eitaa logo
کنفرانس و پرسمان اتحادیه عماریون
856 دنبال‌کننده
12.7هزار عکس
156 ویدیو
92 فایل
💡در شــــام شــــوم خــــواص کـــــور نــور بصیــــــرت عمـــــــارم آرزوست💡 🔮#مجری طرح اتحاد گروههای ولایی #عمـــاریون_رهبـــــریم @ilyan313 🚫#کپی برداری از #طراحی بنرها #کپشن ها و#تنظیمات کنفرانس ها بدون اجازه #جایز نیست @ammareyon
مشاهده در ایتا
دانلود
‌‌─┅══✿❥︎🕋🕋❥︎✿══┅─ ۝◁‌{3}.. ❖‌ بُعد عدالت هم در مکتب امام بسیار برجسته است. اگرچه به یک معنا عدالت هم از همان عقلانیت و نیز از معنویت برمیخیزد، اما برجستگی بُعد عدالت در منظر امام بزرگوار، آن را به طور مشخص‌تری در مقابل ما قرار میدهد. ❥︎ از اول پیروزی انقلاب، امام تکیه‌ بر طبقات ضعفا را اصرار می‌کردند، تعبیر «پابرهنگان» و «کوخ‌نشینان» جزو تعبیراتی بود که در کلام امام بارها و بارها تکرار شد. ✪ به مسئولین اصرار داشتند که به طبقات محروم برسید. به مسئولین اصرار داشتند که از اشرافیگری پرهیز کنند. این، یکی از توصیه‌های مهم امام بزرگوار بود. ما نباید اینها را فراموش کنیم. ¤ آفت مسئولیت در یک نظامی که متکی به آراء مردم و متکی به ایمان مردم است، این است که مسئولین به فکر رفاه شخصی بیفتند؛ به فکر جمع‌آوری برای خودشان بیفتند؛ در هوس زندگی اشرافیگری، به این در و آن در بزنند؛ این آفت بسیار بزرگی است. ─┅═══༅𖣔1⃣5⃣𖣔༅═══┅─
‌‌─┅══✿🍃🕋🕋🍃✿══┅─ ‌‌‌۝◁{4}.. ✪ امام دوست میداشت که با مردم ارتباط داشته باشیم، مأنوس باشیم؛ اصرار داشت که خدمات به اقصی‌ نقاط کشور برده شود؛ مردم نقاط دور، از خدمات عمومی کشور بهره‌مند شوند. اینها ناظر به آن بُعد عدالت امام بزرگوار بود. ❥︎ امام اصرار داشت که مسئولین از میان مردم انتخاب شوند، از خود مردم باشند، وابستگی‌ها ملاک قبول مسئولیتها نباشد. وابستگی به شخصیتها، به فامیلها، بلای هزار فامیلی که در دوران قاجار و دوران پهلوی بر سر این کشور آمد، امام بزرگوار ما را نسبت به این قضیه حساس کرده بود. ❖‌ گاهی در مقام تعریف از یک مسئولی میگفتند.. این از دل مردم برخاسته است. ملاک را این میدانستند. ¤ از نظر امام بزرگوار، تکیه‌ی به ثروت و تکیه‌ی به قدرت برای گرفتن مسئولیت، جزو خطرهای بزرگ برای کشور و برای انقلاب بود. خب، اینها ابعاد خط امام است. ─┅═══༅𖣔1⃣6⃣𖣔༅═══┅─
‌‌─┅══✿❥︎🕋🕋❥︎✿══┅─ ۝◁‌{5}.. ❖‌ هیچ قدرت و غلبه‌ای در مکتب امام که از تغلب و از اِعمال زور حاصل شده باشد، مورد قبول نیست.در نظام اسلامی قهر و غلبه معنا ندارد؛ قدرت معنا دارد، اقتدار معنا دارد، ❥︎ اما اقتدارِ برخاسته‌ی از اختیار مردم و انتخاب مردم؛ آن اقتداری که ناشی از زور و غلبه و سلاح باشد، در اسلام و در شریعتِ اسلامی و در مکتب امام معنا ندارد؛ آن قدرتی که از انتخاب مردم به‌وجود آمد، محترم است؛ در مقابل آن، کسی نبایستی سینه سپر بکند، ✪ در مقابل او کسی نباید قهر و غلبه‌ای به کار ببرد که اگر یک چنین کاری کرد، اسم کار او فتنه است؛ این آن نسخه‌ی جدیدی است که امام بزرگوار ما به دنیا عرضه کرد و به ادبیات سیاسی عالم این فصل مهم را افزود. ─┅═══༅𖣔1⃣7⃣𖣔༅═══┅─
