eitaa logo
این عماریون
356 دنبال‌کننده
220.8هزار عکس
59.1هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴کاهش قیمت دلار قاچاق پوشاک را رونق می‌دهد/ دولت هیچ حمایتی از صنعت پوشاک نکرد مجید افتخاری، تولید کننده پوشاک: 🔹با روند کاهشی قیمت ارز به نظر می رسد قاچاق پوشاک به کشور رونق بیشتری پیدا کند این درحالیست که صنعت پوشاک در طول سه سال اخیر تمام تلاش خود را برای وضع قوانینی جهت کاهش حجم قاچاق پوشاک انجام داده است حتی مسئولین ممنوعیت واردات پوشاک را در کشور اجرایی کردند اما مهم قاچاق این کالاهاست. 🔹متاسفانه بعد از شیوع بیماری کرونا حمایت از صنعت پوشاک به حداقل ممکن رسیده بود صفر شده است. تولیدکنندگان به ناچار برای گردش فعالیت خود محصول تولید می کنند اما از آن طرف بخش توزیع با تعطیلی های مداوم روبروست. 🔹دولت قرار بود حمایت لازم را از صنایع در شرایط تشدی شیوع بیماری کرونا انجام دهد ولی این صنعت با هیچگونه حمایتی روبرو نشده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ذوالنور: اقدام ظریف باعث شد روسیه و چین پشت ما را در وین خالی کنند نماینده مردم قم در مجلس: 🔹فایل صوتی ظریف امنیت ملی را هدف گرفته است، اینکه می‌گویند «قرار نبوده منتشر شود» درست نیست. 🔹اگر به قول دولتی‌ها انتشار فایل صوتی کار صهیونیست‌هاست پس باید گفت آن‌ها چگونه در بین شما نفوذ دارند؟ 🔹در شورای عالی از ۵ رای فقط یک رای نظامی دارید؛ پس چرا می‌گویید دیپلماسی فدای میدان شد؟ 🔹نه اقتصاد درست دارید نه پول، منطقه را هم که ول کردید، پس چگونه می‌خواهید امتیاز بگیرید!؟ 🔹چرا با تحریف تاریخ به مردم دروغ می‌گویید.
۷۰۰ روز بدون مبارزه با فساد در دولت روحانی! 🔹ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی که مسئولیت برگزاری جلسات آن بر عهده اسحاق جهانگیری است، در اوج نیاز کشور برای مبارزه با رانت و سودجویی‌های منجر به مفساد اقتصادی، ۷۰۰ روز است که عملا تعطیل شده و جلسه‌ای ندارد. 🔹بر اساس آیین نامه داخلی ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، جلسات آن باید هر ۳ هفته یک بار با حضور اعضای آن برگزار می‌شد؛ اما آخرین جلسه این ستاد که برگزار شده، مربوط به خرداد ماه سال ۹۸ است. 🔸اسحاق جهانگیری سال گذشته، در جلسه‌ای گفت: مردم باید بدانند و خودمان نیز باید باور داشته باشیم که با فساد مخالف هستیم.
آیت‌الله علوی‌گرگانی میزان زکات فطریه را اعلام کرد آیت‌الله علوی گرگانی: 🔹مبلغ فطریه امسال بر اساس قوت غالب گندم هر نفر حداقل ۲۰ هزار تومان و بر اساس قوت غالب برنج، متوسط ۱۰۰ هزار تومان است. 🔹میزان کفاره روزه نگرفتن غیر عمد برای هر روز، ۵ هزار تومان پول نان برای فقرا است.
افشار: اصولگرایان به نفع رئیسی کنار خواهند رفت «علیرضا افشار» داوطلب کاندیداتوری انتخابات: 🔹برای وحدت بین نامزدهای اصولگرا برنامه دارم؛ نامزدهای اصولگرا باید دور هم جمع شوند. 🔹دولت طرح‌های خوبی را متوقف کرد و به کشور خسارت زد. 🔹رئیسی گفت اگر نیایم به انسجام کمک خواهم کرد. 🔹اصولگرایان متمایل به لاریجانی نیستند. 🔹اصلاح‌طلبان چه به وحدت برسند و چه نرسند، ما وحدت خواهیم کرد.
🔴 افزایش ضریب جینی در دوران روحانی 🔹 افزایش ضریب جینی به معنی افزایش فاصله طبقاتی در جامعه است.
