💢 برخی از مهمترین علل سقوط اندلس (قسمت دوم)
3⃣ جذب استعدادهای مسلمان توسط مسیحیان: دانشگاههای مسیحی که با نقشههای پنهان سازماندهی شده بود مسلمانان را رایگان جذب میکرد.
4⃣ اشائه مشروب خواری شهوترانی هوسرانی و...: مسیحیان پارکهای بسیار بزرگ و با جاذبهای بنا نهاده و امکانات تفریحی و رفاهی فراوانی در آنها مستقر کرده بودند و جوانان مسلمان که با ورزشهای سنتی و تفریحات سالم خو گرفته بودند به این پارکها روی آوردند و در آنجا به هوسرانی و ارضای امیال و غرایز پرداختند کلوپهای مجللی احداث کردند که دختران مسیحی به عنوان گارسن و خدمه آنها کار میکردند و آماده پذیرایی رایگان از جوانان مسلمان بودند.
🔚 اینها برخی از مهمترین زمینه های سقوط بود که باعث شد اقوام مسیحی به سوی اندلس هجوم برند.
🎙 مصاحبه با غلامرضا گلی زواره
#تاریخ
#فرهنگ
#جامعه
#شماره_7
🆔 @farhang_puya
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.
✳️ تعریف اعتدال در بیان رهبری
❓ اعتدال چیست و اساسا تعریف عدل کدام است؟ اعتدال یعنی حالتی که نه «افراط» و نه «تفریط» باشد. بنابراین (اعتدال) یعنی در هیچ جهت دچار (افراط) یا (تفریط) نشدن. لذا بر اساس همین ملاک، دین مبین اسلام، دین (انسانیت و اعتدال) نامیده شده است.
🔰 عدل که همان معنای والا و برجستهای است که در زندگی شخصی و عمومی و جسم و جان و سنگ و چوب و همه حوادث دنیا وجود دارد. یعنی یک موازنه صحیح، یعنی رفتار صحيح؛ موازنه صحيح؛ معتدل بودن و به سمت عیب و خروج از حد نرفتن»
#امامین_انقلاب
#جامعه
#انقلاب_اسلامی
#شماره_25
🆔 @farhang_puya
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.
◾️ راهکاری ایمنسازی کودکان در برابر معضلات فضای مجازی (قسمت اول)
▫️ از مهمترین نگرانیهای والدین درباره مسائل مربوط به فضای مجازی فرزندانشان، این است که اگر ما با استفاده از روشهای گوناگون بتوانیم فرزندانمان را در خانهها کنترل کنیم، باز هم از آسیبهای اجتماعی مصون نیستند. اصل ایمنسازی، پاسخی به نگرانی خانواده در این زمینه است. مهمترین راهکارهای ایمنسازی فرزندان در برابر آسیبهای خارج از کنترل والدین عبارتند از:
1️⃣ برقراری پیوند عاطفی فرزندان با نماز: إنَّ الصَّلاةَ تَنهَی عَنِ الفَحشَاءِ وَ المُنکَر؛ نماز از فحشا و منکرات جلوگیری میکند.» و در جایی دیگر ضایع کردن نماز را مقدمه پیروی از شهوات و فرورفتن در منجلاب گرفتاریها میداند: «فَخَلَفَ مِن بَعدِهِ مُخلَفٌ أضَاعُوا الصَّلاةَ و التَّبَعُوا الشَّهَوَاةَ؛بعد از آنان نسلی جایگزین (آنان) شد که نماز را تباه و از شهوات پیروی کردند.
✍️ عبدالله خاکپور
#فضای_مجازی
#شماره_29
#فرهنگ
🆔 @farhang_puya
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.
❇️ اعتدال گرایی = انقلابی گری
👁🗨 با نگاهی به سخنان رهبری مشخص میشود در حقیقت، انقلابی گری و اعتدال گرایی بر هم منطبقاند و این دو از هم تفکیک پذیر نیستند.
