Photo_&_Picture_Resizer_1.0.313.apk
11.75M
ریسایزر عکس ها
یک ابزار حرفه ای و کاربردی در زمینه ی کاهش حجم تصاویر و تغییر اندازه و رزولوشن تصاویر برای اندروید است که استودیوی farluner apps ان را به صورت رایگان در پلی استور عرضه نموده است
همانطور که مستحضرید با سر کار آمدن گوشی های قدرتمند اندرویدی عکس هایی با کیفیت فوق العاده و رزولیشن بزرگ را می توانید بگیرید که طبیعی است حجم عکس به صورت عادی زیاد باشد و شاید تمایل داشته باشید عکس های خودتان را از طریق مسنجرهای مختلف نظیر وانس اپ، تلگرام و یا حتی از طریق ایمیل برای دوستانتان در سراسر جهان ارسال کنید اینجاست که به مشکل برمیخورید و برای یک عکس باید چندین مگابایت را ارسال کنید و ممکن است چندین دقیقه طول بکشد و با سرعت کم اینترنت ایران مطمئنا این موضوع عذاب آور است! ما به شمایی که به دنبال عالی ترین برنامه فشرده سازی عکس هستید
Photo & Picture Resizer
را پیشنهاد می دهیم که حجم تصاویر را با بدون از دست دادن کیفیت به طرز چشمگیری پایین می اورد! برنامه به بهترین شکل ممکن طراحی شده است و سازنده کل هدف را در یک اپلیکیشن 1 مگابایتی جای داده است که این مورد نیز جای تحسین دارد.
نصب از مایکت:
https://myket.ir/app/com.simplemobilephotoresizer
نصب از کافه بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=com.simplemobilephotoresizer&ref=share
#کاهش_حجم_عکس
#ریسایزر
#معرفی_اپلیکیشن
┏━━𖡛⪻𖣔✿𖣔⪼𖡛━━┓
@amoozeshkadehm
┗━✮━━𖡛𖡛𖡛━━✮━┛
«اپشاسا» را از مایکت نصب کنید:
https://myket.ir/app/com.app.myapp.wwXcjXyrwx
دوست داری استیکر،عکسنوشته، پوستر و پادکست بسازی فقطُ فقط با گوشی خودت؟؟
میدونی وقتی گوشیت هنگ میکنه و برنامه هات با سرعت لُــود نمیشن ترفندش، چیه؟
ترفندهای موبایلی...
آموزش تدوین، ویرایش و کاهش حجم فایل های صوتی و تصویری
تبدیل فرمت
صفر تا صد کانال داری
۱۴ فیلم آموزشی با موضوع سواد رسانه
و...
موضوعات اپشاسا:
سواد رسانه
منابع محتوایی
پیامرسانها
شبکه های اجتماعی
ترفندهای موبایلی
گرافیک با موبایل
صوت و پادکست
ویدئو کلیپ
معرفی و آموزش اپلیکیشن های کاربردی
https://myket.ir/app/com.app.myapp.wwXcjXyrwx
#اپشاسا
#اپلیکیشن_آموزشی
#مایکت
┏━━𖡛⪻𖣔✿𖣔⪼𖡛━━┓
@amoozeshkadehm
┗━✮━━𖡛𖡛𖡛━━✮━┛
اعلان سفارشی
با سلام
در پیام رسانها برای گفتگوهای خود مثلا کانال یا گروه خاصی که تمایل دارید اعلان ها و صدای پیام های جدید را متفاوت بشنوید، اعلان های گفتگو را سفارشی سازی کنید .
تصاویر به شما کمک می کنند که این کار را درست انجام دهید .
موفق باشید
#ترفندهای_پیام_رسانها
#آموزش
#اعلان
┏━━𖡛⪻𖣔✿𖣔⪼𖡛━━┓
@amoozeshkadehm
┗━✮━━𖡛𖡛𖡛━━✮━┛
هدایت شده از مرسلات مدیا
✅💠 مبلغان فعال فضای مجازی (١۶)
🌹موضوع: تولیدات رسانه
🔹 مدیر: جناب آقای مهرداد شاهسنایی
🌀 مشاهده صفحات اجتماعی و کانالها در فضای مجازی:
🆔 http://zil.ink/mdsh1001
@taaghcheh
سلام
خسته نباشید
چند تا کوتاه کننده لینک معرفی می کنم، وقتی خواستید لینک صفحات، ثبت نام ها و وبسایت های مختلف را منتشر کنید با این ابزارها لینک ها را کوتاه و چند حرفی قرارشون دهید
b2n.ir
rizy.ir
zaya.io
yun.ir
c88.ir
اینها از معروفترین ها هستند و حتی می توانید تعداد مشاهده لینک های کوتاه خود و مدیریت و ویرایش آنها را انجام دهید.