‌‌─┅══✿🍃🕋🕋🍃✿══┅─ ۝◁#{6}.. ✪ به کمک مظلوم باید رفت که در دوره‌ی ما، در زمان ما، مصداق ملت فلسطین بود که شما دیدید امام بزرگوار از روز اول تا آخر عمر، راجع به فلسطین تأکید کرد، تکیه کرد، حمایت کرد و وصیت کرد ❥︎ که این مسئله را ملت ایران و مسئولان کشور فراموش نکنند؛ کمک به مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم، نفی دست‌اندازی‌های ظالم، انکار صریح هیبت و ابهت ظالم و شکستن این ابهت؛ این هم یکی از بخشهای این نظام و این نسخه‌ی جدیدی است که امام بزرگوار ما عرضه کرد. ❖‌ این یک خلاصه‌ای و یک تصویر کوتاه و توصیف کوتاهی است از مجموعه‌ی آن نظم سیاسی و مبنایی‌ای که امام بزرگوار ما پس از فروپاشی نظام پادشاهی به کشور آورد، عرضه کرد، مورد قبول قاطع مردم قرار گرفت، و تحقق پیداکرد؛ ¤ و این نسخه مثل خیلی از حرفهای سیاسی، در کتابها نماند؛ آمد در واقعیت، تحقق پیداکرد، تبلور پیداکرد؛ ملت ایران هم همت کردند، وفاداری نشان دادند، فداکاری کردند، این را حفظ کردند، نگه داشتند، و روزبه‌روز قوی‌تر کردند تا به امروز رسیده است اللّهــمَّ‌عَجِّـــلْ‌لِوَلِیِّک الفَــرَج پایان ─┅═══༅𖣔1⃣8⃣𖣔༅═══┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از بیسیمچی
‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌┄═┅═✧❁﷽❁✧═┅┄ 🇮🇷 🕊.... 🇮🇷 ─══༅🍃📔📓🍃༅┅┅─ 🔍☆◁ 📖☆◁ 📖☆◁ دوم ─┅═༅🍃📓📔🍃•༅┅═─ ۝◁جنــــاب استـــــاد ❏◁سوال 🆔@ilyan313 ⏰ســــاعت:19/00 🔮گفتمان 🆔 @ammareyon ‎‎‌‌‌‌‌🆔 @bisimchee1400 ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ 🚫 برداری از و کنفرانس ها و ها و بدون اجازه و به هر نحوی‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ ‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌─═┅═༅𖣔🌺𖣔༅══┅─ 🔮
─═┅═༅🍃📔🍃༅══┅─ ○◁{3}.... وقتی انسان، گناه کسی را پشت سر او باز گو کرد حسب قوانین شرعی مرتکب غیبت شده است ❖‌ ° مگر اینکه آن گناه طوری علنی باشد که فسق آن گناهکار واضح و روشن گردد° ○◁{4}....براساس روایات دینی هر کس گناهی را در جامعه نهادینه سازد هر موقع که کسی مرتکب آن شود وی نیز در عقوبت آن شریک خواهد بود. ❍ بنابراین او در روز قیامت هنگامی که نامۀ اعمالش را به دستش دهند گناهانی را در آن می یابد که خود مرتکب آنها نشده است ولی بخاطر انجام دیگران وی نیز در تبعات آنها شریک شده است. ─═┅═༅𖣔1⃣1⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅🍃📓🍃༅══┅─ ❏◁زمینه های شایع در میان مردم برای اشاعۀ فحشاء متعدد است که به گوشه هایی از آنها اشاره می شود.. ۞◁{1}.. ✪ اگر از اول جلو منکر گرفته نشود و مردم ساکت بمانند پی در پی خطراتی را به دنبال خواهد داشت؛ زیرا شیطان گام به گام جلو می آید به همین خاطر در قرآن کریم مردم از آن برحذر داشته شده اند. ❍ با بی تفاوتی نسبت به منکرات، گناهان در جامعه عادی می گردد. آنگاه بتدریج مردم به آن راضی شده مرتکب آن می شوند و در پی اصرار بر آن، دل قساوت پیدا می کند و دیگران را نیز به آن دعوت کرده برای نشر آن سرمایه گذاری می کنند. ─═┅═༅𖣔1⃣2⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅🍃📓🍃༅══┅─ ۞◁{2}.. ❖‌ بعضی ها تا متوجه مسأله خلافی از کسی می شوند آن را در بوق می کنند و با داد و فریاد به گوش همه می رسانند، عدۀ کثیری را از جریان