eitaa logo
محسن انبیائی
1.8هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
145 ویدیو
2 فایل
طلبه حوزه علمیه قم
مشاهده در ایتا
دانلود
5.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👈قدر زنــدگی خــود را بدانید! 👈قدر هـمســر خود را بدانید! 👈قدر فرزندان خود را بدانید! 👈گول کلیپ‌های ( سابق) را نخورید! ✍🏻محسن انبیائی @anbiaei14
اگر مجموعه دولت پایبند به آرمان‌های امام و انقلاب بوده و خود را تابع شریعت اسلام دانسته و با رفتارهای و و این جماعت موافق نیستند، حداقل آن را محکوم کنند؛ اگر آن را محکوم نکردند، چه نتیجه‌ای باید بگیریم؟؟؟ ✍🏻محسن انبیائی @anbiaei14
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ نبرد پهپاد با سگ روباتیک در چین! ✅ آینده بسیار سریعتر از چیزی که گمان می‌کردیم، به ما رسیده است! ✅ ۱۴۰۰ سال پیش امیرالمؤمنین علیه‌السلام فرمودند: العلم سلطان! اگر همین امروز بر سرعت خودمان در نبرد علمی نیفزاییم، خسارت فردای آن به هیچ وجه قابل جبران نخواهد بود! ✍🏻محسن انبیائی @anbiaei14
قبل از همه پاسداران، بر تو مبارک باشد که تو به آنها جرأت طوفان می‌دهی!🇮🇷 ✍🏻محسن انبیائی @anbiaei14
وقتی خود نمایندگان دولت در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس پذیرفته‌اند که تصویب لوایح مذکور، تأثیری بر وضعیت اقتصادی کشور نداشته و نهایت فایده‌ای که نصیب ایران می‌شود، گرفتن بهانه ایرادگیری از کشورهای غربی است، اصرار فراوان بر لزوم پیوستن ایران به معاهدات این‌چنینی چه معنایی دارد؟ ✍🏻محسن انبیائی @anbiaei14
آنها همه بوده و تنها عباس بن علی علیه‌السلام است که است! ✍🏻محسن انبیائی @anbiaei14
دست بر سينه رو به كرب‌وبلا السلام عليك يا سقاء قمر خانواده‌ی خورشيد صدقه دارد اين قد و بالا پسر چهارمِ امير حُنين دست بر سينه‌ی بنی الزهراء چشم و ابروی تو سپاه حسين كاشف الكرب سيد الشهداء سيزده ساله فاتح صفين سومين بچه‌ی شيرِ، شيرِ خدا مُريد نام تواند شاهدم سفره های ✍🏻محسن انبیائی @anbiaei14
5.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سال ۱۳۷۶ به گفتم که قصد ورود به حوزه علمیه را دارم، فرمودند: به سه شرط راضی هستم: ✅ مثل شهید بهشتی باشی! ✅ مثل شهید بهشتی باشی! ✅ مثل شهید بهشتی باشی! ✍🏻محسن انبیائی @anbiaei14
✅ چقدر قهرمان‌هایی داریم که حتی نامشان را هم نشنیده‌ایم، مقایسه کنید با کشورهایی که حتی یک قهرمان واقعی هم نداشته و مجبور هستند با فیلم و سریال و ... قهرمان بسازند!🌹 ✅ آن‌قدر هم در کارشان جدی هستند که سال‌ها داستان مضحک و خنده‌داری را با نام «پترس، پسر فداکار» به خورد ما داده و متن درسی کتاب‌های ما کرده بودند!😔 ✅ داستان ساختگی پترس از کتاب‌ها حذف شد، اما وقتی راهبرد انقلابی و عقلایی در رسانه نداشته و به اعلام خطرهای امام جامعه بی‌توجه گشتیم، دوباره برخی از نوجوانان و جوانان ما در دل‌مشغول قهرمان‌های پوشالی آنها شده‌ و در به دنبال تقلید از رفتار و گفتار آن‌ها شده‌اند!‼️ ✅ برای افزایش و بهبود ، داستان قهرمان‌های این سرزمین را برای فرزندانمان تعریف کنیم!🇮🇷 ✍🏻محسن انبیائی @anbiaei14
ادامه فرمایشات مهم در دیدار امروز با جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش: ✅ ما در دهه ۹۰ نشستیم با آمریکا مذاکره کردیم حدود دو سال یک معاهده‌ای هم تشکیل شد. البته آمریکا تنها نبود، چند تا کشور دیگر هم بودند، لکن محور آمریکا بود، عمدتاً آمریکا بود. ✅دولت ما نشست کرد -دولت آن روز – رفتند، آمدند، نشستند، برخاستند، مذاکره کردند، گفتگو کردند، خندیدند، دست دادند، رفاقت کردند، همه کار کردند، یک معاهده‌ای تشکیل شد. ✅ در این معاهده طرف ایرانی خیلی هم سخاوت به خرج داد، خیلی امتیاز داد به طرف مقابل. اما همان معاهده را آمریکایی‌ها عمل نکردند. همین شخصی که الان سر کار است، معاهده را پاره کرد. گفت پاره می‌کند و کرد؛ عمل نکردند. ✅ قبل از این که او بیاید هم همان‌هایی که این معاهده با آنها انجام گرفته بود، به معاهده عمل نکردند. معاهده برای این بود که تحریم‌های آمریکا برداشته بشود، برداشته نشد تحریم‌های آمریکا؛ تحریم‌های آمریکا برداشته نشد! ✅ در مورد سازمان ملل هم یک استخوانی لای زخم گذاشتند که مثل تهدیدی همیشه بالا سر ایران وجود داشته باشد. این معاهده محصول مذاکره‌ای بود که دو سال - بیشتر یا کمتر - طول کشید. ✅ خب این تجربه است دیگر؛ از این تجربه استفاده کنیم. امتیاز دادیم، مذاکره کردیم، امتیاز دادیم، کوتاه آمدیم، اما نتیجه‌ای که مقصودمان بود به دست نیاوردیم. همین معاهده را هم با همه این نقص‌هایی که داشت طرف مقابل خراب کرد! ✅ با یک چنین دولتی مذاکره نباید کرد، مذاکره کردن نیست، نیست، نیست. ✍🏻محسن انبیائی @anbiaei14
در کنار مشکل استفاده بیش از حد مجاز، مشکل محتوای نامناسب برخی بلاگرها را هم باید اضافه کرد که نوجوانان و جوانان را به سمت مشاغل کاذب که نیاز به درس و سختکوشی ندارند، سوق می‌دهند! ✍🏻محسن انبیائی @anbiaei14