eitaa logo
هشدارهای سایبری
10.7هزار دنبال‌کننده
16.1هزار عکس
13.3هزار ویدیو
42 فایل
شماره پلیس فتا 096380 02521823893 پیامرسان ایتا👇 09362856261 https://eitaa.com/Fata025
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴| خروج آمریکا از منطقه در تفاهم نیست 🔹در تفاهم‌نامه، بند مستقلی درباره خروج نیروهای آمریکایی از منطقه وجود ندارد و صرفا در بند مرتبط با محاصره، فاصله گرفتن از محیط پیرامونی ایران بدون تعریف مشخصی قید شده است. به نظر می‌رسد تبدیل کردن «خروج نیروهای نظامی آمریکا از منطقه» با «فاصله از پیرامون ایران»، آن هم در بند مربوط به محاصره، این مساله را به بخش محدودی از نیروهای آمریکا تخصیص می‌زند. 🔔عضو شوید 👉 @amnclick
🔴| تقلیل «حاکمیت» در تنگه هرمز به «تعیین آینده خدمات» 🔹با وجود آن که حکمرانی تنگه هرمز حق انحصاری ایران و عمان است، این مساله در متن تفاهم صرفا با تعبیر «تعیین آینده و اداره خدمات دریایی» ذکر شده و همین عنوان محدود نیز به گفتگو با کشورهای منطقه موکول شده است. 🔔عضو شوید 👉 @amnclick
🔴 |ساختار نامتوازن تفاهم‌نامه: تعهدات «فوری» ایران در برابر وعده‌های «مشروط» آمریکا 🔹این تفاهم‌نامه بر اساس یک ساختار نامتوازن و خطرناک بنا شده است: تعهدات نقد و فوری از ایران در برابر وعده‌های نسیه و مشروط از آمریکا. جمهوری اسلامی به صورت آنی متعهد می‌شود تا عبور ایمن کشتی‌ها از تنگه هرمز را تضمین کرده و «مدیریت و حاکمیت» بر این آبراه را روی میز مذاکره با دیگران قرار دهد. از سوی دیگر جمهوری اسلامی پیش از مذاکره پذیرفته است که اورانیوم‌خود را رقیق سازد. 🔹در مقابل، تمام امتیازات کلیدی طرف آمریکایی شامل رفع کامل تحریم‌های اولیه و ثانویه، خاتمه قطعنامه‌ها و خروج نیروهای نظامی، همگی به یک «توافق نهایی» در آینده موکول شده‌اند. تنها امتیاز فوری آمریکا، یعنی رفع بخشی از محاصره اقتصادی، نیز به صورت محدود و مرحله‌ای با شیب ۳۰ روزه طراحی شده است. نکته مهم این است که اساسا خود محاصره نیز در دوره آتش‌بس و بدون پاسخ ایران به وجود آمده و تثبیت شده است 🔹این ساختار تضمین می‌کند که ایران با از دست دادن مهم‌ترین اهرم‌های فشار خود، وارد یک چرخه مذاکرات فرسایشی برای به دست آوردن وعده‌هایی می‌شود که هیچ تضمینی برای تحقق آن‌ها وجود ندارد. 🔔عضو شوید 👉 @amnclick
🔴 حملۀ صهیونیست‌ها به جنوب لبنان با بمب‌های ممنوعۀ فسفری رسانه‌های لبنانی: ارتش رژیم صهیونیستی ارتفاعات علی‌الطاهر مشرف به شهر النبطیه را با گلوله‌های توپخانه و بمب‌های فسفری مورد حمله قرار داد. 🔔عضو شوید 👉 @amnclick
هدایت شده از هشدارهای سایبری
🔺در صورتی که گوشی شما آلوده به بدافزار (ابلاغیه ، شکوائیه ، سهام عدالت ، کالابرگ، یارانه معیشتی ، سود، استخدام و یا هر بدافزاری ...) اقدامات زیر را انجام دهید. 🔹گوشی روی حالت پرواز بگذارید. 🔹بدافزار را از گوشی حذف کنید (اگر بلد نیستید حتما با مراجعه به خدمات موبایلی این کار را انجام دهید) 🔹کلیه کارت ها ، حساب های بانکی و نرم افزارهای بانکی ،همراه بانک ، اینترنت بانک از طریق بانک مربوطه اقدامات لازم را انجام دهید.