🔺نام:
_جشن ۲۵۰۰ ساله پادشاهی
نام:
_مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر
هزینه:
۳۰۰ میلیون دلار آن زمان
هزینه:
۴۰۰میلیارد تومان
محل خرج کرد:
_استقراض از دولت های خارجی ، بخش خصولتی ، صرفهجویی در بودجه سازمانهای دولتی برای تامین مخارج جشن، تخصیص ردیف بودجه ، بیت المال
محل خرج کرد:
_با پول شخصی بیش از ۵۰۰هزار نفر از مردم تهران و شهرستانها
مهمانان:
۱۳۸ نفر از سران حکومتی جهان از ۶۹ کشور
مهمانان:
۴ میلیون زن و مرد،کودک و نوجوان و جوان ایرانی
اقلام و کالاها:
طراحی :مزون ژانسن فرانسوی
غذا :رستوران ماکسیم پاریس
پارچه ها و دوخت البسه :ایتالیا
گلآرایی :هلند
اقلام و کالاها:
صفر تا صد نذورات مردمی بصورت شخصی
هدف:
اثبات انتساب به سلسلههای پادشاهی ۲۵۰۰ساله که برخی از آن سلسلهها هیچ دستاوردی جز زنبارگی ، وطنفروشی و فساد نداشتند!
هدف:
_جشن ولایت فردی که خداوند در موردش فرمود : لافتی الا علی لاسیف الا ذوالفقار
اظهار نظرها:
_وای چقدر نایس بوده
اظهار نظرها:
_چرا ترافیک درست میکنید؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞بازدید حاجیان آمریکایی از مکان واقعۀ غدیر خم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞چطور درباره داعش با وسعتی بیشتر از عراق یا سوریه، پیروز شدیم؟ چطور در جنگ مذهب پیروزی بدست آمد؟
🎙حاج قاسم پاسخ میدهند
6.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞ببینید| رهبر معظم انقلاب: کودتای نوژه را یک خلبان نیروی هوایی خنثی کرد
🔺سالگرد افشای کودتای نقاب ( نوژه)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞کبکانیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از سهم دهکهای مختلف از رتبههای زیر ۳۰۰۰ کنکور می گوید:
دهک اول، دوم و سوم (کمبرخوردار): ۲ درصد
دهک ۸، ۹ و ۱۰ (برخوردارترین): ۸۰ درصد
دهک اول (ضعیفترین): ۲ دهم درصد
دهک دهم (ثروتمندترین) ۴۸ درصد
✅حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد شهبازیان؛ پژوهشگر و مدرس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم
🔴مردم از مدعیان مستند(سند ومدرک و منبع وماخذ و دلیل) بخواهند؛ آگاهی مردم مانع رشد مدعیان دروغین می شود.
🚨مهمترین شاخصهای که جریانهای مدعی دارند، دعوت کردن مرید به سمت خود است یعنی هوای نفس دارند و دوست دارند که بزرگ دیده شوند. گاهی هم میخواهند از نظر جنسی از مریدان سوءاستفاده کند. همه اینها به شاخصه خودمحوری و دعوت به خود برمیگردد. این یک ویژگی مطلق بین تمام جریانهای مدعی است.
⭕️شاخصه دوم مخالفت با وضع موجود است. امروز در نظام اسلامی ایران علیرغم مشکلاتی که وجود دارد، راه مبارزه این نیست که مخالفان، قیام و شورش کنند و یک دستهای را علیه نظام شکل دهند. شاخصه اصلی جریانهای مدعی در مجموع مخالفت با نظام و وضعیت موجود هست و به همین خاطر برای برخی جذابیت دارد.
یکی دیگر از شاخصههای جریانهای مدعی استفاده از جعل، تقطیع و تحریف در روایات است. شیوه و شگرد اینها در مورد قرآن این است که تأویلگرا هستند و استفاده از علوم غریبه هم ویژگی خاص آنهاست.
تبدیل ایران به تاجیکستان
کهنترین آتشکده زرتشتیان جهان در کشور تاجیکستان با ۵۵۰۰ سال قدمت قرار دارد، اما قدیمیترین آتشکده در ایران کمتر از ۱۵۰۰ سال قدمت دارد.
به دلیل پیشینه آیین زرتشت در تاجیکستان و افغانستان یونسکو «جشن مهرگان» را میراث تاریخی تاجیکستان و ایران و «یلدا/چله» را مشترک افغانستان و ایران معرفی کرده است.
