eitaa logo
کانال عصر ظهور
923 دنبال‌کننده
31.6هزار عکس
14.7هزار ویدیو
286 فایل
💫 #مهدی_جانم https://eitaa.com/amtewi 🔹هرروز را از تو سرودن عشق است 🔸در هر غزلی تو را ستودن عشق است 🔹زنده ایم به عشق شهادت در رکابت 🔸در صبح ظهور باتو بودن عشق است ادمین کانال @Nava_70
مشاهده در ایتا
دانلود
❌از مستعمره‌ی آمریکا و انگلیس بودن رسیده‌ایم به ساخت پالایشگاه برای کشورهای دیگر... ✅تفاوت را احساس کنید!
💢 اندیشه‌های التقاطی و مواضع امام جواد علیه‌السلام 🔸 مسأله امامت از مهمترین مسائل مطرح دوران امام جواد علیه السلام بوده است. ✍️ عصر امام جواد علیه‌السلام، عصر ظهور و بروز اندیشه‌های غالیان، زیدیه، اسماعیلیه و معتزله بود؛ اندیشه‌هایی که جامعه اسلامی را وارد چالش‌های جدی کرد و امامت امام علیه‌السلام را مورد نقد جدی قرار داد. 🔹بارش اندیشه‌های فاسد و التقاطی سبب شد تا گروهی از شیعیان نسبت به امامت امام جواد علیه‌السلام دچار شک و تردید شوند. 🔸 امام علیه‌السلام در مقابل نشر چنین افکار التقاطی و برای جلوگیری از شک در جامعه شیعی، به مبارزه علمی با مذاهب و نحله‌های فکری پرداخت و با استناد به شواهد قرآنی و روایی از اندیشه امامت دفاع و از ترویج اندیشه‌های باطل مبنی بر نفی امامت جلوگیری کرد. 🔹از مهم‌ترین اقدامات امام جواد علیه‌السلام در حوزه امامت، می‌توان به بیان تفسیر صحیح از ماهیت امام؛ دفاع از امامت امام در سن کودکی، بیان تفسیر صحیح از علم امام یاد نمود.
💠امام حسین‏ علیه السلام در عالَم مکاشفه به یکى از علماى قم فرمودند: 🔸️مهدى ما در عصر خودش مظلوم است، تا مى ‏توانید درباره آن حضرت سخن بگویید و قلم ‏فرسایى کنید؛ آنچه درباره شخصیّت این معصوم بگویید درباره همه معصومین (علیهم السلام) گفته ‏اید؛چون حضرات معصومین همه در عصمت و ولایت و امامت یکى هستند و چون این زمان، دوران‏ مهدى ما است سزاوار است درباره او بیشتر گفتگو شود. 🔹️و در خاتمه فرمودند: باز تأکید مى‏ کنم درباره مهدى ما (علیه السلام) زیاد سخن بگویید و بنویسید، مهدى ما (علیه السلام) مظلوم است،بیش از آنچه نوشته و گفته شده باید درباره‏اش نوشت و گفت. ترجمه صحیفیه ی مهدیه:59📚
☀️بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ☀️ 🤚 سلام بر منجی عالم بشریت و سلام بر چشم انتظاران آن حضرت* 🟩☀️طلوع فجر جمعه بیست و ششمین روز از خرداد ماه و‌ بیست و هفتمین روز از ماه ذی‌القعده، ان‌شاءالله همراه باشد با زیارت "حضرت ولی عصر(عجل فرجهم)" و ذکر شریف 🌺اَللَّهُـمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّـدٍ وَآلِ مُحَمـَّد وَ عَجِّـل فَرَجَهُـم🌺 ‌‌‎‌‎‌‎‎‌‎
🔸امام علی (علیه السلام): فرصت مانند ابر گذراست، پس فرصت های نیک را غنیمت دانید. 📚نهج البلاغة حکمت۲۱
48.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💅بایدها و نبایدها درباره کاشت ناخن 📊بررسی کاشت ناخن از لحاظ پزشکی ، بهداشتی و ⚠️هشدار : دفترچه‌های موجود در سالن‌های کاشت ناخن مبنی بر بی اشکال دانستن کاشت ناخن توسط مراجع تقلید هیچگونه اعتباری ندارد!