(تغییر نام‌کاربری و رمزعبور ، مسدود سازی ...) در ایام تعطیل به شماره پشتیبانی پشت کارت بانکی مراجعه کنید 🔹پیام های دریافتی چک شود اگر پیام های احراز هویت دریافت کرده اید حتما پیگیر قطع دسترسی به آن سرویس یا برنامه باشید. 🔹نشست‌های کلیه پیامرسان‌هایی که دارید و نداشته اید را چک کنید در صورتی که دستگاه های ناشناس متصل هستند ، ابتدا اسکرین شات بگیرید و بعد همه آنها را حذف کنید (ایتا، سروش ، روبیکا ، شاد، تلگرام، واتساپ ...) 🔹کلیه پیامرسان های موجود که استفاده می‌کنید و نکرده اید حتما تایید دومرحله‌ای آنها را فعال کنید. 🔹نرم افزارهای همراه‌من و ایرانسل‌من ، آپ ، تاپ ، آوانو و همراه کارت ... و نرم‌افزارهای کیف‌پول ... چک شود، در صورتی که دسترسی گرفته اند با پشتیبانی نرم افزار تماس بگیرند و پیگیر دسترسی غیرمجاز شوند و دسترسی آنها را حذف کنید. 🔹اگر تماس هاینان هدایت شده در تلفن همراه، می‌توانید از کد دستوری # (مربع 21 مربع) استفاده کنید 🔹در صورتی که آشنا نیستید حتما با مراجعه به خدمات موبایلی این کارها را انجام دهید. جهت ارتباط و راهنمایی با فوریت های سایبری با شماره سراسری ۰۹۶۳۸۰ شماره فتا استان قم ۲۱۸۲۳۸۹۳ و ۲۱۸۲۳۸۹۶ یا به شماره ۰۹۳۶۲۸۵۶۲۶۱ در پیامرسان ایتا گزارش کنید. با 💥به کانال هشدارهای سایبری بپیوندید 📲✨با ما همراه باشید: 🆔@amnclick
هدایت شده از هشدارهای سایبری
آدرس : پلیس فتا استان قم جهت نمایش آدرس در نشان روی کلمه ...آدرس جدید... بزنید. جهت نمایش آدرس در بلد روی کلمه ...آدرس جدید... بزنید. جهت نمایش آدرس در گوگل روی کلمه ...آدرس جدید... بزنید. یزدانشهر ، بلوار حضرت قائم (عج) جنب کلانتری ۲۱ بلوار جمهوری ، اول بلوار قائم (عج) جنب کلانتری ۲۱ آدرس پلیس فتا قم با ما همراه باشید @amnclick
🔴 |کاهش «غرامت» از «صندوق بازسازی» به «برنامه اقتصادی» 🔹در حالی که در هیچ یک از نسخه‌های غیررسمی تفاهم‌نامه، کلمه غرامت ذکر نشده بود اما در برخی نسخه‌ها، وجود یک صندوق بازسازی برای دریافت غرامت ایران پیش‌بینی شده بود. این مساله در متن نهایی به «برنامه اقتصادی» محدود شده که با وجود ادعاهای قبلی مبنی بر وجود تضمین‌های اجرایی آمریکا و «طرف‌های ثالث» برای تحقق آن، هیچ تعهد روشنی برای اجرایی شدن آن در این مرحله وجود ندارد. 🔔عضو شوید 👉 @amnclick
🚨🚨🚨 | آکسیوس : ایالات متحده و ایران از راه دور تفاهم‌نامه‌ای برای پایان دادن به جنگ امضا کردند ‼️ ⛔️ پرزیدنت ترامپ آن را در کاخ ورسای فرانسه امضا کرد. ⛔️ نسخه‌ای از تفاهم‌نامه امضا شده برای میانجی‌ها ارسال شد. ⛔️ مراسم امضای خبری هنوز برای جمعه برنامه‌ریزی شده است. ⛔️ توافق اکنون لازم‌الاجرا است. 🔔عضو شوید 👉 @amnclick
از متن تفاهم، کاپیتولاسیون، بدتر از قراردادهای قاجاری و یا تعبیر مستعمره آمریکا شدن دَر نمی آید. نسبت های ناروایی بود. کسی که میخواست جمهوری اسلامی را ساقط کند، حال مشغول پاسخ به افکار عمومی است که چرا باید پول‌های مسدود شده ایران آزاد شود!!!![اگر بشود] اما آنچه اهمیت نهایی دارد "نقد شدن" نسیه های آمریکایی است. تعجیل نکنید و نکنیم. دشمن بدعهد است. در شصت روز آینده و حرکت به سمت توافق[مسائل هسته ای خاصتا] و میزان پایبندی به تعهدات ملاک ارزیابی است. کماکان ضمانت اجرا قدرت نظامی ماست چون در تجربه قبلی امریکا با وجود ضمانت شورای امنیت یک جانبه از قرارداد خارج شد. دوره رصد و اجرا دقیق است. نه خوشبینی و تکفیر. سیاست واقع گرایی و نقد. 🔔عضو شوید 👉 @amnclick
