فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ ببینید چطور با حرفهای بی اساس و استفاده از فن مغالطه جوانان و نوجوانان عزیز و کم اطلاع ما را فریب میدهند !!!
💥مناظره حجتالاسلام کهرمی و حسن آقامیری درباره گشت ارشاد و مهسا امینی!
⚠️بسیار بسیار جالب است حتما ببینید!
✅ هرکس دنبال حقیقت است این مناظره را بدون تعصب و جهت گیری با دقت ببیند
🔻دربارۀ حالِ کنونیِ عزتالله ضرغامی
🖋 مهدی جمشیدی
۱. ما با یک «نسلِ مدیریّتیِ فرسوده» مواجه هستیم که خسته شدهاند، کم آوردهاند، بیش از این نمیتوانند، و شاید نمیخواهند مسیر انقلاب را ادامه بدهند. ازاینرو، «تظاهر به روشنفکری» میکنند تا شاید بدنۀ اجتماعی بیابند و کیسهای برای آیندۀ سیاسیشان بدوزند. تصوّر کردهاند که مسیر قدرت، از رهگذر «چنگکشیدن به چهرۀ ارزشها» میگذرد و هرچه که «سیمای منتقدانه» از خود بتراشند و سخن باطل ببافند، بازار مخاطبشان، داغتر و پُررونقتر خواهد شد. همان راهی را میروند که عدّهای رفتند و چند صباحی بر کرسی قدرت تکیه دادند و اینک خانهنشین و متروک و مطرود هستند. مثال عینیاش علی لاریجانی. عاقبت خوشرقصیهایش برای جریان غیرانقلابی جز این شد که اکنون خاکسترنشین است و ورشکسته سیاسی به شمار میآید؟!
۲. اینان به این اندازه از حضور در قدرت، راضی نیستند. بیشتروبیشتر میخواهند. دیدید که چگونه صف کشیدند برای ریاستجمهوری. گویا بازنشستگی ندارند؛ اگرچه در قدرت هم که بودند، «نشسته بر کرسی» بودند، نه «ایستاده در میدان». چرخۀ باطل ساختهاند و سیری ندارند. معدۀ قدرتخواهیشان، بیاندازه اتساعپذیر است. اگر آیتالله خامنهای از «چرخش قدرت» سخن نمیگفت و در بیانیۀ گام دوّم انقلاب، «جوانان مؤمنِ انقلابی» را به عرصۀ حکمرانی فرانمیخواند، بیش از اینها گرفتار این جماعتِ تکراری و تمامنشدنی میبودیم.
۳. کمکم دارند «ریزش» میکنند. چیزهای که میگویند، نشانگر «اتّفاقات باطنی»اشان است. امّا مسأله این است که سقوطِ «خودشان» را به «جامعه» نسبت میدهند و در لفافۀ «جانبداری از جامعه»، آن را «متهم» میکنند؛ متهم به عبور از ارزشهای دینی و تفکّر انقلابی. میگویند جامعه، دیگر کشش انقلابی ندارد و از راه رفته، بازگشته؛ میگویند جامعه، دچار تغییر ارزشی شده؛ میگویند جامعه با انقلاب، زاویه پیدا کرده است. حال آن که این اوصاف و احکام، جملگی بازگویی حال درونیِ خودِ اینان است و نه جامعه. «خودشان» را توصیف میکنند، امّا رندانه و زیرکانه، سقوط و ریزش خودشان را به «جامعه» نسبت میدهند. شدهاند «زبان جامعه». میهراسند از اینکه بگویند «ما» استحاله شدهایم. میخواهند جامعه را نیز در انحطاط فکریِ خویش، «سهیم» و «شریک» کنند تا هم خود را توجیه کنند و هم دستاویزی برای فشار بر حاکمیّت بیایند. همان سخن حجاریان است؛ فشار از پایین ... .