مطلع می سازند ❍ و تازه از کار خودشان راضی هستند و تصور می کنند که کار آنها کاری مطابق شرع است، در حالی که مسلما خلاف شرع است. ۞◁{3}.. ✪ ناگفته پیداست که از زمینه های اشاعۀ فحشا همین خلوت کردن زن و مرد اجنبی و اختلاط آنها در محل کار و دانشگاه و بیمارستان و مراکز عمومی دیگر است. ─═┅═༅𖣔1⃣3⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅🍃📔🍃༅══┅─ ۞◁{4}.. ✪ اگر کمی فکر کنیم درخواهیم یافت که بی بند و باری، چشم چرانی، خود را آرایش کردن و به مردم نشان دادن، کلید شعله ور شدن هوسها، دامها، فحشاء و انواع روابط نامشروع خواهد شد که ضربه های علمی و اخلاقی و خانوادگی آن بر کسی پوشیده نیست. ❍ اصولا گناه همانند آتش است؛ هنگامی که در نقطه ای از جامعه این آتش روشن شود باید سعی و تلاش کرد که آتش خاموش، یا حداقل محاصره گردد اما اگر به آتش دامن زنیم و آن را از نقطه ای به نقطه دیگر ببریم حریق همه جا را فرا خواهد گرفت و کسی قادر بر کنترل آن نخواهد بود. ❖‌ حال برای مقابله با این رذیلۀ ناپسند دو راه علمی و عملی بیان می شود: ─═┅═༅𖣔1⃣4⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅🍃📓🍃༅══┅─ ‌۝◁ به این است که انسان در آیات و روایاتی که در مذمت این گناه بیان شده با دیدۀ عبرت بنگرد و ببیند که کدام مسلمانی راضی می شود ❖‌ در جامعه ای که پیامبر اکرم صلوات الله و اوصیاء الهی او در مسیر پاکسازی آن بودند خلاف مسیر آنها گام بردارد. ❍ از طرف دیگر خوب بیاندیشد که کدام زندگی زیبا و دلنشین است.. زندگانی در جامعه ای که خوبیها غالب است و فضایل در آن موج می زند یا گذران عمر در اجتماعی که مردم در جهت آشکار و گسترش دادن رذایل و زشتیها گام بر می دارند ✪ آیا در چنین جامعه ای از تربیت اولاد و وابستگان خویش اطمینان خاطر خواهیم داشت؟! آیا در چنین جامعه ای امنیت اخلاقی و جانی و مالی برای ما موجود خواهد بود؟! ─═┅═༅𖣔1⃣5⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅🍃📔🍃༅══┅─ ❏◁و هم به این است که ابتدا کمر همت بربندد و در طی طریق بندگی از خدای تعالی توفیق طلبد آنگاه در جهت پیاده کردن راهکارهایی که در ذیل اشاره می شود بکوشد: ○◁(1).. ✪ فحشاء با تمایل و علاقۀ قلبی به آن بوجود می آید؛ زیرا از کوزه آن تراود که در اوست و این تمایل منافی با توجه بسوی خداست. بر این اساس خدای تعالی می فرماید.. ❍ نماز را برپا دار؛ زیرا نماز °انسان را° از زشتیها و گناه باز می دارد و یاد خدا بزرگتر است و خداوند می داند شما چه کارهایی انجام می دهید ❖‌ نماز نیز همان حمد و ثناء زیبایی است که در حالتی خاص و بصورت یک عبادت مخصوص به منصۀ ظهور می رسد و این عمل و این حالت ملازم با ترک تمایل و تعلق به منکر و فحشاء است. ─═┅═༅𖣔1⃣6⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅🍃📓🍃༅══┅─ ○◁(2).. ❖‌ با پایبندی به تعالیم الهی به ثمره و فلسفۀ وجودی آنها نائل می شویم. ❍ اگر می بینیم در اسلام با غیبت شدیدا مبارزه شده یکی از فلسفه هایش این است که غیبت، عیوب پنهانی را آشکار می سازد و حرمت جامعه را جریحه دار می کند. ✪ اگر می بینیم دستور عیب پوشی داده شده یک دلیلش همین است که گناه جنبه عمومی و همگانی پیدا نکند و... ─═┅═༅𖣔1⃣7⃣𖣔༅═┅┅─