اذان ظهر 🌺🌱🌺🌱🌺🌱 📌آثار نماز ✍ 🔰پیامبر خدا به امیرالمؤمنین فرمودند: هر کس وضو بگیرد، گناهان از اعضای بدن او فرو می ریزد و با نماز خواندن از گناهان پاک می شود مثل روزی که از مادرش متولد شده است. نمازهای پنجگانه برای امت من مانند نهر جاری در جلوی خانه هر یک از شماست که با شستشو در آن در پنج نوبت چرک و کثیفی بر بدن تان نمی ماند.... 🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂
اروپا: زمان در مذاکرات برجام به نفع ما نیست معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا: 🔹ما چهارمین دور مذاکرات وین را برای احیای برجام آغاز کردیم. 🔹اما به عنوان هماهنگ کننده برجام احساس فوریت قطعی می‌کنم چرا که زمان به نفع ما نیست. 🔹خوشحالم از این که تمام هیات‌ها از جمله ایران و آمریکا ابراز می‌کنند که چنین احساسی درباره زمان دارند.
روحانی: تقریبا تحریم‌های اصلی و اصولی برطرف شده! رئیس‌جمهور: 🔹امیدوار بودم تا پیش از پایان دولت دوازدهم چند کار مهم را به سرانجام برسانیم یکی اینکه در مهار کرونا و انجام واکسیناسیون عمومی به نقطه‌ای اطمینان و آرامش بخش برسیم که به نظر می‌رسد تا اینجای کار موفق بوده‌ایم. 🔹دوم تلاش برای رفع تحریم‌ها بود که با صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم و برنامه‌ریز‌ی‌ها و تلاش‌های دولت به جایی رسیده‌ایم که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها با صراحت اعلام می‌کنند که راهی جز رفع تحریم‌ها و بازگشت به برجام نداریم. 🔸تقریبا همه تحریم‌های اصلی و اصولی برطرف شده و مذاکرات برای برخی جزئیات ادامه دارد.
جلیلی: نمی‌توان کشور را معطل مذاکره نگه داشت عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: 🔹ما می‌گوییم اگر می‌خواهید با فشار دشمن مقابله کنید راهش تعامل گسترده و سازنده با جهان است؛ چه کسانی نمی‌خواهند این کار انجام شود؟ کسانی که روابط با دنیا را در ۴ یا ۵ کشور خلاصه می‌کنند. 🔹اینکه بگوییم دنیا فقط آمریکا و چند کشور اروپایی است و تمام توان‌مان هم صرف آن شود، نتیجه‌اش چیزی است که امروز می‌بینیم؛امروز ما را تحریم کردند. 🔹نمی‌شود کشور را معطل مذاکره و اراده‌ی چند قدرت دنیا نگه داشت؛ با این‌ها نمی‌شود اقتصاد کشور را اداره کرد و آن را جهش داد و به پیشرفت رساند.
سعید محمد: مشکلی برای ثبت‌نام انتخابات ندارم «سعید محمد» کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری: 🔹مردم از بی‌دولتی خسته‌اند؛ آنها امروز نیازمند مرد میدان هستند. 🔹دولت سیزدهم فقیرترین دولت جمهوری اسلامی خواهد بود. 🔹رانت‌های اقتصادی فرصت های برابر را از مردم گرفته است. 🔹گلایه مردم نسبت به انقلاب نیست، مردم از کارگزاران دولت‌ها گله دارند. 🔹مشکلات ناشی از تحریم نیست، اغلب سوء مدیریت است. 🔹سعی داریم با دست پر به میزهای مذاکره برویم، نه با خزانه خالی؛ اولویت های دولت من در سیاست خارجی با همسایگان است. 🔹با هیچ کس تاکنون هیچ صحبتی در خصوص ائتلافی نکردم. شورای وحدت هم که لطف کردند از من دعوت کردند، برنامه‌ام را ارسال کردم. 🔹من بیش از هشت سال در جایگاه سرلشکری بوده‌ام و مشکلی برای ثبت‌نام ندارم. 🔹براساس آخرین پیگیری‌ها و صحبت‌هایی که آقای سروری داشتند، آقای رئیسی تاکنون تصمیمی نگرفته‌اند و از رهبری هم هنوز اذن نگرفته‌اند. 🔸وابسته به هیچ جریان و جناحی نیستم، دولت من دولت سهامی نیست و دولت شایسته سالاری است.