۴. هنوز درنیافتهاند که مردم، الگوی مدیریّتیِ «حاجقاسم سلیمانی» را میپسندند که با وجود حضور چهلساله «در قدرت»، هیچگاه «بر قدرت» نشد و ایدئولوژی انقلابیاش رقیق نگشت. نمیفهمند «عیانسازی وابستگی به ارزشها»، فضیلت نه نقطۀ ضعف. البتّه حتّی برای توجیه خویش، دست تصرّف و تحریف به سوی حاجقاسم نیز دراز کردند تا او را «غیرانقلابی» و «منتقد» جلوه بدهند، امّا در همان آغاز راه، آیتالله خامنهای برآشفت و گفت عدّهای سعی نکنند وی را «زاویهدار با انقلاب» و «بریدۀ از ارزشها» نشان بدهند؛ چراکه وی یک «انقلابی اصیل و ریشهدار» بود. حاجقاسم، آکندۀ از «محبّت» و «خوشبینی» و «ملاطفت» بود، امّا برای «جذب مخاطب به سوی ارزشها»، نه برای «سیّالسازی ارزشها» و «نسبیکردن مرزهای انقلابی». درونِ حاجقاسم، سرشار از «جزمیّت» و «قطعیّت» بود، ولی در عین حال، «گفتگو» و «مدارا» میکرد و اهتمام بر «جذب» داشت. در آنجا نیز که حس میکرد کسانی بهطور عامدانه در پی «تقابل با انقلاب» هستند، ابرو در هم میکشید و چشم میدراند و با عتاب و تلخی سخن میگفت؛ چنانکه با حسن روحانی چنین کرد و او را به عقب راند. حاجقاسم سلیمانی، هم «دافعه» داشت و هم «جاذبه».
۵. جملهای که ضرغامی نوشته، وی را در وادی «خواص اغواگر» نشانده است. میخواهد «واقعیّت اجتماعی» را تحریف کند؛ همان واقعیّتی که مردم در متن آن زندگی میکنند؛ آن هم در اوج جنگ روایتها. در واقع، مرتکب خیانت جنگی شده و از پشت، خنجر زده است. چون میداند «بازی روایت»، کارساز و فتنهافکن است، بر آن است که «بازیسازی» کند و خود را به «دیگریهای گذشته»، نزدیک سازد. در پی «جایابیِ جدید» است برای آیندهای که دور نیست. نیاز دارد به چهرۀ تازه و متفاوت با گذشته. این «نیاز سیاسی»اش را درک میکنم، و نهفقط من، که هر مخاطبی میفهمد او در چه مداری و با چه هدفی به حرکت درآمده است. ازاینرو، کسی او را «باور» نخواهد کرد و این مواضع، حاصلی نخواهد داشت جز فروغلتیدن در مرداب انزوای سیاسی و حاشیهنشینیِ اجتماعی. گوارای وجودش اینهمه بیتدبیری در تدبیر خویش.
۶. در حالیکه بسیجیها و انتظامیها در خطّ مقدّمِ نبرد، مظلومانه در خون خویش غوطهور میشوند، اینان در پشت جبهه، گرای پیشروی و نقطهزنی به رسانههای دشمن میدهند.
آقای رئیسی، قصد عزلِ این منصوبِ نابجا را ندارید؟!
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
تقصیر مردم است
🔺یک عدمون مشکل رو در فشارهای اقتصادی به مردم دیدیدم و گفتیم خون ملت به جوش آمده. یک عدمون گفتیم مشکل اصلی بحث حجاب و قانونی بودن اونه. رفتیم تو بحث و جدل که اینو حل و فصل کنیم. یک عدمون گفتیم مشکل سلبریتی کثیف و لایک پرسته، هم خودشون هم فرهنگشون و هم محیط رشد و نمو و حیاتشون. یک عده هم با بی انصافی مساله رو ظلم مسوولین دانستیم و ظالمانه گفتیم مردم مقابل ظلم قیام کردند. یا ادای آدمهای با انصاف رو در آوردیم و گفتیم مسوولین خطا کردند. رفتیم روی نقد خطاهای نیروی انتظامی و دیگران.
🔺اما وقتی او وارد شد و تحلیل کرد خیلی ها فهمیدند سر کار بودند. ریشه اصلی را ندیده بودند. همه منفعل شده بودند و گول خورده بودند. او یک حرف متفاوت زد. مثل همیشه عمیق ترین و دقیقترین تحلیل را او گفت. ریشه اصلی همه این مشکلات آن است که داریم پیش میرویم.
🔺ایران دهه نود را با مسوولینی ضعیف و پر خطا و غرب ترس و غرب بسنده، «دوام آورد». ایران درد کوچک شدن سفره و بی کاری و بی مسکنی را با طعم دولتی بی خیال و کم کار پشت سر گذاشت. خواستند مردم پای صندوق رای نیایند تا همه این درد و رنج که منشاش یا فشار دشمن بود یا فرهنگ دشمن پرستی، همه اش را به صورت نظام بکوبند. اما مردم آمدند. همه تلاشهایشان کمتر از بیست درصد ریزش رای را به همراه داشت. بقیه مشارکت کنندگان ابتدای دهه نود باز هم آمدند. شد یک حماسه. دشمن خفه خون گرفت. مردم درد داشتند اعتراض داشتند رنج کشیدند اما نگذاشتند اسلام سیلی بخورد و سیلی به دشمن زدند.
