─┅══✿🍃🌺🌺🍃✿══┅─
☘◁شعار قانون دادن، وقتی ارزنده است که در عمل هم به آن پایبندی باشد، حتی در آنجا که به زیان انسان باشد. اگر قانون حاکم باشد، هیچ صاحب حقی از تباه شدن حقش نخواهد ترسید و هیچ زورمندی هم در سایه زر و زور خویش نخواهد توانست تا از چنگ قانون بگریزد. احساس امنیت در جامعه، از نشانه های حاکمیت قانون است.
✪ حکومت علوی و اسلامی، برای افراد جامعه، تأمین جانی و مالی فراهم می سازد.امام راحل می فرماید..
♧ حکومت اسلامی در صدر اسلام بود و هیچ وحشتی هم در زمان حکومت علی بن ابی طالب سلام الله علیه نبود و مردم در امان بودند.
❖ حکومت رسول الله و حکومت امیرالمؤمنین حکومت قانون است، یعنی قانون خدا آنها را تعیین کرده است، آنها به حکم قانون واجب الأطاعه هستند، پس حکم از آنِ قانون خداست و قانون خدا حکومت می کند.
─┅══༅𖣔1⃣5⃣𖣔༅══┅─
─┅══✿🍃🌼🌼🍃✿══┅─
🍀◁حاکمیت قانون، هم مانع دیکتاتوری است، هم جلوی هرج و مرج را می گیرد، هم سلامت اخلاقی و امنیت اجتماعی را تأمین و تضمین می کند
❖ و اطاعت مردم از حاکم اسلامی و مسؤولان هم در چنین شرایطی، فرمانبرداری از اشخاص نیست، بلکه اطاعت از قانون خدا و شرع است و مسؤولان، مجریان آنند و ناظر بر حجّت اجرا.امام امت در باره این بعد از قانون مداری در جامعه و حکومت علوی می فرماید..
♧ حکومت اسلامی مثل حکومت علی بن ابی طالب، دیکتاتوری تویش نیست. حکومتی است که به عدل است، حکومتی است که زندگی خودش از زندگی سایر رعیّتها بدتر است، ..
✪ این حکومت اصلاً می تواند دیکتاتوری؟ دیکتاتوری برای چه بکند؟ عیش و عشرتی نیست تا اینکه بخواهد دیکتاتوری بکند برای او.
─┅══༅𖣔1⃣6⃣𖣔༅══┅─
─┅══✿🍃🌺🌺🍃✿══┅─
☘◁در حکومت علی بن ابی طالب هم اینجور نبوده که هرج و مرج باشد، هر کس هر کاری دلش بخواهد بکند. اگر یک کار خلاف می کرد، حضرت امیر می آورد و حدّش می زد.
✪ این طور است مسأله.و در جای دیگر می فرماید:زمان امیرالمؤمنین هم قانون حکم می کرد، امیرالمؤمنین مجری بود.
♧ همه جا باید این طور باشد که قانون حکم کند، یعنی خدا حکم بکند، حکم خدا.خود حضرت امیر، در برابر اصرار آنان که از او می خواستند خلافت را بپذیرد، روی این مسأله تأکید می کرد که حکومت او حکومتِ قانون است و به هیچ توصیه ای، درخواستی، افزون خواهی و امتیازطلبی گوش نخواهد داد
❖ و آنچه را که • مرّ حق و قانون خدا •ست عمل خواهد کرد، هرچند برخی را خوش نیاید و رنجیده شوند. حضرت می فرماید..
🗯 و اعلموا اَنّی اِنْ اَجَبْتُکُم، رَکِبْتُ بِکمُ ما اَعْلَمُ وَ لَمْ اُصْغِ اِلی قولِ القائِلِ وَ عَتْبِ العاتِبِ ...بدانید که اگر دعوت شما را ° برای قبول خلافت° بپذیرم، بر شما به مقتضای علم خودم حکومت خواهم کرد و به سخن هیچ گوینده ای و گِله هیچ گِله گزاری اعتنا نخواهم کرد.