🔳 در دوران کنونی چنانچه سعی گردد معنای اعتدال به معنای حقیقی کلمه در امور سیاسی کشور حاکم شود، اصول انقلاب و اسلام مبنای حرکت باشد و هر جا از اصول انقلابی تخطی شده اصلاح شود و به این اصول بازگردیم، مسیر صحیحی را خواهیم پیمود.
🔲 اما اگر اعتدال بهانهای باشد برای بازگشت از مواضع اصولی و انقلابی و به تسلیم و وادادگی در برخی عرصههای سیاسی و فرهنگی تفسیر شود، انحراف از مسیر انقلاب مسلم خواهد بود.
#امامین_انقلاب
#جامعه
#انقلاب_اسلامی
#شماره_25
🆔 @farhang_puya
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.
⚠️ هشدارهایی مهم برای نظام اسلامی (قسمت اول)
🚫 عروسکها {و اسباب بازیهای} عریان، نیمه عریان و تحریک کنندهای که با خواندن ترانههای فارسی و عربی و انگلیسی، و رقص با جنس مخالف، در مغازهها عرضه میشوند، نمونه بی روح همان دختركان غربی هستند.
🔴 همچنین تصاویر رنگی هنرپیشههای زن ایرانی درحالی که به جای روسری و چادر و مقنعه، کلاه بر سر دارند و تصاویر زنهای هنر پیشه، خواننده و... خارجی روی جاکلیدیها، آلبومهای عکس و حتی لوازم آشپزخانه، همانند حمله فرامرزی آن دختران فریب خورده غربی است که انتشار تصاویر شان، تنها با هدف انحراف فکری جوانان صورت میگیرد.
✍ محبوبه ابراهیمی
#فرهنگ
#انقلاب_اسلامی
#جامعه
#شماره_7
🆔 @farhang_puya
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.
◾️ راهکارهای ایمن سازی کودکان در برابر معضلات فضای مجازی (قسمت دوم)
2️⃣ برقراری پیوند عاطفی با مراکز دینی: در صورتی که والدین فرزندان خود را با مراکز دینی و ارزشی، آشنا و پیوند عاطفی بین فرزند خود و آن مرکز برقرار کنند، آنان را از مشکلات آسیبهای احتمالی فراوان مصون نگهداشتهاند. مسجد، حسینیه، دارالقرآن، پایگاههای بسیج و... مراکز بسیار موثری در تربیت دینی کودکان، نوجوانان و جوانان هستند. این نکته را نباید فراموش کنیم که ما در مقابل فرزندانمان مسئولیت داریم.
3️⃣ تقویت حیا: تقویت حیا در فرزندان از دیگر راهکارهای مفید در این زمینه است؛ زیرا حیا از یکسو مانع انجام نابهنجارهای گوناگون میشود. همانگونه که امام علی (ع) میفرماید: ((الحَياءُ يَصُدُّ عَن فِعلِ القَبيح؛ حیا و شرم، مانع زشت کاری میشود.)) و از سوی دیگر دریچهای برای حرکت به سوی خوبیها و زیباییها در مقابل افراد میگشاید. امیر بیان امام (ع) میفرماید: (( الحَياءُ سَبَبٌ إلَى كُلِّ جَميلٍ؛ حیا و شرم، وسیله رسیدن به هر زیبایی است.))
✍️ عبدالله خاکپور
#شماره_29
#فضای_مجازی
#فرهنگ
🆔 @farhang_puya
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.
◾️راهکاری برای کاهش معضلات فضای مجازی (قسمت سوم)
▫️ نمیتوان بدون قانون مشخص و مدوّن، کاری کرد که از آسیبهای رسانه در امان بود. برای داشتن نظام مشخص استفاده از رسانه در خانواده، فرزندان باید با والدین خود قرارداد رسانهای داشته باشند. این قرارداد در دو موضع قابل استفاده است. نخستین موضع مربوط به زمانی است که خانواده تصمیم میگیرد برای فرزند خود ابزارهای نوین ارتباطی تهیه کند. قبل از خرید ابزار، والدین و فرزندان، مطابق شرایط مندرج در متن قرارداد، نوع استفاده از رسانههای دیجیتال را مشخص میکنند.
