بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرحیم
هر صبح سه مرتبه :
اَلْحَمْدُلِلَّهِ رَبِّ الْعالَمينَ اَلْحَمْدُ لِلّهِ حَمْداً كَثيراً طَيِّباً مُباركاً فيهِ
اَشْهَدُ اَنْ لا اِلهَ اِلا اللّهُ وَحْدَهُ لا شَریکَ لَهُ وَاَشْهَدُ اَنَّ مُحَمَّداً عَبْدُهُ وَرَسُولُهُ
وَ اَنَّهُ سَیِّدُ الاْوَّلینَ وَالاْ خِرینَ وَاَنَّهُ سَیِّدُ الاْنْبِیاءِ وَالْمُرْسَلینَ
اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَیْهِ وَعَلی اَهْلِ بَیْتِهِ الاَئِمَّةِ الطَّیِّبینَ
#الحمدلله_الذی_جعلنا_من_المتمسکین
#بولایته_علي_ابن_ابيطالب_و_اولاده_المعصومين
#صلواه_الله_عليهم_اجمعين
🌹🌹🌹
#کلام_نور :
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
اقرا باسم ربک الذی خلق، خلق الانسان من علق، اقرأ و ربک الاکرم، الذی علم بالقلم، علم الانسان ما لم یعلم
(سوره مبارکه علق آیات ۱ تا ۵)
بخوان به نام پروردگارت که جهانیان را آفرید. انسان را از خون بسته سرشت بخوان ! و پروردگارت کریمترین است همان که آموخت با قلم، آموخت به انسان آنچه را که نمی دانست.
👈 در این آیات خداوند، خود را «معلم» می خواند و جالب این که معلم بودن خود را بعد از آفرینش پیچیده ترین و بهترین شاهکار خلقت، یعنی انسان آورده است.
مقام معلم بودن را خدا، بعد از آفرینش قرارداد.
نوعی انسانی را که هیچ نمی دانست، به وسیله قلم آموزش داد که این از اوج خلاقیت و هنر شگفت خداوند در امر آفرینش حکایت دارد.
از این رو، می توان گفت که هنر شگفت معلمی از آن خداوند عالم است
🌹🌹🌹
#حدیث_روز :
امام علی (ع) :
قُم عَن مَجلِسِکَ لِاَبیکَ وَ مُعَلِّمِکَ وَ اِن کُنتَ اَمیراً
به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی
(تصنیف غرر الحکم و دررالکلم ص۴۳۵ )
🌹🌹🌹
"بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ"
"اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ، فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ، وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً، حَتَّی تُسْکِنَهُ اَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا"
#اللّٰهُمَّ_عَجِّلْ_لِوَلِیِّکَ_الْفَرَجُ
🌹🌹🌹
اللهم اشف کل مریض
اللهم ادخل علی اهل القبور السرور
اللهم اصلح کل فاسد من امورالمسلمین
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
🌹🌹🌹
معلم می سوزد ولی نمی سوزاند، هدایت می کند و گمراه نمی سازد، آتش درونش سرد است و سلام، و درود او همچون عود و رایحه اش جهانگیر.
معلم چراغ هدایت و کشتی نجات است.
معلم راهنمای خوبی ها و نیکی ها و هدایتگر و بیدار کننده است.
معلمی، همان گونه که معلم پیر انقلاب (ره) فرموده، شغل انبیاست و امت سرگردان را از وادی جهل و ضلالت به سر منزل هدایت و سعادت و از دریای پرتلاطم فساد و انحراف به ساحل امیدبخش نجات و نیکبختی می رساند.
سالروز #شهادتشهیدمطهری و #روزمعلم گرامیباد
🌹🌹🌹
#یا_حَیُّ_یا_قَیّومُ
ای زنده، ای پاینده
سلام خدمت هموطنان گرامی
صبحتان بخیر و نیکی
روز چهارشنبه خوبی توأم با سلامتی و موفقیت و آرامش وسربلندی و انرژی مثبت برایتان آرزومندم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #امام_خامنه_ای در دیدار معلمان: باید هویت ایرانی و اسلامی و شخصیت ملی را در کودکان کشور زنده کنیم.