─┅══༅𖣔1⃣7⃣𖣔༅══┅─
─┅══✿🍃🌼🌼🍃✿══┅─
🍀◁در حکومت قانون مدار، حکّام هرگز مجاز نیستند که از اختیارات و قدرت خویش سوء استفاده کنند و به مردم اجحاف نمایند.
❖ امام امت نسبت به این بعد حکومت علوی می فرماید:دولت حقّه حضرت امیر سلام الله علیه، که ولی امر بر همه چیز بود، در خدمت مردم بود.
♧ این طور نبود که حکومت بخواهد حکومت بکند و مردم همین طور بی خود اطاعت کنند.
✪ این طور نبود که حکومت بخواهد به وسیله قدرتی که دارد اجحاف کند به مردم و ظلم کند که مردم به واسطه آن ظلم از او متنفر باشند.
─┅══༅𖣔1⃣8⃣𖣔༅══┅─
─┅══✿🍃🌺🌺🍃✿══┅─
☘◁یک حکومت مکتبی یا مسلمان مکتبی آن است که همه حرفها، عملها، برنامه ها، موضع گیریها، جنگها و صلحها، رابطه ها و قطع رابطه هایش بر مبنای رهنمود مکتب و الهام گرفته از دین باشد.
✪ این، فرق میانِ • سیاستِ دینی• و °دین سیاسی° است. برای حضرت امیر، جز رضای الهی و عمل به وظیفه، چیز دیگری تعیین کننده نبود و سکوت و فریادش، جنگ و خانه نشینی اش همه بر اساس انجام وظیفه بوده است، هرچند در این راه، خون دلها خورده و لطمات بسیار دیده است.
♧ به تعبیر حضرت امام:اگر آن شهید دلباخته اسلام و اسلام شناس حقیقی مثل اینان فکر می کرد و به گوشه عزلت به عبادت خدا مشغول می شد و راهی جز بین مسجد و منزل نمی پیمود،
❖ نه جنگ صفیّن و نهروان پیش می آمد و نه جنگ جمل، و نه مسلمانان فوج فوج به قتل می رسیدند و شهید می شدند
─┅══༅𖣔1⃣9⃣𖣔༅══┅─
─┅══✿🍃🌼🌼🍃✿══┅─
🍀◁نیز به فرموده وی..حضرت امیر، تابع اسلام است. اسلام بگوید با مسلمین جنگ کن، جنگ می کند، بگوید با کفّار جنگ کن، جنگ می کند.
❖ وقتی بنا باشد یک طایفه ای از مسلمین، اینها توطئه کردند برای اینکه اسلامی که می خواهد متولد بشود این را از بین ببرند و یک دسته دیگر هم اغفال کردند
♧ دنبال این معنی، تکلیف حضرت امیر سلام الله علیه است که شمشیر را بکشد و در سه جنگ با مسلمین، کسانی که اظهار اسلام می کردند و فریاد اسلام می کشیدند
✪ و همه شان هم از صدام مسلمان تر بودند، شمشیر بکشد و در سه جنگ با مسلمانان جنگ بکند، برای اطاعت امر خدا و برای حفظ اساس اسلام.
اللّهــمَّعَجِّـــلْلِوَلِیِّک الفَــرَج
پـــــایــــــان قسمت دوم
─┅══༅𖣔2⃣0⃣𖣔༅══┅─
هدایت شده از کنفرانس و پرسمان اتحادیه عماریون
─═┅═༅🍃🌼🍃༅═══┅─
جنــــــاب استـــاد #بــابـــایی
سپـــــــاس فـــراوان...عالی
اجـــــرتون با مــــولا علی
علیـــــه الســــــلام
ازهمــــــراهی همــــــــه دوستــ،ــان
ولایی سپاسگـــــزاریــــــم...