جشن سده نیز مورد ادعای تاجیکستان است. جشن نوروز نیز مشترک بین چند کشور است.
موبد خجسته میستری گفته بود که نسل جدید زرتشتیان، زیر بار این آیین نمیرود و از جمعیت رو به کاهش زرتشتیان ابراز ناراحتی کرده بود.
ترویج گسترده آیین زرتشت توسط یونسکو برای احیای این آیین در حالی است که تاجیکستان مهد پیدایش آن است.
افزون بر این جمعیت زرتشتیان ایران به یکصدم درصد جمعیت ایران نیز نمیرسد و از آن عجیبتر اینکه تنها چهار درصد جمعیت زرتشتیان جهان در ایران زندگی میکنند.
تلاش برای ساخت، بازسازی و ترویج معابد پیروان این آیین در یزد، تغییر نام میادین و خیابانها به نامهای مرتبط با این آیین و بزرگان آن، رونمایی از تمبر یابود بزرگترین حامی مالی این آیین، حضور وزیر میراث فرهنگی در معبد آنان در شب بزرگترین عید شیعیان و در آستاته ایام محرم حسینیه ایران، حضور سرمایهگذاران زرتشتی غیرایرانی در بخش گردشگری، ایجاد مثلث جدید جمعیت زرتشتی در این استان از چشم ناظران آگاه پوشیده نیست.
✡چرا یونسکو دارالعباده را برای تغییر فرهنگ ایرانی انتخاب کرده است؟
..
🔰صلواتی راهگشا....
حدود ۹۰ سال قبل آیت الله حدائق در سفر مکه با کاروان، گرفتار طوفان شن میشوند که مرگ حتمی در کمینشان بود
نامبرده متوسل به حضرت صاحب الزمان علیهالسلام شده، ملهم به این صلوات میشوند، همه اهل کاروان این صلوات را گفته و نجات مییابند کاروانهای جلوتر نیز که گرفتار طوفان بودند با گفتن این صلوات نجات یافتند
*آیت الله حدائق تا آخر عمر به دوستان و شاگردان خویش گفتن این صلوات را توصیه و خود ایشان نیز به این صلوات مداومت داشتند:
♦️اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد
زِنَةَ عَرْشِ الله
اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد
زِنَةَ السَّماواتِ السَّبْع
اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد
زِنَةَ الْاَرَضينَ السَّبْع
اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد زِنَةَ الْجِبال
اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد
زِنَةَ الْمِيٰاهِ الْبِحاٰرِ وَالْاَنْهار
اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد
عَدَدَ اَنْفٰاسِ الْخَلائِق
اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد
عَدَدَ الْشَّعْرِ وَالْوَبَر
اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد
عَدَدَ الْحَجَرِ وَالْمَدَر
اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد
عَدَدَ قَطَراتِ الْاَمْطار
اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد
عَدَدَ اوْراقِ الْاَشْجار
اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد
عَدَدَ سُوَرِ الْقُرْآن
اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد
عَدَدَ آياتِ الْقُرآن
اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد
عَدَدَ اَسْطُرِ الْقُرْآن
اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد
عَدَدَ كَلِماتِ القُرآن
اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد
عَدَدَ حُروفِ الْقُرآن
اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد
مِنَ الْآن اِلىٰ يَوْمِ الْقيامَة
اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد
وَ صَلِّ عَلىٰ جَميعِ الأَنبياءِ الْمُرْسَلين
وَالْمَلائِكَةِ الْمُقَرَّبين والْشُّهَداءِ وَالْصِّدّيقين
وَ عِبادِکَ الْصالِحين عَدَدَ اَنْفاسِ الْخَلائِق
اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد
وَ صَلِّ عَلىٰ جَميعِ الأَنبياءِ الْمُرْسَلين
وَالْمَلائِكَةِ الْمُقَرَّبين والْشُّهَداءِ وَالْصِّدّيقين
وَ عِبادِکَ الْصالِحين مِنَ الْآن اِلىٰ يَوْمِ الْقيامَة
اَلّلهُمَّ الْعَنْ اَعداءَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد
وَ عَذِّبْهُمْ عَذاباً اَليماً وَالْعَنِ الْجِبْتَ
وَالْطّاغوتَ عَدَدَ اَنفاسِ الْخَلائِق
🌹ثواب نشرباهزاران صلوات هدیه به شهداونیکان به نیت فرج
🔴حاج آقای شهبازیان (پژوهشگر و مدرس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم) لطفا خلاصه راهکارهای مبارزه و برخورد و تبیین در مورد #مدعیان_دروغین #زمینه_سازی_ظهور را بفرمایید:
1- شخصیتزدگی یکی از آفتهای مردم و جامعه ماست. به مردم باید آموزش داد که حرف هیچ شخصیتی وحی منزل نیست و قابل نقد است.
