💠 درباره تیم عملیات جنگ اقتصادی دولت
🔹 حکم انتصاب دکتر محسن رضایی از سوی آیتالله رئیسی حکایت از آن دارد که فرماندهی تیم اقتصادی دولت بر عهده آقای رضایی قرار گرفته است. شاید کمتر به این موضوع توجه شده باشد که آرایش چهارضلعی دولت در اقتصاد با انتصابات آقای رئیسی کاملا آرایشی جنگی است.
فرماندهی تیم بر عهده فردی است که اساسا یک نظامی تمام عیار است. ایده اصلی این فرمانده، فدرالیسم اقتصادی است که در شرایط بحران اقتصادی باید به سرعت عمل کند و کشور را تغییر دهد. با نگاهی به هیأت دولت در مییابیم که فدرالیسم اقتصادی را فردی دیگر از نظامیان کشور عملیاتی میکند و او فردی نیست جز سردار دکتر وحیدی. و پر واضح است که مدیریت استانها نیز با شیوهای منبعث از فرماندهی اقتصادی رقم خواهد خورد.
در سوی دیگر ماجرا آقای دکتر میرکاظمی با سبقه جدی پاسداری هستند. ایشان با حمایت قوای نظامی کشور و با تخصص اقتصادی در رأس امور سازمان برنامه قرار گرفته است.
ضلع چهارم تیم اقتصادی دولت هم فارغالتحصیلان دانشگاه امام صادق علیهالسلام هستند. دکتر احسان خاندوزی با سابقه فرماندهی بسیج دانشجویی و دکتر حجتالله عبدالملکی با سابقه فرماندهی در گردان عاشورای بسیج دانشجویی. اگر چه صرف امام صادقی بودن این افراد به آنها کمک میکند که بتوانند نظمهای جدی سازمانی را ادراک کنند و برای تقویت آن بکوشند.
در عین حال، این تیم در نگاه اقتصادی، نگاهی متفاوت از جریان نئولیبرال حاکم بر کشور دارد و حرکت به سمت رفع محرومیتها و حرکت به سمت و سوی عدالت با روحیه جهانی و سرعت بالا را پیشه خواهد کرد.
این آرایش جنگی قطعا حاوی پیامهای جدی برای نظریهسازان اقتصادی داخلی و خارجی است و موضع دشمنان در تحریم ایران را قطعا به نحوی دیگر رقم خواهد زد. این ترکیب نویدبخش عملیاتهای فوری برای حل مسائل کشور است. عملیاتهایی در ابعاد گسترده، با فرماندهی واحد و با حرکت جمعی هماهنگ. با این نگاه میتوان تیم اقتصادی دولت را تیمی هماهنگ قلمداد کرد.
ارزانی در راه است ما برای درد رنج هشت ساله مردم برنامه داریم ما برای آبروی ارزش پولی و سربلندی نظام برنامه داریم این ملت نجیب لایق آرامش و سرافرازیاست ما خادمین و سربازان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران هستیم
♨️ چرا واکسیناسیون اجباری اقدامی غیرقانونی، غیراخلاقی و غیر علمی محسوب میشود؟
1️⃣ اثربخشی واکسنها: هنوز میزان اثربخشی هیچیک از واکسنهای آزمایشی کرونا به طور قطعی به اثبات نرسیدهاست. موفقیت یک واکسن در فاز سوم آن هم با پروتکلهای بحثبرانگیز لزوماً به معنای همان میزان موفقیت در جهان واقعی نیست. کارآزمایی بالینی بسیاری از واکسنها دچار خدشه و دقت پایین است، مطالعات جهان واقعی با اشکالات جدی روبرو بوده و به استناد شواهد متعدد، آمارهای کرونا پس از واکسیناسیون در بسیاری از کشورها در حال مهندسی و دستکاری شدن است و برخی نیز آمارهای بدتری از کرونا را ثبت کردهاند. علاوه بر این، تا زمانی که امکان انتقال و گسترش ویروس و حتی بستری شدن هم در افراد واکسینهشده و هم غیرواکسینهشده تا حد زیادی وجود دارد و فقط واکسنها میتوانند ( آن هم با ابهامات متعدد) از مرگ خود فرد جلوگیری کنند، با چه حقی میتوان از واکسیناسیون اجباری صحبت کرد؟ اجباریسازی واکسنی که میزان و گستره اثربخشی آن در بیماری مشخص نگردیده اقدامی کاملاً غیرعلمی و غیرمسئولانه است.
