eitaa logo
امیر فلاح
5.6هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
899 ویدیو
0 فایل
الهی مذهبی بودن در درون ما باشد و نه در نقاب ما... جهت ارتباط با ادمین تبلیغات @Khan_admin جهت همکاری و… @amirfallahx
مشاهده در ایتا
دانلود
کربلای جنوب لبنان و تعلل دلسوزان حقن دماء مؤمنين امروز در جنوب لبنان، ده‌ها کیلومتر مربع از اراضی تصرف شده اند يا زیر آتش مستقیم شبانه روز قرار دارد؛ صدها خانه و ده‌ها روستا با دقتی حساب‌شده تخریب شده‌اند. این تخریب‌ها تصادفی نیست؛ یک طرح مهندسی‌شده برای تغییر جغرافیای انسانی و ایجاد منطقه حائل است. دشمن صهيونيستى دنبال تغيير جغرافيا اين منطقه شيعه نشین است.. و حالا خطاب به تصمیم‌گیرانی که پشت میزهایشان نشسته‌اند و با واژه‌های خنثی، فاجعه جنوب لبنان را کوچک می‌کنند. در جنوب لبنان کربلایی در حال وقوع است. چگونه چشمانتان را بسته‌اید؟ چگونه این کشتار را نمی‌بینید؟ این تخریب سازمان‌یافته را چگونه توجیه می‌کنید؟ منتظر چه هستید؟ منتظر عصر عاشورا؟ منتظر لحظه‌ای که تنها چیزی که باقی می‌ماند خاکستر خانه‌ها و نام شهدا باشد؟ این سکوت، این تردید، این محاسبات مرجفانه، بهایش را مردم بی‌دفاع نبطیه و صور و صدها شهرک جنوب لبنان می پردازند؛ مردمی که زیر بمباران، زیر آوار، زیر محاصره، تنها مانده‌اند. نتیجه روشن‌تر از آن است که نیاز به تحلیل داشته باشد: اگر اسرائیل بتواند جنگ را در جنوب لبنان ببرد، اگر بتواند مقاومت را عقب براند و منطقه را به منطقه حائل دائمی تبدیل کند، آن‌گاه هیچ تردیدی نداشته باشیم که جنگی بسیار بزرگ‌تر را برای ایران و عراق تدارک خواهد دید. پیروزی او در جنوب لبنان پایان جنگ نیست؛ آغاز مرحله‌ای جدید است—مرحله‌ای که هدفش شکستن ستون‌های محور مقاومت و بازطراحی کامل نقشه امنیتی منطقه خواهد بود. حالا مؤمنین دلسوز نشسته اند دست به ريش مى کشند و أدای حكيمان را در مى آورند و دل برای جان و مال و ارزاق مردم می سوزاندند و سعی دارند با حفظ ایمانشان از وقوع جنگ اجتناب کنند و برای پاسخ ندادن به کشتار بیرحمانه صهیونیستها دلیل و توجیه ببافند و بتراشند. آقايان! دل به وعده های تفاهم نامه امضاء شده با یزید بن معاويه و عبید الله بن زياد زمان خوش کرده اید و پیمان هزار پاره امضا شده با او را پاس می دارید؟ خواب دریافت ميلياردها دلار غرامت و سرمايه گذاری خارجی را می‌بینید و کربلای جبل عامل را از یاد برده آید. تقبل الله اخوی. اما بدانید که این خواب به زودی به کابوس تبدیل خواهد شد. فردای این عاشورا که خورشید یازدهم محرم بر اجساد شهیدان و خیمه های سوخته و خانه های تخریب شده بیرحمانه می تابد اگر , از شهدای جنوب لبنان حرف بزنید و براى تزيين سخنرانى هاى مهملتان از نام و یاد دلاوری های رزمندگان مظلوم و تنهای گردانهای رضوان سوء استفاده كنيد سزاوار هزار لعنت تاریخ خواهید شد. خدایا تو شاهد باش ما گفتیم @amirfallahs
🚨فوری | تنگه هرمز بسته شد 🔹قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا: وَإِنْ نَكَثُوا أَيْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُوا فِي دِينِكُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ ۙ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنْتَهُونَ(۱۲ توبه) 🔹نظر به بدعهدی‌ و پیمان‌شکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهم‌نامه پایان جنگ، و در واکنش به نقض بی‌وقفه و مستمر آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و کشتار بی‌رحمانه و آوارگی صدها هزار نفر از مردم مظلوم این سرزمین و همچنین با توجه به عدم عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر صهیونی از اراضی جنوب لبنان، اعلام می‌دارد تنگه هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد. 🔹متذکر می‌گردد اين گام اول پاسخ به عهدشکنی دشمن است و در صورت ادامه تجاوز گام‌های بعدی برای پایبند کردن دشمن به اجرای تعهدات برنامه ریزی و اقدام خواهد شد. @amirfallahs
