eitaa logo
هشدارهای سایبری
10.7هزار دنبال‌کننده
16.1هزار عکس
13.3هزار ویدیو
42 فایل
شماره پلیس فتا 096380 02521823893 پیامرسان ایتا👇 09362856261 https://eitaa.com/Fata025
مشاهده در ایتا
دانلود
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨بسیار مهم ⛔️اعترافات جاسوسان موساد درباره همکاری رژیم صهیونیستی 🪧 🪧 📲✨با ما همراه باشید: @amnclick
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨🚨/ منابع ارشد آمریکایی: اکنون فعالیت های شدید و گسترده جت های ایالات متحده را در خاورمیانه مشاهده می کنیم. 🪧 📲✨با ما همراه باشید: @amnclick
🚨🚨 | علی خضریان: ⛔️ ما فرض می‌کنیم که رژیم صهیونیستی دوباره به ایران حمله خواهد کرد، بنابراین برخی از نقاط ضعف، به ویژه اطلاعات را برطرف کرده‌ایم. 🪧 🪧 📲✨با ما همراه باشید: @amnclick
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 شایعه شنود و جاسوسی از طریق دوربینهای کارتخوان نانوایی‌ها 📲✨با ما همراه باشید: @amnclick
🚨🚨 | علی خضریان : ⛔️ آنچه امروز از آرامش در منطقه می‌بینیم، ناشی از توانایی ایران در اعمال بازدارندگی با زور است. 🪧 🪧 📲✨با ما همراه باشید: @amnclick
❌حتی ۱۲۱ یا ۱۱۹ هم نه! دقیقا با ۱۲۰ نفر ارتباط داشته! که با توجه به اینکه کاترین شکدوم فقط ۱۸ روز تو ایران بوده، از همون لحظه اول که وارد ایران شده، روزانه با ۶ نفر و بعضی روزا با ۷ فرد مهم رده‌بالا هم وارد مکالمه و آشنایی شده هم رابطه داشته! اتوبان هم انقدر ظرفیت نداره! 💥به کانال هشدارهای سایبری بپیوندید 📲✨با ما همراه باشید: @amnclick
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سردار طلایی : در جنگ اخیر جدای از اقدامات خرابکاری-جاسوسی یک ماموریت به "عناص افغانستانی که در افغانستان با نیروهای افغانستانی همکاری میکردند" سپرده شد : تصرف دو مرکز نظامی مهم در تهران به‌عهده نیروهای افغانی بود که قبلا با نیروهای امریکایی همکاری می‌کردند! یک ماموریت هم به اتباع دیگر سپرده شد : ورود سلفی ها از باکو به ایران پ ن : دشمن در نبرد اخیر از ظرفیت جاسوس های غیر ایرانی (اروپایی) ، افغانستانی ، گروه های تجزیه طلب و برانداز و برخی هم وطن های ایرانی استفاده کرده بود. مسئله ای که با هوشیاری مردم به هدف نرسید. هوشیاریی که باید همچنان آن را حفظ کرد.... 💥به کانال هشدارهای سایبری بپیوندید 📲✨با ما همراه باشید: @amnclick
سلام به دوستان عزیزم به لطف خدا دزد گوشیم دستگیر شد یه دختر حدودا ۲۸ ساله که توی دهه محرم ۵۶ تا گوشی دزدیده بود ۱۸ تا توی قم وبقیه توی اراک .تو مصلای اراک دستگیر شد.پلیس میگفت خیلی وقته دنبالشیم بیچارمون کرده .اخبار هم نشونش داده بود... گوشی من جمعه ظهر توی مراسم تشییع شهید ایزدی دزدیده شد. شما رو نمیدونم ولی من قبلا این شهید رو نمیشناختم.اولین بار وقتی اسمشون رو شنیدم که ده تا خونه بالاتر از خونه خودمون ایشون رو شهید کردن(طبقه چهارم منزلی در سالاریه) وبعد از اون همه جا صحبت خوبیشون بود اینکه بیست سال اسرائیل دنبالشون بوده اینکه دست راست حاج قاسم بودن اینکه از اولیای خدا بودن... وچقدر حسرت خوردم که چنین آدمی در چند قدمی من بود ومن نمیشناختمش وقتی دیدم همسرشون گفتن هر حاجتی دارید از حاج رمضان بخواید من ضمانت میکنم، خیلی دوست داشتم ببینم واقعا اینطوره یا نه. روزی که توی مراسم تشییع ایشون دیدم گوشیم توی کیفم نیست اول ناراحت شدم اول به خاطر عکس وفیلم ها واطلاعات گوشی وبعد برای اینکه بایدحداقل تا چند ماه بی گوشی باشم ولی بعد به خودم گفتم چقدر حقیری،این شهید همه ی زندگیش وجونش رو برای اسلام داده و تو برای یه گوشی بی ارزش که توی مراسم شهید از دست دادی ناراحتی!!! دیگه بیخیالش شدم و خدا رو شکر ناراحت نبودم چون احساس می‌کردم خواست خدا بوده و یه امتحان الهی در حد قد وقواره ی خودم. ولی این جمله ی همسرشون همش توی ذهنم بود.