2️⃣ ایمنی واکسنها: هنوز هیچ مطالعهای با بازه طولانیمدت دریافت دادههای ایمنی برای واکسنها انجام نپذیرفتهاست. دادههای قابلاعتماد برای تحلیل توازن سود/خطر در واکسنها وجود ندارد و شواهد نگرانکنندهای درباره اثرات واکسنهای ژنتیکی در بیماریهای خودایمنی، مشکلات قلبی و عروقی، ایجاد اختلال در باروری و نهایتاً ایجاد اختلالات ژنتیکی خطرناک مانند سرطان وجود دارد که بسیاری از آنها جز در مطالعات بلندمدت مشخص نمیشوند. اجباریسازی واکسنی که ایمنی آن مشخص نیست اقدامی کاملاً غیراخلاقی و نادرست است.
3️⃣ فرآیند معیوب واکسیناسیون: متأسفانه هنوز اقدام قابلتوجه و اساسی برای رصد و پایش جمعیت واکسینهشده در کشور وجود ندارد و مشخص نیست که هر یک از واکسنهای استفادهشده چه میزان اثربخش و چه میزان ایمن خواهند بود. فرآیند نظارت بر واردات و صدور مجوز برای واکسنها نیز بیش از حد سهلگیرانه و غیرشفاف است و هر واکسنی فارغ از اشکالات ایمنی یا حتی اثربخشی حائز مجوز میگردد. در صورت اجباریسازی واکسن بدون ساماندهی این امور و تأمین زیرساختهای نظارتی و پایشی کلان عملاً با خسارتهای فراوان مالی و اجتماعی و حتی جانی روبرو خواهیمشد.
4️⃣ مشکلات حقوقی و قانونی: اکثریت غالب واکسنهای کرونا در داخل و خارج از کشور در مرحله آزمایشی و کارآزمایی بالینی قرار دارند. همه واکسنها ذیل مجوز استفاده اضطراری قرار دارند و تأییدیه نهایی که مستند به شواهد متقن مبنی بر اثربخشی و ایمنی باشد را ندارند. کمپانیهای تولیدکننده درباره عوارض واکسیناسیون در مرحله آزمایشی پاسخگو نیستند و حداقل تا یک الی دو سال دیگر نمیتوان از تأییدیه نهایی صحبت کرد. مجبور کردن همه اقشار مردم به تزریق واکسنی که در مرحله آزمایشی قرار دارد اقدامی کاملاً غیرقانونی میباشد که با هیچیک از قوانین حوزه سلامت سازگار نیست.
🔸تحصیل به شرط واکسن، ورود به دانشگاه و مدرسه به شرط واکسن، ورود به کشور به شرط واکسن، خروج از کشور به شرط واکسن، زیارت به شرط واکسن، ورود به رستوران و ورزشگاه به شرط واکسن، استفاده از وسایل حملونقل عمومی به شرط واکسن، دریافت خدمات اجتماعی به شرط واکسن و همانند آن مثالهایی از این اقدامات هستند که با شرایط فعلی، میتوانند تبعات ویرانگری برای بنیان اجتماعی و امنیت زیستی کشور در آینده تحت تأثیر واکسیناسیون اجباری داشتهباشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تفاوت صبح جمعه رئیسی و حسن روحانی
🌿قدم هایی برای خودسازی یاران امام زمان (عج)
⇦قدم اول: نماز اول وقت
⇦قدم دوم:احترام به پدرومادر
⇦قدم سوم:قرائت دعای عهد
⇦قدم چهارم: صبر در تمام امور
⇦قدم پنجم:وفای به عهدباامام زمان(عج)
⇦قدم ششم:قرائت روزانه قرآن
⇦قدم هفتم:جلوگیری ازپرخوری وپرخوابی
⇦قدم هشتم: پرداخت روزانه صدقه
⇦قدم نهم:غیبت نکردن
⇦قدم دهم:فرو بردن خشم
⇦قدم یازدهم:ترک حسادت
⇦قدم دوازدهم:ترک دروغ
⇦قدم سیزدهم:کنترل چشم
⇦قدم چهاردهم:دائم الوضو