هشدار جدی مقام ارشد ایرانی به آمریکا؛ مهلت زمانی برای توافق محدود است 🔹 یک منبع عالی‌رتبه امنیتی و سیاسی ایران در گفت‌وگو با شبکه المیادین اعلام کرد که میدان نبرد و دیپلماسی در هماهنگی کامل با یکدیگر پیش می‌روند. 🔹 واشنگتن به تعهدات خود در قبال لبنان پایبند نبوده و این خلف وعده از نظر تهران کاملاً غیرقابل قبول است 🔹 جمهوری اسلامی ایران هرگز دوستان خود در لبنان را تنها نمی‌گذارد و از حمایت آن‌ها دست برنمی‌دارد 🔹 ایران نسبت به محدود بودن فرصت‌های موجود برای پیشبرد تفاهمات هشدار داد و تأکید کرد که زمان برای طرف مقابل بسیار محدود است. @amirfallahs
♦️کانال ۱۲ اسرائیل: تصمیم نتانیاهو و کاتس برای توقف آتش در لبنان با هماهنگی ایالات متحده صورت گرفته است @amirfallahs
🚨مشق إيران در رابطه با برخورد با پرونده لبنان هزار غلط دارد. خدا به شیعیان جنوب لبنان کمک کند. و صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دستشان را بگیرد. از رفتارهای نا پخته ی ما باز دارندگی برای آنها ایجاد نمی شود. غصه دارد سینه ام را منفجر می کند. دیگر به هیچکس جز خود صاحب الامر امیدی نیست. بعد از بیش از صد شهید در طول بیست و چهار ساعت حالا تازه ما منابع عالی رتبه امان از واشنگتن که شریک بدون قید و شرط جنایات نتانیاهو است می خواهند که به صهیونیستها برای مراعات آتش بس فشار آورد. خسته نباشی دلاور. نتیجه اش می شود اعلان آتش بس با حفظ ادامه عملیات در مناطق اشغالی. حالا بیست و چهار ساعت دیگر اگر به جنایاتش ادامه داد باز ما مسئول عالیرتبه امان دوباره تهدید می کند و همین دور ابلهانه تکرار می شود. صهیونیستها جز با تلفات انسانی با چیز دیگری عقب نخواهند کشید و بازدارندگی ایجاد نخواهد شد. بیدار شو برادر. چقدر باید کودکان و زنان و جوانان جبل عاملی قربانی کم اطلاعی من و شما بشوند. با صهیونیستها باید زیر آتش سنگین و تلفات انسانی به تفاهم رسید. راه دیگری وجود ندارد. اگر فکر می کنید با یک بیانیه و مصاحبه تکلیفتان ادا شده است سخت در اشتباهند. تعلل شماها دارد در آنجا جان انسانها را می گیرد. @amirfallahs
خواب خوش تفاهم نامه بزودی به کابوس تبدیل خواهد شد . این را گوشه دفتر ذهنتان یاد داشت کنید. پالسهایی این پیش بینی دارد از سوی ترامپ فرستاده می شود اما گیرنده های دولت ما و مذاکره کنندگان روی موج دیگری است. @amirfallahsp
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 واکنش ترامپ به صحبت‌های پزشکیان: مراقب حرف‌هایتان باشید! 🔹ترامپ در واکنش به صحبت‌های پزشکیان در مورد اینکه ایران از حق غنی‌سازی دست نخواهد کشد، گفت: او بهتر است مراقب حرف زدنش باشد؛ بهتر است رفتارش را درست کند، وگرنه بقیه کشورش را هم تصرف خواهیم کرد. @amirfallahs
المیادین: ایران برای بازگشت به مذاکرات، ۲ شرط تعیین کرد 🔹مدیر دفتر شبکه المیادین در شهر ژنو اعلام کرد که پاسخ ایران درباره تعلیق مذاکرات و عدم ورود به جلسه مذاکره روشن بوده است. 🔹وی افزود که هیات ایرانی تنها پس از عذرخواهی ترامپ و عقب‌نشینی اسرائیل از جنوب لبنان به مذاکرات باز خواهد گشت. 🔹المیادین تصریح کرد که ایرانی‌ها اکنون تنها خواستار توقف تجاوزات اسرائیل نیستند بلکه خواهان عقب‌نشینی اشغالگران از جنوب لبنان نیز هستند. @amirfallahs
فوری/ هیئت مذاکره‌کننده ایرانی در اعتراض به تهدیدات ترامپ محل مذاکره را ترک کرد / تسنیم @amirfallahs