─═┅═༅🍃📔🍃༅══┅─ ○◁(3).. ✪ در روایات دینی اهمیت گناه آشکار بیشتر از گناه پنهان است. در روایتی از امام رضا علیه السلام می خوانیم.. ❍ آن کس که گناه را نشر دهد ذلیل و طرد شده است و آن کس که گناه را پنهان می دارد مشمول آمرزش الهی است. ❖‌ شاید در همین راستاست که حتی رفتن نزد حاکم شرع و شهادت علیه اشخاص مبنی بر زنا یا لواط برای شهود می تواند ‌°در صورت جمع نشدن شرایط خاص آن ° موجب حد قذف باشد. ¤ یعنی حتی برای این نوع شهادت دادن در دادگاه هم در شریعت اسلامی ترغیب و تشویق صورت نگرفته باشد تا اینگونه اسرار حتی المقدور مخفی بماند. اللّهــمَّ‌عَجِّـــلْ‌لِوَلِیِّک الفَــرَج پایان ─═┅═༅𖣔1⃣8⃣𖣔༅═┅┅─
‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌─═┅═༅🍃🌼🍃༅═┅┅─ جنــــــاب استــــاد بسیـــار سپـــاس ..خـــدا قوت اجـــرتون با صاحب الزمان علیــــه الســـــــــلام ازهمــــــراهی همـــــه دوستــــان ولایی سپــــــاسـگزاریــــــم التمــــــاس دعــــــای فـــــرج پـــایـــان ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌ ─┅┅═༅𖣔🌺𖣔༅═┅┅─ 🔮
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌┄═┅═✧❁﷽❁✧═┅┅┄ 🇮🇷 🕊.... 🇮🇷 ─═┅═༅🍃🗓🍃༅═┅┅─ 🔍☆◁ ⏱☆◁ 📖☆◁ 📖☆◁ چهارم ─═┅═༅🍃🗒🍃༅══┅─ ۝◁جنــــاب استـاد ❏◁سوال 🆔@Ilyan313 🗓تاریخ:/03/17 ⏰ســــاعت:19/00 🔮گفتمان 🆔 @ammareyon 🆔 @tarikhbekhanim 🚫 برداری از و کنفرانس ها و ها و عماریون بدون اجازه و به هر نحوی و ‎‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌─═┅═༅𖣔🌺𖣔༅══┅─ 🔮
─┅═༅🍃🗓🗓🍃༅═┅─ 🌐◁باسلام..بحث ما در مورد مشروطه تقریبا تمام شد و چند مطلب حاشیه‌ای به شرح ذیل خدمت شما میگم. ❏ اولی در مورد سرود ملی ایرانه....وقتی قانون اساسی به تصویب رسید قرار شد برای ایران یک پرچم ملی و یک سرود ملی ساخته بشه. ❖‌ پرچم از زمان ناصرالدین شاه وجود داشت و نیازی به ساخت اون نبود. علامت شیروخورشید از زمان سلجوقیان روی سکه‌ها و بعد هم روی پرچمها حک میشد ❍ ولی رنگهای سه گانه و قرار دادن علامت شیروخورشید روی پرچم سه رنگ از ابتکارات میرزاحسین خان سپهسالار در زمان ناصرالدین شاه بود. ¤ همین پرچم بعد از تصویب قانون اساسی بعنوان پرچم ایران برگزیده شد. ─═┅═༅𖣔2⃣7⃣𖣔༅═┅┅─
─┅═༅🍃🗒🗒🍃༅═┅─ 🔮◁داستان سرود ملی از این قراربود که در سفرهای ناصرالدین شاه به خارج ، قرارشد که یک مارش برای سلام شاه به اجرا دربیاد و ایران فاقد مارش بود. ❍ لذا در سال ۱۲۵۲شمسی از یک فرانسوی به نام مسیو لومر خواستند مارش بسازد و اون هم این آهنگی را تنظیم کرد که الان به نام آهنگ نام جاوید وطن می‌شناسیم. ❖‌ بعدها چندبار مارش سلام شاه عوض شد اما در نهایت همین به عنوان سرود ملی شناخته شد و تا پایان پهلوی اول همین ، سرود ملی ما بود تااینکه در زمان پهلوی دوم عوض شد. بعد از انقلاب هم دوبار سرود ملی ما عوض شد. ❏ اون سرود ملی زمان قاجار،یک موسیقی بی‌کلام بود و بعدها در سال ۱۳۸۳ شمسی شعری توسط بیژن ترقی سروده شد و روی این مارش تنظیم شد و سالار عقیلی هم اون را خوند. ¤ این مارش که خود لومر ساخته و اجرا شده را اینجا بشنوید⇩⇩ 🆔https://www.aparat.com/v/PulaW ─═┅═༅𖣔2⃣8⃣𖣔༅═┅┅─
