⁉️در زمان فیلتر تلگرام چه کسانی مسئول بودند؟
♦️رئیس جمهور: حسن روحانی
♦️وزیر ارتباطات: محمد جواد آذری جهرمی
♦️رئیس قوه قضائیه: صادق لاریجانی
♦️رئیس مجلس: علی لاریجانی
♦️وزیر ارشاد: سید عباس صالحی
♦️دبیر شورای عالی امنیت ملی: علی شمخانی
🔴پس چرا کسانی که خود موجب فیلتر تلگرام بودند، الان با طرح فیلتر اینستاگرام برای زدن کاندیدای رقیب تلاش میکنند.⁉️
♦️سخنگوی شورای نگهبان درباره رجل بودن بانوان: قانون منعی برای ثبت نام ندارد و بانوان گرامی هم میتوانند ثبت نام کنند و طبیعتا شرایطشان بررسی میشود
🔹درباره داوطلبان باید دلایل مثبتهای داشته باشیم تا بتوانیم داوطلبان را تایید صلاحیت کنیم.
🔹اگر کسی به قانون اساسی وفاداری ندارد، طبیعتا نمیتواند رئیس جمهور شود.
🔹قانون گذار شورای نگهبان را مکلف کرده که در هر دورهای افراد را بررسی کند، حتی رییس جمهور یا نماینده مجلسی که یک دور حضور داشته، برای دور بعد دوباره بررسی صلاحیت میشود
🔹وظیفه شورای نگهبان رعایت قانون است، تشخیص مصلحت برعهده شورای نگهبان نیست
🔹شورای نگهبان درباره توصیهها گوشه شنوایی ندارد و به توصیهها ترتیب اثر نمیدهد
🔹کسی که به او نامزد پوششی میگویند ولی از نظر داشتن شرایط قانونی، شرایط را داراست، از نظر حقوقی قانون منعی برای او نگذاشته و چیزی تعیین نکرده و در واقع منعی برای کاندیداهای پوششی (آنهایی که شرایط قانونی را دارند) در قانون وجود ندارد
.
خرمشهر ها در پیش است
🔹فردا سوم خرداد ماه، سی و نهمین سالگرد فتح خرمشهر و آغاز سرشکستگی های ارتش صدام است.
♦️فاتحان خرمشهر، پرچم پایداری را بر افراشته نگاه داشتند و میدان مقاومت و پیروزی را تا عراق و سوریه و لبنان و یمن و عمق فلسطین اشغال شده گسترش دادند.
🔹رهبر حکیم انقلاب فرمود "خرمشهر ها در پیش است"؛ و ما طلیعه پیروزی های بزرگ را همین روزها در افق درخشان مقاومت نظاره می کنیم.
♦️معادلات غلط، هنگامی در در دفاع مقدس تغییر کرد و پیروزی های خیره کننده به دست آمد، که بنی صدر از ریاست جمهوری عزل، و دست منافقین برای مردم رو شد.
🔹منافقین البته با جنایت و ترور، از مردم انتقام گرفتند و گریختند و از زیر پرچم ارتش صدام (و آمریکا ) سر در آوردند.
🔰 واکسن ایرانی کرونا مایه افتخار است
✍️واکسنی که برای کرونا آماده کردهاند، مایه افتخار است. این مایه عزت کشور و مایه افتخار کشور است. البته از طرق مختلفی دنبال واکسن دارند حرکت می کنند خوب در یک موردی به آزمایش انسانی رسید و موفق بود.
بعضی هستند هر کار بزرگی که در کشور انجام می گیرد مستبعد می دانند. وقتی این سانتریفیوژهای هسته ای را جوان های ما درست کرده بودند، چند نفر از این بزرگان علمی به من نامه نوشتند که شما گول اینها را مبادا بخوری. اینها نمیتوانند این کار را بکنند. عین همین قضیه در مورد سلولهای بنیادی بود. وقتی مرحوم کاظمی و این جوانان عزیزی که بحمدالله امروز هم هستند توانستند سلولهای بنیادی را که یک کار بسیار بزرگ در مسائل زیستی انسانی است این را انجام بدهند یک عده ای باز همان وقت به ما پیغام میدادند که خیلی اینها را باور نکنید خیلی اینها قابل قبول نیست.
الان هم واکسن را درست کردند. انشاءالله بهتر و کاملترش را هم درست خواهند کرد. روز به روز یعنی کاملتر خواهد شد. تا الان موفق بوده بعد از این هم ان شاءالله موفق خواهد بود و اینها. این مایه افتخار است من از همه دستاندرکاران از وزارت بهداشت و دیگران که دست اندرکار تولید واکسن بودند از همه تشکر میکنم.
۹۹/۱۰/۱۱
مصرف گاز استان اصفهان به 60 میلیون مترمکعب رسید
«علوی»، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:
🔹سال 99 در استان اصفهان بیش از 13 میلیون متر مکعب گاز رسانی انجام شده است که 60 میلیون متر مکعب گاز جایگزین شد که شامل صنایع پراکنده در سطح استان از قبیل صنایع تولیدی و مرغداری و گاوداریها را شامل میشود.
🔹رقم 60 میلیون متر مکعب مصرف گاز یک نقطه تعادل است که اگر این میزان مصرف ثابت بماند و مصرف بهینه گاز رعایت شود در فصل زمستان در بخش خانگی و صنعتی با افت گاز روبه رو نخواهیم شد.
🔹در شهرستان گلپایگان عملیات گازرسانی به تمام روستاها و شهرهای آن انجام شده است، در این شهرستان 40 هزار مشترک در بخش خانگی و سه هزار مشترک در بخش صنعت از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
۲۳ توصیه به دلسوزان نظام و انقلاب برای مشارکت آفرینی مسئولانه و آگاهانه در انتخابات ۱۴۰۰
مردم به صحنه انتخابات و شرکت در آن، از دومنظر نگاه میکنند:
1 ) نگاه تکلیفی و اعتقادی
2) نگاه محاسبهگرایانه از جهت منافع.
فلذا برای شکل گیری دولت جوان حزب اللهی راهکارها و شیوهها ذیل برای مشارکت آفرینی مسئولانه و آگاهانه توصیه می گردد.
1- انگیزهبخشی به مردم برای مشارکت با هدف تغییر وضع موجود و جلوگیری از امتداد یافتن شرایط سخت کنونی.
2- یادآوری حق و تکلیف در انتخابات برای قشر متدین جامعه.
3- راهاندازی نهضت روشنگری مردمسالارانه به صورت گفتگوی چهره به چهره با مردم با بهرهگیری از ظرفیت افراد معتمد و انقلابی
4- استفاده از ظرفیتهای فضای مجازی مانند هشتکگذاری، تهیه فیلم کوتاه، عکسنوشته و... .
5- مراقبت نسبت به عدمارسال پیامهای منفی به مردم تحت عنوان روشنگری و بصیرتافزایی.
6- تبیین خسارتهای امتداد وضع موجود با استمرار تفکر دولت کنونی و حاکمیت نگاه و جریان غربگرا در کشور
7- تمرکز بر مطالبات واقعی مردم و بیان آنها مانند: افزایش هزینههای زندگی، بیکاری، افزایش سن ازدواج، طلاق، تورم و تاکید بر این که با یک دولت انقلابی با رویکرد جهادی، بسیاری از این مشکلات را میتوان کاهش داد و حل نمود.
8- تبیین راهحل درست مشکلات کشور که از طریق اتکا به ظرفیتهای داخل کشور میسر است. بسیاری از مشکلات را نمیتوان با نگاه به خارج حل کرد.
9- پرهیز از دامنزدن و تحریک کردن شکافها و گسلهای قومی- مذهبی- زبانی در کشور.
10- اطمینانبخشی به مردم بابت سلامت آنها با رعایت پروتکلهای بهداشتی در شرایط کرونایی.
11- پرهیز از گرفتاری در دام دوقطبیسازیهای مخرب و به طور کلی، عملیات روانی دشمنان.
12- تأکید بر دوگانههای مثبت و ایجابی مانند کارآمدی – ناکارآمدی، فساد – فسادستیزی، شفافیت – عدمشفافیت و... .
13- دعوت عامه مردم با هر سلیقه و ذائقهای برای مشارکت در انتخابات برای شرکت در تعیین سرنوشت.
14- ترغیب گفتگوی تلفنی با مردم و بهویژه معتمدین از سوی مسئولان و شخصیتهای شناخته شده ملی، استانی و محلی، یا حضور در منزل آنها برای توصیه به شرکت در انتخابات و رأی دادن به کاندیداهای اصلح جهت بهبود شرایط کشور و حل مشکلات.
15- تمرکز جدی بر قشر متدین و جریان انقلابی به منظور مشارکت صددرصدی آنان در انتخابات.
16- امیدآفرینی درجامعه با تبیین، برجستهسازی و تاکید بر امکانات، منابع، زیرساختها و ظرفیتهای مادی و انسانی کشور « ایران قوی» (با تاکید بر پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب) با استفاده از ظرفیت مراجع، نخبگان و گروههای مرجع.
17- تاکید و برجسته سازی تفکر و عملکرد جریان انقلابی در 42 سال گذشه به عنوان زمینهسازان پیشرفت، امنیت، عزت، سازندگی، محرومیتزدایی با ذکر مصادیق.
18- بازخوانی حضور مردم در انتخابات چهل سال گذشته و آثار آن در شکسته شدن نقشههای دشمن برای ناامن سازی حوزه سیاسی– امنیتی و ... .
19- تبیین و برجسته سازی پیشرفت و دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلودو سال گذشته و مقایسه با روندهای گذشته و دیگر کشورها.
20- مراقبت از انتقال و یا القاء یاس و دلسردی به مردم و پرهیز از سیاهنمایی از وضعیت کشور.
21- پرهیز از بیان و طرح برنامههای نامعتبر و غیر واقعی که تولید توقع و انتظار در جامعه میکند.
22- توجیه مردم نسبت به وعدههای زودگذر پوپولیستی که بعضاً در فضای تبلیغات انتخاباتی مطرح میشود ولی قابلیت اجراء با توجه به امکانات کشور ندارد.
23- پاسخگویی اقناعی و روشنگری نسبت به تبلیغات جریانات غربگرا.