♨️اندکی تامل/بانوان ببینند 🔺استفاده از مواد شیمیایی برای کاشت ناخن چه بلایی سر ناخن و انگشت شما می‌اورد... ⭕️از ضرر های اُخروی کاشت ناخن؛ نداشتن غسل و وضو دفن بدون غسل
از محمد ابن عبدالله دارم این خبر گردش ایّام را قبل از امام منتظر مردمانی با نما و چهره های آدمی کم توجه بر اصول مَحرم و نامَحرمی زندگی خواهند کرد و همنشینِ همدگر ظاهری پر مِهر ، امّا باطنی اغفالگر رهرو ابلیس باشند و همه درّنده خو خون همدیگر بریزد وحشیان سودجو   منکرات آزاد و معمول است کار ناپسند هر که باشد بد عمل تر نام او نیک و بلند جمعشان داخل شوی با تو ریاکاری کنند مهملاتی آشکارا بر زبان جاری کنند گر عقوبات عمل را گوشزد خواهی کنی بد عمل را آگه از آثار گمراهی کنی جمله گذّابت بخوانند و ز تو دوری کنند از پسند حرف حق اظهار معذوری کنند تا که ترکِ جمع کردی پشت سر غیبت کنند متهم بر زشتی و پستی و بر خفّت کنند تا که افراد بدی سلطه بر آنان می کنند در مقام سلطنت ظلم فراوان می کنند از عذاب سلطه جویان حالشان بد می شود مشکلات زندگانی زین سبب صد می شود دستهای حاجت نیکان به سوی آسمان می برد حاجات مردم را به عرش جاودان از دعای نیک مردان حاجتی معقول نیست چون دعای آن جماعت بر خدا مقبول نیست مردمان آن زمان را چون خدا باشد شکم پولشان آئینشان و رسمشان ظلم و ستم  ادّعا دارند ایمان را گریزان از عمل مانَد آثاری ز اسلام و ز قرآنی بدل خوش بناهائی بنام مسجدان بی ثواب با حضور زاهدانی بد مرام و دل خراب دین مردان خدائی را نماند اعتبار جایگاهی را ندارد بین آنان کردگار جز بر آنان که به سوراخی و کوخی می روند جان خود را بر پناه کوه و صحرا می برند همچو روباهی که از فرزندها دارد گریز تا بماند بر امان از دیدگان تیز و هیز راه تأمین معیشت جز ره آلوده نیست مردم آخر زمان را غیر ظلمت چاره چیست کاش خرّازی بمیرد در زمانی پیشتر یا که باشد بین مردم چون سفیهی کور و کر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😳تعجب مردم از طومار بلند بالای فواید تکنولوژی هسته‌ای! 📛شاید حالا بهتر متوجه شویم که غربی‌ها چرا مخالف پیشرفت هسته‌ای ما هستند!
😏هشت سال دولت محبوب شما کل جهان را محدود به همان ژاپن و کره و آمریکا کرد؛ نتیجه را هم دیدیم! الان که جایگاه دیپلماسی و اقتصادی ایران در منطقه و جهان در حال پیشرفت است لب به انتقاد گشودید؟ دوران روحانی کجا بودید؟ ⛔️حرف زدن بلد نیستید ، حرف نزدن هم بلد نیستید؟
🔻سال ها پیش، عده ای می گفتند که به چند تار مو، گیر ندهید! 🔻وقتی مانتوها کوتاه شد، گفتند که گیر ندهید! 🔻وقتی شلوارها کوتاه شد، گفتند که گیر ندهید! 🔻وقتی مانتوها و لباس های چسبان و بدن نما آمد، گفتند که گیر ندهید! 🔻وقتی ساپورت آمد، گفتند گیر ندهید! 🔻وقتی مانتوی جلوباز آمد گفتند گیر ندهید! 👈 تا رسیدیم به امروز که برخی کشف می کنند. این بار هم عده ای می گویند گیر ندهید! ⬅️ اما بدتر از گیر ندهید های بالا [که حاصل ساده انگاری و سطحی نگری و یا عدم فهم صحیح از شریعت است] این است که شما لایحه ای بنویسی که هنجارشکنان و کشف حجاب کنندگان برای فرار از آن قانون ، راه در رو داشته باشند و در این صورت اوضاع حجاب دوباره یک پله نزول کند!