به شهید متوسل شدم وگفتم من از گوشیم گذشتم ولی دلم میخواد بدونم اگر از شما بخوام برش میگردونید یانه .یه یس نذر کردم وگفتم کاری کنید پیدا بشه ولی با همه ی اطلاعات، گوشی خالی نمیخوام . فرداش زنگ زدن وگفتن دزد رو گرفتیم ،بیاید اراک وگوشی رو تحویل بگیرید.دیروز رفتم اراک وقتی گوشی رو تحویلم دادن گفتن خانم شما خیلی شانس آوردی توی ۵۶ تا گوشی فقط گوشی شما ویک نفر دیگه ریست نشده. ۵۴ تا گوشی دیگه رو به تنظیمات کارخونه برگردونده بود باورش خیلی سخت بود ولی حقیقت داشت. چقدر شهدا به ماعنایت دارن وامثال من غافلیم. اینجا بود که فهمیدم همه ی این اتفاقات برای این بود که من این شهید رو بشناسم😭 ✍راوی از اعضای کانال 💥به کانال هشدارهای سایبری بپیوندید 📲✨با ما همراه باشید: @amnclick
15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مهم | سؤال عجیب یه نوجوون از آقای پزشکیان این یک دقیقه رو از دست ندید 🔥 🏷 ⚡️ 📲✨با ما همراه باشید: @amnclick
رشیدپور، بازنده شرایط خاص “هجمه‌های نافرجام یک سلبریتی برای بازگشت به صداوسیما” ✍️ سید محمد علی قربانی ▫️ در آغازین روزهای جنگ تحمیلی دوم، در شرایطی که رسانه ملی به بیشترین میزان مرجعیت خود رسیده بود و در شرایطی که رژیم صهیونیستی برای خاموش‌ کردن صدای مردم، رسانه ملی را بمباران کرد، برخی در خیال گرفتن ماهی خود از شرایط خاص کشور بودند. رضا رشیدپور که سابقه بسیار زیادی در شکست در جذب مخاطب داشته و آخرین برنامه او، سیم آخر، حتی با هزینه هنگفت هم نتوانست ایده‌ی کپی برنامه را به مخاطب برساند و در جذب مخاطب ضعیف عمل کرد، در پستی در پلتفرم ایکس نوشت که «پیشنهاد می‌کنم سریعا برنامه‌ای شبانه و زنده با محوریت تماس‌های تلفنی مردم و شنیدن حرف‌هایشان، به ویژه همدلی با نسل زد و نوجوانان با حضور کارشناسان روانشناسی و جامعه شناسی از تلویزیون پخش شود. من آماده‌ی اجرای چنین برنامه‌ای هستم.» 🔶 فردی که سابقا در شرایط عادی توانایی تولید برنامه جذاب، ارتباط با مخاطب و حتی ایده و محتوا برای برنامه‌های خود نبوده طبیعتا نمی‌تواند در شرایط خاص نمی‌تواند چنین مسئولیتی را قبول کند. اعتماد به نفس رضا رشیدپور در چنین شرایطی ستودنی‌است، اما کاملا مشخص است که چنین ژست مردمی از او نه برای همدلی با نسل زد، بلکه بازگشت به صداوسیماست. چماق‌به‌دستان رسانه‌ای اما برای بازگشت او به صداوسیما که تا دیروز آن را فاقد مخاطب می‌انگاشتند و افتخارشان نداشتن تلویزیون در خانه‌هایشان بود، چنان سروصدایی به پا کردند که به صداوسیما بازگردند. فشاری که با درایت مدیران سازمان صداوسیما خنثی شد و پای او به صداوسیما بسته ماند. 