با عرض سلام و خدا قوت خدمت اعضای کانال طلیعه
پوستر فوق مربوط به برگزاری دوره ملی پژوهشگران میباشد که از اساتید برجسته با سرفصلهای مورد نیاز نخبگان و پژوهشگران تدریس میگردد
لذا برای بهره مند شدن شبکه نخبگان و شبکه علمی از این دوره ارزشمند اطلاع رسانی صورت گیرد
#توجه #توجه
#هشدار #مراقب_باشید
با سلام و احترام خدمت خواهران عزیز شخصی با عنوان زهرا رفیعی پیامی را از طرف بسیج جامعه زنان جهت جذب سپاه از خواهران ۱۳ تا ۴۹سال داده و اطلاعات ازشون می گیره لطفاً خیلی سریع به همه ی خواهران حوزه و پایگاه اطلاع بدین که اطلاعات به ایشون ندهند تا ما بررسی کنیم ببینیم ایشون به کجا وصل هستند و اطلاعات را برای کجا می خواهند.
سلام
زهرا رفیعی هستم از بسیج خواهران کشور
جذب رسمی سپاه خواهران هست از تمامی شهر ها نیرو نیاز داریم
از سن ۱۳ سال تا ۴۹ سال
دانش آموزان در مدرسه فعالیت میکنند و حقوق می گیرند و بیمه می شوند
و وقتی کنکور بدهند بعد کنکور میتوانند در خود بسیج و سپاه خواهران رسمی بشوند
و روزانه در مدرسه باید با کمک مدیر فعالیت کنند و ماهیانه حقوق دریافت میکنند و بیمه میشوند
و برای سنین بالا تر باید روزانه یک ساعت یا هفته ای یک ساعت بتوانند به پایگاه بسیج یا سپاه بروند و با کمک خواهران فعالیت های دینی و مذهبی انجام دهند.
نام و نام خانوادگی؟
نام پدر؟
شماره تماس؟
تاریخ تولد؟
تعداد برادر و خواهر؟
مجرد یا متاهل؟
نام استان و شهر؟
یک عکس از چهره زنده گرفته شود عکس از قبل قبول نیست
درتمامی گروهااطلاع رسانی جهت عدم همکاری صورت گیرد
دوستان عزیز هرکسی با شما تماس گرفت گفت از طرف سپاه هستم تحت هیچ شرایطی اطلاعات شخصی ندید
هدایت شده از روایت غزه | صالح غزهای
گذشته ما رو پاک کردن، اما بلدیم چطوری از اول شروع کنیم...
#جبالیا
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
@SalehGaza
هدایت شده از معیار
#سواد_رسانه_ای
🔰در سواد رسانهای، بخشهای مختلف محتوا کدامند؟
🍃🌹🍃
۱. پیام: محتوای اصلی که رسانه قصد دارد به مخاطب منتقل کند، مثل اخبار، اطلاعات یا نظرات.
۲. فرم: شکل و قالبی که پیام در آن ارائه میشود؛ مثل متن، تصویر، ویدئو یا صدا.
۳. سبک: شیوه بیان پیام، از جمله لحن (جدی، طنز، احساسی) و استفاده از تکنیکهای خاص.
۴. هدف: هدف رسانه از انتقال پیام؛ آیا هدف اطلاعرسانی، متقاعدسازی یا سرگرمی است؟
۵. مخاطب: گروه هدف که پیام برای آنها طراحی شده، و نحوه تعامل آنها با محتوا.
۶. رسانه (کانال): نوع رسانهای که پیام از طریق آن منتقل میشود (تلویزیون، اینترنت، شبکههای اجتماعی و…).
۷. فریمینگ (قاببندی): نحوه ارائه اطلاعات با انتخاب برخی جنبهها و نادیده گرفتن بقیه موارد.
۸. تحریف: تغییر یا تحریف اطلاعات به نفع یک دیدگاه خاص یا جهتدهی به پیام.
۹. سیاق (زمینه): شرایط اجتماعی، فرهنگی یا سیاسی که پیام در آن تولید شده، که بر معنای آن تاثیر میگذارد.
🆔 eitaa.com/meyarpb
🆔 rubika.ir/meyar_pb