eitaa logo
کنفرانس و پرسمان اتحادیه عماریون
847 دنبال‌کننده
12.8هزار عکس
154 ویدیو
92 فایل
💡در شــــام شــــوم خــــواص کـــــور نــور بصیــــــرت عمـــــــارم آرزوست💡 🔮#مجری طرح اتحاد گروههای ولایی #عمـــاریون_رهبـــــریم @ilyan313 🚫#کپی برداری از #طراحی بنرها #کپشن ها و#تنظیمات کنفرانس ها بدون اجازه #جایز نیست @ammareyon
مشاهده در ایتا
دانلود
─═┅═༅🍃📚📚🍃༅══┅─ 🌕◁از این‌رو ستاد انقلاب فرهنگی با تاکید بر تغییر ارزش‌ها و تصفیه و پاکسازی محیط علمی و دانشگاهی با دعوت از صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف برنامه‌های جدیدی را در دستور کار قرار داد ❖‌ و اهداف اولیه خود را تعیین خط مشی فرهنگی جامعه؛ تهیه و تدوین نظام آموزشی کشور، ادغام و انحلال بعضی از موسسات آموزش عالی موجود و تاسیس دانشگاه‌های جدید، بررسی و تعیین محتوای کتب و برنامه درسی دانشگاه‌ها، بررسی کادر علمی و گزینش اساتید و... برشمرد. ✪ ستاد انقلاب فرهنگی با یک دفتر هماهنگی و سه بخش آموزش پیش‌دانشگاهی، آموزش عالی و جهاد دانشگاهی ساختار خود را تشکیل داد. ─═┅═༅𖣔4⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅💫📚📚💫༅══┅─ 💮◁ بخش آموزش عالی شامل قسمت‌های مختلفی نظیر «برنامه‌ریزی آموزشی»، «ترجمه، تالیف و تصحیح کتب دانشگاهی»، «تزکیه»، «مدیریت و سازماندهی دانشگاه‌ها» و «بافت آموزشی دانشگاه‌ها» می‌شد ☆ پس از دوسال و نیمتلاش ستاد انقلاب فرهنگی دانشگاه‌ها بازگشایی شد و فضای جدید محیط دانشجویی و علمی کشور را فرا گرفت. ✪ اما اهمیت حفظ و حراست از استقلال فرهنگی کشور و تسری انقلاب فرهنگی در بدنه جامعه و همه سازوکار‌های آموزشی و برنامه‌ریزی راهبردی در این زمینه موجب شد تا ستاد انقلاب فرهنگی جای خود را به نهاد بالاتری با نام شورای عالی انقلاب فرهنگی دهد. ❖‌ بدین‌ترتیب امام خمینی با صدور پیامی در 19 آذر 63 و با تاکید بر فراگیر شدن انقلاب فرهنگی در همه شئون کشور «شورای عالی انقلاب فرهنگی» تشکیل شد. ─═┅═༅𖣔5⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅🍃📚📚🍃༅══┅─ 💮◁(3).. ❖‌ جهاد دانشگاهی درواقع اولین نهاد برآمده از ستاد انقلاب فرهنگی است که در مرداد ماه سال 1359 با هدف شناسایی و استفاده از نیروهای آزاد شده دانشگاه‌ها اعم از نیروهای انسانی، تجهیزات فنی، آزمایشگاهی، درمانی و... ✪ برای تدوین برنامه‌ای جهت بهره‌گیری از این امکانات، نظارت بر حرکت دانشگاه‌ها منطبق با نظام جدید و جلوگیری از انحراف آنها، تامین کادر تحقیقاتی و اجرایی جهاد سازندگی و سایر نهادهای انقلابی و مردمی کردن دانشگاه با معیارهای اسلامی تشکیل شد ☆ و در راستای تحقق بخشیدن اهداف خود توانست دستاوردهای مهمی را کسب کند. ─═┅═༅𖣔6⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅💫📚📚💫༅══┅─ 💮◁(4).. ☆ بررسی تنوع و حجم انتشارات در موضوعات