2-خیلی از افراد غیر متخصص در حوزه مهدویت نظر تخصصی می دهند و انحرافاتی را سبب شدهاند. باید به مردم آموزش داد که از هر کس در حیطه تخصصش سؤال کنند و حرف افراد غیر متخصص را هر چند افرادی بزرگ و محترم باشند، نپذیرند.
3-در حال حاضر الهیات در حال خروج از حوزه است و مردم کمتر دین و الهیات خود را از آخوندها میگیرند و به سمت برخی مدعیان و افراد غیر متخصص که ارتباط بهتری با مردم دارند، رجوع میکنند. حوزه و روحانیت باید این کمبود را جبران کند.
4-مراجعه به منابع و مصادر ضعیف در حوزه مهدویت یکی از مشکلات در حوزه تولید محتوا در بحث مهدویت است. این نقیصه باید در نظام پژوهشی حوزه علمیه و کشور اصلاح شود.
5-کتاب «عصر ظهور» نوشته استاد کورانی، باید با حضور خود ایشان در حوزه نقد شود که تا به حال این کار انجام نشده است. رجوع به برخی از منابع ضعیف، از مشکلات این کتاب است.
6-سخنرانان در موضوع مهدویت باید به مسائل اساسی مهدویت مانند وظیفه منتظر و قواعد ظهور بپردازند و از صحبت در مورد مسائل غیر اساسی مانند اینکه چه کسی امام زمان(عج) را شهید میکند و چه نشانههایی در حال حاضر بر عصر ظهور تطبیق دارد و ... پرهیز کنند.
7-ایجاد هیجانات کاذب در مردم به وسیله تطبیقهای غلط، از سمت کسانی که منتسب به نظام هستند موجب رواج کار تطبیق و سوء استفاده مدعیان دروغین شده است. اینکه مرتب بیان شود که مقام معظم رهبری همان سید خراسانی است، موجب سوء استفاده مدعیان از این فضا شده است. باید از تطبیق گرایی در بین سخنرانان و مردم در حوزه مهدویت، جلوگیری نمود.
8-حوزه علمیه قم باید یک اتاق فکر با استفاده از متخصصترین روحانیون در زمینه های مختلف فقهی، کلامی، فلسفی و ... ترتیب دهد و نهادهای اطلاعاتی هم باید اطلاعات خود را در پروندهها و مسائل مختلف در اختیار آن ها قرار دهند، تا برای هر مشکلی راهکار لازم پیدا شود.
9-گرایش به علوم غریبه و باور به خواب و رؤیا، دو تا از مشکلاتی است که در مردم وجود دارد و باید برای آن ها راهکاری پیدا شود.
10- باید دوره آموزشی طولانی حوزه کوتاه شود و کافیست در هر درس، فقط یک کتاب خوب خوانده شود نه اینکه چندین کتاب تدریس شود و تکرار مکررات شود.
11-نظام آموزشی حوزه باید با محوریت قرآن شروع شود و با مبنا قرار دادن قرآن در دوران آموزشی، طلاب به سمت آموختن صرف و نحو، اصول و عقاید هدایت شوند نه اینکه بقیه دروس محور شوند و قرآن، احادیث و اعتقادات در حاشیه باشند.
12-بسیاری از طلابی که جذب مدعیان دروغین شدهاند، حدیثشناس نیستند و اولیات علم حدیث را نمیدانند. باید پرداختن به احادیث و اعتقادات در حوزه ها تقویت شود.
13-نهادهای تبلیغی مانند سازمان تبلیغات و دفتر تبلیغات اسلامی باید با ایجاد تفاهمنامههایی با یکدیگر در امور مختلف همکاری کنند.
14-باید اهمیت منبع حدیث و بررسی آن را به مردم آموزش داد تا هر حرف باطلی را به عنوان حدیث از اهل بیت(ع) نپذیرند.
15-این موضوع باید به مردم آموزش داده شود که هر کس که قدرت ماورایی داشت، لزوماً اهل حق نیست چون ممکن است که از طریق شیطانی به این قدرت رسیده باشد. بنابراین مدعیان دروغین، ممکن است قدرت ماورایی هم داشته باشند و نباید فریب آنها را خورد.