🔺اینگونه بود که ورق برگشت. دولتی آمد مصمم. مردمی. امیدوار به مردم. شجاع در تصمیم گیری. آثار حضورش کم کم هویدا شد. صدای شکستن استخوانهای پیکره تحریمها شنیده شد. چک برجام نقد میشد نه با اختیار طرف مقابل بلکه با زبانی که بهتر میفهمیدند یعنی اجبار. سخت ترین تصمیمهای اقتصادی شجاعانه گرفته شد.
نشاط مردم جلوه نمایی میکرد. صحنه شد صحنه بروز معنویت. اربعین چشمهای دشمن را داشت از حدقه بیرون میکشید. ملیون ملیون ایرانی راه افتادند. سرود سلام فرمانده رفت روی مخشان، تصویر یک ایران با نشاط معنوی و با عزم جدی که از وسط آتش شیطنتهایشان دوباره برخاسته، داشت مخابره میشد. شروع کردند به دست و پا زدن.
🔺دشمن دشمن است همیشه دشمنی میکند. اما تحلیل او را دقت نکردیم. مشکل او این بار هیبت و اقتدار ایران بود. دستپاچه شده بود. این که همه مهره هایش را رو کرد و اینکه شروع کرد مثل گربه ترسیده به چنگول کشیدن، همه اش ناشی از حرکت مردم بود. این آن فهم راقی و متفاوت «پیر طریقت» ما بود و چقدر درست میگفت.
🔺او در «جنگ روایتها» هم استاد بود. روایت گری او بر بستر «تبیین» سوار بود. واقعیت را میگفت. درست تر از همه. اما همزمان روایت دشمن را هم باطل میکرد. «تبیین» واژه ای است که تشعشعش را باید در دستان او ببینیم تا بشناسیمش. این تبیین همان عصای موسوی است که مارها را به تمسخر میکشد. تبیین اگر تبیین باشد در هر جنگ روایتی ورق را بر میگرداند.
و ما مثل همیشه درس گرفتیم از این استادحقیقت استادطریقت و استاد سیاست.
@ali_mahdiyan
🔻آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
🖋 مهدی جمشیدی
۱. بسیار اندک بودند، امّا میخواستند «وانمود» کنند که فراونند. میخواستند «گروهکهای مجازی» را به «لشکرهای خیابانی» تبدیل کنند. بااینحال، نتوانستند «مردم» را با خود همراه کنند. تصوّر میکردند که «جامعۀ ایران»، چونان «انبار کاه»، فقط محتاج یک «جرقۀ کوچک» است تا شعلهور شود. نهفقط «جرقه»، بلکه «آتشها» برافروختند امّا جامعه نخروشید و با آنها همصدا و همداستان نشد. این اقلیّت محض و مطلق، نعرههای بلند سر دادند، امّا جامعه به راهی رفت و اینان به راهی دیگر. «اقلیّت مطلق» بودند و «اقلیّت مطلق» ماندند. هرچه که دستوپا زدند و هوچیگری و روایتسازی و بازیپردازی کردند، نشد که نشد. و چون ناکام ماندند، در پی جبران برآمدند؛ با «آتش» و «خون» و «دروغ» و «فریب» در خیاباهای فضای مجازی و خیابانهای ایران. و تلختر و سوزانندهتر از همه، روایتهای دروغین بود. و از این جمله، متهمساختن آیتالله خامنهای به «دیکتاتوری».