▫️ موضع دوم مربوط به زمانی است که فرزندان، رسانههای دیجیتال را در اختیار دارند و والدین شرط استمرار استفاده از ابزارهای فوقالذکر را امضای قرارداد پیش گفته میدانند. استفاده از رسانه باید تابع قوانین مترقی دینی باشد؛ چراکه خداوند متعال در قرآن میفرماید: (( و لا تلقوا بأیدیکم الی التهلکه؛ خویشتن را به دست خود به هلاکت نیفکنید)) استفاده بدون ضابطه از ابزارهای نوین ارتباطی میتواند انسان را به پرتگاههای سقوط بکشاند.
✍️ عبدالله خاکپور
#جامعه
#شماره_29
#فرهنگ
🆔 @farhang_puya
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.
✳️ وظایف فرهنگی_اجتماعی مومنین در بیان نهج البلاغه (قسمت اول)
1⃣ موقعیت شناسی: وَ إِیَّاکَ وَ الْعَجَلَةَ بِالْأُمُورِ قَبْلَ أَوَانِهَا أَوِ التَّسَقُّطَ فِیهَا عِنْدَ إِمْکَانِهَا أَوِ اللَّجَاجَةَ فِیهَا إِذَا تَنَکَّرَتْ أَوِ الْوَهْنَ عَنْهَا إِذَا اسْتَوْضَحَتْ فَضَعْ کُلَّ أَمْرٍ مَوْضِعَهُ وَ أَوْقِعْ کُلَّ أَمْرٍ مَوْقِعَهُ.
🖇 از عجله در مورد کارهایی که وقتشان نرسیده یا سستی در کارهایی که امکان عمل آن فراهم شده با لجاجت در اموری که مبهم است یا سستی در کارها هنگامی که واضح و روشن است برحذر باش و هر امری را در جای خویش و هر کاری را به موقع خود انجام ده»
2⃣ پرهیز از خودمحوری: مَنِ اسْتَبَدَّ بِرَأْيِهِ هَلَكَ، وَ مَنْ شَاوَرَ الرِّجَالَ شَارَكَهَا فِي عُقُولِهَا. هرکس خودرای شد به هلاکت رسید و هرکس با دیگران مشورت کرد در عقلهای آنان شد. مَنِ اسْتَقْبَلَ وُجُوهَ الاْرَاءِ عَرَفَ مَوَاقِعَ الْخَطَإِ. کسى که از آراى مختلف استقبال کند موارد خطا را خواهد شناخت.
#جامعه
#معارف
#شماره_39
🆔 @farhang_puya
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.
⚠️ هشدارهایی مهم برای نظام اسلامی (قسمت دوم)
💢 از سوی دیگر، مانکنهای متحرکی که با تقلید کورکورانه از غرب، در سراسر خیابانها و شهرها پراکنده شده، بر خلاف گذشته تنها به مناطق شمالی تهران محدود نمیشوند، دستاوردهای داخلی اروپا و آمریکا در کشور ما هستند که شبانه روز، در خدمت مفسده انگیزی میان جوانان
میباشند.
🔳 این نمونههای بیان شده در سرزمین مقدس ایران، هشدارهایی هستند که در طول سالهای استقرار نظام جمهوری اسلامی، از سوی بلوک غرب به درون جامعه وارد شدهاند. مبادا تمدنی عظیم مانند ایران اسلامی به سرنوشت تمدنهای اندلس و عثمانی دچار شود و هویت زن مسلمان ایرانی، در منجلاب بی هویتی زنان اندلس و ترکیه فرو رود.
✍ محبوبه ابراهیمی
#فرهنگ
#انقلاب_اسلامی
#جامعه
#شماره_7
🆔 @farhang_puya
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.