🔷 پس از این اتفاق رضا رشیدپور که رفتن امثال خود از تلویزیون را عامل کاهش مخاطبان تلویزیون می‌پنداشت برنامه «شرایط خاص» خود را در فیلیمو، پلتفرمی که خود را رقیب صداوسیما می‌دانست، منتشر کرد و در نتیجه کوه موش زایید. میزان مخاطبان برنامه‌ی رضا رشیدپور که ادعای ارتباط با نسل زد را داشت علی‌رغم آن‌که تماشاشی آن رایگان بود، به قدری کم بود که به تدریج از صفحه اول فیلیمو حذف شد. حتی قسمت‌های جدید آن در یوتیوب هم بارگزاری نشد و برای مثال قسمت دوم آن در یوتیوب به حدود 2 هزار رسید و حتی برای آن‌که بازخوردهای آن مشخص نشود بخش نظرات آن را خاموش کرده است. 🔶 برنامه‌ای که نشان داد برای تولید آن چیزی که در توئیت خود مطرح کرده بودند هم آماده نبودند و چیزی تولید کرده‌اند که حتی شاید اسم برنامه هم نشود روی آن گذاشت. حتی رضا رشیدپور که به کپی‌کاری در برنامه‌های خود معروف است، به قالبی شبیه به پاورقی محمدرضا شهبازی روی آورده، اما سخیف، محقر، مضحک و بی‌سروته. برنامه‌ای که دلیلی برای نگاه کردنش نمی‌توان یافت. برنامه‌ای که نمی‌داند مخاطبانش کیست و به غیر از نسل زدی که در برنامه‌اش پیانو می‌زند کاری به جوانان و نوجوانان ندارد. شاید جالب باشد که رضا رشیدپور از کسی کپی کرده که بارها به او بی‌احترامی کرده بود. 🔷 این شرایط خاص بار دیگر نشان داد کسانی که اعتبار خود را از تلویزیون گرفته بودند و توهم اثرگذاری و خودشاخ‌پنداری به آن‌ها دست داده بود و بدون شوخی و به جد تلویزیون را مدیون خود می‌دانستند، چنین در پلتفرم‌های دیگری خود را عرضه کردند و خریداری نداشتند. شاید این اتفاق دوباره توهم پلتفرم‌هایی که خود را رقیب صداوسیما می‌دانستند هم شکست، اگر به خود بیایند. حالا رضا رشیدپور با اعتماد به نفس مثال زدنی پس از شکست برنامه‌ی خود در شرایط خاص بار دیگر دست به توئیت شده و چنین نوشته است: «پیرو مصاحبه آقای کارلسون با رئیس‌جمهور ایران از جنابعالی درخواست می‌کنم دعوت من به گفتگوی صریح را چه به صورت آنلاین و چه حضوری در هر کشوری که ممکن باشد، بپذیرید.» کسی که نتوانسته یک برنامه عادی را مدیریت کند گویا می‌خواهد آبروی ایران را در سطح بین‌المللی ببرد. پیشنهادی که به قدری سخیف بود در همین توئیت توسط کاربران فضای مجازی مورد هجو و انتقاد قرار گرفت. 🔶 به عنوان نمونه یکی از کاربران در کامنتی به توئیت رشیدپور نوشت: «رضا جان شما تهش برنامه حالا خورشید، معاون آب و فاضلاب منطقه ۱۱ تهران رو دعوت می‌کردی صبح از لزوم صرفه‌جویی برای مردم بگه. چطور شد خودت رو با تاکر کارلسون مقایسه کردی؟» گویا رشیدپور می‌خواهد به هر قیمتی دیده شود، گاهی با اجرای میتینگ‌های سیاسی، گاهی با درنوردیدن ستادهای انتخاباتی، گاهی با سوار شدن بر گرده نسل زد و گاهی هم با پیشنهادهای فانتزی و رومانتیک در عرصه بین‌المللی. اتفاقی که دوباره می‌توان به بهانه‌ی آن از مسئولان صداوسیما تشکر کرد 💥به کانال هشدارهای سایبری بپیوندید 📲✨با ما همراه باشید: @amnclick
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ تصاویر نجات جوانی که زیر آوار نگران آتش‌نشانان بود که مبادا هدف حمله بعدی اسرائیل قرار بگیرند هرچی موشک و بمب بزنن تا تو رو بیرون نیاریم از اینجا نمی‌ریم! 💥به کانال هشدارهای سایبری بپیوندید 📲✨با ما همراه باشید: @amnclick
🔴توییت کاربران توییتر ✍ اینا به منتقد پرشکیان انگ جاسوسی اسرائیل می‌زنن! بعد خودشون دوره شهید رئیسی به عنوان منتقد خود را معرفی میکردن... داداش اصلا تو خوده موسادی، موساد اداتو درمیاره... 💥به کانال هشدارهای سایبری بپیوندید 📲✨با ما همراه باشید: @amnclick