گفت‌وگو یا تحمیل؟ روایت فروپاشی سه شرط بنیادین مذاکره با آمریکا در روابط ایران و آمریکا، از پس انقلاب ۱۳۵۷ اختلاف جوهری و ساختاری وجود داشته است؛ شکافی که نه با تغییر دولت‌ها پر شده و نه با هیچ توافقی از میان رفته است. به همین دلیل، آنچه طی دهه‌ها تجربه کردیم، بیش از آنکه «حل اختلاف» باشد، نوعی مدیریت اختلاف بوده است؛ مهار موقت تنش و نه درمان ریشه‌ای آن. در چنین بستری، سه شرط بنیادین هر مذاکرهٔ برابر که همانا احترام متقابل، به‌رسمیت‌ شناختن حاکمیت، و پرهیز از تهدید است —اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند. اما روایت رفتار ترامپ نشان می‌دهد که این سه ستون، یکی پس از دیگری فرو ریخته‌اند. او از همان ابتدا زبان احترام را کنار گذاشت؛ ایران را «کشور یاغی» نامید، دربارهٔ ملت ایران و تیم مذاکره کننده و حتی رهبر و رئیس‌جمهور ایران با ادبیاتی تحقیرآمیز سخن گفت و در ۲۴ ساعت گذشته نیز این بی حرمتی ها را تکرار کرد. ذکر مکرر اینکه «ایران در موقعیتی نیست که شرط بگذارد».، جایگاه ما را از «شریک مذاکره» به «سوژهٔ فشار» تقلیل می‌دهد. در ادامه، اصل حاکمیت ایران بارها هدف قرار گرفت. تهدیدهای اخیر—از «تصرف میادین نفتی ایران» تا «گرفتن خارک» و «باز کردن و تسلط بر تنگه هرمز بدون رضایت ایران»—ادامهٔ همان خطی است که پیش‌تر با تهدید به «نابودی کامل زیر ساختها » یا « انهدام تمدن ایران » بیان شده بود. وقتی یک طرف موجودیت و مرزهای طرف مقابل را موضوع تهدید قرار می‌دهد، مذاکره از معنا تهی می‌شود. و سرانجام، تهدید به ابزار ثابت گفتار او تبدیل شد: «اقدام نظامی سریع»، «فلج‌کردن اقتصاد»، «پایان ایران». وقتی تهدید کنار دعوت به مذاکره قرار می‌گیرد، پیام روشن است: مذاکره نه برای حل اختلاف، بلکه برای تحمیل خواسته‌ها ی طرف تهدید کننده ا ست. در یک نتیجه‌گیری غیر سیاسی, به دور از خطابه های احساسی؛ و در فضایی کاملا فنی و منطقی باید گفت : وقتی اختلاف جوهری پابرجاست و سه شرط بنیادین مذاکره هم‌زمان نقض می‌شود، رسیدن به توافق بردـبرد و از موضع برابر و محترمانه با آمریکا محال است. و در این میان، کسانی که با وجود این حجم از تهدید و تحقیر، همچنان شیفتهٔ ادامهٔ تحمل وضع موجودو مذاکره‌اند، باید پاسخ دهند دقیقاً دنبال چه هستند. زیرا اصرار بر گفت‌وگو با طرفی که آشکارا احترام، حاکمیت و امنیت تو را نادیده می‌گیرد، نه نشانهٔ واقع‌بینی است و نه عقلانیت؛ بیشتر شبیه نادیده گرفتن عزت ملی و چشم‌بستن بر واقعیت و توجیه‌کردن تحقیر است. در این ایام عاشورا بد نیست جملات طلایی امام حسین علیه السلام در روز عاشورا را ياد آوری کنیم که:  ألا وَإنَّ الدَّعيَّ ابنَ الدَّعيِّ قَد رَكَّزَ بَينَ اثنَتينِ بَينَ السُلَّهِ وَالذِلَّةِ وَهَيهاتَ مِنّا الذِلَّةُ يَأبى اللّه ُ ذلك لَنا وَرَسولُهُ وَالمُؤمِنونَ وَحُجورٌ طابَت وَطَهُرَت وَأنوفُ حَميَّةٍ وَنُفوسُ أبيَّةٍ مِن أن تُؤثِرَ طاعَةَ اللِئامِ عَلى مَصارِعِ الكِرامِ .  هان ! اين حرامزاده پسر حرامزاده مرا ميان دو چيز مخيّر كرده است : ميان شمشير و تن دادن به خوارى . و هيهات كه ما تن به ذلّت و خوارى دهيم . خدا و رسول او و مؤمنان و دامنهاى پاك و مطهّر (ى كه ما در آن پرورش يافته ايم) و دلهاى غيرتمند و جانهاى بزرگمنش ، اين را بر ما نمى پذيرند كه فرمانبرى از فرومايگان را بر مرگ شرافتمندانه ترجيح دهيم . @amirfallahs
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عنه عليه السلام ـ مِن كَلامِهِ يَومَ عاشوراءَ ـ : ألا وَإنَّ الدَّعيَّ ابنَ الدَّعيِّ قَد رَكَّزَ بَينَ اثنَتينِ بَينَ السُلَّهِ وَالذِلَّةِ وَهَيهاتَ مِنّا الذِلَّةُ يَأبى اللّه ُ ذلك لَنا وَرَسولُهُ وَالمُؤمِنونَ وَحُجورٌ طابَت وَطَهُرَت وَأنوفُ حَميَّةٍ وَنُفوسُ أبيَّةٍ مِن أن تُؤثِرَ طاعَةَ اللِئامِ عَلى مَصارِعِ الكِرامِ .  @amirfallahs