❎ اصلیترین عامل ورود فرهنگ غرب (قسمت اول)
🔍 اگر سرچشمههای اصلی ورود فرهنگ غرب را پی جویی کنیم، به روشنی درمییابیم که یکی از ریشههای اصلی نفوذ فرهنگ غرب در ایران، مواجهه نزدیک و ارتباط تنگاتنگ و طولانی مدت ایرانیان با غربیها بوده است.
🖇 این مسئلهای است که شاهدان عینی و صاحب نظران اوضاع ایران در آستانه انقلاب مشروطه تصریح کردهاند؛ به عنوان نمونه، مرحوم کربلایی معتقد است که دو عامل «معاشرت و تربیت»، در بروز فرنگی مآبی و تغییر فرهنگ اصیل ایرانی نقش کلیدی ایفا کردهاند.
🖌 ایشان مینویسد:
هر صاحب وجدانی را در عالم، بالعيان مشهود است که هریک از دو سبب معاشرت و تربیت را جداگانه و مستقلا در تغییر اخلاق و آداب انسانی تأثر تام و تمامی است.»
📘 برگرفته از کتاب استحاله نهضت های مشروطه
#تاریخ
#جامعه
#شماره_39
🆔 @farhang_puya
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.
✳️ وظایف فرهنگی_اجتماعی مومنین در بیان نهج البلاغه (قسمت دوم)
3⃣ بصیرت: بصیر یکی دیگر از وظایف مؤمنین از دیدگاه نهج البلاغه و کلام مولای متقیان است: إِنَّ الْفِتَنَ إِذَا أَقْبَلَتْ شَبَّهَتْ وَ إِذَا أَدْبَرَتْ نَبَّهَتْ، يُنْكَرْنَ مُقْبِلَاتٍ وَ يُعْرَفْنَ مُدْبِرَاتٍ، يَحُمْنَ حَوْمَ الرِّيَاحِ يُصِبْنَ بَلَداً وَ يُخْطِئْنَ بَلَداً.
🖇 بی گمان، فتنهها چون روی میآورند فضا را به شبهه میالآيند (فضا را مشتبه میکنند) و چون پشت میکنند، آگاهی میبخشند. به هنگام روی آوردن - در آغاز - ناشناخته اند، اما به هنگام رفتن -و بروز آثار- شناخته میشوند هجومشان همانند گردبادی کور میماند که به شهری فرود میآیند و شهری دیگر را نادیده میگیرند».
#جامعه
#معارف
#شماره_39
🆔 @farhang_puya
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.
❎ اصلیترین عامل ورود فرهنگ غرب (قسمت دوم)
◼️ وقتی دو انسان با اندیشه و آداب و رسوم مختلف با یکدیگر دمساز شوند، بی تردید پس از مدتی یکی در دیگری یا هر دو در همدیگر تاثیر خواهند گذاشت؛ بنابر این رابطه آنها از دو همسر یا دو همسفر، به تابع و متبوع مبدل میشود.
◾️ در این شرایط اگر متبوع درصدد سلطه و استفاده از دیگری باشد، سعی میکند با نشان دادن جلوههای زیبا و فریبای خود، تابع را مجذوب خود سازد. از اینرو شاید در مراحل نخست، محبتهایی نسبت به تابع ابراز کند تا در دل خود جای گیرد.
📘 برگرفته از کتاب استحاله نهضت های مشروطه
#تاریخ
#جامعه
#شماره_39
🆔 @farhang_puya
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.
◾️ راهکاری برای کاهش معضلات فضای مجازی (قسمت دوم)
▫️ اگر یاد خدا نباشد و زندگی رنگ و بوی خدایی نداشته باشد، انسان به حال خودش رها میشود: (( ولا تکونوا کالذین نسوا الله فانساهم انفسهم؛ و مانند کسانی مباشید که خدا را فراموش کردند، پس خدا هم آنان را دچار خودفراموشی کرد.)) اگر خدا انسان را فراموش کند، آغاز سقوط انسان است.