۲. آیتالله خامنهای چه کرده است که چنین اتهامی را بر او روا داشتند؟! او در هیچ انتخاباتی دخالت نکرده است و همچون یک شهروند عادی، «یک رأی» به صندوق انداخته و سپس نظارهگر کنشگریِ آزادانۀ مردم بوده است. او رأی مردم را «محترم» دانسته است و در منطق حکمرانی، «دخالت مستقیم و جدّی» داده است. او همواره به «مشارکت حداکثریِ مردم در انتخابات»، توصیه کرده است و نتیجه را فرع بر حضور دانسته است. حتّی آنگاه که «گزینههای زاویهدار با او» به قدرت رسیدهاند، منطق مردمسالاری را کنار ننهاده و انتخابات را «ابطال» نکرده است. او در برابر این گزینهها، «کارشکنی» و «سنگاندازی» نکرده و جهتگیریهای شخصیاش را مبنای تعاملاتش قرار نداده است. همۀ تعاملات او بر اساس «اخلاق» و در چهارچوب «قانون» بوده است. آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
۳. آیتالله خامنهای در وظایف قوا و نهادها دخالت نکرده و از مدیران و کارگزاران، «مترسک بیعمل» و «عروسکهای خیمهشببازی» نساخته است. او به جای «قانون»، به «خود» ارجاع نداده است و در دورۀ حاکمیّت، نظرش جایگزین قانون نشده است. او سلیقه و پسند خود را بر قانون ترجیح نداده است. هرچه که توانسته، کمتروکمتر مداخله کرده و حضور داشته است تا جریان امور، بهصورت طبیعی و در امتداد قانون پیش برود. او نه آشکارا و نه پنهانی، هیچ امری را از «مدار قانون»، خارج نکرده و «بدعت» نساخته است. حکومت ایران در چهارچوب قانون پیش میرود نه خواستههای شخص او. حضور و قدرت و عظمت او، کمترین سایهای بر سرِ قانون نیفکنده است. آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
۴. آیتالله خامنهای، بسیار بر «فرهنگ» و «سبک زندگی» اصرار میورزد، امّا در پی «تحمیل» و «تحکّم» نبوده است. با اینکه «حاکم» و «در قدرت» است، امّا به زبان «زور» و «اجبار» سخن نگفته و «امر» و «فرمان» صادر نکرده است، بلکه همچون یک «عالِم دینی»، دردها و نگرانیهای فرهنگیاش را شفاف و صمیمانه بازگفته و «استدلال» کرده است. آری، «استدلال»! او برای اصلاح سبک زندگی، «بخشنامههای فاشیستی» صادر نکرده و از «موضع بالا» به جامعه نگاه نکرده است. او همواره خود را «از جامعه» و «در کنار جامعه»، انگاشته است. او «از مردم» بوده است نه «بر مردم». او «تربیت» و «فهم» و «اخلاق» و «گفتگو» و «تبیین» و «گفتمانسازی» را کنار نزده و «تحکّم» و «تحمیل» و «زور» و «خشونت» و «تعدّی» و «جبر» را حاکم نکرده است. زبان او، «زبان استدلال» بوده است؛ همچون تمام گذشتۀ فکریاش. «آیتالله خامنهایِ نظام جمهوری اسلامی»، همان «حجتالاسلام خامنهایِ طرح کلّیِ اندیشۀ اسلامی در قرآن» است؛ با همان حوصلۀ گفتگویی و اهتمام تبیینی و منطق تبلیغی. پس از پنجاه سال، و با وجود صدرنشینی در قدرت سیاسی، حالوهوای او دگرگون نشده است. آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
۵. عدّهای از یک «اعتراض جزئی»، شعار ساختارشکنانۀ «مرگ بر دیکتاتور» ساختند و در خیابان، حرمت او را شکستند و حریمش را درنوردیدند، امّا او هیچ واکنشی نشان نداد. نهفقط توپ و تانک به خیابان نیاورد و چوبۀ دار برپا نکرد، بلکه گفت حساب «هیجانزدگانِ بازیخورده» را از «غرضورزانِ بازیساز» جدا کنید و همه را به یک چوب نرانید. او هیچ سخنی در دفاع از خود نگفت و زبان به انتقاد نگشود. او مرز میان «منتقد» و «معارض» را شعار «مرگ بر دیکتاتور» ندانست و خویش را محور و مبنای حقّ معرفی نکرد. آیا «دیکتاتور» اینگونه است؟!
۶. نه، او «دیکتاتور» نیست، او «مقتدرِ مظلوم» است. و مگر حاجقاسم سلیمانی در وصیّتنامهاش، آیتالله خامنهای را «مظلوم» نخواند؟! چه خوندلها که نخورده است در این سالها، و چه دردها و رنجها که پنهان نساخته است در عمق سینهاش ... . از چشمانِ قلمم، اشک میچکد و از حنجرهاش، فریاد برمیآید.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍 آقا ما اهل انتشار کلیپ سم نیستیم، ولی اینجا ما را ببخشید
📌 @ponezs
⭕️ فحاشی دانشجویان و امیدواریهای که ایجاد کردند!