مختلف، توسعه و افزایش شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی جمهوری اسلامی در داخل کشور و آن سوی مرزها، احداث و توسعه فرهنگ‌سراها و مراکز فرهنگی و هنری، ✪ برگزاری ده‌ها و بلکه صدها نمایشگاه داخلی و بین المللی کتاب، افزایش میزان مطالعه در بین مردم، افزایش کمی و کیفی آثار نمایشی بویژه در بخش فیلم و کسب موفقیت‌های جهانی در این زمینه ❖‌ و مهمتر از همه، ارتقاء بینش و آگاهی‌های عمومی و اجتماعی در سطح جامعه، از مهمترین گام‌های فرهنگی جمهوری اسلامی به شمار می‌روند. ─═┅═༅𖣔7⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅🍃📚📚🍃༅══┅─ 🌕◁در دوره پهلوی تنها 86 نشریه و به طور متوسط 2 هزار عنوان کتاب در سال چاپ و منتشر می‌شد که بیشتر آنها از محتوای علمی مناسب برخوردار نبود و بسیاری نیز در موضوعات مبتذل به چاپ می‌رسید. ❖‌ امروز در ایران اسلامی بیش از 3400 نشریه در سلیقه‌ها و دیدگاه‌های گوناگون منتشر می‌شود و حدود 2500 نشریه در نوبت گرفتن مجوزند و سالانه حدود 53 هزار عنوان کتاب به چاپ می‌رسد. ✪ تعداد عنوان کتاب ثبت شده در کتابخانه ملی از 1316 تا 1357 در کل 11 هزار عنوان با میانگین سالیانه 275 عنوان کتاب بود که این آمار بعد از پیروزی انقلاب از 1358 تا 1396 به میانگین سالیانه 32049 عنوان کتاب و در کل 1281996 عنوان کتاب رسیده است. ─═┅═༅𖣔8⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅💫📚📚💫༅══┅─ 💮◁(5).. ☆ رسانه‌های همگانی مانند رادیو و تلویزیون به عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند انتقال مفاهیم و ارزش‌های فرهنگی در هر جامعه، در دوره پهلوی در خدمت ابتذال وتوهین به ارزش‌های ملی و اسلامی ایرانیان بود. همچنین ترویج فرهنگ بیگانه از سیاست‌های دوران پهلوی بود. ✪ تلاش صدا و سیما برای ارتقای فرهنگ عمومی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، منجر به تحول ساختاری این سازمان و تاسیس گروه‌هایی چون معارف اسلامی، جوان، فرهنگ و هنر و ... در شبکه‌های رادیو و تلویزیون شد. ❖‌ تلاش و راه اندازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی خاص مانند رادیو فرهنگ، رادیو معارف، رادیو جوان و... نیز نشان از تحولی عمیق دارد.امروزه بیش از 130 شبکه رادیویی و تلویزیونی استانی،ملی،منطقه‌ای و جهانی برنامه‌های خود را پوشش می‌دهد. از این تعداد بیش از 35 شبکه رادیویی و شبکه‌های تلویزیونی برای مخاطبان در سراسر جهان برنامه پخش می‌کند. ─═┅═༅𖣔9⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅🍃📚📚🍃༅══┅─ 💮◁(6).. ❖‌ رسالت «هنر» به­ عنوان عاملی فرهنگ ساز و انتقال دهنده پیام، موجب ارتقاء و اعتلای فرهنگ جامعه است. اما رژیم پهلوی با برنامه‌ریزی و سیاست گذاری نادرست، هنر را در خدمت انحطاط اخلاقی جامعه قرار داده بود. ✪ اما بعد از پیروزی انقلاب به طور جدی به مراکز فرهنگی ، هنری توجه شد.