به نظرم بهتره برای زیباتر شدن کانالها و در کپشن نویسی هاتون که دارای لینک و آدرس های اینترنتیه و حتی لینک دعوت کانالهاتون از این کوتاه کننده ها استفاده کنید.
موفق باشید.
#لینک_کوتاه
#لینک
#کوتاه_کننده
┏━━𖡛⪻𖣔✿𖣔⪼𖡛━━┓
@amoozeshkadehm
┗━✮━━𖡛𖡛𖡛━━✮━┛
✅ پکیج آموزش صفر تا صد متن نگار از کانال آموزشی سیدتراب
💠 ساخت #عکس_نوشته های حرفه ای
#پوستر، #استیکر و کلی طراحی های جذاب و منحصربه فرد😃 اونم با موبایل😎💪
https://eitaa.com/seyyed_torab/544
ادامه را در کانال آقا سید مشاهده و بهترین کارهای خودتون را که تمرین می کنید براشون بفرستید تا در صورت تایید در کانال منتشر کنند...
https://eitaa.com/seyyed_torab/544
#آموزش_متن_نگار
#گرافیک_با_موبایل
#سید_تراب
┏━━𖡛⪻𖣔✿𖣔⪼𖡛━━┓
@amoozeshkadehm
┗━✮━━𖡛𖡛𖡛━━✮━┛
سلام و ادب
سوال چگونه کد تخفیف های مایکت را فعال سازی کنیم؟
امروز یک فیلم آموزشی تقدیم می کنم برای استفاده از کد تخفیف های برنامه فروشگاهی مایکت:
zaya.io/tkhf
البته در نسخه جدید مایکت، ثبت کد هدیه در منوی:
پرداخت و کیف پول
گزینه هدیه و تخفیف
اضافه شده است.
#کد_تخفیف_مایکت
#ترفند_مایکت
#آموزش
┏━━𖡛⪻𖣔✿𖣔⪼𖡛━━┓
@amoozeshkadehm
┗━✮━━𖡛𖡛𖡛━━✮━┛
app(4).apk
20.6M
apshasa
برنامه ای برای شناسایی، معرفی و آموزش اپلیکیشن های تولید محتوا با موبایل
#اپشاسا
#اپلیکیشن_آموزشی
┏━━𖡛⪻𖣔✿𖣔⪼𖡛━━┓
@amoozeshkadehm
┗━✮━━𖡛𖡛𖡛━━✮━┛
شیوه ها و فنون اقناع را نام ببرید/ روش های اقناع مخاطب چیست؟
اقناع و فنون آن:
اقناع: یعنی پیام به گونه ای ارسال شود که گیرنده ی پیام با رغبت، میل و رضایت کامل، پیام را بپذیرد. در این مقاله، شیوه ها و فنون اقناع را باهم مرور می کنیم.
برخی شیوه ها و فنون اقناع عبارتند از:
تبليغ؛
تبليغات يكی از فنون مورد استفاده در جهت اقناع است.
هدف فعاليتهاي تبليغی، علاوه بر اطلاعرسانی، ايجاد انگيزش نيز می باشد؛
يعني فعاليت تبليغي فردي را بهكاري در جهت مقصود مبلغ برانگيخته میكند.
تبليغ بر پايهی نياز بنا شده و جدیترين قلمرو فعاليتهاي تبليغی نياز مخاطبين است. (شرفالدين، 1387)
تلقين؛
تلقين كه نوعي متقاعدسازي نا هوشيارانه و نا آگاهانه است، از شيوههاي رايج اقناع محسوب ميشود.
