سوره مبارکه فرقان آیه 63
وَعِبَادُ الرَّحْمَنِ الَّذِينَ يَمْشُونَ عَلَى الْأَرْضِ هَوْنًا وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا
و بندگان خداى رحمان كسانى اند كه روى زمين بى تكبّر راه مى روند، و هرگاه جاهلان آنان را طرف خطاب قرار دهند (و سخنان نابخردانه گويند) با ملايمت (و سلامت نفس) پاسخ دهند. ^
12.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هی به مردم نگید رأی دادن تکلیف شماست
https://eitaa.com/efafhej
♻️ پاسخ های زیبای انتخاباتی از منظر ارزشمند قرآن کریم
✅ چگونه افراد اصلح را تشخیص دهیم؟
جواب: به دنبال کسانی که از چاپلوسی و تعریف و تمجید لذت میبرند نروید.
قرآن میفرماید : "یحبون ان یحمدوا بما لم یفعلوا"(آل عمران - 188)
دوست دارند به خاطر کارهایی که در حیطه وظایف آنها بوده و انجام ندادهاند مورد ستایش قرار گیرند
درانتخاب نماینده ی اصلح دقت کنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥عجب تحلیل زیبا و پر مغزی
🔹این دو دقیقه رو از دست ندید.
« تندرو، منحرف، میانه رو »
تحلیل بسیار عالی حضرت آقا درمورد این عبارات.
۶ ویژگی زوج های شاد
۱.معتقدند همسرشان بهترین رفیقشان است
۲.به هم فرصت عصبانیت و غر زدن میدهند
۳.از هم عذر خواهی میکنند
۴.پول هایشان را ازهم پنهان نمیکنند
۵.کارهای خانه و بچه داری را باهم انجام میدهند
۶.تفریحات مشترک زیادی دارند
❤❤❤
مرکز مشاوره و مددکاری اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی استان قزوین
آدرس: قزوین _ سرپل طالقانی ابتدای بلوار مدرس.جنب مجتمع پردیس
روزنامه ولایت، اولین و تنها روزنامه در استان قزوین، چهارشنبه ۲ اسفند
🌱 در این شماره از ولایت بخوانید:
🔶 فهم بالای مردم، انتخاباتی پرشور را رقم زده است.
🔶 پایان جولان عاملان بینظمی در خیابان تبریز
🔶 فعالیت در حوزه مسکن اشتغال زا نیز تسهیل میکند
🔶ولی چگینی: قزوین شهری تاریک
🔶 آتش بس! اتحاد بازاریابی و فروش
🔶 افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب قزوین
و دهها مطالب خواندنی دیگر در : https://velaiatnews.com
هدایت شده از پلیس قزوین
اولويت رسيدگي به تماس هاي شهروندان با مرکز 110 تماس هاي فوريتي است
معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان قزوین از رضايتمندي 99 درصدي شهروندان از مرکز 110 در بهمن ماه خبر داد .
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "ابوالفضل قلي پور" با اشاره به تفکيک ماموريت هاي فوريتي و غير فوريتي پليس 110 به چگونگي حضور ماموران در ماموريت هاي محوله پرداخت و گفت: حضور ماموران در ماموريت هاي فوريتي کمتر از 10 دقيقه و در ماموريت هاي غير فوريتي تا 30 دقيقه است.
وي ضمن تقدير و تشکر از شهروندان و هم استاني هاي عزيز در همکاري با مرکز فوريت هاي پليسي 110 و نقش مشارکتي آنها در تامين امنيت، گفت: با توجه به فرهنگ سازي صورت گرفته خوشبختانه شاهد ارتباط خوب مردم با پليس طي تماس با مرکز 110 هستيم.
معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان قزوين افزود: در يک ماه گذشته بيش از 68 هزار و 179 تماس با مرکز تجميع 110 استان برقرار شده است.
اين مقام انتظامي افزود : روزانه 2 هزار و 272 تماس با مرکز فوريت هاي پليسي 110 برقرار که حدود 32 درصد اين اخبار منجر به عمليات و حضور پليس در صحنه مي شود.
وي با بيان اينکه 51 درصد از اين تماس ها دريافت راهنمايي و ارشاد از کارشناسان پليس و کمتر از يک درصد نيز غير قابل رسيدگي بوده است افزود : اولويت رسيدگي به تماس هاي شهروندان با مرکز 110 تماس هاي فوريتي است..
سرهنگ قلي پور از رضايتمندي 99درصدي مردم از عملکرد پليس 110 در تماس هاي پيگيري و کنترلي خبر داد و افزود: با توجه به راه اندازي سامانه پيامکي 11028 شهروندان چنانچه امکان تماس با 110 را نداشته باشند مي توانند از طريق اين سامانه پيامکي با مرکز 110 ارتباط برقرار کنند.
معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان قزوين خطاب به شهروندان، گفت: در زمان درخواست امداد از پليس 110 محل دقيق حادثه را با توجه به اجراي طرح تجميع خطوط 110 در استان به کاربر پاسخگو اعلام تا در اعزام ماموران به محل حادثه تسريع به عمل آيد .