✔️نگاهی دیگر به پدیده فحاشی رکیک در ایام اغتشاشات
✍️ فحشهای رکیک اغتشاشاگران در خیابان وقتی به برخی دانشگاههای معتبر و حتی به دختران دانشجو رسید، بسیاری را نگران کرد و ترس از آثار چنین رفتارهای علاوه بر خانوادهها، جامعه علمی کشور را نیز در برگرفت. اما واقعیت این است که باید جرات بیشتری در تحلیل این نوع کنش زشت اجتماعی و سیاسی باید داشت. از منظر احادیث دینی نکات قابل توجهی بدست می آید که بسیار راهگشا در فهم و حتی مواجه با این آفت زشت است. جالب است که دشنام بقدری در اسلام مذمت شده که از فحش دادن به اشیا و حتی شیطان نیز پرهیز داده شده است.
1️⃣ بررسی و تحلیل گفتمان و تاکتیکهای لیدرهای خارج نشین در این چهار هفته اخیر نشین می دهد که فحش دادن و ترویج آن بخشی از تاکتیک مورد تاکید آنها برای مقابله با جمهوری اسلامی است. اما فحش علاوه بر نشان دادن پستی و باطن اپوزیسیون جمهوری اسلامی نشانه ضعیف بودن آنها است. چنانچه امام باقر(عليه السلام) فرمودند: «سِلَاحُ اللِّئَامِ قَبِيحُ الكَلَامِ به صورت طبیعی نیز وقتی دو فرد با یکدیگر درگیر میشوند، عموما فرد ضعیف نسبت به فرد قوی و به هنگامه مغلوب شدن، فحاشی میکند. فحاشی نشانه احساس ضعف شدیدی است که اپوزیسیون نسبت به قدرت و برتری جمهوری اسلامی دارند. از این منظر فحاشی اپوزیسیون یک نقطه بسیار امیدوار کننده و حاوی حقایقی بزرگ است!
2️⃣ جریانات ضدانقلاب خارج نشین که در پشت صحنه طراحی می کنند و معترضین و حتی دانشجویان را مجبور به فحش دادن میکنند، قطعا اهدافی را دنبال میکنند. شاید یکی از مهمترین اهداف آنها را در این حدیث بتوان یافت. لا تَسُبُّوا الناسَ فَتَكتَسِبُوا العَداوةَ بَينَهُم .به مردم ناسزا مگوييد كه با اين كار در ميان آنها دشمن پيدا مىكنيد . به این معنا که آنها با استراتژی ترویج فحاشی در بین دانشجویان تلاش میکنند اولا جامعه را نسبت به این قشر دشمن کنند و دشمنی بین جامعه و دانشگاه ایجاد شود و ثانیا حتی دشمنی بین مردم با مردم در محیط داخلی ایران ایجاد کنند. اما در این طراحی هم شکست خوردند، سخنان سردار سلامی مبنی بر اینکه با همین جوانان معترض سراغ دشمن خواهیم رفت و یا مدارای بیش از حد انتظاری که در دانشگاه با دانشجویان فحاش در حال صورت گرفتن است، نشانه این است که مدیریت کشور حواسش به این طراحی دشمن کامل جمع است.
3️⃣ اما با فحاشی اغتشاشگران و به خصوص دانشجویان فحاش در محیط دانشگاه چه باید کرد؟! شاید اولین گام این باشد که به این جمله حکیمانه امام علی (ع) عمل شود. مَهْلاً يا قَنبرُ ! دَعْ شاتِمَكَ مُهانا تُرْضِ الرَّحمنَ و تُسخِطُ الشَّيطانَ و تُعاقِبُ عَدُوَّكَ؛ آرام باش قنبر! دشنام گوىِ خود را خوار و سرشكسته بگذار، تا خداى رحمان را خشنود و شيطان را ناخشنود كرده و دشمنت را كيفر داده باشى.
گام دوم نیز در این حدیث امام علی (ع) نهفته است: إنّي أكرَهُ لَكُم أن تَكُونُوا سَبّابِينَ ، و لكِنَّكُم لو وَصَفتُم أعمالَهُم و ذَكَرتُم حالَهُم ، كانَ أصوَبَ في القَولِ و أبلَغَ في العُذرِ. من خوش ندارم كه شما ناسزا گو باشيد، بلكه اگر اعمال و رفتار و موقعيت [باطل] آنها را خاطرنشان كنيد ، مؤثّرتر و در بيان عذر و حجّت رساتر و قانع كنندهتر باشد .