تلقين نوعي فرايند ارتباطي است که موجب پذيرش مسئله مورد نظر اقناعگر ميشود؛
اما اين پذيرش مبتني بر دلايل منطقي نبوده و بهصورت، غيرحسابگرانه و ناآگاهانه محقق ميشود.
برخي شگردهاي تلقين عبارتند از: القاء تدريجي يك انديشه، طرح سؤال، تكرار، بزرگنمايي و مبالغه يا كوچكنمايي، ايجاد ترس، تحريك عاطفه و توسل به اكثري بودن. (شرفالدين، 1387)
تقليد؛
در تقليد اقناعگران در پيامهاي اقناعي خود مخاطبين را به این شیوه فرا ميخوانند.
تارد روانشناس معروف، معتقد است، تلقين خادم تقليد است. در درون هر تقليد، عناصری از تلقين وجود دارد؛
یعنی، هرجا كسی از ديگری تقليد می كند، ابتداء برتری آن تقليدشده برای او ثابت و تلقين شده است.
تصويرسازی؛
اقناعگران، گاهی برای اقناع مخاطبين خود، دست به تصويرسازی می زنند.
بهطور مثال، كشورهای قدرتمند و مهاجم جهت اقناع ملت خود، نسبت به لزوم صرف هزينه در جهت جنگ با كشورهای ديگر، تصوير خاصی از كشور مورد تهاجم برای ملت خود می سازند؛ مثلاً او را تروريست و خطر برای كشور معرفی می كند.
ادامه دارد...
#فنون_اقناع
#اقناع_مخاطب
┏━━𖡛⪻𖣔✿𖣔⪼𖡛━━┓
@amoozeshkadehm
┗━✮━━𖡛𖡛𖡛━━✮━┛
ادامه فنون و تکنیک های اقناع:
تکرار:
تکرار یک پیام می تواند به شرطی شدن آن منجر شود و سبب پاسخ مخاطب شود؛
به این جهت از این شیوه برای اقناع استفاده می شود. البته تکرار زیاد هم می تواند مخاطب را گریزان کند.
استفاده از زیبایی
افراد زیبا، برای جذب و جلب توجه افراد الگوی خوبی هستند.
گواهی دادن:
یکی از شیوه ها و فنون اقناع ،گواهی دادن ستاره ها، نخبگان و مردم عادی است.
این فن پای فرد سومی را به میان می¬¬ کشد تا گیرنده پیام آن چه را هدف نویسنده بوده است، راحت¬ تر بپذیرد.
اغراق:
اغراق یعنی؛ بزرگنمایی است یعنی چیزی را بزرگتر از آنچه هست نشان دهیم.
طنز:
بسیاری از تبلیغات از این شیوه استفاده می کنند و از این راه موجب شوند تاپیام آن ها با احساسی خوب و مفرح در ذهن ما باقی بمانند.
ترس:
رسانه با استفاده از فن ترس تلاش می کند تا شما را از مفهومی نهی کند.
یا با برانگیختن حساسیت شما، شما را به سمت پذیرش مفهومی هدایت کند .
یا با ایجاد حس تهدید سرعت شما را در گرایش یافتن به سمت مفهومی بالا ببرد.
” سیگار کشیدن شما را می کشد”.
یا تبلیغات تلویزیون : اگر تا فردا در فلان قرعه کشی شرکت نکنید کلی ضرر می کنید.
تداعی:
در این روش سعی می¬شود تا پیوندی بین یک فکر، نظر، محصول،خدمت، یا هر چیز دیگر با آرزو¬ها، امیال، غرایز و احساسات مطلوب انسانی مانند زیبایی، امنیت، حریم خصوصی، موفقیت، سلامت، تفریح ، شادی و… در ذهن مخاطب هدف خود ایجاد شود.
تطمیع:
شیوه ای است برای ترغیب کسی تا برای رسیدن به هدفتان کمک کند.
تطمیع از دیگر شیوه ها و فنون اقناع است.
تطمیع شامل: حراج، تخفیف، قرعه کشی، هدیه رایگان، یکی بخر چندتا ببر و… می شود.
#فنون_اقناع
#اقناع_مخاطب
┏━━𖡛⪻𖣔✿𖣔⪼𖡛━━┓
@amoozeshkadehm
┗━✮━━𖡛𖡛𖡛━━✮━┛