پــــایـــــان قســــمت دوم
التمـــــاس دعای فـــــــــرج
یا علـــــــــــی
─══┅═༅𖣔🌺𖣔༅═┅┅─
🔮#اتحـــادیه_عمــــــاریون
هدایت شده از بیسیمچی
┄═┅═✧❁﷽❁✧═┅┅┄
💫🌼#عید_میلاد_مولا_علی_علیه_السلام_مبارک
🇮🇷#طرح_مشترک_400_گروه_ولایی
🕊#نذر_فرهنگی_ده_ساله_شهید....
🇮🇷#عمـــــاریون_رهبــــریم
─═┅═༅💫🌺🌺💫༅═┅┅─
🔍☆◁#کنفـــــــرانـــــــــس
📖☆◁#فخر_علوی_حکومت_علوی
📖☆◁#قسمت سوم
─═┅═༅💫🌺🌺💫༅══┅─
🕹◁جنــــاب استـــــاد #بـــابـــــایی
🗣◁سوال
🆔@mrazavi3
⏰ســــاعت:18/00
🔮گفتمان#اتحاد_ملی_عمـــاریون
👤#موسس_اتحادیه_عماریون
🆔@ilyan313
🆔 @ammareyon
🆔 @bisimchee1400
🚫#کپی برداری از #ابتکارات #طراحی و#تنظیمات کنفرانس ها
و#کپشن ها و#بنرهای_اتحادیه
عماریون بدون اجازه و به هر نحوی #شرعا_جایز_نیست و#حق_الناسه
─══┅═༅𖣔🌺𖣔༅═══┅─
🔮#اتحــــــــادیه_عمـــــــاریون
─┅══✿🍃🌺🌺🍃✿══┅─
☘◁امام امت، در باره سازش ناپذیری امیرالمؤمنین با معاویه و عدم رضایت به بر سر کار ماندن او و بی اعتنایی به توصیه هایی که از او می خواستند سیاست به خرج دهد و فعلاً کاری به معاویه نداشته باشد، و تعهد حضرت امیر به تکلیف دینی خود در این مسأله، می فرماید..
✪ آنهایی که حضرت امیر را به خیال خودشان نصیحت می کردند که شما یک مدتی معاویه را بگذارید در حکومت شما باشد و بعد که پایه حکومت شما قوی شد، آن وقت او را ردّ می کنید، به هیچ یک از آن حرفها اعتنا نکردند
♧ و حجّتشان هم این بود که یک نفر آدمی که بر خلاف موازین الهی رفتار می کند و ظلم را در بلاد راه می اندازد، من حتی یک آن هم نمی توانم که او را حاکمش قرار دهم، بلکه اگر حاکمش قرار می دادند، این حجّت می شد بر اینکه می شود یک فاسقی هم از طرف ولیّ امر حاکم باشد
─┅══༅𖣔2⃣1⃣𖣔༅══┅─
─┅══✿🍃🌼🌼🍃✿══┅─
🍀◁ امیرالمؤمنین علیه السلام در پاسخ به حرفهای خیرخواهانه کسانی که می خواستند با دادن بیت المال، بیش از حدّ استحقاق، به کسانی جهت جذب آنان °سیاستی که معاویه پیش گرفته بود°، فتنه گران را خاموش سازد و با پول افراد را بخرد، می فرمود..
❖ اَتأمرونّی اَنْ اَطْلُبَ النَّصْرَ بِالجور فیمنْ وُلّیتُ عَلیه؟ وَ اللهِ لا اَطُورُ بِهِ ما سَمَرَ سمیرٌ وَ ما امّ نَجمٌ فی السماءِ نَجْماً
♧ آیا مرا می خوانید که پیروزی را با ستم در مورد آنچه بر آن ولایت یافته ام به دست آورم، به خدا سوگند، پیوسته روزگار و تا وقتی ستاره ای به سوی ستاره دیگر می رود، گِرد این مسأله نخواهم گشت.