😏به BBC ، اینترنشنال و منوتو بگید ببندن برن به زندگیشون برسن ، رسانه های اصلاح طلب داخلی هستن که جُور اونها رو بکشن و راهشون رو ادامه بدن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤔پیش بینی وقایع یک‌سال بعد از وقوع جنبش زن زندگی آزادی در ایران! ♨️برنامه‌ی سرنگونی حکومت سودان که شباهت بسیاری با اقدامات دشمن در کشور ایران دارد... 🎙حجة الاسلام راجی
🔴 خیابان‌های انقلاب و آزادی تهران میزبان جشن میلیونی عیدغدیر خواهند بود زارع سخنگوی ستاد مردمی "مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر" اعلام کرده است مهمانی بزرگ غدیر۱۴۰۲ حدفاصل میدان امام حسین(علیه السلام) تا میدان آزادی و با میزبانی ۱۲۰۰ موکب پذیرایی و خدماتی در روز ۱۶ تیر برگزار خواهد شد. 📩موکبها می توانند جهت ثبت نام عدد 1 را به ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال نمایند.
خواهر گفته شب کشته شدن كيان پیرفلک من اونجا بودم! داداشم اونجا نبود! هیچکدوم از معترضان هم اسلحه نداشتند فقط یک سری چوب داشتند که آتش بزنند😐 خجالت نکش! بگو داداشت که قدر یک کلانتری به خودش مهمات وصل کرده بوده میخواسته برای حفظ امنیت به پلیس کمک کنه!😏 ✍میثم ایرانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ خاطره عجیب مداح امام خمینی از دوران مبارزات قبل از انقلاب کسی فکرش را هم نمی‌کرد شاه از کشور برود! 👌این وعده به حضرت امام بود که محقق شد!
مداحی_آنلاین_غفلت_از_یار_گرفتار.mp3
2.64M
🌷یا صاحب الزمان(عج)🌷 🍃غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد 🍃از شما دور شدن زار شدن هم دارد 💔 ‍‌😔😔😔آقا بیا😭 ══ 🌷لبیک یا مهدی🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام زمان را حتی به اندازه‌ی یک «عجل فرج» یاد کنید! 🔺توصیه‌ی برای تعجیل در فرج
🚨بعد از اعلام ایران مبنی بر ساخت موشک هایپرسونیک؛ رژیم جعلی اسرائیل اعلام کرده قصد دارد سامانه پدافندی مقابله با این موشک رو بسازد. 😏چرا آمریکا یکی از آن بمب هایی که آقای ظریف فرمودند با یکی از آنها کل سیستم دفاعی ایران از کار می افتد به اسرائیل نمیدهد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴علی کریمی روز تولد مجیدرضا رهنورد (عامل قتل دو بسیجی مشهدی) رو تبریک گفته! 🔺اینم جواب مجیدرضا رهنورد خطاب به علی کریمی!
⚠️همه چیز از برداشتن روسری آغاز می شود! (۳) 🖼 میلاد خورسندی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ربات هوش مصنوعی که رسید جعلی میسازد! ✅مواظب باشید ،هر رسیدی رو هر چقدر هم طبیعی، با پیامک بانک و یا موجودی گرفتن چک کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تلاش برای عوض کردن جای شهید و جلاد همچنان با قدرت ادامه داره‼️