▫️ بنابراین خانوادهها باید درباره مسائل دینی مربوط به رسانههای نوظهور، بخصوص فتاوای مراجع معظم تقلید، در مواردی همچون خرید و فروش ابزارهای نوین رسانهای، عضویت در شبکههای اجتماعی، چت با نامحرم، دیدن فیلم، سریال و پویانمایی که تصاویر نامحرم در آن پخش میشود، دیدن عکس نامحرم، استفاده از برخی سرویسهای خاص و... آگاهی کامل داشته باشند.
✍️ عبدالله خاکپور
#شماره_29
#فرهنگ
#فضای_مجازی
🆔 @farhang_puya
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.
◾️روشی برای کسب آگاهی درباره فضای مجازی
▫️ یکی از راهکارهای کسب اطلاعات، تجربههای شخصی است. به عبارت دیگر، والدین خودشان این فضا را تجربه کنند و با فرصتها و تهدیدهای آن آشنا شوند و آن گاه دیگران را نیز آگاه سازند. با توجه به وقت اندک خانوادهها و خطرهای فراوان موجود در این فضا حتی برای والدین، توصیه میشود از تجربههای اساتید و کارشناسان این فضا استفاده شود و اطلاعات مورد نیاز را با مشورت ایشان به دست آورند.
▫️ امام علی علیه السلام در حدیثی زیبا میفرماید: (( ای نونهالم! هر چند من (ایام) عمر آنان را که پیش از من بودهاند در نیافتهام ولی در کردارشان نگریستم و در گزارش اخبارشان اندیشیدم و در آثارشان گشتم تا همچون یکی از آنان شدم و حتی به مدد آنچه از کارهای ایشان به من رسیده، چنان شدم که گویی عمری از آغاز تا پایان با آنان به سر بردهام.)) بنابراین والدین میتوانند با مطالعه آثار درخور توجه و قابل اعتماد، اطلاعات مطلوبی را در این زمینه به دست آورند.
✍️ عبدالله خاکپور
#فرهنگ
#شماره_29
#فضای_مجازی
🆔 @farhang_puya
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.
◾️تدریج و استمرار؛ راهی برای جلوگیری از سقوط در فضای مجازی (قسمت اول)
▫️کار تربیتی و فرهنگی باید سه شاخصه مهم داشته باشد. اول، مطابق با اصوال و قواعد صحیح اسلامی اسلامی باشد که این مورد در اصل حاکمیت قانون بیان شد. دوم، بهتدریج انجام پذیرید و سوم، مستمر و دائمی باشد. اصل تدریج و استمرار از مهمترین اصول مدیریت رسانه دینی در خانواده است؛ بهگونهای که حتی برای اجرای تمام اصول اصل تدریج و استمرار را مورد عنایت قرار داد.
▫️حذف رفتار و عادتهای نامناسب و نابهنجار و جایگزینی آن هنجارهای مورد تایید شرع و فرهنگ حاکم بر کشور، بهندرت یکباره و ناگهانی اتفاق میافتد. با نگاهی به روند تربیتی قرآن در صدر اسلام در مییابیم که ابتدا ذهنیت افراد درباره رفتار نامناسب در قالب بیان اصول دین اصلاح میشود و سپس میل افراد به آن رفتار نامناسب تغییر مییابد و از کرده خویش پشیمان میشوند و سرانجام، رفتار نو در قالب ترک عمل و یا انجام عملی جایگزین شکل میپذیرد.
✍️ عبدالله خاکپور
#شماره_29
#فضای_مجازی
#فرهنگ
🆔 @farhang_puya
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.
◾️تدریج و استمرار؛ راهی برای جلوگیری از سقوط در فضای مجازی (قسمت دوم)
▫️ در گام اول بیان میکند که برخی مردم از نخلها و درختان انگور، شراب تهیه میکنند؛ در حالی که میتوان به جای آن رزق نیکو از درختان یاد شده به دست آورد. « و مِن ثَمَراتِ النَّخیلِ وَالأعنابِ تَتَّخِذُونَ مِنهُ سَکَرًا وَ رِزقًا حَسَنًا إنَّ في ذلِکَ لَآیَةً لِقَومٍ یَعقِلُونَ؛ و از میوههای نخلها و تاکها شرابی مستی آور و رزقی نیکو به دست میآورید و خردمندان را در این عبرتی است.»