اما اگر به دام تقابل شعار و فحش دادن بیافیتم حتما جبهه ارزشی و انقلابی شکست خواهد خورد، زیرا در حدیث داریم که ما تَسابَّ اثنانِ إلاّ غَلَبَ ألأَمُهُما .یعنی هيچ دو نفرى يكديگر را ناسزا نگفتند مگر آن كه پست ترينشان چيره گشت .و همچنین امام كاظم عليه السلام فرمود؛ ما تَسابَّ اثنانِ إلاّ انحَطَّ الأعلى إلى مَرتَبةِ الأسفَلِ .هيچ گاه دو نفر به يكديگر ناسزا نگفتند مگر اين كه آن يك كه برتر است به مرتبه آن كه فروتر است سقوط كرد .یعنی جبهه انقلاب در صورت به دام افتادن در فحاشی حتما سقوط ذاتی پیدا خواهد کرد.
4️⃣ این روزها اکثریت جامعه ایران از برخی شعارهای اقلیتی ناچیز علیه رهبر معظم انقلاب و هتک حرمت به ولایت فقیه سخت دلگیر هستند و برایشان تکرار این موضوع نیز رنج آور است. اما واقعیت این است که سابُّ المُؤمِنِ كالمُشرِفِ على الهَلَكَةِ .ناسزا گوىِ به مؤمن همچون كسى است كه در آستانه هلاكت باشد .سرنوشت بد و به ذلت افتادن مخالفین ولایت فقیه حتی آندسته که به ظاهر اهل رعایت آداب اخلاقی و حتی دینی بودند در چهل سال گذشته پیش روی چشم همه هست و فحاشان که تکلیف شان معلوم است خیلی زودتر از آن مخالفین به ظاهر بااخلاقتر به نابودی خود نزدیک میشوند.
*مهدی جهان تیغی
ایتا:
http://eitaa.com/joinchat/3093233666C13840b79c5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در دفاع از نظام تقیه نکنید ...
@BisimchiMedia
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بچه مذهبی باید عرضه پول درآوردن داشته باشه !
💠کانال خانه استعدادیابی
https://eitaa.com/Ganje_ma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️بیشتر لیدرهای ناآرامیهای اخیر در برخی دانشگاههای کرمان بازداشت شدند
◀️در پی اغتشاشات و ضربوجرح برخی دانشجویان در بعضی از دانشگاههای کرمان بیشتر لیدرهای اغتشاشات بازداشت شدند.
ادامه خبر 👇
https://eitaa.com/joinchat/688586757C1a28371537
هو الحق
چرا با وجود توصیه های مکرر و نیاز اصلی جامعه باز هم نسل ما #تبیین نمی کند؟
خیلی سخت نیست تبیین همان توضیح واضحات است برای مردمی که نمیدانند یا اشتباه می دانند و یا توهم دارند و فقط فکر می کنند که می دانند؛ خیلی هم غریبه نیستند شاید اینها پدر، همسر، دایی و یا فرزندِ خودمان باشند.
بخدا نیاز نیست برای تبیین #قلمبه_سلمبه حرف زد یا حتما در میان کلمات از #مارکسیست و #لیبرالیسم استفاده کرد!
تبیین پاورپوینت، میکروفن هاش اف و سِرفِیس نمیخواهد !!
مبادا چون نفی آسان است اما اثبات نه ؟!
مبادا چون مغلطه جذاب است اما برهان نه ؟!
مبادا چون بجای خواندن تاریخ و تحلیل آن؛ همه دارایی خبریِمان شده استوری های اینستاگرام ؟!
دنبال تبیین نیستیم و یا بهتر بگویم زورِ تبیین را نداریم ؟!
تبیین آگاهی میخواهد؛ اصلا مگر میشود کسی که خودش آگاه نیست دیگران را آگاه کند ؟!
تبیین همت میخواد که وقت بگذاری و مطالعه کنی، مستند ببینی، پژوهش کنی و آماده رفتن به میدان روایت و جهاد شوی؛ اما باید بدانی در این میدان یا میبری یا میبازی جانباز نداریم.
