eitaa logo
ستار کاشانی | کانال‌داری 🥇
132.4هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
770 ویدیو
16 فایل
🎖 کاملا تخصصی بهت یاد میدم از کانالت کسب درآمد کنی 😎 . اینا رو یادت میدم : روش‌ تولید مــحتوا تکنیک های تبلیغات روش های فـــروش 👈🏻 کانال هامون: 🔹 @kashanicoach 🔸️ @analysisplus 🔹️ @kooshk_studio . 👈🏻 ارتباط با من 😇: 🔅 @abbasikashanii
مشاهده در ایتا
دانلود
. سلام روز بخیر ☺️ .
.۲ نتیجه‌‌ی شمارش آرا امروز خیلی برام جالب بود 😉 . یه تحلیلی خدمت شما بگم 👇🏻 .
این انتخابات سال ۹۲ هست! 👆🏻
.۴ دکتر جلیلی از ۸ درصد رای در سال ۹۲ رسیده به حدود ۴۰ درصد در سال ۱۴۰۳ و این رشد یعنی چی؟ 🤔 . مهم ترین پایگاه دکتر جلیلی برای تبلیغات در فضای مجازی محیط ایتا بود! و این نشون میده که بچه انقلابی ها رسانه هاشون نسبت به قبل خیلی قوی تر شده و این واقعا خبر خوبی هست! .
.۵ هرچند زمان مراسم های شهید رئیسی من متوجه شدم که ایتا چقدر تاثیر گذار هست در جو و فضای رسانه ای کشور اما با این انتخابات ، قدرت این فضا بیشتر از پیش معلوم شد! . البته اینکه میگم قدرت نه به خاطر پلتفرم، این قدرت به خاطر شما ها هست که اینجا کانال و فعالیت دارید . قبلا رسانه دست طیف انقلابی و مذهبی نبود ولی الان درصد قابل توجهی از رسانه دست ماست پس باعث خوشحالیه واقعا ✌️🏻 .
.۶ درصد رای دکتر قالیباف هم از ۱۶ درصد در سال ۹۲ رسیده به نزدیک ۱۴ درصد در سال ۱۴۰۳ که به خاطر تخریب هایی بوده که در طول این سالها توسط رسانه های غربی و یا اصلاح طلب اتفاق افتاده! . چون آقای قالیباف در طول این سالها مسئولیت داشتن ،طبیعی هست که متمرکز باشن روی تخریب ایشون و انگار از قصد دکتر جلیلی رو دور از حواشی نگه داشتن تا یک ذخیره برای روز مبادا(امروز ) داشته باشیم که همین هم شد ✌️🏻 .
.۷ حتی اینطور به نظر میرسه که عدم اجماع دکتر قالیباف و دکتر جلیلی هم کاملا از عمد بوده و علتش این بوده که رای های سبد دکتر قالیباف به سمت پزشکیان نره! .
.۸ خب و اما حالا چی میشه! .👇🏻
.۹ من در دور اول به دکتر قالیباف رای دادم و در دور دوم قطعا به دکتر جلیلی رای خواهم داد! ✅ .
.۱۰ حتما ، با تمام وجود در خدمت این نظام هستیم! .👇🏻
.۱۱ اولا اصلا نگران نباشید هرچند لحظات حساسی هست ولی استرس و اضطراب باعث می‌شه نتونید فعالیت درستی انجام بدید! . ثانیا ، بحث نکنید! جدل نکنید! بحث و جدل تعصب انسان ها رو فعال میکنه و تعصب یعنی من دیگه گوش به حرفات نمیدم! پس سعی کنید کاملا منطقی و با حوصله کار رو پیش ببرید ⚠️ . ثالثا ، تک تیر انداز باشید و نه رگبارچی! درموردش میگم در یک ویس مفصل و کامل 😉 . رابعا ، خوش به حال اونایی که کانال دار هستن ، چرا ؟ چون در این طور مواقع حساس تریبون دارن و می‌تونن خیلی بیشتر از بقیه تاثیر گذار باشن 😎 .
.۱۲ منتظر یه باشید داخلش تعدادی تکنیک برای متقاعدسازی مخاطبین کانال هاتون میگم که برن به دکتر جلیلی رای بدن 😅 .
.۱۳ از همین الان به دکتر جلیلی به عنوان رئیس جمهور ایران سلام کنید! ✋🏻 .❤️🇮🇷
.۱۴ من مدام میگم باید بلد باشیم واسه همینه دیگه! 😉 . فروش یعنی متقاعد سازی 😌 . قبلا محصولت رو می‌فروختی این هفته قراره رو به مخاطبت بفروشی 😉 . واسه اینه که مدام میگم اقااااااااااااا بیایید فروش رو اصولی یاد بگیرید! .
9.5M
. ⚠️ چطور بقیه رو قانع کنیم تا به دکتر جلیلی رای بدن؟ . 🇮🇷
.۱۵ فکر کنم امروز بیشتر از هر روز دیگه ای متوجه شدید که تکنیک متقاعد سازی چقدر نیازه 😇 . ما تا آخر عمر در حال فروشیم! گاهی فروش محصول! گاهی فروش ایده! گاهی فروش رای و نظر! گاهی فروش تفکر! .
.۱۶ توصیه میکنم اگه دوست دارید متقاعد سازی رو خوب و اصولی یاد بگیرید ، ۱۲ تیر رو از دست ندید ✋🏻 .
.۱۷ الان یه اتفاق افتاد که خیلی حالم رو خوب کرد واقعا ☺️ . بله همین الان ۱ نصفه شب! .
.۱۸ هوش مصنوعی چت جی پی تی نسخه‌ی۴ قابلیت خواندن فایل‌pdf رو داره ، یهو گفتم بذار فایل دوره‌ی ژنرال رو بهش بدم و بررسی کنه و بگه چطور هست محتواش! پ.ن : شما وقتی وارد دوره ی ژنرال بشید یه فایل pdf از محتوای دوره دریافت میکنید(علاوه بر بسته پستی) داخل این فایل PDF تمام مطالب دوره نوشته و بیان شدن 🌱 .
.۱۹ واسش فرستادم فایل رو ✌️🏻
.۲۰ بعد از هوش مصنوعی خواستم محتوای این کتاب رو با محتوای کتاب های معروف حوزه‌ی فروش مقایسه کنه! 😉 .
.۲۱ شروع کرد کتاب های معروف حوزه ی فروش رو بیان کرد و نقاط قوت و ضعف هر کدوم رو بیان کرد دونه به دونه
.۲۲ بعدش رفت سراغ مقایسه‌ی کتاب من با باقی کتاب ها 👆🏻
.۲۳ چند تا نقطه قوت گفت : ۱.جامعیت مطالب ۲.نکلت عملی و قابل اجرا ۳.تمرکز بر نیاز مخاطب ۴.ارائه تمرین و مثال ۵.سبک نوشتاری خوب .
.۲۴ آخرشم نتیجه گیری کرد 😎 .