مرعشی: امکان همکاری اصلاح‌طلبان با لاریجانی وجود ندارد سخنگوی حزب کارگزاران: 🔹در بین اصولگرایان تیپ‌هایی مثل آقایان ناطق نوری، باهنر و پورمحمدی طرفدار آقای لاریجانی هستند ولی تا امروز در شورای وحدت نتوانسته‌اند آقای لاریجانی را به عنوان کاندیدا جای بیندازند ولی در جبهه اصلاحات هیچ امکانی برای همکاری با آقای لاریجانی وجود ندارد. 🔹مسئله آقای روحانی با آقای لاریجانی متفاوت بود. آقای روحانی در هیچ یک از مقاطع سیاسی گذشته درگیری با اصلاح طلبان و جناح چپ نداشتند. 🔹در مجلس پنجم ایشان نائب رئیس بود که مورد حمایت ما بودند؛ در دوره آقای هاشمی و خاتمی هم دبیر شورای عالی امنیت بودند و مذاکرات سعدآباد را ایشان هدایت کردند و از این بابت یک سابقه همکاری وسیعی بین آقای روحانی و اصلاح طلبان وجود داشت ولی آقای لاریجانی خصوصا در صداوسیما که بودند در فضای سال ۷۶ خیلی با اصلاح طلبان درگیر بودند و از این بابت زمینه‌ای برای همکاری مشترک آقای لاریجانی و اصلاح طلبان وجود ندارد.
کردستان عراق: در ترور شهید سلیمانی دخالت نداشتیم سخنگوی اقلیم کردستان عراق: 🔹گزارش منتشر شده که به طور غیرمستقیم شماری از افسران کرد را در ترور ژنرال قاسم سلیمانی متهم کرد و از طرف دیگر در آن نام دفتر مبارزه با تروریسم در اقلیم کردستان ذکر شده بود، نادرست است و صحت ندارد. سردار قاسم سلیمانی دوست صمیمی و همراه «مام جلال» (جلال طالبانی) در نبرد با تروریسم و در سنگرهای جنگ علیه تروریست‌ها بود. 🔹حاج قاسم با ما در یک جبهه می جنگید و اتحادیه میهنی با شهادت وی یکی از دوستان خود را از دست داد.
ایزدی: روحانی مدام مذاکره می‌کند و تحریم‌ هم مدام افزایش می‌یابد/ سه دلیل برای علاقه آمریکایی‌ها به مذاکرات وین کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: دولت آقای روحانی تنها چیزی که به ذهنش می‌رسد مذاکره است و مدام در حال مذاکره است. تحریم‌ها هم مدام در حال افزایش است. ایزدی: روحانی مدام مذاکره می‌کند و تحریم‌ هم مدام افزایش می‌یابد/ سه دلیل برای علاقه آمریکایی‌ها به مذاکرات وین به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: الان هم مذاکره داریم و هم تحریم؛ هشت سال است که ما مذاکره می‌کنیم و تحریم هم هستیم و تحریم‌ها هم بیشتر شده است. وی افزود: دولت آقای روحانی تنها چیزی که به ذهنش می‌رسد مذاکره است و مدام در حال مذاکره است. تحریم‌ها هم مدام در حال افزایش است. فؤاد ایزدی، تاکید کرد: مذاکره بی‌نتیجه بوده است و بسیار هم انجام شده است، اما وضعیت کشور در حوزه تحریم بدتر شده است. وی با بیان اینکه طرف آمریکایی به سه دلیل به مذاکرات وین علاقه‌مند است، گفت: دلیل اول این است که برجام توافق خوبی بود؛ چون تنها راهی که در درازمدت می‌توان توانمندی هسته‌ای ایران را محدود کرد، برجام است. از این جهت علاقه‌مند هستند که به برجام بازگردند تا بتوانند برنامه هسته‌ای ایران را مدیریت کنند. این کارشناس مسائل بین‌الملل تاکید کرد: خودشان هم می‌گویند که آن سیاست فشار حداکثری شکست خورده است که راست هم می‌گویند. قرار بود سیاست فشار حداکثری جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کند که نشد. قرار بود امتیاز بیشتری بگیرند که نگرفتند و امتیازات برجامی را هم ترامپ از دست داد؛ به همین دلیل می‌خواهند برگردند. وی با بیان اینکه دلیل دوم این است که می‌خواهند علیه ایران «انسجام» ایجاد کنند، تاکید کرد: انسجام به راحتی در واشنگتن انجام نخواهد شد و باید جلسات برجامی باشد و کشورهای مختلف باشند و آمریکا هم باشد؛ بعد به تدریج همراه با اقدامات دیپلماتیک مجموعه‌1+4 را به سمت خود ببرند. در هر صورت باید مذاکره باشد تا این اتفاق بیفتد. پس