برادران و خواهران گرامی
اگر دنبال احقاق حق هستیم
اگر دنبال رضایت ولی هستیم
اگر میکوشیم تا حکومت اسلامی تشکیل شود
اگر در تلاشیم کهنفاق از بین رود و به ظهور برسیم
باید خودمان را #قوی کنیم
در همهی ابعاد؛ قوی شویم تا بتوانیم درست و محکم روایت کنیم؛ سوء تفاهم ها را از بین مردم عادی بر طرف کنیم
اصلا در همین آگاه شدن هاست که به #نقاط_ضعف هم پی میبریم و برای اصلاح تلاش میکنیم و بنا به فرموده امام خامنه ای عزیز #جهاد_تبیین کنیم
#امین_یافته
#پلاک۵۷
____
@pelak_57
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 #برش_دیدار
غرب آسیا است دیگر؛ چرا میگوییم خاورمیانه؟
____
@pelak_57
هدایت شده از خبرگزاری فارس
کیروش به خبرنگار انگلیسی: چقدر برای این سوال پول گرفتی؟
🔹در نشست خبری سرمربی تیم ملی، خبرنگار اسکای اسپورت در سوالی به کیروش گفت: سرمربیگری تیم کشوری که حقوق زنان در آن رعایت نمیشود چه منفعتی برای شما دارد؟ کیروش در واکنش به این صحبتها گفت: شما چه مبلغی برای این سوال دریافت میکنید؟
🔹پس از اتمام نشست خبری، کیروش خطاب به آن خبرنگار گفت: به حرفهای من فکر کن! راستی از کشور خودتان چه خبر؟
@Farsna
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دستگیری اغتشاشگر مرتبط با سرویس های جاسوسی توسط سازمان اطلاعات سپاه
@pelak_57
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸امروز باید همه ی ما سازمان اطلاعات باشیم ...
صدای امام (ره) را از اعماق تاریخ بشنویم و عمل کنیم.
@pelak_57
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 ️در این فیلم مشخص است که چطور کشته سازی در کامیاران صورت گرفته، به خودشون هم رحم نمیکنند! میکشن تا به گردن حکومت بندازن و با جوسازی تنور اغتشاشات را داغ نگه دارن
به ثانیهی ۱۱ دقت کنید
#داعش_وطنی
@pelak_57
هدایت شده از 📸 برانداز مدیا 📸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت های شهید باقری درباره عادی شدن بالا رفتن تعداد شهدا.
کلمه به کلمش حق خالصه.
@barandaz_media
هدایت شده از افسران جوان جنگ نرم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رصد پهپادی آشوبگران در کرمان
@Afsaran_ir
میل و رفتار جنسی، پَست ترین سطح شهوت انسانی است که این غریزه بین حیوانات هم وجود دارد. دوماه به آشوب کشاندن کشور و ریختن خون انسانها برای نشان دادن پَست ترین حالت حیوانی جای غصه دارد. این همه جان و خون ریخته شد برای این لبها و آغوش ها در ملاعام!!
@pelak_57
هم رزم شهید حاج احمد کاظمی و شهید بروجردی، فرزند شهید و جانباز و آزادهی دفاع مقدس، ۱۲ شهید از خانوادش تقدیم انقلاب کرده
حاج مامند پیروتی هستن رئیس ایل منگور مهاباد که دیشب گل کاشتن
دیروز یه مشت حرامزاده به تمام معنا به خانه یک پاسدار در #مهاباد حمله کردند و تصاویری را منتشر کردند که قادر به بیانش نیستم و راضی به انتشارش نشدیم، از دیشب تا کنون کردهای غیور ایل منگور و حافظان امنیت، مهاباد را بر کوموله جهنم کرده اند، ما سرناموس با کسی شوخی نداریم
@pelak_57
اصفهان بزرگ و قهرمان در سال ۱۳۶۱ در یک روز، فقط در یک روز پیکر ۳۶۰ شهید را تشییع کرد. روستا و محله ای نبود که عزادار نباشد. خانواده ای نبود که در مصیبت نباشد. اما یک استان ایستاد. یک کشور ایستاد، یک ملت ایستاد. نه برای آغوش رایگان، نه برای سلف مختلط، نه برای توی کوچه رقصیدن و بوسیدن... برای آرمانهای بلند الهی و انسانی
کسانیکه هشت سال جنگ و وقایع دهه شصت را تجربه کرده اند، آن روزهای سخت را دیده اند، سر و صدای اخیر ضدانقلاب سلطنت طلب و تجزیه طلب را در قیاس با آن روزها هیچ نمی دانند.
