4_5983578480636331326.mp3
1.4M
🔰 روضههای شبهای رمضان | حسین جان! لطفا از سه سالهات نپرس ...
#قرارگاه_فرهنگی_عمار
💠 @ammar_iran
10.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 نگاهی به رابطه عبد و مولا
➕چالش عاشقانهترین رابطه عالم
#قرارگاه_فرهنگی_عمار
💠 @ammar_iran
⭕️انواع عملکردهای رسانه ای در راه اندازی جنگ روانی
1⃣در كشورهايي كه حكومت آنها صبغهاي نژادي و قومي دارد، رسانهها تحت كنترل شديد دولت، تبديل به بلندگو و انعكاسدهنده گرايشهاي نژادي ـ قومي -نظامي حاكم ميشوند و به عنوان يكي از ابزارهاي «دگرسازي» یا به اصطلاح قرار دادن «ما در برابر آنها» Us Versus Them، بستر مناسبي براي ايجاد تنش، خشونت و حتي جنگ داخلي فراهم ميكنند، نوع و شيوه رفتاري رسانهها در بحران رواندا و صربستان نمونههاي خوبي در اين زمينه به شمار ميروند.
2⃣در برخي موارد، رسانههاي داخلي يا خود زمينهساز بحران و جنگ هستند و يا به دليل آن كه نميتوانند به بيان حقايق بپردازند به ترويج خشونت كمك ميكنند. در اين شرايط، اين رسانههاي بينالمللي هستند كه بايد انجام اين وظيفه را عهدهدار شوند. غفلت عمدي يا سهوي رسانههاي بينالمللي در پرداختن به موضوع، منجر به بروز و يا ادامه جنگ و خشونت ميشود. سكوت عمدي رسانههاي غربي در برابر نسلكشي صربها و جنايات صدام عليه اكراد، از مصاديق بارز در اين زمينه هستند.
💢در اين باره مارك دافيلد (Mark Duffield) ضمن بررسي گزارشهاي تايمز و نيويورك تايمز كه منجر به عدم مداخله جامعه بينالمللي در جريان نسلكشي در كشور رواندا شده است، چنين رسانههايي را در خدمت آنچه بربريتگرايي جديد (New Barbarism) غرب ناميده ميشود، قلمداد ميكند.
3⃣ تلاش رسانههاي كشور ثالث براي ايجاد اختلاف بين دو كشور و يا تحريك به اقدام براي جداييطلبي، شيوه ديگري است كه ميتوان به آن اشاره كرد.
4⃣ترغيب سياستمداران به آغاز جنگ با مطرح كردن اين ايده كه ساير روشهاي تغيير رفتار كشور هدف نتيجهبخش نخواهد بود، از ديگر شيوههايي است كه رسانهها به آن متوسل ميشوند.
5⃣اگر در زمان جنگ، رسانهها تلاشي براي خاتمه آن انجام ندهند، در حقيقت تداوم خونريزي و خشونت را موجب شدهاند.
در عصري كه بيش از 17000 ماهواره، امكانات فوقالعادهاي را به وجود آوردهاند، تا حدي كه ميتوان از ديپلماسي مجازي (Virtual diplomacy) بحث كرد، رسانهها ميتوانند تلاش فراواني براي ترغيب طرفهاي درگير به گفتوگو و حتي مذاكرات بينالمللي چند جانبه به عمل آورند.
#جنگ_روانی
#سواد_رسانه_ای
#قرارگاه_فرهنگی_عمار
💠 @ammar_iran
👤 پاسخ استاد #رائفی_پور به توئیت دونالد ترامپ
توییت ترامپ :
رسانههای خبری دروغین دارند با پوشش خبری شدیدا نادرست، خلاف واقع در مورد ایران به کشورمان ضربه میزنند. گزارشهاشون نامنظم، با منابع غیر موثق، ساختگی و خطرناک است. دست کم ایران گیجه که چه خبره، چی درسته، چی نیست. که اتفاقا شاید خیلی هم بد نباشه
پاسخ استاد #رائفی_پور :
نه تو توان جنگیدن با ما را داری نه این ناقص الخلقه هایی که در خاورمیانه از آنها حمایت میکنی
از مشاورانت بپرس، ٩٠ درصد انرژی خاورمیانه در زیر پای شیعیانی است که تنها منتظر دستور یک آیت الله هستند
از همان دستور هایی که شما را از عراق بیرون انداخت
💠 @ammar_iran
🔻در پی اظهارات عجیب کواکبیان؛
🔹نمایندگان طرفدار FATF دقیقا به چه چیزی رأی دادهاند؟!/ اشتباهات فاحش توجیهگران FATF تمامی ندارد
🔹اظهارات این نماینده مجلس نشان میدهد که حامیان دولت اطلاعات اولیه و ساده در مورد FATF را ندارند و چشم بسته به دنبال تحمیل تعهداتی دیگر همچون آنچه در برجام اتفاق افتاد هستند.
⬅️ گزارش کامل را بخوانید:
🌐 Rajanews.com/node/318293
💠 @ammar_iran
4_5980935894633284889.mp3
4.22M
🎙بشنوید | جنگ ارادهها
🔹پادکستی از بیانات اخیر امامخامنه ای در دیدار اخیر مسئولان
💠 @ammar_iran
🔴 انتخابات نزدیک است؛ به این چند سوال در دل خودتان پاسخ دهید:
🔻قبل از #برجام وضع اقتصادی مردم بهتر بود یا بعد از برجام؟
🔻قبل از برجام #نفت بیشتری میفروختیم یا بعد از برجام؟
🔻قبل از برجام امریکایی ها بیشتر به حمله نظامی #تهدید میکردند یا بعد از برجام؟
🔻اصلا #فایده برجام و شش سال مذاکره با امریکا چه بود؟
#درست_انتخاب_کنیم
💠 @ammar_iran
💬 پاسخ معنادار مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما به حسام الدین آشنا
🔹آشنا، نماینده دولت در شورای نظارت بر صدا و سیما طی مکاتبه ای با غلامحسن محسنی اژه ای، رئیس این شورا نسبت به تبلیغات پرتکرار تجاری صدا و سیما اعتراض کرده بود.
👤 محمدحسین رنجبران، مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما:
🔹در بودجه به سازمان صدا وسیما اجبار می کنند که باید بیش از دوهزارمیلیاردتومان در سال را از محل آگهی ها درآمد کسب کند بعد نامه می زنند که چرا تبلیغات این قدر زیاد است!
🔹در این شش سال ابتدا به بهانه برجام و بعدش در فراق ازدست دادن آن آنچنان تولید و تولیدکننده را به فراموشی می سپارند که هرچه می گردیم ازتولید کنندگان بزرگ کشور تبلیغ کنیم یا توانایی تبلیغ ندارند یا عطای تولید را به لقایش بخشیده اند...
💠 @ammar_iran