▫️در واقع قرآن در این مرحله تصریح میکند از انگور و خرما میتوان هم استفاده خوب کرد و هم استفاده نامناسب. استفاده خوب آن به رزق نیکو و استفاده نامناسب آن را به شراب مستیآور تعبیر میکند.
✍️عبدالله خاکپور
#فضای_مجازی
#شماره_29
#معارف
🆔 @farhang_puya
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.
💠 راهکار ایمنسازی کودکان در برابر معضلات فضای مجازی (قسمت اول)
#عکس_نگاشت
🆔 @farhang_puya
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.
💠 بحران هویتی مردم در فضای مجازی
#عکس_نگاشت
🆔 @farhsng_puya
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.
◾️تدریج و استمرار؛ راهی برای جلوگیری از سقوط در فضای مجازی (قسمت سوم)
▫️در گام دوم در قالب پرسش و پاسخ ضمن تصریح به وجود منفعت در شراب برای مردم، گناه و آسیبهای آن را بیشتر از منافع آن میداند. «یَسئَلُونَكَ عَنِ الخَمْرِ وَ الْمَيْسِرِ قُل فيهِما إِثمٌ كَبيرٌ و مَنافِعٌ للنّاسِ وَ إثْمُهُما أَكبَرُ مِنْ نَفْعِهِما وَ يَسْئَلُونَكَ ماذا يُنْفِقُونَ قُل العَفْوَ كَذلِكَ يُبَيِّنُ اللّٰهُ لَكُمُ اْلآياتِ لَعَلَّكُمْ تَتَفَكَّرُونَ؛ تو را از شراب و قمار میپرسند. بگو: در آن گناهی بزرگ و سودهایی است برای مردم و گناهشان از سودشان بیشتر است.
▫️در این مرحله ذهنیت مردم را درباره سودآوری حداکثری شراب نسبت به ضررهای آن عوض میکند. « یا أيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا لاتَقْرَبُوا الصَّلاةَ و أَنْتُمْ سُكارَیٰ حَتَّیٰ تَعْلَمُوا ما تَقُولُونَ؛ آنگاه که مست کردید، گرد نماز مگردید تا بدانید که چه میگویید.»
✍️عبدالله خاکپور
#فضای_مجازی
#شماره_29
#معارف
🆔 @farhang_puya
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.
◾️اثرات فضای مجازی در انقلابها (قسمت اول)
▫️هر انقلابی تاریخ تولد و قهرمان شورشی خودش را دارد. در ۱۱ اکتبر ۲۰۰۸ هوردور تورفاسون خواننده با گیتارش در جلوی ساختمان آلتینگ(پارلمان ایسلند) در ریکیاویک نشست و اعتراض خود را از بنکسترها(بانکدار تبهکار) و سیاستمداران نوکرشان فریاد زد. تعداد اندکی از مردم به او پیوستند. سپس یکی از افراد، این صحنه را ضبط و در اینترنت بارگزاری کرد.
▫️در طول چند روز، صدها و سپس هزاران تن اعتراض خود را در میدان تاریخی استرولور نمایش دادند. ایسلندیها علیه ننگ سرمایهداری مالی احتکاری که معیشت مردم را نابود کرده بود، شورش کردند ولی این خشم ناشی از این بود که نهادهای دموکراتیک کشورشان در خدمت سرآمدان مالی و انحصاری بود. نقش اینترنت در بسیج عمومی این جنبش در ایسلند حیاتی بوده است. ۹۴ درصد ایسلندیها به اینترنت متصلند و دو سوم آنها کاربران فیسبوک هستند.
✍ محمد رضا زهرایی
#شماره_29
#سیاست
#فضای_مجازی
🆔 @farhang_puya
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.