🔹مساله زبان، ملیت و پرچم از مسائل اساسی و مهم است.
🔺دانش آموز باید به ایرانی بودن خود افتخار کند که افتخار هم دارد.
۱۴۰۲/۲/۱۲
#دیدارمعلمان
#روزمعلم
#خامنهای_جان_من_است
#سلام_من_به_شما_نائب_امام_زمان (عج)
#مولای_محبوبم_صبحتان_بخیر_و_نیکی
#لبیک_یا_خامنهای
#سلامتی_امام_خامنهای_صلوات
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#اللهم_صل_علی_محمد_وال_محمد #وعجل_فرجهم
#خدا معلم اول است «عَلَّمَ الْإِنْسانَ ما لَمْ يَعْلَمْ»
#جبرئیل معلم است «عَلَّمَهُ شَدِيدُ الْقُوى»
#رسول_خدا معلم است« یزکّیهم و یعلّمهم الکتاب و الحکمه»
👈بنابراین معلّمی جایگاه رفیع و منیع است.
خصوصا که معلّمین عصر حاضر تعلیم دهندگان #عصر_غیبتند که هم بایستی معلمی کنند و هم باید #تهذیبگری نمایند.
👈معلم می سوزد ولی نمی سوزاند، هدایت می کند و گمراه نمی سازد، آتش درونش سرد است و سلام، و درود او همچون عود و رایحه اش جهانگیر.
معلم چراغ هدایت و کشتی نجات است.
معلم راهنمای خوبی ها و نیکی ها و هدایتگر و بیدار کننده است.
معلمی، همان گونه که معلم پیر انقلاب (ره) فرموده، شغل انبیاست و امت سرگردان را از وادی جهل و ضلالت به سر منزل هدایت و سعادت و از دریای پرتلاطم فساد و انحراف به ساحل امیدبخش نجات و نیکبختی می رساند.
سالروز #شهادتشهیدمطهری و #روزمعلم گرامیباد
بسمالله الرحمن الرحیم
🚨اهداف کانونی بیبیسی از انتشار گزارش جدید
👈خون جهان را برداشته وبیش از ۱۴ساعت است که خبر اول بیبیسی جهانی معطوف به «گزارشی تکاندهنده» مرتبط با ایران است؛
گزارشی به اصطلاح تحقیقی که یکسالونیم در آبنمک خوابانده شده بود تا سرفرصت همچون برگ برندهای رو شود و مازاد رسانهای-سیاسی مطلوبی برای مدیران پروژهی «بلوای ۱۴۰۱» به همراه آورد
👈 حقیقتاً چه زمانی بهتر از اکنون که در اوج ورشکستگی اخلاقی و انحطاط ایدئولوژیک غرب،و در نقطهای از تاریخ که جانیان صهیونازی باهیچ پوششی نمیتوانند توحّش بیمثال خود را پشت قربانینمایی تاریخیشان پنهان کنند
👈 از سالگرد غائلهی ززآ و همزمان با رونمایی آشکار از صاحبکار اصلی رسانهی موساد-اینترنشنال،اپوزسیون تبهکار ایران نیز کالیبر واقعی خود را به نمایش گذاشت و نشان داد که ملتهب کردن دوبارهی فضای جامعهی ایران در تواناش نیست ونتیجتاً اتاق جنگ موساد درقالب رسانه نیز تا حدّ زیادی تضعیف شد
اندکی بعد بارقم خوردن عملیات طوفان الاقصی درهفتم اکتبر،رژیم اسرائیل موساد-اینترنشنال را برای سفیدشویی جنایات صهیونازیها به شکل تماموقت به کار گرفت وهمین امر موجب گردید که تشت این شبهرسانه بیش از پیش از بوم بیفتد
👈 بدین ترتیب بیبیسی فارسی درخطّ مقدم نبرد رسانهای وشناختی علیه ایران قرار گرفت و در سراسر این هفت ماه، باتکیه بر اسلوب ورویکرد حرفهایتری که درخبر پراکنی،شبههافکنی و پروپاگاندای نرم دارد، جور موساد-اینترنشنال را علیه ایران به مثابه ستون محورمقاومت کشید تا امروز
👈 امروز اما برای انتشار چنین گزارشی بیبیسی جهانی وارد عرصه میشود و نه بیبیسی فارسی
چراکه اهداف تعریفشده برای پروژهی انتشار این «گزارش هولناک» صرفاً بنا نیست که به غائلهی ۱۴۰۱ متّصل شود و به کالبد بیجان آن بلوا نفس مصنوعی دهد
