مطلق به خدا در رسالت شخصی، از ویژگی‌های محمد (صلی الله علیه و سلم) بود. قبل از این ویژگی‌ها او به هیچ وجه از شمشیر برای برداشتن سدهای جلوی راه خود استفاده نمی‌کرد.» ۷- دکتر گوستاولوبون: دکتر گوستاولوبون، نویسنده مشهور فرانسوی درباره شخصیت پیامبر اسلام چنین می‌نویسد: «اگر بخواهیم عظمت و اهمیت مردان بزرگ عالم را از روی آثار و کارهای آن‌ها بسنجیم؛ هرآیینه باید گفت که پیغمبر اسلام (صلی الله علیه وسلم) در میان مردان تاریخ، یک مرد بسیار بزرگ نامی گذشته است، مؤرخان قدیم به واسطه تعصبات مذهبی، اهمیتی به کارهای او نداده‌اند؛ ولی در عصر حاضر مؤرخان نصاری [مسیحی] حاضر شده‌اند که در این باب از روی انصاف سخن گویند.» (۶) ۸- جرج برنارد شاو: جرج شاو، درام‌نویس ایرلندی که از مشهورترین چهره‌های ادبیات معاصر و همتای شکسپیر در نمایشنامه‌نویسی، و استاد بذله‌گویی و طنز در زبان انگلیسی است، می‌نویسد: «به عقیده من اگر به مردی مانند محمد (صلی الله علیه وسلم) زمام اختیار حکومت تمام دنیا را بسپارند، جهان و جهانیان تحت لوای حکومت اسلام رستگار خواهند شد و مکتب اسلام دنیا را به خیر و سعادت و حل مشکلات زندگی هدایت خواهد کرد تا بدان‌جا که بر تمام عالم همای سعادت پرتو خواهد افکند.» (۷) ۹- ژنرال سرپرسی سایکس: نویسنده مشهور انگلیسی در کتاب «تاریخ ایران» می‌نویسد: «به عقیده شخصی من حضرت محمد (صلی الله علیه و سلم) در میان عالم بشریت بزرگ‌ترین انسانی است که با یک مرام عالی، تمام هم خود را مصروف این داشت که شرک و بت‌پرستی را از اندیشه‌ها منهدم ساخته و به جای آن افکار بلند اسلام را برقرار سازد. خدمت وافر و نمایانی که از این راه به نوع بشر نموده، خدمتی است که آن را ستایش نموده و سر تعظیم فرود می‌آورم.» (۸) ۱۰- جواهر لعل نهرو: جواهر لعل نهرو نخست ‌وزیر وقت هند در کتاب خود «نگرشی بر تاریخ جهان» چنین می‌گوید: محمد (صلی الله علیه و سلم) برای نشر رسالت خود شتاب نداشت؛ بلکه مدتی در سکوت زندگی کرد. مایه شگفتی و اعتماد هموطنان خود واقع شد تا آن‌جا که او را «امین» لقب دادند. او به خود و پیامبری خود باور داشت و با این اعتماد و ایمان، وسایل اقتدار، عزت و مناعت را برای امت خویش مهیا ساخت و آن‌ها را از مردمانی ساکن صحرا به سرورانی مبدل کرد که نصف جهان شناخته‌شده زمان خود را فتح کردند. ۱۱- همیلتن گیب: همیلتن گیب استاد دانشگاه لندن و اکسفورد (Oxford) می‌نویسد: «اما شگفت انگیزتر از سرعت کشورگشایی‌ها، خاصیت نظم و ترتیب آن‌ها بود، در طی سال‌ها جنگ می‌بایست خرابی‌هایی به بار آمده باشد؛ اما بر روی هم تازیان [مسلمانان] که آثاری از ویرانی برجای نگذاشته بودند، راه را برای یک‌پارچه شدن اقوام و فرهنگ‌ها هموار می‌کردند. ساخت قانون و حکومتی که محمد (صلی الله علیه وسلم) برای اخلاف خود یعنی خلفا به میراث نهاده بود، ارزش خود را در ضبط و نظارت بر کارهای این سپاه بدوی به اثبات رسانده بود. اسلام در درون دنیای متمدن خارجی به عنوان خرافات خام طایفه‌های غارت‌گر راه نیافت؛ بلکه به عنوان نیرویی اخلاقی معرفی شد که احترام همگان را برمی‌انگیخت و به منزله آیینی منطقی که مسیحیت روم شرقی و دین زرتشت را در ایران، یعنی هر یک از این دو کیش را در سرزمین و خاستگاه خویش می‌توانست به مبارزه