در عرصه هنر «تئاتر» در دوران پهلوی، به عنوان نمونه می‌توان به «جشن هنر شیراز» اشاره کرد. ☆ این جشن که به تعبیر فرح به منظور بزرگداشت هنر و هنرمند ایرانی طراحی و اجرا شد، چیزی جز ابتذال نبود و با استقبال مردم هم مواجه نشد. ☄ اما توجه عمیقی که پس از پیروزی انقلاب به هنر اصیل تئاتر در قالب‌های سنتی تعزیه، خیمه شب بازی، نمایش‌های خیابانی و همچنین در قالب‌های نوین آن مانند تله تئاتر و... شد ، موجب توجه بیشتر مردم به این هنر اصیل گشت. 🗯 جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، جشنواره فیلم‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جشنواره فیلم‌های آموزشی، تربیتی رشد، جشنواره سراسری تئاتر فجر، جشنواره تئاتر استانی، جشنواره سراسری سرود فجر، مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم، مسابقات کتابخوانی، مقاله نویسی، نمایشگاه مردم شناسی و هنرهای سنتی، نمایشگاه قرآن، نمایشگاه میراث فرهنگی، نمایشگاه بین المللی کتاب و...از مهم ترین فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است. ─═┅═༅𖣔🔟𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅💫📚📚💫༅══┅─ 💮◁(7).. ☆ توجه به فرهنگ ديني کشور در سطح عموم مردم جامعه نیز یکی دیگر از دستاوردهای فرهنگی جمهوری اسلامی بوده است. ✪ هر چند نمي‌توان آمار دقيقي از اين موضوع ارائه کرد اما مي‌توان با مشاهده عيني و ميداني به راحتي اين تغيير رويکرد در فرهنگ مردم به سمت فرهنگ ديني را لمس کرد؛ ❖‌ به عنوان مثال در اين مقطع شاهد پيدايش هزاران هيات مذهبي و حضور گسترده مردم و به ويژه جوانان در برنامه‌هاي مذهبي از جمله 🌀 اعتکاف هستيم ، سفر به اماکن مقدس همچون مکه ، عتبات عاليات عراق و سوريه ، مشهد مقدس و ساير اماکن زيارتي ، رشد غير قابل مقايسه‌اي نسبت به گذشته داشته است. ─═┅═༅𖣔1⃣1⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅🍃📚📚🍃༅══┅─ 🌕◁نظام جمهوری اسلامی برآمده از اين انقلاب کوشید با فراهم نمودن فضای مناسب جهت گرایش به ارزش‌ها و دینداری با ترویج و تبلیغ معارف اسلامی از راه‌های مختلف و با شیوه‌های گوناگون از جمله رسانه ملی و آموزش و پرورش و آموزش عالی و در کنار آن فعالیت مساجد و پایگاه‌ها و کانون‌های فرهنگی و... زمینه تقویت باورهای دینی را در میان مردم به ویژه نسل جوان فراهم نماید. ❖‌ مساجد هم به علت ویژگی‌های مهمی که در بسیج و آگاهی بخشی به مردم داشته و دارند، در دوران رژیم پهلوی مغضوب واقع شدند. ✪ اما به برکت انقلاب اسلامی، مساجد جایگاه اصلی خود را بازیافتند و فعالیت و نقش آنها توسعه بسیار زیادی یافت. ☆ این تحول از همان ماه‌های اوج مبارزه و انقلاب یعنی ماه‌های پایانی عمر رژیم پهلوی آغاز شده و در سال‌های اولیه انقلاب به نقطه اوج خود رسید. ─═┅═༅𖣔1⃣2⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅💫📚📚💫༅══┅─ 💮◁ ☆ علاوه بر آثار فرهنگی داخلی، انقلاب اسلامی در خارج از مرزهاي کشور نیز آثار فرهنگی برجسته‌اي داشت که از جمله می‌توان از موارد زیر یاد کرد: 💬{1}…تحقق شعارهای انقلابی در بیرون از مرزهای کشور: 💬{2}… انقلاب اسلامی ایران، ارزش‏های فرهنگی جدیدی را در مبارزه سیاسی جنبش‏های اسلامی مطرح کرد. 