✪ اگر مال، مال خودم بود، میان آنان یکسان و برابر تقسیم می کردم، تا چه رسد که مال، مال خداست.
─┅══༅𖣔2⃣2⃣𖣔༅══┅─
─┅══✿🍃🌺🌺🍃✿══┅─
☘◁در مورد برخورد با سپاهیان جمل و با خوارج نهروان که با پیشانیهای پینه بسته و سجده های طولانی، با علی علیه السلام می جنگیدند، جز فرهنگ °عمل به تکلیف°، علی را به جنگ با آنان وادار نساخت. کاری که بر خیلی ها گران می آمد و از تحلیل آن ناتوان بودند
✪ و مسأله برخورد قاطع با فتنه گران بر ضد حکومت الهی علوی را ناروا می دانستند، یا شهامت آن را نداشتند. حضرت امیر در باره خشکاندن ریشه خوارج نهروان می فرماید..
♧ ایّها الناسُ! فانّی فَقَأتُ عینَ الفتنةِ و لم یکُنْ لِیَجْتَرِی ءَ علیها احدٌ غیریای مردم، من بودم که چشم فتنه را در آوردم و جز من کسی جرأت بر آن کار نداشت.ورود
❖ در این میدان پرمخاطره و نداشتن هیچ گونه تسامح و تساهل و ملاحظه کاری در برخورد با توطئه گران و فتنه انگیزان، از ویژگیهای • حکومت علوی • است.
🗯امام خمینی می فرماید..
امیرالمؤمنین سلام الله علیه با آن همه عطوفت، با آن همه رحمت، وقتی ملاحظه فرمود خوارج مردمی هستند که فاسد و مفسد هستند، شمشیر کشید و تمام آنها را الّا بعضی که فرار کردند، از دم شمشیر گذراند.
─┅══༅𖣔2⃣3⃣𖣔༅══┅─
─┅══✿🍃🌼🌼🍃✿══┅─
🍀◁یوم خوارج، روزی که امیرالمؤمنین شمشیر کشید و این فاسدها را، این غدّه های سرطانی را درو کرد. این هم یوم الله بود.وقتی کسی بخواهد به • تکلیف شرعی• عمل کند، قهراً کسانی که با این عمل به وظیفه، متضرر می شوند یا موقعیتی را از دست می دهند، جبهه گیری خواهند کرد.
❖ حضرت با اینکه پیامدهای رفتار مکتبی خود را می دانست، در عین حال به وظیفه الهی عمل می کرد، هر چند موجب رنجش کسانی شود.امام امت در مورد اینکه برخی • خودی •ها تحمل حکومت عادلانه و الهی حضرت امیر را نداشتند، می فرماید..
♧ حضرت امیر هم نتوانست. تکلیف را عمل کرد، ولی در مقابلش ایستادند، اصحاب خودش ایستادند در مقابلش.
✪ تکلیف الهی در مقابله مفسده جویان فریب خورده و توطئه گر، حفظ جامعه و امت اسلامی از شرّ آنان است
─┅══༅𖣔2⃣4⃣𖣔༅══┅─
─┅══✿🍃🌺🌺🍃✿══┅─
☘◁زمان حضرت امیر که مواجه بود با آن جنگهای داخلی و آن منافقهایی که از کفار بدتر هستند و نگذاشتند حکومت شکل بگیرد به طوری که دلخواه باشد.
✪ اگر گذاشته بودند، مهلت داده بودند، ولو در یک دوره کوتاهی حکومت تحقق پیدا کرده بود، آن الگویی که آنها به عالم نشان می دادند، برای بشر تا آخر یک درس بزرگی بود
♧ و ما باید متأسف باشیم برای این امر که محروم شدیم از یک همچو برکت بزرگی خود حضرت امیر هم گلایه مندانه از این گونه مخالفتها و مخالفان که در قالب ناکثین و قاسطین و مارقین در برابر حکومتش به مشکل آفرینی پرداختند یاد می کند و می فرماید:
❖ فَلَّما نَهَضْتُ بالأمرِ نَکَثَتْ طائفةٌ و مَرَقَتْ اُخری و قَسَطَ آخرون... چون حکومت را به دست گرفتم، عده ای پیمان شکستند، عده ای از دین و اطاعت بیرون رفتند، عده ای نیز راه ستم و تجاوز پیش گرفتند.