خدای سال ۱۴۰۱ همان خدای طوفان شن طبس، همان خدای دهه شصت،
همان خدای آزادسازی خرمشهر،
خدای عملیات مرصاد است. اگر ما هم مومن باشیم.
ـــــــــــــــــــــــ
@pelak_57
هدایت شده از کانال حسین دارابی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگه بازیکنان تیم ملی سرود رو نخوندن چیکار کنیم؟
حتما گوش بدید، چقدر خوب توضیح داد
هم عقلی، هم نقلی از نقلهای مقام معظم رهبری
#حسین_دارابی 👈 عضوشوید
@hosein_darabi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینها همان جماعتی هستند که به حسن روحانی رای دادند
همانهایی که بعد از امضای برجام با پرچم آمریکا رقصیدند
حالا با با پرچم انگلیس شادند
@pelak_57
هدایت شده از کانال حمید کثیری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
1️⃣ این ۳ ثانیه از کلیپی است که اینترنشنال تحت عنوان «رقص و شادی مردم برای باخت ایران» منتشر کرده بود
2️⃣ در اینستاگرام وقتی صحبت از #خطای_شناختی کردم، هزاران نفر به سر تا پای ما فحش دادند!! عدهای رگ گردنشان باد کرد و بهشان برخورد و ...
3️⃣ همان جماعتی که شب و روز به تیم ملی، بازیکنانش و حامیان آن تاختند که الآن وقت شادی نیست، شما مگر انسان نیستید، چطور غم مردم را نمیبینید و ... بعد از باخت تیم ملی به خیابان آمدهاند مشغول پایکوبی هستند!!
4️⃣ این تناقض را کجای دلمان بگذاریم؟! عزیز جان تو برای باخت تیم ملی میرقصی بعد مسئلهات این شده بود که بازیکن نباید بعد از گل شادی کند؟!
👈 شما دچار خطای شناختی نیستی، شما تهِ تهِ دره #توهم_شناختی هستی و بد ماجرا اینکه فکر میکنی دیگران اینطور شدهاند و امروز تو دارای فهمی عمیق و مانا شدهای!! برای باخت تیم ملی کشورت میرقصی و شادی میکنی و خودت را توجیه میکنی که این تیم حاکمیت بوده! کسی هم این روزها حق ندارد شادی کند، الّا تو ... پیدا کنید پرتقالفروش را!
#حمید_کثیری 👇👇
https://eitaa.com/joinchat/2151219200Cf6cb8914a4
هدایت شده از صابرین نیــوز
🔺همیشه برام سوال بود #انگلستان چطور نصف افغانستان و جزایر #خلیج_فارس را از ایران جدا وبا کودتای راحت #مصدق را هوا کرد؟دیشب جوابم را گرفتم.با دوقطبی سازی مسموم و تفرقه اندازی.نظام فرهنگی-آموزشی لیبرال پولکی ما هم جوکرهایی تربیت کرده که تجاوز نظامی غرب را به رهایی بخشی تعبیر میکنند!
👤Ehsan Movahedian
ـــــــــــــــــــــــ
پایگاه خبری صابرین نیوز↙️
🆘@sabreenS1_official
هدایت شده از کانال حسین دارابی
متهم اش میکنند به شش کلاس سواد، اما تمام ظرفیتهای تجاری و ترانزیتی مملکت را فعال کرده، در شانگهای و بریکس نقش موثر دارد، و همزمان آوارهای دولت قبل از خودش را نیز برمیدارد؛ یکی هم بود با مدرک دکتری [ادعایی]، تمام نگرانی اش خلاصه میشد در کیفیت تشک اش در سفرهای استانی!
"عبدالرحیم انصاری"
#حسین_دارابی 👈 عضوشوید
@hosein_darabi
تهدید کردن که اعتصاب میکنیم، خب اعتصاب کنید مردم هم کمتر از این صحنههای جنسی و غیر اخلاقی میبینن تو فیلمهای کثافتتون
انگار فیلمهاشون در دفاع از ارزشهای ایران و اسلامه، هرچی کمتر بسازید بهتره :))
بهترین فرصت برای جمهوری اسلامی برای پاکسازی سینما از نخالههای دوزاری
@pelak_57
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#جام_جهانی
#حجاب
🌸استفاده قطری ها از میزبانی
جام جهانی برای تبلیغ حجاب و
گرایش به اسلام دربین مسافران
و طرفداران تیم های مختلف.
@pelak_57