💬{3}… یکی از این ارزش‏ها، گرایش به جهاد است. جنبش‏های اسلامی پس از انقلاب اسلامی، جهاد، شهادت و ایثار را به عنوان اصول اساسی پذیرفته‏اند. 💬{4}… مردمی بودن که یکی از ویژگی‏های انقلاب اسلامی ایران است، در جنبش‏های سیاسی اسلامی راه یافته است. ─═┅═༅𖣔1⃣3⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅🍃📚📚🍃༅══┅─ 💬{5}…این جنبش‏ها دریافته‏اند که اسلام، توانایی بسیج توده‏های مردم را دارد.تقلید شعارهای انقلاب اسلامی ایران از سوی جنبشگران مسلمان، شکل دیگر تأثیر انقلاب اسلامی ایران است. ❖‌ برای مثال شعار مردم مصر «لا شرقیه و لا غربیه»، مردم کشمیر «الله اکبر» و «خمینی رهبر»، شعار مردم فلسطین «لا اله الا اللّه‏»، «اللّه‏ اکبر» می‏باشد. 💬{6}… از دیگر مظاهر انقلاب اسلامی ایران که در پیروان جنبش‏های سیاسی اسلامی معاصر دیده می‏شود، حجاب است. با پیروزی انقلاب اسلامی، گرایش به حجاب در نقاط مختلف جهان افزایش یافت. 💬{7}… انجام تظاهرات‌های گوناگون در منطقه به شیوه مردم ایران علیه ظلم و جور نیز یکی دیگر از آثار فرهنگی انقلاب اسلامی ایران بر حرکت‏های اسلامی و سیاسی معاصر به شمار می‌‏آید. ─═┅═༅𖣔1⃣4⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅💫📚📚💫༅══┅─ 💬{9}… ☆ با توجه به جوي که قبل از پیروزی انقلاب حاکم بود، مسلمانان در بسیاري از کشورها به ویژه کشورهاي غربی تحت سلطه و نفوذ افکار و فرهنگ غرب قرار داشتند ✪ و از تظاهر به دین‌داري و آداب و رسوم دینی به ناچار خودداري می‌کردند و ارزش‌ها و سنت‌هاي اسلامی مورد غفلت یا تغافل قرار گرفته بود . ❖‌ یکی از آثار فرهنگی انقلاب اسلامی این بود که به مسلمانان روحیه و جسارت داد که پاي بندي خود را به عقاید و ارزش‌هاي دینی خود نشان دهند و با سربلندی و افتخار، آنها را در دنیا و حتی در قلب اروپا به ویژه در مراکز فرهنگی آنجا مطرح سازند. ☄ لذا این دستاوردها در طول 40 سال، نه تنها در ایران بلکه در سطح جهان گسترش یافته است. اللّهــمَّ‌عَجِّـــلْ‌لِوَلِیِّڪَ‌الفَــرَج پـــــایـــــان ─═┅═༅𖣔1⃣5⃣𖣔༅═┅┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌┄═┅═✧❁﷽❁✧═┅┅┄ 🇮🇷 🕊.... 🇮🇷 ─═┅═༅🍃📜📜🍃༅═┅┅─ 🔍☆◁ 📖☆◁ ها 📖☆◁ ششم ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌─═┅═༅🍃📜📜🍃 ༅═┅┅─ 🕹◁جنــــاب استـــــاد 🗣◁سوال: @ilyan313 🗓تاریخ ‌‌:/11/10 ⏰ســــاعت:18/00 🔮گفتمان 👤 🆔@ilyan313 🆔 @ammareyon 🚫 برداری از و کنفرانس ها و ها و عماریون بدون اجازه و به هر نحوی و ‎‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌─══┅═༅𖣔🌺𖣔༅═══┅─ 🔮