بطلبد.» (۹) ۱۲- پروفسور آنه‌ماری شیمل: پروفسور آنه‌ماری شیمل، اسلام‌شناس معاصر آلمانی نوشته است: «همین آرمان تقیلد از محمد است که مسلمانان را از مراکش گرفته تا اندونزی به این اندازه یکسانی کردار بخشیده است، هر کس به هر جایی که باشد می‌داند که هنگام در آمدن به منزلی چگونه رفتار کند، کدام عبارت تعارف‌آمیز را کار برد، در همنشینی از چه بپرهیزد، چگونه غذا بخورد، چگونه سفر کند… کودکان مسلمان قرن‌هاست که به این شیوه‌ها پرورش یافته‌اند و تنها در این اواخر بود که این دنیای سنتی بر اثر هجوم فرهنگ تکنولوژیکی امروز از هم فروپاشید.» (۱۰) این آرا و دیدگاه‌های برخی از اندیشمندان غربی درباره شخصیت والای خورشید نبوت، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وسلم) بود. این گفتارها را از آن جهت با شما شریک ساختیم، تا هم عرض ارادتی به ساح
ت گرامی نبی رحمت پیامبر اسلام (صلی الله علیه وسلم) داشته باشیم و هم چراغی فراروی شیفته‌گان غرب بیفروزیم که یار در خانه و ما گرد جهان می‌گردیم. ازین سبب است که خداوند در قرآن عظیم الشأن چه زیبا فرموده است: [لَّقَدْ کَانَ لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّـهِ أُسْوَهٌ حَسَنَهٌ لِّمَن کَانَ یرْجُو اللَّـهَ وَالْیوْمَ الْآخِرَ وَذَکَرَ اللَّـهَ کَثِیرًا] ترجمه: {یقیناً برای شما در زندگی رسول خدا سرمشق نیکویی است، برای آنان که به خدا و روز آخرت امید دارند، و خدا را بسیار یاد می‌کنند.} (احزاب: ۲۱) 🌹عید عظیم بعثت رسول اعظم صلوات الله بر امت رسول الله مبارک باد.🌹 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سلام علیک . آیاسوابق دکترمحسن رضائی را میدانید؟؟؟ **انتصاب دکتر محسن رضایی به فرماندهی کل سپاه پاسداران در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۶۰ سرآغاز تغییرات شگرفی در این نهاد تازه تاسیس بود.،، ابوالفضل نوروززاده نوشت: سردار جوان در شرایطی به فرماندهی سپاه پاسداران رسید که ارتش بعث صدام مناطق مهمی از پنج استان کشور را تحت اشغال خود در آورده بود؛ وخامت شرایط و نابسامانی به حدی بود که ظرف یک سال چهار نفر به فرماندهی سپاه رسیدند و با عدم توفیق روبرو شدند.،، اما دیری نپایید که با ورود فرمانده جوان، شرایط به سرعت تغییر یافت، به‌گونه ای که با گذشت تنها ۹ ماه، مناطق تحت اشغال ارتش بعث صدام بازپس گرفته شد،، . نظم و ثبات از ویژگی هایی بود که سپاه پس از ورود دکتر محسن رضایی خیلی زود به آنها دست یافت،، . فرماندهی دکتر محسن رضایی اما ابعاد دیگری نیز دارد.،، اقدامات و ابتکاراتی که قصد داریم به تفصیل به آنها بپردازیم، نمایانگر بُعد دیگری از توانایی های ایشان است؛ بعدی که در سایه توفیقات نظامی کسب شده در دوران جنگ، کمتر بدان توجه می شود.،، صحبت از تبحر و خلاقیت دکتر محسن رضایی در مدیریت است ک در قدم اول سپاه را به سرعت منسجم ساخت و پس از جنگ تحمیلی این نهاد را به یک قدرت انکارناپذیر بدل کرد،، . کشف استعداد ها،، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، چندی پیش در این باره گفت:« فرماندهان بزرگ شهید دفاع مقدس مانند حسن باقری، همت، باکری، خرازی، زین‌الدین، شوشتری، دقایقی، بقائی، هاشمی، ردانی‌پور، همدانی، احمد کاظمی، قاسم سلیمانی و ... از کشفیات