اهداف این گزارش چندوجهی و درهمتنیدهاند؛
آن هم به شکلی که مخاطب نتواند به آسانی اجزای آن را از هم تفکیک کند
✍ اهداف کانونی این گزارش شامل این موارد است:
۱. نوک پیکان نقض حقوق بشر را از اسرائیل (عامل نسلکشی) به سوی ایران(مثلا مرگ چندنوجوان معترض)برمیگرداند و با همترازسازی ایران واسرائیل در ارتکاب جنایت،به اسرائیل فرصت بازسازی چهرهی خود را _ولو به شکل محدود، اعطا میکند
آن هم دروضعیتی که حتی ایالات متحده اقرار میکند که پنج یگان ارتش اسرائیل مرتکب نقض فاحش حقوق بشر شدهاند
۲. سرکوب گستردهی اعتراضات دانشجویان و دانشگاهیان درغرب، دربرابر جزئیات هولناک سرکوب نوجوانان در ایران رنگ میبازد و غرب ورشکسته را دوباره بر مسند مدّعی حقوق بشر مینشاند
۳. سپاه پاسداران که پس ازحادثهی تروریستی کنسولگری ایران در دمشق و متعاقب آن پاسخ قدرتمند ایران درخاک فلسطین اشغالی،در افکارعمومی مردم ایران جایگاه ویژهای پیدا کرده بود،به عنوان عامل جنایت در مظان اتّهام قرار میگیرد و دستاوردهای داخلی تنش ایران و اسرائیل در میدان را به محاق میبرد
۴. بحث قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست تروریستی دولتهای غربی را باز برجسته میکند وپیگیری آن را دررسانهها و درسطح نهادهای حقوقی بینالمللی شدّت میبخشد
آن هم درشرایطی که دادگاه بینالمللی کیفری از احتمال صدور قرار بازداشت نتانیاهو و چندتن از وزرای کابینهاش به جرم ارتکاب جنایات جنگی خبر میدهد
۵. این گزارش باید امتداد انتقامی تلقّی شود که اسرائیل نتوانست درپاسخ به حملهی پهپادی-موشکی ایران، درخاک ایران عملیاتی کند
این قاعدهی جنگهای هیبریدی است که پاسخها وپاتکها به دشمن لزوماً ازهمان جنسی نیستند که حریف به کار گرفتهاست اکنون که اسرائیل چنان درضعف است که حتی باوجود ماشین جنگی موساد-اینترنشنال هم قادر به موجسازی رسانهای علیه ایران نیست،حرفهایترین رسانهی جهان به نیابت از حامیان استعمارگر اسرائیل به کمکاش آمده است
۶. نکتهی مهم دیگر طرح شبههی حضور فعال نیروهای«حزبالله» در ایران است
درگزارش از عاملیت مستقیم«حزبالله» نام برده شده و این گروه همدست سپاه پاسداران در ارتکاب جنایت در داخل ایران تصویر میشود
گرچه همزمان این تردید هم به میان میآید که این حزبالله همان حزبالله لبنان است یا نه، امااصل قضیه این است که علیه حزبالله که از هشتم اکتبر در کنار نیروهای مقاومت فلسطین در غزّه جنگیده،ادعاهایی جعل میشود که زمینههای تحریمهای حقوق بشری و تبعات سیاسی علیه این سازمان را هموار میکند
👈بااین اوصاف نمیتوان لحظهای در این واقعیت تردید کرد که رونمایی از این گزارش، باافزایش فشار بر ایران ودیگر نیروهای مقاومت درمنطقه،نسلکشی غزّه،تغییر نقشهی فلسطین و دگرگونی ساختار ومناسبات منطقه وبلکه نظم سراسر نظام بینالملل پیوند انکارناپذیری دارد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨میگل مارکز، خبرنگار سی ان ان، درباره حضور بیش از حد و اغراق آمیز پلیس در دانشگاه کلمبیا اظهار نظر می کند.:
"من بسیاری از این نوع مطالب را در سراسر جهان پوشش داده ام و هرگز ندیده ام این تعداد پلیس در یک منطقه حرکت کنند."