─═┅═༅🍃🌍🌍🍃༅══┅─ 🌐◁خب حالا اگر بخواهیم نقش یهود را بعد از وفات پیامبر بررسی کنیم خیلی طولانی میشه همینقدر خدمت شما بگم که حضور علمای یهودی که مسلمان شدند و به دستگاه خلافت راه یافتند ☄ خیلی ضربه بزرگی بود. امثال کعب الاحبار و وهب ابن منبه و ابوهریره و عبدالله بن سلام و.... 💬کعب الاحبار همونیه که در زمان عمر اسلام آورد و همدم و ندیمه عمر و عثمان و معاویه شد این آقا که اصلا پیامبر را ندیده بود ، شد راوی احادیث پیامبر . عمر که خودش نقل حدیث را ممنوع کرده بود مینشست و به روایت این آقا گوش میکرد و حظ میبرد . ☀️ اما بقیه صحابه و تابعین از نقل حدیث نهی میشدند به این بهانه که هنوز قرآن تدوین نشده و ممکنه احادیث با قرآن قاطی بشه و همون بلایی سر اسلام و قرآن بیاد که سر کتب آسمانی قبلی اومد. ✪ آخرش هم عمر مزدش را گرفت و به نقلی عامل تحریک ابولولو به قتل عمر همین کعب الاحبار بود ─═┅═༅𖣔6⃣2⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅🍃🌍🌍🍃༅══┅─ 🌖◁این آقا خودش یک منبع برای تولید اسرائیلیات و ورود داستانهای یهودی به داخل اسلام بود . الان بسیاری از روایات اهل سنت و بعضا حتی شیعه از این نوع هستند....وهب بن منبه یا به نقلی وهب بن منیه هم یکی از اونها بود که احادیث زیادی جعل کرد 🌀 واما ابوهریره دوسی یمنی که البته در یهودی بودن اون شک و تردید هست ، این آقا در اواخر عمر پیامبر ایمان آورد و جالبه حدود دوسال ، پیامبر را درک کرد....اونوقت این آقا به قدری حدیث سازی کرد که اغلب احادیث صحاح سته اهل سنت از این ملعون است. 💬 جالبه که ما در صحاح سته در حدود انگشتان دست از امام علی علیه السلام که از کودکی در دامان پیامبر بزرگ شده ، حدیث داریم اما تا بخواهید از این ملعون که دوسال با پیامبر بوده اونم در حدزیارت ، حدیث هست . ⚡️ روایت معروف خوردن پیاز عکه در مکه از همین آقاس و به راحتی پول میگرفته و حدیث جعل میکرده ─═┅═༅𖣔6⃣3⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅🍃🌍🌍🍃༅══┅─ 🌐◁این انحرافات را نباید ساده گرفت. ما اینجا زیر سایه اهل بیت راحت نشستیم و به معارف ناب که از طریق ائمه به دست مون رسیده میبالیم. اما اهل سنت خیلی مشکل دارند و اینقدر راههای انحرافی جلو پاشون گذاشتند که بیچاره ها نمیدونن چکار کنند. ☄ بعضی روایات تاریخی معتقدند شهادت امام علی علیه السلام هم به دستور معاویه و به تحریک یهودیها بود. اینکه علی علیه السلام به دست یکی از خوارج شهید شد اولین بار در تاریخ طبری اومده ولی خیلی از منابع معتبر نقشه خوارج برای قتل سه نفر را رد میکنند 💬 و معتقدند اینا روایته وگر نه برای معاویه و عمروعاص هیچ اتفاقی نیفتاد و مجروح شدن معاویه یه روایت جعلیه. ☀️ علی ایحال واقعه عاشورا و بعد از اون برخورد با اسرا و .... حتی روی کار آمدن بنی عباس و نهایتا حمله مغول به کشورهای اسلامی را هم نقشه یهودی ها میدانند. ─═┅═༅𖣔6⃣4⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅🍃🌍🌍🍃༅══┅─ 🌖◁اما یک مسئله که خیلی گفتنش واجبه و به مبحث نقش یهود در اضمحلال تمدنها ارتباط داره ، مربوط به دخالت یهودیها در سقوط دولت عثمانی است. 