دلیل دوم علاقه‌مندی به مذاکرات وین انسجام علیه ایران است. تکرار برجام برای رسیدن به برجام دو و سه نیاز به اجماع دارد. ایزدی تاکید کرد: دلیل سوم انتخابات ایران است که آن‌ها می‌خواهند از ابزارهایی استفاده کنند تا افرادی که مد نظر آن‌ها هستند یا روابط بهتری با آن‌ها دارند و بیشتر می‌توانند به آن‌ها امتیاز بدهند در انتخابات پیروز شوند. عده‌ای در در دولت بایدن می‌خواهند دوپینگی در انتخابات داشته باشند؛ اگر این اتفاق بیفتد باید در مجموعه‌ای از مذاکرات اتفاق بیفتد. این سه دلیل نشان‌دهنده علاقه آمریکایی‌ها به مذاکره است. بایدن به‌دنبال امتیاز بیشتر است. این کارشناس مسائل بین‌الملل اظهار کرد: بایدن می‌گوید ما یک توافق طولانی‌تر و قوی‌تر می‌خواهیم. طولانی‌تر یعنی اینکه برجام را عوض کنیم و بخش‌هایی که تمام می‌شود را تمدید کنیم. تقویت هم به این معناست که در حوزه‌های دیگر مثل سیاست خارجی و سیاست دفاعی ایران نیز امتیاز بگیریم و نظر بدهیم. وی افزود: سؤال بایدن واقعاً این است که ایران چقدر راه می‌آید؟ این سؤال غیرطبیعی نیست و در ذهن آمریکایی‌ها وجود دارد، اما اینکه این ذهنیت را چرا پیدا کرده‌اند که می‌توانند از ایران در حوزه‌های دیگر هم امتیاز بگیرند، مشکل ماست؛ به نوعی صحبت کرده‌ایم که طرف مقابل احساس کرده است که بیشتر هم می‌شود امتیاز گرفت.
▫️ ﷽ ❌شبهه ❌ 🔴🔴🔴🔴🔴 روسیه با قراردادهای ظالمانه گلستان و ترکمنچای بخشهای زیادی از کشور ما را تصاحب کرد اما براش روز قدس برگزار نمی کنید. اما هر روز برای اسرائیلی شعار مرگ می دید که خونه های فلسطینی را خرید و قانوناً مالک فلسطین شد ✅پاسخ شبهه اولا رژیم صهیونیستی تنها قسمت بسیار ناچیزی از خاک فلسطین را از راه خرید مالک شد و بقیه را با زور سرنیزه و به کمک غرب مخصوصاً انگلیس از چنگ فلسطینیان خارج کرد. اما در خصوص قراردادهای ننگین ترکمنچای و گلستان باید گفت که این دو قرارداد هرچند ننگین و بسیار مایه تاسف است، اما در اثر بی لیاقتی شاهان قاجار و به صورت حقوقی و قانونی تدوین شده است به نحوی که به هیچ عنوان امکان استرداد آن وجود ندارد. این مانند آن است که فرد عاقل و بالغی خودرو یا موبایل خود را با قیمت بسیار نازلی بفروشد. چنین کسی هرچند سزاوار سرزنش است (اگر در این کار نیت معقولی نداشته است) اما به هیچ عنوان امکان فسخ معامله وجود ندارد و اگر هم به دنبال فسخ باشد هر منطق و قانونی او را محکوم می کند. به عبارت دیگر، وجدان جامعه جهانی، عملکرد و ظلم های رژیم صهیونیستی را محکوم می کند، اما در قضیه قراردادهای ننگین ترکمنچای و گلستان ممکن است سرزنش شویم، اما با این پاسخ مواجهیم که «خود کرده را تدبیر نیست». نکته آخر اینکه این روزها در فضای مجازی مشاهده می شود که مطالبی منتشر می شود تا به بهانه های مختلف روابط ایران و روسیه را تحت تاثیر قرار دهد. ما بارها گفته ایم که روسیه یک کشور دوست، برادر و انقلابی نیست که همه مواضع آن مورد تایید باشد، اما این هجمه سنگین نسبت به روابط ایران و روسیه و پس از توافق و همکاری برای نابودی داعش مقداری مشکوک و سوال برانگیز نیست؟؟
ذوالنور: اقدام ظریف باعث شد روسیه و چین پشت ما را در وین خالی کنند نماینده مردم قم در مجلس: 🔹فایل صوتی ظریف امنیت ملی را هدف گرفته است، اینکه می‌گویند «قرار نبوده منتشر شود» درست نیست. 🔹اگر به قول دولتی‌ها انتشار فایل صوتی کار صهیونیست‌هاست پس باید گفت آن‌ها چگونه در بین شما نفوذ دارند؟ 🔹در شورای عالی از ۵ رای فقط یک رای نظامی دارید؛ پس چرا می‌گویید دیپلماسی فدای میدان شد؟ 🔹نه اقتصاد درست دارید نه پول، منطقه را هم که ول کردید، پس چگونه می‌خواهید امتیاز بگیرید!؟ 🔹چرا با تحریف تاریخ به مردم دروغ می‌گویید.