🛑 رهبر معظم انقلاب:
در این لشکر عظیم فرهنگی آموزش و پرورش، افسرانی که عدّهها و مجموعهها را اداره میکنند همین معلّمینند.
آموزش و پرورش وسیلهی پیشرفت کشور است.
معلّمین عزیز ما در حقیقت #افسران_سپاه_پیشرفت این کشور هستند...
روز معلم بر آموزگاران مبارکباد 🌸🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴این انگشتان کوچک با ژنرالها چکار داشت؟
اگر میخواهید دفاع هنرمندانه از مظلومیت غزه را ببنید کار این هنرمند آلمانی را ببینید.
حقیقتا هنر(سلبریتها)در کشور ما به کدام سو میرود و هنر اصیل چگونه قلبها را برای مظلوم تکان میدهد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍ هُوَ الَّذِي بَعَثَ فِي الْأُمِّيِّينَ رَسُولًا مِنْهُمْ يَتْلُو عَلَيْهِمْ آيَاتِهِ وَيُزَكِّيهِمْ وَيُعَلِّمُهُمُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَإِنْ كَانُوا مِنْ قَبْلُ لَفِي ضَلَالٍ مُبِينٍ
🔹️تلاوت آقای «عباس هاشمی» حافظ کل قرآن کریم، قاری بینالمللی و نفر اول بیستوهفتمین دوره مسابقات بینالمللی جمهوری اسلامی ایران و دبیر آموزش و پرورش؛ در ابتدای دیدار معلمان با رهبر انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍ رهبر انقلاب هماکنون در دیدار معلمان: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است. ۱۴۰۳/۲/۱۲
19.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍ رهبر انقلاب در دیدار معلمان: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است.
جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند. ۱۴۰۳/۲/۱۲
🌍 این هم از جامعه پزشکی ما در شیراز یک مهمونی بوده همه پزشک بودن ۲۹ تا از پزشکها به خاطر مشروب تقلبی بستری شدند ؛ چندتاشون دیالیز شدند ؛ یه خانم دکتر متخصص پوست هم فوت کرده است
🔹 خانم ؛ دکتر متخصص پوست هست و شوهرش متخصص چشم...
یه متخصص زنان وقلب ...
بعضی هاشون هم تو کما هستند.
مشروب ظاهرا ویسکی هم بوده
🔹برای مشروبات الکلی که در ۹۵ درصد نقاط جهان به فراوانی و تنوّع در دسترس همه هست ، اینجا ۲۹ نفر پزشک متخصص کور، علیل و ناقص میشوند و یا میمیرند...