🌀 قبلا خدمت شما گفتم که ما هرچی ترک توی دنیا داریم اینها از شمال شرق ایران رفتند و نه شمال غرب. 💬 تقریبا تمام سلاطین ۵ قرن اول بعد از اسلام در ایران هم ترک بودند مثل سامانیان و غزنویان و غوریان و سلجوقیان و خوارزمشاهیان و.... که اینها همه تحت نظر خلیفه عباسی بغداد سلطنت میکردند. ⚡️بعد در قرن ۵ که سلجوقیها همه ایران را گرفتند یه سریهاشون حمله کردن به روم شرقی یا همون بیزانس و در جنگ ملازگرد ، قیصر روم شرقی را شکست دادند و قسمتی از روم را گرفتندو دولت سلاجقه روم را تشکیل دادند ─═┅═༅𖣔6⃣5⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅🍃🌍🌍🍃༅══┅─ 🌐◁بعدش حدود ۲۰۰ بعد که یه کم اختلاف بینشون افتاده بود یه شخصی به نام عثمان غازی اونها را متحد کرد و خلافت عثمانی راه انداخت و خودش شد اولین خلیفه عثمانی. ☄ اینها شروع به تصرف بقیه سرزمین روم شرقی کردند و بالاخره قسطنطنیه را هم فتح کردند و اسمش را گذاشتند اسلامبول یعنی اسلامشهر که بعدها شد استانبول. 💬 اینها حملات خودشون را به سمت اروپا متوقف نکردند و ادامه دادند و تجارت مدیترانه که دست اروپاییها و مخصوصا ونیزیها بود را در دست گرفتند و از اینجا به بعد وضعیت دنیا عوض شد. ☀️ چون اروپاییها مجبور شدند آفریقا را دور بزنند تا به اقیانوس هند و شرق آسیا برسند. ✪ از اینجا بود که کشف مناطق جدید برای اروپاییها در اولویت قرار گرفت و دوره ثروت اندوزی یا مرکانتلیسم آغاز شد ─═┅═༅𖣔6⃣6⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅🍃🌍🌍🍃༅══┅─ 🌖◁خلافت عثمانی که خودش را جایگزین خلافت عباسی میدونست خیلی قوی بود و حتی در مواردی دولت صفوی را هم شکست میداد . البته بعدها ضعیف شد و صفویه جوابشون را دادند.....خلاصه این دولت خیلی دوام آورد. 🌀 در زمان سلطان عبدالحمید دوم که تا سال ۱۹۰۹ میلادی ، خلیفه بود یهودیها از خلیفه عثمانی درخواست فروش فلسطین را کردند 💬 اون موقع تازه هرتزل پیشنهاد تشکیل دولت یهودی را داده بود و در کنگره یهودیان قرار شد که دولت جدید را در فلسطین که ارض موعودشون بود تشکیل بدهند. ☀️ لذا پیش سلطان عبدالحمید اومدند و درخواست خودشون را مطرح کردند . چونکه شامات و فلسطین جزئی از سرزمین عثمانی بود. سلطان هم نپذیرفت و مخالفت کرد ─═┅═༅𖣔6⃣7⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅🍃🌍🌍🍃༅══┅─ 🌐◁ اینم نامه👆 سلطان عبدالحمید دوم به هرتزل در جواب پیشنهاد اولش ─═┅═༅𖣔6⃣8⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅🍃🌍🌍🍃༅══┅─ 🌖◁خلاصه اینکه طبق روال همیشگی یهودیها تصمیم گرفتند از روش نفوذ استفاده کنند که بعدا براتون میگم. 