─┅══༅𖣔2⃣5⃣𖣔༅══┅─
─┅══✿🍃🌼🌼🍃✿══┅─
🍀◁این صف آرایی نیروهای مسلمان علیه یکدیگر که ریشه در جهل و خودخواهی و تعصب و دنیاطلبی و ریاست خواهی داشت، برای حضرت امیر بسیار ناراحت کننده بود
❖ و همه آنها هم برمی گشت به صلابت دینی و رفتار و سیاست اصولی و عمل بر طبق معیارها و موازین که حضرت، حاضر نبود از آنها عدول کند و هزینه آن را هم می پرداخت.
♧ امام امت از این فصل تلخ دوران حکومت علی علیه السلام چنین یاد می کند....مشکلات امیرالمؤمنین سلام الله علیه از مشکلات ما بیشتر بوده، گرفتاری آنها از گرفتاری ما بیشتر بوده، آنها از دوستانشان مخالفت می دیدند.
✪ این دسته ای که قیام کردند در صفین در مقابل حضرت امیر و ایستادند و شمشیر کشیدند به روی حضرت، اینها از دوستان حضرت بودند. مخلصین حضرت بودند، گرفتاری حضرت از مخلصینش شاید بیشتر بود از سایرین.
─┅══༅𖣔2⃣6⃣𖣔༅══┅─
─┅══✿🍃🌺🌺🍃✿══┅─
☘◁طلحه و زبیر، با آن همه سوابق، مدعی شدند که با این شرط ما بیعت کردیم که ما را در خلافت شریک کنی. و چون حضرت به تأمین منافع و خواسته های نامشروعشان نپرداخت، علیه او جبهه ناکثین را گشودند و جنگ جمل را بر او تحمیل کردند.
✪ خوارج نهروان از سپاهیان خود او بودند. با اصرار و فشار آنان، حضرت حکمیت را در جنگ صفین پذیرفت. بعد از سوی خود آنان مورد تکفیر قرار گرفت و اعتراض، که چرا تن به حکمیت دادی؟ پس کافر شدی و جنگ با تو واجب است.
♧ شگفتا از اینهمه اعوجاج و لجاجت و کج فهمی!حضرت امام در این مورد می فرماید....به حضرت امیر تحمیل کردند. مقدسین تحمیل کردند. آنهایی که جبهه شان داغ است و اضرّ مردم اند بر مسلمین. آنها تحمیل کردند بر حضرت امیر حکمیت را ...
❖ بعد که حضرت امیر با فشار اینها نتوانست، می خواستند بکشندش اگر نکند ... این ابتلا را حضرت امیر داشت.
─┅══༅𖣔2⃣7⃣𖣔༅══┅─
─┅══✿🍃🌼🌼🍃✿══┅─
🍀◁مشکل حکومت علوی، مواجهه با خشک مقدسان کج فکری بود که جنگ با علی را هم با قصد قربت انجام می دادند و مدعی اسلامیت بودند.
❖ امام خمینی می فرماید...آنهایی هم که حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام را در محراب عبادت کشتند، مدعی اسلام بودند. آنهایی که لشکرکشی کردند و هجوم آوردند به لشکر اسلام در صدر اسلام و هجوم آوردند به لشکر علی بن ابی طالب آنها هم ادعای اسلام داشتند و با اسم اسلام با اسلام جنگیدند
♧ حضرت گرفتار ساده لوحی دوستان خود و نیرنگ بازی دشمنانی چون معاویه و عمروعاص بود. از اینکه می دید اهل باطل در باطل خودشان همدل و متحدند ولی پیروان حق، ناهماهنگ و پراکنده، دلش خون می شد و دردمندانه می فرمود..
