eitaa logo
عمو روحانی
10.5هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
1.1هزار ویدیو
749 فایل
گروه فرهنگی تبلیغی شکوفه‌های آسمانی(عمو روحانی) بیش از 10 سال فعالیت بیش از 10000 شرکت کننده در دوره ها فعالیت در بزرگترین مراکز فرهنگی کشور فرمانی @farmani_110 شهبازی @sarbazkochak
مشاهده در ایتا
دانلود
شهادت امام علیه السلام 👇👇👇 ستاره ی روشن هفتم دین امام کاظم سرور مومنین فرزند صادق و نور دو دیده کسی که هیشکی اخماشو ندیده زندونی ی قصه شهر غربت آینه ای صمیمی با محب امام موسی کاظم مهربونه دلش آبی شبیه آسمونه وقتی نسیم قباشو شونه میزد روی لباش خدا جونه میزد چشم انتظار دخترش نشسته دلش از دوری رضا شکسته آسمونی که ابر تیره نداشت باغبونی که گل خوبی میکاشت با حکمتش به دنیا خدمت میکرد تو دل آدما حکومت میکرد دشمن از او به جای خشم گل گرفت صبر از او درس تحمل گرفت صبر از او درس تحمل گرفت عمو روحانی مرجع محتوایی مربیان http://eitaa.com/joinchat/409141249Cbd93b95dbc
معرفی امام کاظم(ع) و برخی از صفات ایشان-کودک-90.docx
55.1K
معرفی امام کاظم علیه السلام ویژه عمو روحانی مرجع محتوایی مربیان http://eitaa.com/joinchat/409141249Cbd93b95dbc
آزاده‌ترين زنداني-شهادت امام کاظم-نوجوان-87.docx
97.5K
امام کاظم علیه السلام ویژه عمو روحانی مرجع محتوایی مربیان http://eitaa.com/joinchat/409141249Cbd93b95dbc
خورشيد در اسارت-امام کاظم-کودک-87.docx
254.5K
امام کاظم علیه السلام ویژه عمو روحانی مرجع محتوایی مربیان http://eitaa.com/joinchat/409141249Cbd93b95dbc
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهادت امام کاظم علیه السلام کاری از شبکه هدهد فارسی عمو روحانی مرجع محتوایی مربیان http://eitaa.com/joinchat/409141249Cbd93b95dbc
نحوه های مختلف کلاس توسط مربی 1⃣ مرحله اوّل: شروعها 1. نام خدا 2. پرسشها 3. نكات اخلاقى 4. تشبيهات 5. همخوانى سوره 6. سلام و احوالپرسى 7. بيان نعمتها و پيام اعضاء 8. شعر نمودار مرحله اول: ✅شروعها جز براى برخى مجريان و اجراها كه نيازى به بيان مطالبى به عنوان شروع نيست، اغلب بايد مربى مطالبى را به عنوان شروع و مدخل كلاس بياورد تا كودكان و نوجوانان هم به موضوع، هم به سخنران و هم به اهميت بحث توجه پيدا كنند. شروع از نظر تناسب با گوينده، موضوع، جلسه و مخاطبان بايد تنظيم و اجراء شود. آنچه خوب است در شروعها رعايت شود عبارتند از: 1. متناسب با مقتضاى حال و موقعيت كلاس باشد؛ مثلاً اگر جلسه قرآن است، شروع آن هم يكى از نكات قرآنى باشد. 2. طبيعى و دور از تصنع باشد. 3. در صورتى كه فراگيران از سن كمترى برخوردارند، نكات ارائه شده در شروع كاملاً محسوس و قابل تصور باشد. 4. شروع، طولانى و ملال آور نباشد. به قول امام على عليه السلام «آَفَةُ الْكَلامِ اَلاِْطالَةُ؛ آفت سخن، طولانى كردن آن است.» 5. مرتبط به بحث باشد. 6. در صورتى كه مخاطبان جوانان هستند، آرام، سنگين و باوقار شروع شود و اگر كودكان بودند بسيار شاد و جذاب باشد. 7. در شروعها ضمن خوددارى از دادن وعده هاى غير عملى و لافهاى گزاف، از خودستايى يا اظهار ناتوانى و عجز پرهيز شود. 8. تهيه و تنظيم شروعها كه پنجره اى به روى مباحث اصلى در مرحله دوم به بعد مى باشد، پس ازتكميل مواد اصلى در مرحله دوم انجام شود تا بهتر بتوان مطالب مرتبط به اصل موضوع را در شروع بيان كرد. ادامه دارد..... 🌸بانک محتوایی ویژه مربیان🌸 www.amoorohani.com 👇👇👇 http://eitaa.com/joinchat/409141249Cbd93b95dbc