در اصل میزبان یکی از کله گنده های جهرم بوده ؛ خانم دکتر اکبری هم اصالتا جهرمیه
🔹مشروب ها هم همه پلمب و به اصحلاح اصل بوده اما در واقع الکل صنعتی بوده
خانم دکتر اکبری در جا تمام کرده همسرشون الان بیمارستان هستن باید دیالیز بشن کلیه هاشون آسیب دیده
📌 این جنگ آخرالزمانی است.
🔺 اخیرا یهودیان اقدام به نصب تعداد زیادی تابلو با مضمون روزشمار نابودی جمهوری اسلامی کردهاند.
🔺 بگذارید تحلیلگران شرق و غرب هر میخواهند بگویند. اما هم آنها و هم ما خوب میدانیم چه خبر است.
🔺 آنها در رویای نیل تا فرات هستند تا مسیحشان ظهور کند و سلطنت جهانی سلیمان را برای قوم یهود به ارمغان بیاورد.
🔺 و ما هم در پی آمادهسازی منطقه و جهان برای ظهور قائم آل محمد (ص) هستیم. دورهای که در آن بتوانیم ظهور تامه همه اسماء الله را از ناحیه سلطنت تامه امام معصوم در ملک و ملکوت نظارهگر باشیم. دورهای که ارض ظلمانی تبدیل به جلوهای از بهشت نورانی میشود.
🔺 و این دو امکان جمع ندارند. هیچ صلحی در کار نیست. هیچ راه سازشی وجود ندارد. هر دو میدانند آخر خط چیست. یا دولت بنی اسرائیل میماند و یا حکومت شیعیان علی (ع). این جنگ آخرالزمانی است.
21.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 چرا باید کتب شهید مطهری را خواند؟
⁉️ خواندن کتب ایشان سنگین است، چرا همچنان این کتب پیشنهاد می شود ⁉️
⁉️ چرا با وجود برخی سخنرانانی که جذاب حرف می زنند و مخاطب زیاد هم دارند ، مقام معظم رهبری همچنان جوانان را به سمت کتب شهید مطهری سوق می دهند ⁉️ ⁉️ ( سوالی بسیار مهم )
‼️ ویژگی مهم کتب شهید مطهری چیست ⁉️
👆👆👆 حتما وقت بگذارید و این کلیپ را ببینید ، زیاد وقت شما را نمی گیرد. آن وقت متوجه خواهید شد که چرا این همه اصرار بر خواندن کتب شهید مطهری هست و اگر سمت سخنرانی های جذاب اما کم محتوا بروید چه بلایی بر سر خودتان می آورید.
.
♻️ تقسیم کار ما با جریان باطل
🔰 حمید رسایی: این ایام که از یک طرف گرایش مردم دنیا به اسلام و حجاب و دفاع جمعیت عظیم مردم دنیا و دانشجویان مسیحی در آمریکا در دفاع از غزه را میبینم و از طرف دیگر جماعتی اندک در کشورمان را میبینم که با افتخار خود را بیناموس و سلیطه مینامند و به این عناوین افتخار میکنند، این بیان زیبای مرحوم آیت الله حائری شیرازی را به یاد میآورم:
گروهی از خبرنگاران اتریشی پیشم آمدند و سؤالاتی را مطرح کردند. اولین سؤالشان این بود: در این 15 سال که از انقلاب گذشته، شاهد برگشتن جوانان از انقلاب هستید؟ در واقع، از من می خواست که این را تأیید کنم!
گفتم انسان دو بخش دارد: بخشی که میخواهد مقتدر باشد و ازهمه بزند و از همه بِبَرَد و همه را غارت کند و بخشی که می خواهد یک ذره به کسی تعدّی نکند. شما اروپایی ها، امریکایی ها، این بخشِ بزن-بخور را میبینید و آن بخش نزن-نَبَر را نمیبینید.
شما، به جز هرزه ها هیچکس زیر چترتان و پرچمتان نخواهد ماند و ما تمام پاکان جهان را از چنگ شما بیرون می آوریم.