✪ والله یمیتُ القلبَ و یَجْلبُ الهمَّ مِن اجتماعِ هؤلاءِ القوم عَلی باطِلِهم و تفرّقکم عَنْ حَقّکم....به خدا قسم این مسأله دل را می میراند و اندوه و غصه می آورد که این گروه بر باطل خویش متحدند و شما از حق خویش پراکنده اید.
─┅══༅𖣔2⃣8⃣𖣔༅══┅─
─┅══✿🍃🌺🌺🍃✿══┅─
☘◁و بعد آرزو می کند که کاش آنان را نمی دید و آنان وی را نمی دیدند، چرا که دل حضرتش را خون کردند، جرعه جرعه غصه و اندوه بر او نوشاندند و رأی و فرمانش را با تخلف و سرپیچی تباه ساختند و او را به ناآشنایی به فنون جنگ متهم ساختند و در پایان دردمندانه تر می افزاید که
✪ و لکن لا رأیَ لِمَنْ لا یُطاع امام راحل در باره این مظلومیت شگفت حضرت امیر، چنین می فرماید..
♧ امیرالمؤمنین سلام الله علیه در صدر اسلام مظلوم تر از هر حاکمی در هر وقت بود. آن قدر اذیتش می کردند.
❖ همان مقدسها ایستادند مقابل. گفتند باید قرآن را بالای نیزه کرد. اگر چنانچه قبول نکنی چه خواهیم کرد. مجبورش کردند به اینکه قبول کند. بعد هم تکفیرش کردند، گفتند توبه کن، تو کافر شده ای!
☀️ وقتی مردم با امیرالمؤمنین بیعت کردند و ° حکومت علوی° تحقق یافت، آنان که مسلحانه به میدان مبارزه با حکومت او آمدند، همه • اهل بغی • بودند
─┅══༅𖣔2⃣9⃣𖣔༅══┅─
─┅══✿🍃🌼🌼🍃✿══┅─
🍀◁حضرت امیر نیز با این جمله که...و اَحُثّکم علی جهادِ اَهلِ البَغی ° شما را به پیکار با اهل بغی و تجاوز برمی انگیزم و فرا می خوانم° بر این نکته تأکید می فرماید..
❖ امام خمینی می فرماید...قیام بر ضد حکومت اسلامی در حکم کفر است، بالاتر از همه معاصی است، همان بود که معاویه قیام می کرد. حضرت امیر قتلش را واجب می دانست. قیام بر ضدّ حکومتِ اسلامی یک چیز آسانی نیست.
♧ حضرت امیر علیه السلام تلاش می کرد که زمین را از لوث وجود آلوده دامن و تیره اندیش و وارونه فکری چون معاویه پاک کند، آنجا که می فرماید..
✪ وَ سَأجْهَدُ اَن اُطَّهِّر الأرضَ مِنْ هذا الشخصِ المعکوسِ و الجِسمِ المرکوسِ کسانی در یک مرحله با حضرت امیر • بیعت • کردند، و بزودی بیعتشان تبدیل به • عصیان • شد و عصیان سر از • فتنه • در آورد و حکومت مرکزی مورد تهدید قرار گرفت.
─┅══༅𖣔3⃣0⃣𖣔༅══┅─
─┅══✿🍃🌺🌺🍃✿══┅─
☘◁ اینجا بود که حضرت بدون کمترین تردید، با پیمان شکنان بصره در جنگ جمل و با فتنه انگیزان و متجاوزان شام در صفین و با یاغیان لجوج خوارج در نهروان به جهاد پرداخت تا حکومت اسلامی و آیین حق را از خطر حفظ کند و منافقان را در دستیابی به اهدافشان ° اعاده جاهلیت° ناکام بگذارد
✪ این بینش و بصیرت در یاران حضرت امیر هم بود و فریب چهره به ظاهر مسلمان متجاوزان و شورشیان را نمی خوردند.