⭕️ هاارتص: آتش سوزی در صنایع دفاعی اسراییل، تردد قطارها از ایستگاه حیفا به شمال را متوقف کرد ♦️رسانه صهیونیستی هاارتص با ارائه گزارشی از اتش سوزی مهیب ساعتی قبل در صنایع دفاعی رژیم صهیونیستی نوشت: آتش سوزی ها در مجاورت کارخانه "موسسه دیوید" کارخانه تسلیحات دفاعی رافائل واقع شده است. ♦️ آتش سوزی وسیع امروز ( یکشنبه) در مناطق مختلفی بین محله های نوه گانیم در کریات یم در حال گسترش است و آتش نشانان در حال تلاش برای اطفای حریق هستند. ♦️گزارش هاارتص حاکیست: بدلیل گستردگی آتش سوزی، تردد قطارها از ایستگاه حیفا به شمال اسرائیل متوقف شده است.
🔴 زره پولادین انتخابات ❣رهبر معظم انقلاب: ✅حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که ملت ایران می تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان نگه دارد. پس انتخابات باید با حضور ملت، پر شور، سالم و قوی انجام گیرد. ۱۳۸۲/۱۰/۱۸ 💚 اللهم عجل لولیک الفرج
📛سیاست بنی صدری ✅هر کاری خوب شد بگه ما کردیم 🚫هرکاری بد شد بگه اینا نمیذارن
💠 انتخابات تزریق خون تازه! 🔸انتخابات تزریق خون تازه در کالبد نظام جمهوری اسلامی است؛ تجدید قوا و نیرو برای ملت است، وقتی همه شرکت کردند، کشور بیمه می شود و عزت پیدا می‌کند.
🔴سن بالاهای جوان و پرتلاش 👤آیت الله العظمی امام خامنه‌ای: ✅برخی در سنین بالا نیز به معنایی جوان و پر تلاش و با نشاط هستند، مانند شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی که بیشتر از ۶۰ سال داشت اما اگر شهید نمی شد، او را تا ده سال دیگر نیز در همان مسئولیت حفظ می کردم.
⛔️ تفرقه ممنوع ❣رهبر معظم انقلاب: ✅✅ برادران عزیز، خواهران عزیز! امروز دنیای اسلام احتیاج دارد به یک‌صدایی. 💯💯 هر صدای تفرقه‌افکن و تفرقه‌انگیزی قطعاً مبغوض شارع مقدّس است. از هر طرف، به هر شکل، به هرجور، تفرقه ممنوع است. چرا؟ چون دشمن متمرکز شده است روی دنیای اسلام. ١٣٩٧/۰۴/٢۵
✖️ماجرای این دو شهید هم نام کنار هم از این قرار است که سال 59 محمود مراد اسکندری در جنگ تحمیلی عراق وایران شهید می شود و 7 سال بعد برادر زاده اش که هم نام عموی شهیدش بود بدنیا می آید وسال 94 در سوریه شهید مدافع حرم می شود شادی روح شهیدان صلوات
ادویه و گیاهای که ایمنی بدن را تقویت می‌کنند یکی از راه‌های تقویت ایمنی بدن استفاده از ادویه و گیاهان دارویی مفید است. در این روز‌ها که بحث کرونا داغ است استفاده از این مواد غذایی، ایمنی بدنتان را تقویت کرده و یک عامل بازدارنده در ابتلا به این بیماری و دیگر بیماری‌های ویروسی خواهد بود. 🔹️دارچین ایمنی بدنتان را بالا می‌برد. جزء فعال موجود در دارچین که سینامالدئید نام دارد باعث کاهش قند خون، کلسترول تام و تری گلیسیرید‌ها شده و کلسترول خوب را افزایش می‌دهد. در واقع دارچین موجب متعادل کردن قند خون در طولانی‌مدت شده و از جهش ناگهانی و افزایش سریع قند خون بعد از صرف غذا جلوگیری می‌کند. این امر حساسیت بدن شما به انسولین را بهبود بخشیده و ریسک فاکتور‌های پیش دیابت را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، این ادویه‌ی فوق‌العاده در معالجه‌ی سرطان مفید است؛ زیرا می‌تواند موجب کند شدن توسعه‌ی خون‌رسانی به تومور‌ها شود. خوشمزه و همه‌کاره، این بهترین توصیف برای دارچین است!