ما با شما عالَم را قسمت می کنیم. پاکان عالم را از شما خواهیم گرفت و شما هرزههای ما را از ما خواهید گرفت؛ هرزه های ما برای شما و پاکان عالَم برای ما.
اگر درعمق اروپا و آمریکا یا حتی در درون اسرائیل، پاکی هست، بالاخره از صفوف شما خارج خواهد شد و به ما خواهد پیوست و اگر در درون خانه های ما، ناپاکی وجود داشته باشد، بالاخره از بین ما خارج خواهد شد و به شما خواهد پیوست. این قرار ما با شما...
🔴حضرت امام خمینی رحمه الله درباره مقام معلم می فرماید:
♦️ «نقش معلم در جامعه، نقش انبیاست؛ انبیا هم معلم بشر هستند. نقش معلم، بسیار حساس و مهم است و مسئولیت بسیار زیادی دارد. نقش مهمی است که همان نقش تربیت است که اخراج من الظلمات الی النور است. معلم، امانت داری است که [امانت او] غیر از همه امانت هاست؛ انسان، امانت اوست. امانت های دیگر را اگر کسی خیانت به آن بکند، خلاف کرده است، اما امانت اگر انسان باشد، اگر خدای نخواسته به این امانت خیانت شد، یک وقت می بیند خیانت به یک ملت است، خیانت به یک جامعه است، خیانت به اسلام است. معلم، امانت دار نسلی است که تمام مقدّرات یک کشور، به آن نسل سپرده می شود و تربیت شما باید همراه با تعلیم باشد».
♦️«تعلیم» سرمشق همه انبیاست که از طرف خداى تبارک و تعالى به آنها مأموریت داده شده؛ مأموریت خدا به انبیا همین است که بیایند و آدم درست کنند. و آنهایى که به انبیا نزدیکترند آنها به مقام آدمیت نزدیکترند. آن وقت که ملائکه اشکال کردند که آدمى که مفسد در ارض هست چرا خلق فرمودى. جواب این بود که من مىدانم چیزهایى که شما نمى دانید. دنبالش هم خداوند تعلیم همه «اسماء» را به آدم کرد. و وقتى که عرضه داشت به ملائکه، آنها دیدند که نمىتوانند اینطورى که آدم مىتواند ادراک کند حقایق را، آنها نمى توانند .
♦️نقش معلم در جامعه، نقش انبیاست؛ انبیا هم معلم بشر هستند. تمام ملت باید معلم باشند؛ فرزندان اسلام تمام افرادش معلم باید باشند و تمام افرادش متعلم.
🔴امام خامنه ای:
♦️در مورد معلّم، اهمّیّت او اینجا است که همهی جامعهی تحصیلکردهی کشور مدیون قشر معلّمند؛ این چیز خیلی مهمّی است. شما هر انسان فرزانه، آگاه، عالم، تحصیلکرده و باسواد را که پیدا کنید، مدیون معلّم است؛ قشر معلّم یک چنین جایگاهی دارد. همه این را قبول دارند که قدرت و قوّت و اعتبار و آبروی یک کشور، بیش از همهچیز به نیروی انسانی آن کشور است. درست است؟ این را همه قبول داریم. خب نیروی انسانی را چهکسی درست میکند؟ نیروی انسانی را چهکسی فعلیّت میبخشد؟ معلّم. ببینید، اینها ارزشها و نشانههای واقعی ارزش معلّم است.
♦️این معلمان چه قدر عزیزند، این شغل معلمى چه قدر ارزشمند است، این مرتبه ى تعلیم چه قدر والا و بلند است، که همه ى انسانهاى فرزانه، انسانهاى بزرگ و برجسته، هرجایى که باشند، خود را پرورده ى دست معلم مىدانند و سایه ى معلم را بر سر خودشان حس مىکنند
♦️تکریم نسبت به معلم و بزرگداشت او به معناى واقعى کلمه، آثار بسیار مثبتى را در فرهنگ جامعه و تعلیم و تربیت باقى مىگذارد.