◾️تدریج و استمرار؛ راهی برای جلوگیری از سقوط در فضای مجازی (قسمت چهارم)
▫️« یا أيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا إنَّمَا الخَمْرُ وَ الْمَيْسِرُ و الْأنْصابُ وَ الْأَزْلامُ رِجْسٌ مِنْ عَمَلِ الشَّيْطانِ فَاجْتَنِبُوه لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ؛ ای کسانی که ایمان آوردهاید! شراب و قمار و بتها و گروبندی با تیرها پلیدی و کار شیطان است. از آن اجتناب کنید تا رستگار شوید.»
▫️در رابطه با مسائل مربوط به فضای مجازی نیز نمیتوان رفتارهای نامناسبی همچون اتلاف وقت، استفاده غیر اخلاقی، دامنزدن به شایعات، غفلت از خدا، خود و اطرافیان و... را به آسانی و ظرف چند روز اصلاح کرد
✍️عبدالله خاکپور
#فضای_مجازی
#شماره_29
#معارف
🆔 @farhang_puya
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ آرزوی مردم ایران، خاطرات گذشته مردم آمریکاست‼️
🎥 مستند #ایکسونامی؛ پرمخاطبترین مستند ساختهشده در موضوع تبعات ولنگاری و #انقلاب_جنسی، بهروایت یک پورن استار آمریکایی
⚠️ اثری جنجالی و پرحاشیه که رسانه پرمدعای بیبیسی فارسی تمام تلاشش را کرد که دیده نشود...
🔻 دانلود و تماشای رایگان:
🌐 b2n.ir/xsnmi
✅ در #عماریار با خانواده فیلم ببینید
🆔 @AmmarYar_IR
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ ایجاد فتنه و ناامنی در کشور؛ یک پاس گل به آمریکا و غرب برای تشدید تحریمها‼️
⭕️ مستند #گیلن_باره؛ داستان تبعات اقتصادی حوادث و فتنه سال 88 و اجماع جهانی برای اعمال تحریمها علیه ایران؛ یک مهندسی سیاسی اجتماعی دقیق از طرف آمریکا و عوامل داخلیاش که در نهایت منجر به...
🔹 دانلود و تماشا:
🌐 b2n.ir/gbare
✅ با خانواده فیلم ببینید
🆔 @AmmarYar_IR
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.
⚜️ هفته #نیروی_انتظامی گرامی باد
⬅️ این هفته یادآور دلاوریها، ایثار و فداکاری مجموعه شجاع نیروی انتظامی در عرصههای مختلف و تلاش صادقانه فرزندان ملت بزرگ ایران در سازمان ناجا است. برای مشاهده فداکاریهای آنان مجموعه آثار زیر را در عماریار ببینید🔻🔻
🔸 مستند #مرثیه_میثم
🔹 مستند #راهنما
🔸 مستند #کلانتر
🔹 سینمایی #ساحل_امن
🔸 سینمایی #جان_لیلی
🔹 سینمایی #موج_منفی
🎥 برای دانلود و تماشای آثار وارد سایت عماریار شوید🔻
🌐 Ammaryar.ir
✅ #عماریار، مرجع عرضه آثار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
🆔 https://eitaa.com/joinchat/1460338702C7e130ac336
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ قیام علیه نابرادرها ‼️
🎥 مستند #جاش_و_کاک؛ ناگفتههایی از مقاومت مردم و بومیهای غرب کشور در برابر تجزیهطلبان و تروریستها...
⭕️ اینجا به دیوارهای ایران معروف است. به ما هم میگویند پیشمرگان. یعنی اگر کسی بخواهد از اینجا رد شود باید از روی جنازه ما رد شود...
📺 دانلود و تماشا:
🌐 b2n.ir/jsh-kk
✅ در #عماریار، با خانواده فیلم ببینید
🆔 @AmmarYar_IR
آموزش فیلمسازی در ایتا
https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi
ارسال گسترده
.