آقای رضایی بودند.» در واقع نبوغ دکتر محسن رضایی در شناسایی استعداد ها و بکارگیری افراد بر اساس توانایی هایشان خیلی زود سپاه را به یک سازمان یافتگی مطلوب رساند،، . تشکیل سپاه قدس،، یکی دیگر از اقدامات موثر فرمانده که علاوه بر تضمین موازنه در مرزها، باعث شد تا ایران در منازعات منطقه ای و بزنگاه های مهم دست بالا را داشته باشد، تشکیل سپاه قدس بود،، . در ابتدا نیروی قدس برای انجام عملیات‌های برون مرزی خود علیه ارتش بعث عراق با کمک نیرو های کرد و مخالفان رژیم بعث و تحت فرماندهی شهید اسماعیل دقایقی، سپاه بدر را در این کشور تشکیل داد،، . زمان زیادی نگذشت که سپاه بدر به یکی از بازوهای پرتوان نیروی قدس سپاه در جنگ تحمیلی تبدیل شد. نیروی قدس پس از جنگ با حمایت از ملل مسلمان، جنبش های دور و نزدیک نقش بسزایی در تثبیت قدرت نظامی ایران در منطقه و حتی فراتر از آن ایفا کرد،، . تشکیل نیرو های سه گانه،، در بحبوحه جنگ و درست زمانی که زمزمه هایی مبنی بر انحلال تیپ و لشکر های سپاه به گوش می‌رسید؛ فرمانده طی نامه ای از امام درخواست نمود تا با تشکیل نیروهای سه گانه سپاه موافقت گردد. از آنجایی که حضرت امام (ره) خود نیز پیش از این قصد گسترش سپاه به سه نیرو زمینی هوایی و دریایی را داشتند، طی حکمی در ۲۶ شهریور ۱۳۶۴ فرمان تشکیل نیرو های سه گانه را ابلاغ نمودند. در نحوه اطلاع رسانی این فرمان اما دودستگی هایی وجود داشت؛ مرحوم هاشمی معتقد بود که بهتر است این اقدامات علنی نشود؛ فرمانده اما بخاطر امکان ایجاد شبهه انحلال ارتش و تضعیف روحیه رزمندگان با این امر مخالف بود؛ که نهایتا مشروح این فرمان ساعت ۱۴ همان روز در اخبار سراسری رادیو قرائت گردید. دانشگاه امام حسین،، در سال ۱۳۶۵ با دستور دکتر محسن رضایی مرکز آموزش عالی امام حسین (ع) با هدف تامین نیروی انسانی متخصص و حل مسائل علمی و فناوری سپاه و کشور تاسیس گردید.،، این مرکز آموزش عالی، خیلی زود به عنوان یک دانشگاه جامع متشکل از دانشکده های متعدد به رسمیت شناخته شد.،، این دانشگاه در حال حاضر دارای ۱۰ دانشکده و پژوهشکده و دو مرکز مستقل می باشد و در رشته های متعددی دانشجو می پذیرد. با توجه به فعالیت های دانشگاه امام حسین (ع) در حوزه پژوهش، فناوری، مدیریت دانش و آینده پژوهی و... در طی این سالها می‌توان گفت اهدافی که برای این دانشگاه ترسیم شده بود به خوبی میسر شده است‌‌. قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا،، این قرارگاه در سال ۶۸ با حکم دکتر محسن رضایی تشکیل شد‌. فراغت از یک جنگ هشت ساله و نیاز مبرم کشور به نیرویی سازنده برای بازگشت به مسیر توسعه یکی از مهم ترین دلایل تشکیل این قرارگاه تعبیر می شود. این قرارگاه تا به امروز توانسته است پروژه های پرشماری را به سرانجام برساند و گام های بلندی در زمینه رشد، توسعه و سازندگی در جای جای ایران اسلامی بردارد‌. تاسیس مجموعه تاریخ‌نگاری دفاع مقدس از همان ابتدا پیش بینی شده بود که عده ای در دوران پسا جنگ به دلایل مختلف، تحریف واقعیات جنگ را بجای تعریف واقعیات آن بنشانند. به همین جهت مجموعه تاریخ نگاری دفاع مقدس با حمایت فرمانده وقت سپاه فعالیت خود را با حضور بی واسطه و نزدیک در عملیات ها و اتاق های فرماندهی برای ثبت و ضبط حقایق جنگ تحمی