تخلف از قانون اساسی با حذف تایید مجلس و ‌تقابل عملی جناب قالیباف با تفکر عاقلانه امام شهید در توافق با یک بدعهد قاتل: *اگر به وفای به آنچه قرارداد میشود مطمئن نباشند، مذاکره کار بیهوده و مهملی است.* 🔴 قالیباف: مهم‌ترین ضمانت برای تفاهم فقط قدرت ماست وگرنه دشمن قابل‌اعتماد نیست. ترامپ قطعنامه‌ رسمی سازمان ملل را جلوی چشمان همه پاره کرده، پس به هیچ وجه قابل‌اعتماد نیست. پس مذاکره و تفاهم‌نامه‌تان احمقانه است. امام شهید: عنصرِ داخلیِ مقاله‌نویسِ فلان روزنامه میگوید «خب آقا! دو نفری که با همدیگر جنگ دارند و می‌نشینند برای صلح مذاکره میکنند، اینها هم به هم اعتماد ندارند؛ نداشتن اعتماد مانع مذاکره نیست»؛ این اشتباه است؛ همان دو نفری که برای صلح دارند مذاکره میکنند، اگر به وفای به آنچه قرارداد میشود مطمئن نباشند، مذاکره نمیکنند؛ چون میدانند کار بیهوده‌ای است، کار مهملی است. در مذاکره باید انسان مطمئن باشد که طرف مقابل به آنچه متعهّد شد عمل خواهد کرد. وقتی میدانیم عمل نمیکند، چه مذاکره‌ای؟ بنابراین، دعوت به مذاکره و اظهار مذاکره فریب افکار عمومی است. ۱۴۰۳.۱۲.۲۲ با یک چنین دولتی مذاکره نباید کرد؛ مذاکره کردن عاقلانه نیست، هوشمندانه نیست، شرافتمندانه نیست. ۱۴۰۳.۱۱.۱۹ مذاکره‌ی ما و آمریکا سَم است، و با این دولت کنونی [ترامپ]، یک سَمّ مضاعف است. ۱۳۹۸.۲.۲۴ پس انسان عاقل و باشرافت، کار بیهوده نمی‌کند. فریفتگان وعده‌های پوشالی، شرافت‌فروش می‌شوند. و مثل همیشه در میدان نظامی و استقامت مردمی، دشمن را شکست دادیم اما سیاسیون ابله در دیپلماسی به وعده‌های پوچ دشمن خام شدند. 🔔عضو شوید 👉 @amnclick
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ولایتمداری یعنی این👆 ‌ ♦️صریح گفت خیر و نکرد؛ بدون هیچ ابهامی ‌ ♦️اجازه نداد که دشمن بتونه بگه که من با تهدید و تطمیع و حیله؛ توانستم ایران را به پای میزمذاکره بکشانم» ‌ ♦️امام شهید قریب به ۱۶۵ بار نسبت به مذاکره با شیطان منع و نهی نمودند ‌ ‌ 🇮🇷 ✊🇮🇷 ‌✍قابل توجه تیم مذاکره کننده، امضاء کنندگان تفاهم نامه _از مجموعه شعام_ (به جز یکنفر)! و همه ی کسانیکه به توجیه و موافقت با توافقنامه و تمجید از مذاکره کنندگان با شیطان بزرگ آمریکا و قاتلان امام شهید، حاج قاسم و شهدای میناب و دیگر شهدای جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان، برخاستند☝️☝️☝️ هنــوز تا جمعـه وقت باقیست 🔔عضو شوید 👉 @amnclick
♦️خشم مشاور رضا پهلوی از تفاهم ایران و آمریکا و آزادسازی منابع پولی ایران توسط آمریکا: این فاجعه‌ترین تفاهمی بود که فکرشم می‌کردیم 🔸مشاور رضا پهلوی خشم شدید خود را از تفاهمی‌که آمریکا با ایران امضا کرده، ابراز کرد و نوشته که به نظر می‌رسد ترامپ تصمیم‌گیر اصلی و نهایی نبوده است و جی‌دی ونس این تصمیم را گرفته است. 🔸درحالیکه ترامپ پیش از امضای این تفاهم بارها و در یک ضیافت مجلل، اعلام کرده بود که نمی‌خواهد با ادامه این جنگ شاهد یک فاجعه اقتصادی برای آمریکا باشد. 🔔عضو شوید 👉 @amnclick