7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️نظر مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی و سردار حاجی زاده در مورد آقای قالیباف
🔻رهبر فرزانه انقلاب:
رمز این موفقیت ها #مدیریت_جهادی است
🌸 #عمار۱۱۰: کانال برادر #سلطانزاده
🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ
🔻 پاتوق #نخبگانی در ایتا👇
🆔 |➺ @ammar110
2.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#شایعه:
فیلم لحظه مفقود شدن بالگرد شهید رئیسی که توسط جنگلبان و مردم محل فیلمبرداری شده
#واقعیت:
ویدئوی فوق مربوط به ۴ مِی در شهر کاواک ترکیه و پرواز در مه می باشد و هیچ ارتباطی به ایران ندارد
✍ #محمدصادق_سلطانزاده
🌸 #عمار۱۱۰: کانال برادر #سلطانزاده
🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ
🔻 پاتوق #نخبگانی در ایتا👇
🆔 |➺ @ammar110
24.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#قطب_نما
از شهادت تا انتخابات
کلیپ : #راه_شهید_ادامه_دارد
#پیشنهاد_ویژه:
مناسب پخش در مراسمات بزرگداشت ، یادواره ها و بین الصلاتین مساجد...
#توجه: دوستان زیادی از زمان پخش کلیپ در مساجد و ادارات و... عکس گرفته اند و برای ما فرستاده اند. بسیار عااالی و بسیار ممنونم. شما هم بفرستین😍 ؛ به زودی برخی تصاویر را منتشر خواهیم کرد
جهت دانلود فیلم با کیفیت عالی روی لینک زیر کلیک و دانلود فرمایید:
https://basirat.ir/fa/news/360200/
🌸 #عمار۱۱۰: کانال برادر #سلطانزاده
🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ
🔻 پاتوق #نخبگانی در ایتا👇
🆔 |➺ @ammar110
🔴دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیسجمهور
مرکز ارتباطات ستادکل نیروهای مسلح دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه را منتشر کرد.
🔸۱. برابر گزارش دریافتی از سازمان هواشناسی در مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ هوای حاضر و پیش بینی فرودگاه تبریز (مبداء) تا مقصد اول و دوم گروه پروازی (پل آغبند و سد قیز قلعه سی) تا ساعت ۰۸.۵۰ صبح مساعد و متناسب با شرایط پرواز با دید (VFR) بوده است لکن هوای مسیر برگشت با دریافت آخرین اسناد دریافتی و اظهارات خلبانان و سرنشینان دو بالگرد دیگر نیاز به بررسی بیشتر دارد که متعاقبا اعلام میگردد.
🔸۲. بخش اعظمی از اسناد، سوابق و مدارک مرتبط با تعمیر و نگهداری بالگرد سانحه دیده مورد بررسی دقیق قرار گرفت و اشکالی که به لحاظ تعمیرات و نگهداری بتواند در وقوع سانحه موثر باشد مشاهده نشد.
🔸۳. با بررسی به عمل آمده و محاسبات صورت گرفته، ظرفیت بالگرد از جهت تعداد سرنشین و تجهیزات، متناسب با حداکثر وزن استاندارد بالگرد در شروع پرواز و به هنگام برخواستن از مبداء تا مقصد و مسیر برگشت در حد مجاز رعایت گردیده است.
🔸۴. بر اساس پیاده سازی مکالمات ضبط شده بین خلبانان گروه پروازی، آخرین تماس با خلبانان بالگرد سانحه دیده تا زمان وقوع حادثه و عدم پاسخگویی آنها ۶۹ ثانیه طول کشیده است و هیچ گونه اعلامی مبنی بر وضعیت اضطراری ضبط نگردیده است. (زمان تقریبی اعلام شده (حدود ۱.۵ دقیقه) در گزارش اوّل با پیاده سازی نوار ضبط شده در بالگرد MIL-۱۷، ۶۹ ثانیه تأیید میگردد)
🔸۵. با توجه به نمونه برداری و آزمایشات صورت گرفته از بقایا و قطعات بالگرد و نحوه پراکندگی آنها و فواصل اجزاء جدا شده از بدنه اصلی، وقوع انفجار ناشی از خرابکاری در جریان پرواز و لحظات قبل از برخورد به دامنه ارتفاعات منتفی میباشد.
🔸۶. در طول مدت مأموریت و تا ۶۹ ثانیه قبل از وقوع سانحه، تماس روی فرکانسهای مشخص شده با بالگرد سانحه دیده برقرار بوده و آخرین تماس و پیام نیز توسط فرمانده گروه پروازی (شهید مصطفوی) صورت گرفته است لذا هرگونه بروز اختلال در سامانه ارتباطی و یا تداخل فرکانسی منتفی میباشد. (لازم به ذکر است ارتباط بین دو فروند بالگرد دیگر کماکان تا فرود در معدن مس سون گون ادامه داشته است)
🔸۷. برابر گزارش کارشناسان تخصصی آثاری ناشی از اقدامات جنگ الکترونیک بر روی بالگرد سانحه دیده مشاهده نشده است.
یادآوری میگردد تا زمان کشف علت اصلی سانحه، بررسی آزمایشات و تجزیه و تحلیل دادهها ادامه مییابد و نتایج اطلاع رسانی خواهد شد.
🌸 #عمار۱۱۰: کانال برادر #سلطانزاده
🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ
🔻 پاتوق #نخبگانی در ایتا👇
🆔 |➺ @ammar110