♧ عمار یاسر که به پیش بینی پیامبر خدا در جهاد با اهل بغی در صفین به شهادت رسید، شامیان را خوب می شناخت. حرفهای زیبا و عمیقی در باره دشمنان دارد. از جمله در خطاب به عمروعاص می گوید:
❖ جنگ ما با شما که پیمان شکن و ستمگرید، به دستور پیامبر است که فرمود... با ظالمان و روی گردانان از حق بستیزید و شما همان هایید
─┅══༅𖣔3⃣1⃣𖣔༅══┅─
─┅══✿🍃🌼🌼🍃✿══┅─
🍀◁و در باره معاویه، در سومین روز آغاز نبرد صفین، خطاب به همراهان می گوید...ای مسلمانان! آیا می خواهید به دشمن خدا و رسول بنگرید؟ آیا می خواهید ستم کننده به مسلمین و یاور مشرکین را ببینید؟ فردی که تا رحلت رسول خدا ما او را به عنوان دشمن مسلمین و دوست گنهکاران می شناختیم؟
❖ آگاه باشید این شخص همان معاویه است. او پیوسته تلاش دارد که نور خدا را خاموش سازد و با دشمنان خدا هماهنگ است
♧ جهاد حضرت علی علیه السلام با معاویه برای حفظ نظام اسلامی و رفع تجاوز و ستم از مسلمانان بود.
✪ به تعبیر حضرت امام ،حضرت امیر، نه اینکه این چون نماز می خوانده، چون کافر بود، قیام کرد بر ضد او. نخیر، کافر نبود و مسلمان هم بود و اظهار اسلام هم می کرد، و لکن بر خلاف موازین این مسند را گرفته بود.
─┅══༅𖣔3⃣2⃣𖣔༅══┅─
─┅══✿🍃🌺🌺🍃✿══┅─
☘◁یک حکومت جائر بود که بر خلاف موازین الهی مسندی را گرفته بود و در آن مسند هم به طور ظالمانه عمل می کرد.
✪ از این جهت حضرت امیر قیام کرد. ولو نرسید به نتیجه، لیکن تکلیف را ادا کرد. تکلیف این بود که با چنین آدمی معارضه و مبارزه بکند
♧ به هر حال، °حکومت علوی° از دیدگاه امام امت، حکومت حق، احکام خدا، عدالت و فضیلت، قاطعیت در برابر دشمن، جهاد با توطئه گران بر ضد نظام، قانون مداری و خدمت به مردم است.
❖ حکومتی نمونه و الگو برای همه جهان و همیشه تاریخ.اگر غدیر در اسلام به عنوان یک عید بزرگ معرفی شده است، به خاطر الگودهی به پیشوایی و رهبری و حکومت است،
☀️چرا که در عرصه غدیر، تجسم ارزشها و معیار حق معرفی شد و حکومتی علی گونه و حاکمیتی بر اساس قرآن و دین، موجب رضای خدا، اکمال دین و اتمام نعمت به شمار آمد.
اللّهــمَّعَجِّـــلْلِوَلِیِّک الفَــرَج
پـــــایــــــان
─┅══༅𖣔3⃣3⃣𖣔༅══┅─
هدایت شده از کنفرانس و پرسمان اتحادیه عماریون
─═┅═༅🍃🌼🍃༅═══┅─
جنــــــاب استـــاد #بــابـــایی
سپـــــــاس فـــراوان...عالی
اجـــــرتون با مــــولا علی
علیـــــه الســــــلام
ازهمــــــراهی همــــــــه دوستــ،ــان
ولایی سپاسگـــــزاریــــــم...
پــــایـــــان کنفـــــــرانس
التمـــــاس دعای فـــــــــرج
یا علـــــــــــی
─══┅═༅𖣔🌺𖣔༅═┅┅─
🔮#اتحـــادیه_عمــــــاریون