🌀 اما چیزی که فعلا میخوام بگم همینه که مهمترین و اصلیترین روش کار یهودیها همین نفوذ بوده یعنی یه سری شون میومدن به ظاهر مسلمون میشدند و بین مسلمونها نفوذ میکردند 💬 و ضرباتی میزدند که قویترین دشمنان در جنگ مستقیم نمیتونستند بزنند. شما در دولت عبرت دقیقا این مسئله را دیدید که اگر دشمن میخواست با جنگ مستقیم اینقدر به کشور ما آسیب بزنه نمیتونست. ☀️ اما در دوره دولت عبرت به تمان اهداف خودش رسید و کشور را ۸ سال عقب انداخت و تمام کارها و کارخانه ها را تعطیل کرد و در آخر هم به بهانه کرونا سه سال مدارس را تعطیل کرد و قصد داشتند که کشور را دو دستی تحویل اسراییل بدهند چونکه خودشون هم اسراییلی بودند. ─═┅═༅𖣔6⃣9⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅🍃🌍🌍🍃༅══┅─ 🌐◁ودر تیم مذاکره کننده شون چندتا اسرائیلی پیداشد که خط قرمزشون بود و میگفتند اگر اینها دستگیر بشن کشور را چکار میکنیم و جالبه دستگیر شدند و اینها هیچ غلطی نتونستند بکنند ☄ جالبه که یکی از سخنرانان مطرح، اومد و ادعا کرد که ظریف یک نفوذیه و اجدادش یهودی بودند و بعد ظریف از اون سخنران شکایت کرد و اون سخنران تبرئه شد😄 💬 الان فکر نکنید داستان نفوذ تمام شده. خیییلی از کارمندان وزارتخانه ها هنوز نفوذی هستند اما خب شناسایی اونها کار سختیه ⚡️ در صنایع خصوصا مافیای خودرو ، در وزارت اطلاعات در وزارتهای مختلف و مخصوصا در وزارت آموزش و پرورش تا دلتان بخواهد نفوذ دارند . هم یهودیها و هم بهایی ها . که رابطه این دو باهم را یکروز براتون خواهم گفت. ✪ اگر خواستید به عمق نفوذ اینها در کشور پی ببرید کتاب کامبوزیا را بخونید متوجه میشید. ─═┅═༅𖣔7⃣0⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅🍃🌍🌍🍃༅══┅─ 🌖◁القصه این غول جنگی اگر همینطور ادامه میداد کل اروپا را میگرفت . اما حساسیت یهودی ها از وقتی شروع شد که سلطان عبدالحمید دوم حاضر نشد که فلسطین را به هیچ وجه تحویل یهودیها بدهد که داستانش را گفتیم. 🌀 یهودیها هم چندتا کار کردند و با نفوذ در کادر رهبری خلافت عثمانی ، شروع به تضعیف این دولت کرده و قراردادهای ننگینی از طرف روس و مخصوصا انگلیس بر اون تحمیل کردند. این اتفاقات، دقیقا در ایران هم به طور همزمان در حال انجام بود 💬 خلاصه سلطان عبدالحمید دوم در نهایت برای نجات کشور خود متمایل به آلمان شد که سابقه استعمارگری نداشت. بلافاصله بعد از این قضیه جنگ جهانی اول شروع شد و عثمانی به عنوان متحد آلمان وارد جنگ شد. ☀️ در این جنگ آلمان به رهبری ویلهلم دوم °°ویلیام دوم° شکست خورد اما غرامت اصلی را عثمانی داد....به این شکل که متفقین که پیروز جنگ بودند خلافت را برانداختند و دولت جمهوری راه انداختند ─═┅═༅𖣔7⃣1⃣𖣔༅═┅┅─