─┅═༅🍃🗓🗓🍃༅═┅─ 🌐◁آخرین مطلبی که در مورد مشروطه میخوام خدمت شما عرض کنم ، اعدام شیخ فضل الله نوری هست. ❏ بعداز اینکه فاتحین ، تهران را فتح کردند با اشاره انگلیس سراغ شیخ فضل الله رفتند و اون را به یه دادگاه فرمایشی که رئیسش هم یه روحانی درباری بنام ابراهیم زنجانی بود ، احضار کردند. ❖‌ بعدش اون را متهم به استبداد کردند و چند جرم برای او ساختند که چرا تحصن کرد ؟ چرا مردم را تشویق به مبارزه با مشروطه کرد؟ چرا با محمدعلی شاه مکاتبه داشت ؟ چرا..... ❍ خلاصه هرچه شیخ فضل‌الله میگفت که من با مشروطه مخالف نیستم و از اول هم مخالف نبودم بلکه خواهان مشروطه‌ی مشروعه بودم، قبول نکردند. ─═┅═༅𖣔2⃣9⃣𖣔༅═┅┅─
─══༅🍃🗒🗒🍃༅═┅─ 🔮◁هرچه گفت من با مشروطه‌ای که از دیگ‌پلو سفارت انگلیس بیرون بیاد مخالفم ،قبول نکردند. ❍ هرچه گفت که نتیجه‌ء این نوع مشروطه ،تسلط بیشتر اجنبی بر کشور میشه قبول نکردند. ❖‌ هرچه گفت این مشروطه از استبداد بدتره، قبول نکردند.هرچی گفت که بابا من اصلا خودم از بنیان گذاران مشروطه بودم ولی الان مشروطه به انحراف کشیده شده قبول نکردند که نکردند و شد آنچه که دیدیم ❏ خیلی زود حکم صادر کردند و شیخ را در میدان توپخانه به دار کشیدند. و عوام کالانعام هم که تا چهارروز پیش سینه‌چاک شیخ بودند ،فریب جنگ روانی مشروطه‌خواهان را خوردند و در پای چوبهء دار شیخ ، شروع به رقص و پایکوبی کردند. ─═┅═༅𖣔3⃣0⃣𖣔༅┅┅─
─┅═༅🍃🗓🗓🍃༅═┅─ 🌐◁ البته خود محمدعلی شاه، چند مشروطه خواه را در دوره استبدادصغیر ، اعدام کرد. اما فاتحان تهران غیر از شیخ فضل الله چه کسی را اعدام کردند؟ ❏ چرا خود محمدعلی شاه که دشمن شماره یک مشروطه بود و دستش به خون ملک المتکلمین و صوراسرافیل آغشته بود و مجلس را هم به توپ بسته بود ، اعدام نشد و تبعید شد و برای او مقرری وضع کردند؟ ❖‌ چرا لیاخوف روسی که مجلس را به خاک و خون کشید اعدام نشد؟ ❍ چرا عین الدوله ملعون که ۱۱ ماه تبریز را محاصره کرد و زنان تبریزی ،شیر در سینه نداشتند که به بچه هایشان بدهند ، اعدام نشد؟ ¤ چرا به جای کتک زدن ستارخان و باقرخان وآیت الله طباطبایی و ترور آیت الله بهبهانی ، چوب در آستین محمدعلی شاه نکردند و او را محاکمه ننمودند ─═┅═༅𖣔3⃣1⃣𖣔༅═┅┅─
─┅═༅🍃🗒🗒🍃༅═┅─ 🔮◁والله تمام مشکل آنها ، دین بود. تمام درد آنها ایدئولوژی بود که جلو مشتی غربزده تازه به دوران رسیده ایستاد و نمی‌خواست که کشور ، تیول مشتی بی‌دین شود. ❍ به قول مرحوم جلال آل احمد ، در مورد دار زدن شیخ ، میگوید.. ❖‌ من نعش آن بزرگوار را بر سر دار همچون پرچمی میدانم که به علامت استیلای غرب زدگی بر بام سرای این ملت افراشته شد. اللّهــمَّ‌عَجِّـــلْ‌لِوَلِیِّک الفَــرَج پایان ─═┅═༅𖣔3⃣2⃣𖣔༅═┅┅─
‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌─═┅┅═༅🍃🌼🍃༅══┅┅─ جنــــــاب استــــاد بسیـــار سپــــاس ..خـــــدا قوت اجـــرتون با صاحب الزمان علیــــه الســـــــــلام ازهمــــــراهی همـــــه دوستــــان ولایی سپــــــاسـگزاریــــــم پـــایـــان التمــــــاس دعــــــای فـــــرج یا عـلـــــــــــی ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌ ─═┅┅═༅𖣔🌺𖣔༅═┅┅┅─ 🔮
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا